Haha prachtig. Hopelijk blijft het gezellig.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:01 schreef borisz het volgende:
[..]
https://x.com/oranjefussball/status/1929251317895114759
quote:Op zondag 1 juni 2025 20:01 schreef Blues het volgende:
En we zitten op een akelige plek te verjaardagseten...Rottig joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog gefeliciteerd![]()
Daar moest 'vannacht' staanquote:Op zondag 1 juni 2025 22:13 schreef derLudolf het volgende:
Hopen dat het morgen beter gaat @:vlindertje89 Fijne vakantie, welke Center Parcs ga je nu bezoeken?
Aha. Totaal geen ervaring meequote:Op zondag 1 juni 2025 22:15 schreef vlindertje89 het volgende:
swipen werkt niet helemaal 100% waterdicht, en niet checken wat 'ie ervan heeft gemaakt leidt tot dit soort dingen![]()
Ben jij linkshandig? 😎 🎂 🥂quote:Op zondag 1 juni 2025 22:26 schreef Blues het volgende:
Mijn verjaardagspartijtje was..... minigolf
Op een bloedheet parcours, en ik heb nog gewonnen van een golfer ook![]()
Zo gelachen samen![]()
Foto's op de site
Mocht er ene Stefan Meskens bij zitten, doe hem dan mijn groetenquote:Op maandag 2 juni 2025 07:53 schreef borisz het volgende:
Goedemorgen
Vandaag en morgen optrekken met Belgische IT'ers die ons nieuwe systeem gaan bouwen. Incluis een etentje vanavond. Moet de huldiging aan mij voorbij laten gaan helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2025 13:30 schreef Blues het volgende:
Tosti met een biertje met dit uitzicht
Everything's gonna be alright boysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help is on the way!Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 2 juni 2025 13:30 schreef Blues het volgende:
Tosti met een biertje met dit uitzicht
Haha, in Griekenland een Malbec drinken (Argentijnse neem ik aan), doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die minigolfbaan ziet er een stuk beter uit dan wat ik me uit NL kan herinneren trouwens, gefeliciteerd met de overwinning
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Behalve Mythos zie je er vooral Amstel, Heineken en zelfs Brandquote:Op maandag 2 juni 2025 14:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Haha, in Griekenland een Malbec drinken (Argentijnse neem ik aan), doe je goedDie minigolfbaan ziet er een stuk beter uit dan wat ik me uit NL kan herinneren trouwens, gefeliciteerd met de overwinning
Ho ho, wij zijn beschaafde mensen, wij drinken wijn! Malbec is dé druif van Argentinië (maar van oorsprong Frans).quote:Op maandag 2 juni 2025 16:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Behalve Mythos zie je er vooral Amstel, Heineken en zelfs Brand
Noem jij nou een groot deel van de SC onbeschaafd?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ho ho, wij zijn beschaafde mensen, wij drinken wijn! Malbec is dé druif van Argentinië (maar van oorsprong Frans).
quote:Op maandag 2 juni 2025 16:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ho ho, wij zijn beschaafde mensen, wij drinken wijn! Malbec is dé druif van Argentinië (maar van oorsprong Frans).
Heerlijke Argentijn jaquote:Op maandag 2 juni 2025 14:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Haha, in Griekenland een Malbec drinken (Argentijnse neem ik aan), doe je goedDie minigolfbaan ziet er een stuk beter uit dan wat ik me uit NL kan herinneren trouwens, gefeliciteerd met de overwinning
Had 't gedaan joh, wijn op bier geeft plezierquote:Op maandag 2 juni 2025 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Ookal moest ik me afgelopen weekend wel inhouden om geen wijn te gaan drinken tijdens het bierfestival![]()
We stonden naast de wijnbar en het zag er allemaal wel lekker uit.
Ik drink allebeiquote:Op maandag 2 juni 2025 16:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |