Wil je terug naar zo'n twee jaar geleden? Had je minstens de helft van deze problemen niet.quote:
Vinted.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, B. is van de Happy Socks toch? Waar scoor ik goedkope?
Het volmondige antwoord op je vraag is zeker "nee", maar dat wil niet zeggen dat er geen dagen zijn die niet zo tof zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Wil je terug naar zo'n twee jaar geleden? Had je minstens de helft van deze problemen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het volmondige antwoord op je vraag is zeker "nee", maar dat wil niet zeggen dat er geen dagen zijn die niet zo tof zijn.
Gisterenavond kwam alle kutzooi gewoon even bij elkaar. Is stom. Maar dan plan maken, suck it up en blijven lopen. Straks is die hele lijst klaar en dat geeft dan weer lucht.Een beetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het oprecht knap als ik (af en toe) lees wat je allemaal doet en hoe je het aanpakt. En hoe je daarin ook gegroeid bent. Petje af![]()
![]()
Nohquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een beetje?![]()
Ik vind het oprecht knap als ik (af en toe) lees wat je allemaal doet en hoe je het aanpakt. En hoe je daarin ook gegroeid bent. Petje af![]()
Mijn post was geen verkapte ik-heb-veren-in-kont-nodig-post, maar ik zeg er geen nee tegen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, is het tijd voor veren in de kont van Lonaa? Ik doe ook mee
LonaaLonaa
Lonaa
Lonaa
Lonaa
Lonaa
Lonaa
Lonaa
Lonaa
Lonaa
Lonaa
Lonaa
Is dat nou goed of slecht, die grotere kont? Ik kom er niet helemaal uit in deze post.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn post was geen verkapte ik-heb-veren-in-kont-nodig-post, maar ik zeg er geen nee tegen natuurlijk.![]()
Keerzijde van de afgelopen 2 jaar is wel dat de kont wat groter is geworden dus er kunnen wel veel veren in.![]()
Ik heb wel een beetje hoop moet ik bekennen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:40 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou graag willen geloven dat het niet erger kan dan dit kabinet maar dan denk ik aan de sig van @:Isabeau en dan weet ik niet wat het universum voor ons in petto heeft
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:26 schreef AnneX het volgende:
Hier de laatste loodjes van leeg opleveren. MnX doet z’n best.
En zijn motor is verkocht. Weer een optie minder pffft.
# afscheid nemen # rouwproces
Jaaa, maar dat is natuurlijk de schuld van de oppositiequote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje hoop moet ik bekennen.
Er moeten toch wel mensen hebben gezien wat voor shitshow dit was?
Geplust voor de tosti. Tosti is altijd +1quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee he?![]()
In de categorie "rest van de week plannen" zitten ook echt nog een aantal kutdingen. Of niet, maar dan blijft het door emmeren.
Anyway, ik ga een tosti bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |