SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij een 'haringpersoon'?quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:59 schreef GGMM het volgende:
Wij juichen vanavond voor Telstar
En niks anders.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:03 schreef Makamba_ het volgende:
Gelukkig hoef je bij Telstar geen rekening te houden met de kwaliteit van de lucht door het vuurwerk.
Nee, nog nooit gedaan. Zou dat helpen, denk je?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:09 schreef GGMM het volgende:
Zingen jullie ook wel eens de zenuwen van je af?
Nee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:09 schreef GGMM het volgende:
Wil jij een Haribo cola flesje? Ik trakteer want het is Hemelvaartsdag.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:09 schreef GGMM het volgende:
Daar kan een streep doorheen (ik post nu mee)quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:11 schreef Coco het volgende:
Dit kan nog wel eens een gezellige avond worden
Jij maakt echt hele rare posts die je zelf heel grappig lijkt te vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koeman jr gelijk naar Auschwitz.
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil jij een Haribo cola flesje? Ik trakteer want het is Hemelvaartsdag.
Bulderend van het lachen hier , ho ho ho hoquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij maakt echt hele rare posts die je zelf heel grappig lijkt te vinden.
Ohquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar kan een streep doorheen (ik post nu mee)
Slaat opnieuw nergens op.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Goed van Willem 2 dat ze een Achilles 29tje voorkomen.
Alleen meerquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben inmiddels allemaal geaccepteerd dat die vent alleen meer onzin uitkraamt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
We komen nooit meer van Willem II af.
alleen meerquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben inmiddels allemaal geaccepteerd dat die vent alleen meer onzin uitkraamt
Die El Kachati heeft het natuurlijk wel aardig gedaan, maar die begon in de vorige wedstrijd al iets teveel in zichzelf te geloven met allerlei kansloze schoten.quote:
Mocht het waar zijn, gewoon tof.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:23 schreef SOG het volgende:
Bij telstar hebben ze ipv een toeter nog een of andere hoorn uit de 80jarige oorlog
Het is natuurlijk sowieso een team (en club) van niks.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die El Kachati heeft het natuurlijk wel aardig gedaan, maar die begon in de vorige wedstrijd al iets teveel in zichzelf te geloven met allerlei kansloze schoten.
Hoe is het eigenlijk met toeterjan? @Cocoquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:23 schreef SOG het volgende:
Bij telstar hebben ze ipv een toeter nog een of andere hoorn uit de 80jarige oorlog
Tot merrege.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:31 schreef GGMM het volgende:
@:tong80 heeft vandaag gepost
Jullie krijgen niet de groetjes
Wel teringduur trouwens voor die tijd. Co zit nog steeds in Portugal met die centen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
80 gulden, @:tong80 rekent de boodschappen ook nog terug naar guldens
Nee toch? Was gewoon wat je moest betalen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel teringduur trouwens voor die tijd. Co zit nog steeds in Portugal met die centen.
Ach, ja. Als Willem II zijn vraagstukken niet oplost, durf ik die wel op 17 te zetten volgend seizoen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is natuurlijk sowieso een team (en club) van niks.
Die Nintendo spellen kostten allemaal toen (al) best veelquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel teringduur trouwens voor die tijd. Co zit nog steeds in Portugal met die centen.
Stalkerquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heitinga volgt FC Utrecht op Instagram.
echtquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heitinga volgt FC Utrecht op Instagram.
Grote kans, maar wat we met Telstar zouden moeten is ook een raadsel. Dit ‘stadion’ alleen alquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, ja. Als Willem II zijn vraagstukken niet oplost, durf ik die wel op 17 te zetten volgend seizoen.
Geen idee, eigenlijk. Hopen dat Anthony Correia weer iets leuks bedenkt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Grote kans, maar wat we met Telstar zouden moeten is ook een raadsel. Dit ‘stadion’ alleen al
Echt he... En wat een sfeer... Er is na 35 minuten 4x telstar geroepen vanaf de tribunequote:Op donderdag 29 mei 2025 20:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Grote kans, maar wat we met Telstar zouden moeten is ook een raadsel. Dit ‘stadion’ alleen al
Hardcore.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:37 schreef SOG het volgende:
[..]
Echt he... En wat een sfeer... Er is na 35 minuten 4x telstar geroepen vanaf de tribunesfeertje hoor
Ben je geen trommelliefhebber?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:37 schreef SOG het volgende:
[..]
Echt he... En wat een sfeer... Er is na 35 minuten 4x telstar geroepen vanaf de tribunesfeertje hoor
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand had z'n paard ook mee zag ik net, met blonde manen
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heeft Fabrizio straks Ajax en Utrecht door elkaar gehaald.
volgens mijn blijft Ron jans bij Utrecht tochquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heeft Fabrizio straks Ajax en Utrecht door elkaar gehaald.
Waarom quote je hem twee keer?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
volgens mijn blijft Ron jans bij Utrecht toch
Nee joh die gaat naar Ajax.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
volgens mijn blijft Ron jans bij Utrecht toch
Hij wil zijn kansen op een spoedige hemelvaart verhogen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
@:Zipportal gaat zo een bakje Hertog ijs eten, omdat het Hemelvaart is
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
@:Zipportal gaat zo een bakje Hertog ijs eten, omdat het Hemelvaart is
Ik wacht wel gewoon de telfinish afquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:48 schreef Paul het volgende:
Telstart wint dit nog
- Paul, winnaar FOK!Toto2025-
Als ze het onkruid op die statribune links naast het uitvak weghalen scheelt dat wel denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:45 schreef Wotte het volgende:
Allemaal leuk en aardig en dit en dat over de romantiek van het voetbal maar dat Telstar is wel een aanfluiting voor de Eredivisie.
Ach, gun de mensen met hersenen ook watquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:53 schreef Paul het volgende:
Ik had Ado of Denbosch in eredivisie willen hebben hee, die rellen zijn wel lagge meestal
ja meneerquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, gun de mensen met hersenen ook wat
Tot morgen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had er ook meer van verwacht en sla de tweede helft over.
In tegenstelling tot Willem II?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:45 schreef Wotte het volgende:
Allemaal leuk en aardig en dit en dat over de romantiek van het voetbal maar dat Telstar is wel een aanfluiting voor de Eredivisie.
Natuurlijk, als dit het spel van Roda JC ofzo was geweest dan had ik het wel prima gevonden als die niet zouden promoveren.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:45 schreef Wotte het volgende:
De 12e man sleept Telstar er ook niet echt doorheen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II gaat de eerste club in acht jaar worden die zich handhaaft via de nacompetitie. Lopen niet in het mes, blijven compact. En Telstar heeft helemaal geen verrassing in zijn spel.
Dat zal ik zeker doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo, nu kunnen jullie me aanpakken als ik het toch fout heb.
1-1.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II gaat de eerste club in acht jaar worden die zich handhaaft via de nacompetitie. Lopen niet in het mes, blijven compact. En Telstar heeft helemaal geen verrassing in zijn spel.
Telstar is gewoon niet veel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hahahahaquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
voetballend beter dan willem IIquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Telstar is gewoon niet veel.
Dat zegt ook wel wat over ADO bijvoorbeeld.
Ik maak in mijn vrije tijd een ranglijst op basis van expected goals per wedstrijd (dit vindt de gebande @GurneyIsBestOke leuk), en dan kom ik onironisch hier op uit:quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is te zien dat dit Willem II wel een toevoeging is aan de Eredivisie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ESPN is gewoon gratis te ontvangen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tering wat een hoop vertraging heeft IPTV.
Lekker binnen getikt door die Willem II-er.
Ach, Stijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem Tweetquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:48 schreef Paul het volgende:
Telstart wint dit nog
- Paul, winnaar FOK!Toto2025-
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik maak in mijn vrije tijd een ranglijst op basis van expected goals per wedstrijd (dit vindt de gebande @:gurneyisbestoke leuk), en dan kom ik onironisch hier op uit:Ach, Gurney.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik maak in mijn vrije tijd een ranglijst op basis van expected goals per wedstrijd (dit vindt de gebande @:gurneyisbestoke leuk), en dan kom ik onironisch hier op uit:Zoals ze 'm nu ook weer binnen tikten. Halve kans hebben ze genoeg aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik maak in mijn vrije tijd een ranglijst op basis van expected goals per wedstrijd (dit vindt de gebande @:gurneyisbestoke leuk), en dan kom ik onironisch hier op uit:Hoe bereken je dat bij bijvoorbeeld 1,4-0,7? Is dat een gelijkspel of een overwinning voor de ploeg met 1,4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik heb niet eens kabel tv of hoe dat tegenwoordig heet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ESPN is gewoon gratis te ontvangen.
Beide expected goals lager dan 0,5 = per definitie gelijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe bereken je dat bij bijvoorbeeld 1,4-0,7? Is dat een gelijkspel of een overwinning voor de ploeg met 1,4?
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Beide expected goals lager dan 0,5 = per definitie gelijk
Bij expected goals tot 1,1 = verschil moet groter dan 0,3 zijn
Bij expected goals tot 1,5 = verschil moet groter zijn 0,4 zijn
Bij expected goals groter dan 1,5 = verschil moet groter dan 0,5 zijn.
Dat is niet handig tijdens een marathonquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me op dat Gurney zich heel vaak laat opnaaien door een groepje mensen om zich heen
Jawel hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In Brabant vinden we dit niet leuk
Met name Breda juicht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er is maar 1 club in brabantquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Echt de users van niveau dusquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
@:Zipportal zag het al aankomen en @:Paul ook
Hoezo?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:23 schreef Coco het volgende:
Hemelvaart is niet de dag van @:alaphilippe_
Ze haalden ook niet veel punten he.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Willem II is inderdaad walgelijk slecht.
clubs van niks, opvulling voor de eredivisiequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar het is wel leuk als er een concurrent voor NAC komt.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben geen circusaapje, sorry.
Dit had Gurney goed op kunnen lossenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:27 schreef fetX het volgende:
Sinds de 2-1 hangt er een geagiteerd sfeertje.
Ik ben weer terug als successupporter.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:23 schreef GGMM het volgende:
@:makamba_ zal wel balen als hij de uitslag ziet morgen
volquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:29 schreef fetX het volgende:
Chips is alleen vol walgelijk dikke mensen.
quote:Kiloprijzen Lays-chips
Zak/doos Smaak Gewicht Prijs Kiloprijs
Zak Lay's Max naturel 185 gram ¤ 2,39 ¤ 12,92
Doos Lay's Max naturel 125 gram ¤ 2,39 ¤ 19,12
Zak Doritos Nacho cheese 170 gram ¤ 2,05 ¤ 12,06
Doos Doritos Nacho cheese 140 gram ¤ 2,59 ¤ 18,50
Zak Lay's Bugles nacho cheese 160 gram ¤ 2,65 ¤ 16,56
Doos Lay's Bugles nacho cheese 135 gram ¤ 2,79 ¤ 20,67
Welkom terugquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ben weer terug als successupporter.
volquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:29 schreef fetX het volgende:
Chips is alleen vol walgelijk dikke mensen.
Verdorie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug
Hopelijk wordt de wedstrijd niet saai nu, anders is het inderdaad jouw schuld
Denk dat voor de competitie het Koning Willem II Stadion aansprekender is dan een winderig veredeld amateurcomplex in IJmuidenquote:
Wat wordt je vakantie?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Verdorie.
Gelukkig mijn nacompetitie vrije tijd nuttig besteed om de AFAS inside app te begrijpen en vakantie aan te vragen.
Ik win sowieso
Vind het wel fijn dat voor dit soort lichte contactmomenten in de rug geen strafschoppen worden gegeven. Anders blijven ze maar duiken.quote:
Hoelang moet je op antwoord wachten en kunnen ze je zomaar afwijzen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef Makamba_ het volgende:
Gelukkig mijn nacompetitie vrije tijd nuttig besteed om de AFAS inside app te begrijpen en vakantie aan te vragen.
Dan moet je niet 10 seconden later voor een lichtere duw op het middenveld wel een vrije trap geven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind het wel fijn dat voor dit soort lichte contactmomenten in de rug geen strafschoppen worden gegeven. Anders blijven ze maar duiken.
Dat maakt het wel ietwat controversieelquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je niet 10 seconden later voor een lichtere duw op het middenveld wel een vrije trap geven.
40-45 dagenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoelang moet je op antwoord wachten en kunnen ze je zomaar afwijzen?
En als het 20 seconden later was geweest?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je niet 10 seconden later voor een lichtere duw op het middenveld wel een vrije trap geven.
Minimaal een minuut ertussenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
En als het 20 seconden later was geweest?
Dan is Manschot het eerdere voorval alweer vergeten dus dan kan het.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
En als het 20 seconden later was geweest?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
September ergensquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan andere FOK!kers deze zomer nog ergens heen op vakantie?
Waar ligt dat?quote:
Ben niet van het reizen en cultuur snuiven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag.
Najaar pas.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Denk van niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Al besproken.quote:
Zou hij dan toch de nieuwe paus zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bijzondere laatste post van @:KingRoland .
[..]
@:ggmm
Ik ga wellicht nog even naar Stockholm. Mits ik nog een wedstrijdje kan bekijken daar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat is het makkelijkstquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:39 schreef Makamba_ het volgende:
Hoe kan de commentator dit nou op Koeman afschuiven en niet de verdediging die niks doet
Mensen zijn hier echt ernstig beïnvloedbaar door een commentator die dom lult.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef Halcon het volgende:
Iedereen staat te slapen en te kranten, maar Koeman krijgt de schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |