Hoewel het ergens wel leuk zou zijn om Telstar te zien promoveren na die veldbestorming hoeft van mij het aanzien van de eredivisie niet verder achteruit te hollen door een club erin te krijgen met een verkapt amateurcomplexquote:
Haha, bij de afsluitende training moest Correia gisteren een plukje jongens wegsturen die op de een of andere manier op het veld waren gekomen en dachten dat ze wel even een balletje konden trappen bij het andere doelquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoewel het ergens wel leuk zou zijn om Telstar te zien promoveren na die veldbestorming hoeft van mij het aanzien van de eredivisie niet verder achteruit te hollen door een club erin te krijgen met een verkapt amateurcomplex
En ze zullen ook flink moeten investeren in van alles en nog wat. En dat allemaal voor 'n jaartje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb ook het liefst Willem II, maar zware moeite met hun sportieve wrak. Vraag me af of het ze volgend seizoen wel zouden lukken.
Bij Telstar zitten daarentegen individuen die ik het wel gun, al kies je dan weer niet voor de club. Je weet dondersgoed dat de trainer Correia goed in de markt zal liggen als trainer, en er na hem niets overblijft van Telstar.
Een promotie voor Telstar kan toch ook wel wat in gang zetten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:51 schreef Makamba_ het volgende:
Correia komt bij mij gewoon heel oprecht en sterk over. Ik gun voornamelijk hem de potentiële promotie op zijn cv.
Want tja... Tuurlijk moet zelfs Telstar hopen op willem II
Snap niet dat Telstar elke wedstrijd begint met Kharchouch op de bank. Misschien dat hij geen hele wedstrijd volhoud ofzo, want de kwaliteiten voor af en toe een basisplek heeft Kharchouch wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop