Alsof er in Eindhoven iemand bezig is met Willem II. Misschien wat supporters van FC Eindhoven.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat zijn de gelijkenissen?
Maar daarom haat psv, willen II dus. Jeetje wat vermoeiend.
FC Eindhoven is het Ajax van Eindhovenquote:Op zondag 25 mei 2025 00:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof er in Eindhoven iemand bezig is met Willem II. Misschien wat supporters van FC Eindhoven.
Je dikke moederquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt altijd een paar uitzonderingen
Maar daar is @:buitendam er niet één van.
Vooral omdat Willem II het op basis van het Eredivisiepresteren verdient te degraderen. En een jaartje Telstar is wel geinigquote:Op zondag 25 mei 2025 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
We juichen allemaal voor Telstar nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Stonden 9de in de winterstop.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral omdat Willem II het op basis van het Eredivisiepresteren verdient te degraderen. En een jaartje Telstar is wel geinig
26 punten is ontzettend weinig voor plek 16.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:15 schreef SOG het volgende:
[..]
Stonden 9de in de winterstop.
Feyenoord uit en thuis 1-1
AZ uit gewonnen
Psv uit 1-1
Desalniettemin is het wel als een plumpudding in elkaar gezakt ja
Telstar is een club van niks. Ik heb echt liever een Willem II eigenlijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral omdat Willem II het op basis van het Eredivisiepresteren verdient te degraderen. En een jaartje Telstar is wel geinig
Idd!quote:Op zondag 25 mei 2025 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze moeten die finale gewoon over 1 duel doen en dan in de Kuip.
klopt jaquote:Op zondag 25 mei 2025 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
26 punten is ontzettend weinig voor plek 16.
Willem II gaat die selectie nooit genoeg renoveren in één seizoen. Veel te beperkt. Vraag me daarnaast af of ze wel een goede coach aan kunnen stellen.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Telstar is een club van niks. Ik heb echt liever een Willem II eigenlijk.
Dat is niet eerlijk als Feyenoord in die finale staatquote:Op zondag 25 mei 2025 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oneens. Finale ontknopingen als:quote:Op zondag 25 mei 2025 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Frankrijk - Kroatie 2018 4-2 was ook leukquote:Op maandag 26 mei 2025 00:47 schreef kalinhos het volgende:
Finales over 1 wedstrijd zijn vaak ontiegelijk saai omdat beide teams niks durven. Kdenk dat alleen WK2022 de uitzondering was.
Nu het over 2 potjes is weet het thuisteam als eerst: wij moeten vandaag vollebak want zondag moeten we nog uit
Hoewel het ergens wel leuk zou zijn om Telstar te zien promoveren na die veldbestorming hoeft van mij het aanzien van de eredivisie niet verder achteruit te hollen door een club erin te krijgen met een verkapt amateurcomplexquote:
Haha, bij de afsluitende training moest Correia gisteren een plukje jongens wegsturen die op de een of andere manier op het veld waren gekomen en dachten dat ze wel even een balletje konden trappen bij het andere doelquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoewel het ergens wel leuk zou zijn om Telstar te zien promoveren na die veldbestorming hoeft van mij het aanzien van de eredivisie niet verder achteruit te hollen door een club erin te krijgen met een verkapt amateurcomplex
En ze zullen ook flink moeten investeren in van alles en nog wat. En dat allemaal voor 'n jaartje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb ook het liefst Willem II, maar zware moeite met hun sportieve wrak. Vraag me af of het ze volgend seizoen wel zouden lukken.
Bij Telstar zitten daarentegen individuen die ik het wel gun, al kies je dan weer niet voor de club. Je weet dondersgoed dat de trainer Correia goed in de markt zal liggen als trainer, en er na hem niets overblijft van Telstar.
Een promotie voor Telstar kan toch ook wel wat in gang zetten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:51 schreef Makamba_ het volgende:
Correia komt bij mij gewoon heel oprecht en sterk over. Ik gun voornamelijk hem de potentiële promotie op zijn cv.
Want tja... Tuurlijk moet zelfs Telstar hopen op willem II
Snap niet dat Telstar elke wedstrijd begint met Kharchouch op de bank. Misschien dat hij geen hele wedstrijd volhoud ofzo, want de kwaliteiten voor af en toe een basisplek heeft Kharchouch wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |