SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus beide op het tweede niveau.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Telstar is helemaal niet gedegradeerd.
Maar dat is dus nog niet zo.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus beide op het tweede niveau.
Koeman keept echt goed.
Wat je dus eigenlijk zegt is dat mijn post net zo nergens opsloeg als degene die ik quote?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat is dus nog niet zo.
Misschien kan 'ie derde keeper worden bij Ajax?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus beide op het tweede niveau.
Koeman keept echt goed.
Ik ben een grote fan van satellietclubsquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:32 schreef Faraday01 het volgende:
Gefeliciteerd aan alle telstar liefhebbers!
Toen Telstar werd opgericht was die satelliet alweer buiten werking gesteldquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben een grote fan van satellietclubs
Doordenker!
Ohja, want het gaat ook echt op het veld zijn deel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zie ook Telstar fans op het veld. Stadionverbod voor iedereen op het veld
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zie ook Telstar fans op het veld. Stadionverbod voor iedereen op het veld
Toeschouwers hebben toch gewoon niks op het veld te zoeken?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ohja, want het gaat ook echt op het veld zijn deel.
Das toch top.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:37 schreef Makamba_ het volgende:
Dat ESPN dit blijft uitzenden trouwens
Paar rake klappen.
Maar daar gaat het niet om Hansquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toeschouwers hebben toch gewoon niks op het veld te zoeken?
Nee, helemaal niet. Bij den bosch lopen een hoop idioten rond. Dus iedereen op het veld die daar niet hoort een stadionverbodquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ga je dit nou echt bagatelliseren of goedpraten?
Fijn dat ook jij een mening mag en kan hebben en dit gelijk trekt met elkaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Bij den bosch lopen een hoop idioten rond. Dus iedereen op het veld die daar niet hoort een stadionverbod
Je hebt gelijk ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Bij den bosch lopen een hoop idioten rond. Dus iedereen op het veld die daar niet hoort een stadionverbod
En hoe ga ik nat? ik zeg alleen dat er ook Telstar supporters op het veld zijn en dat iedereen die daar niet hoort een stadionverbod mag krijgen.quote:
Maar er waren ook Telstar fans op het veld.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:45 schreef Bayswater het volgende:
Heerlijk dat Den Bosch in de kkd blijft. Al sinds jaar en dag kutpubliek daar.
Waarschijnlijk zelfs meer Telstar-fans dan FCDB-fans.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar er waren ook Telstar fans op het veld.
Toch @:faraday01 ?
Vroeger hadden ze kartonnen borden achter de doelen als publiek. Je verzint het niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:45 schreef Bayswater het volgende:
Heerlijk dat Den Bosch in de kkd blijft. Al sinds jaar en dag kutpubliek daar.
Zucht, ik stel alleen vast dat er ook Telstar supporters op het veld waren. Dat staat los van het gedrag van de Den Bosch supporters wat totaal niet kan en waar ze voor aangepakt moeten worden. Uiteindelijk is het heel eenvoudig: supporters horen niet op het veld en dat betekent een stadionverbod.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch @:faraday01 ?
Ik heb echt geen idee of je loopt te kloten of niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zucht, ik stel alleen vast dat er ook Telstar supporters op het veld waren. Dat staat los van het gedrag van de Den Bosch supporters wat totaal niet kan en waar ze voor aangepakt moeten worden. Uiteindelijk is het heel eenvoudig: supporters horen niet op het veld en dat betekent een stadionverbod.
Mwah na een overwinning mag je best als winnend team een kleine pitch invasion houden. Die van Den Bosch hebben er niks te zoekenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zucht, ik stel alleen vast dat er ook Telstar supporters op het veld waren. Dat staat los van het gedrag van de Den Bosch supporters wat totaal niet kan en waar ze voor aangepakt moeten worden. Uiteindelijk is het heel eenvoudig: supporters horen niet op het veld en dat betekent een stadionverbod.
Na 48 jaar zien we dat een keer door de vingers.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks te zoeken is 1 ding, het veld oprennen voor een massale vechtpartij met de spelers er nog tussen is een ander uiterste.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwah na een overwinning mag je best als winnend team een kleine pitch invasion houden. Die van Den Bosch hebben er niks te zoeken
(Die van Telstar wel).
Hebben ze voor het uitvak staan juichen? Dan kan je van Den Bosch helaas een reactie verwachten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwah na een overwinning mag je best als winnend team een kleine pitch invasion houden. Die van Den Bosch hebben er niks te zoeken
(Die van Telstar wel).
ESPN bleef ook gewoon draaien met nog intensere klappen op cameraquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
@:makamba_ snap je nu waarom ik Den Haag - Den Bosch wilde?
Dat is er wel geregeld geweest dat uitsupportersverbod.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
ESPN bleef ook gewoon draaien met nog intensere klappen op camera
Maar is er geen uitsupporters verbod tussen den Bosch en ado.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En jij bent geen goed persoon. Is maar net waar je naar streeft.
Aan beide doelpunten kon hij niks doen en keept verder een goed jaar, ook vorige week.quote:
Mensen, we hebben een nieuweling in de zaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Aan beide doelpunten kon hij niks doen en keept verder een goed jaar, ook vorige week.
Wat is de grap dan?
Goed om te horen. Ik stopte maar met posten na 5 op een rij.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:43 schreef GGMM het volgende:
Ik pik de laatste 10 minuten (en mogelijk verlenging) ook even mee
Terwijl Zipportal er ook wasquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ik stopte maar met posten na 5 op een rij.
Niks, maar ik eet wel een broodje gerookte zalmquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd? @:Coco
Vind ik vaak zo zout.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, maar ik eet wel een broodje gerookte zalm
Klein biertje mag in het weekend.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd? @:Coco
Lekker, ik heb een sandwich tonijnquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, maar ik eet wel een broodje gerookte zalm
Is dat een 100 cl blikje?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind ik vaak zo zout.
[..]
Klein biertje mag in het weekend.
Ik had gnocchi want 1+1 bij de jumbo met een kaassaus met veel groente en knoflook.quote:
Je hebt beide van de 1+1 opgegeten?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik had gnocchi want 1+1 bij de jumbo met een kaassaus met veel groente en knoflook.
Dus mijn avond snack is niet meer nodigm
Er is nog wel wat over maar zit wel op randje overeten.quote:
Houd mij afzijdig 50/50 momenteel.quote:
Dat zie je eigenlijk consequent bij Brabantse clubsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:03 schreef Makamba_ het volgende:
Een hoop overgewicht in Tilburg op de tribune
Bourgondische levensstijl noemen ze het daarquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:03 schreef Makamba_ het volgende:
Een hoop overgewicht in Tilburg op de tribune
Zouden daar consequenties aan moeten hangen?quote:Op z 24 mei 2025 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zie je eigenlijk consequent bij Brabantse clubs
Als je er wat aan gaat hangen worden ze alleen maar nog zwaarderquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zouden daar consequenties aan moeten hangen?
Welke trein? De trein die voor het eerst dit jaar op winst stond vandaag na 90 minuten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Erg jammer dat de Willem II-trein nog steeds niet definitief in het ravijn ligt @:Alaphilippe_
Misschien is er kermisquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ook met dat kolkende publiek in Tilburg valt het wel allemaal mee. Wat een treurnis.
Hebben ze dopingcontroles in de KKD?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:17 schreef Makamba_ het volgende:
Wel echt bizar dat Dordrecht fitter is dan Willem II
Minder worstenbroodjesquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:17 schreef Makamba_ het volgende:
Wel echt bizar dat Dordrecht fitter is dan Willem II
Ik ben vandaag fan geworden van Dafnequote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:21 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ben fan geworden van M'Bemba deze playoffs. Die kan echt veel hoger aan.
Schippurrss?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben vandaag fan geworden van Dafne
Maakt zij ook de wc's schoon van de voetbalkantine om een gezapig sfeertje te voorkomen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik van de billen van Kotzebue.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen (lol)quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maakt zij ook de wc's schoon van de voetbalkantine om een gezapig sfeertje te voorkomen?
Nee hoor, fijn om te horen dat homo's ook meekijken! Welkom.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik van de billen van Kotzebue.
Maar dat wil je vast niet horen.
Verder een kutspeler ook.
Is een vrouwquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee hoor, fijn om te horen dat homo's ook meekijken! Welkom.
Keepers die penals moeten nemen. Altijd een leuke rubriekquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:48 schreef GGMM het volgende:
Dit zouden wel eens 11-11 penalty's kunnen worden
Dat is pas een strafschop, gewoon nonchalant punteren.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:21 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ben fan geworden van M'Bemba deze playoffs. Die kan echt veel hoger aan.
Goed genoegquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Keeper z'n aanpak is sta erbij en kijk ernaar
Het werktequote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Keeper z'n aanpak is sta erbij en kijk ernaar
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Negers kunnen nou eenmaal niet keepen. Tenzij ze doping gebruiken dan.
[..]
Die mensen zijn niet goed snikquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Waarom pitch invasion je moet nog tegen Telstar
Het is Tilburgquote:
Mag dit forum jou dan ook ergens anders lozen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Een pitch invasie omdat je Eredivisieclub een rondje door is in de plee-offs.
Geef Braboland maar gewoon aan België , kansloos volk.
Woedendquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mag dit forum jou dan ook ergens anders lozen?
Er valt doorgaans niet veel om over te juichen als Willem II supporter.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Een pitch invasie omdat je Eredivisieclub een rondje door is in de plee-offs.
Geef Braboland maar gewoon aan België , kansloos volk.
Je hebt vandaag gewonnen van FC PFASquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er valt doorgaans niet veel om over te juichen als Willem II supporter.
Thanks?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:55 schreef GGMM het volgende:
Kunnen jullie overigens gewoon 'veldbestorming' zeggen?
Thanks
Supporters van PSV zijn ook niet goed snik.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:55 schreef Makamba_ het volgende:
Maar mensen die juichen voor Psv hebben dus een hekel aan Willem II. Waar komt dat uit voort?
Zijn er buiten Tilburgers dan ook mensen die geen hekel hebben aan Tilburg en alles wat ermee te maken heeft?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:55 schreef Makamba_ het volgende:
Maar mensen die juichen voor Psv hebben dus een hekel aan Willem II. Waar komt dat uit voort?
In Breda zijn de tv's ook uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:55 schreef Makamba_ het volgende:
Sow, die kan user @Buitendam in z'n zak stekenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Supporters van PSV zijn ook niet goed snik.
Je hebt altijd een paar uitzonderingenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sow, die kan user @:Buitendam in z'n zak steken
Auwquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hun eerste overwinning in 2025
Uh nee.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zijn er buiten Tilburgers dan ook mensen die geen hekel hebben aan Tilburg en alles wat ermee te maken heeft?
1. Historische en economische verschillenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:55 schreef Makamba_ het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
1. Historische en economische verschillen
Eindhoven groeide explosief in de 20e eeuw dankzij Philips en later ook DAF. Het ontwikkelde zich tot een modern industrieel centrum.
Tilburg was traditioneel een textielstad, met een arbeidersmentaliteit, maar kreeg het economisch zwaarder na de teloorgang van die industrie.
Dit leidde tot een soort regionale concurrentie: Eindhoven werd als “modern en vooruitstrevend” gezien, terwijl Tilburg als “authentieker en volks” werd bestempeld. Daardoor groeide er een gevoel van jaloezie, arrogantie of miskenning aan beide kanten.
2. Voetbalrivaliteit (PSV vs. Willem II)
PSV is een topclub in Nederland, met nationale en internationale successen.
Willem II is historisch kleiner, maar met een fanatieke en trotse aanhang.
De ontmoetingen tussen deze clubs zijn vaak beladen. Voor Willem II-fans is winnen van PSV een manier om zich te bewijzen tegenover de “grote buur”. Voor PSV-fans is het meer een kwestie van regionale dominantie.
3. Stadsculturen en identiteit
Eindhoven wordt vaak als innovatief en internationaal gepresenteerd (met High Tech Campus, Design Week, etc.).
Tilburg positioneert zich als creatief, rauw en eigenzinnig (met onder andere de Tilburgse kermis en festivalcultuur).
Deze culturele tegenstellingen zorgen ook voor botsende identiteiten, vooral onder jongeren en supportersgroepen.
4. Geografische nabijheid
Beide steden liggen op slechts 30 km afstand van elkaar, wat het gevoel van "nabije concurrentie" versterkt — typisch voor veel stedelijke rivaliteiten wereldwijd.
Samengevat:
De rivaliteit is een mix van trots, culturele verschillen, sportieve strijd en regionale trots, en speelt zich af op het veld én daarbuiten.
Als je meer wil over bijvoorbeeld incidenten, supportersverhalen of specifieke wedstrijden, laat het me weten!
Als Tilburger echt nooit gehoord van rivaliteit met Eindhoven. Alles is op Breda gefocust.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eindhoven groeide explosief in de 20e eeuw dankzij Philips en later ook DAF. Het ontwikkelde zich tot een modern industrieel centrum.
Tilburg was traditioneel een textielstad, met een arbeidersmentaliteit, maar kreeg het economisch zwaarder na de teloorgang van die industrie.
Dit leidde tot een soort regionale concurrentie: Eindhoven werd als “modern en vooruitstrevend” gezien, terwijl Tilburg als “authentieker en volks” werd bestempeld. Daardoor groeide er een gevoel van jaloezie, arrogantie of miskenning aan beide kanten.
De ontmoetingen tussen deze clubs zijn vaak beladen. Voor Willem II-fans is winnen van PSV een manier om zich te bewijzen tegenover de “grote buur”. Voor PSV-fans is het meer een kwestie van regionale dominantie.
Eindhoven wordt vaak als innovatief en internationaal gepresenteerd (met High Tech Campus, Design Week, etc.).
Tilburg positioneert zich als creatief, rauw en eigenzinnig (met onder andere de Tilburgse kermis en festivalcultuur).
Deze culturele tegenstellingen zorgen ook voor botsende identiteiten, vooral onder jongeren en supportersgroepen.
Beide steden liggen op slechts 30 km afstand van elkaar, wat het gevoel van "nabije concurrentie" versterkt — typisch voor veel stedelijke rivaliteiten wereldwijd.
Samengevat:
De rivaliteit is een mix van trots, culturele verschillen, sportieve strijd en regionale trots, en speelt zich af op het veld én daarbuiten.
Als je meer wil over bijvoorbeeld incidenten, supportersverhalen of specifieke wedstrijden, laat het me weten!
Dus het slaat totaal nergens op, gevalletje Nederlanders die heel fanatiek tegen Duitsland zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Samengevat:
Ik wel en ben regelmatig in Tilburgquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:00 schreef SOG het volgende:
[..]
Als Tilburger echt nooit gehoord van rivaliteit met Eindhoven. Alles is op Breda gefocust.
Eensquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het Ajax van Brabant. Walgelijk volk.
Ze hebben ook een megafoonmongool.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat zijn de gelijkenissen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Exact. Helmond en Eindhoven daarentegen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:00 schreef SOG het volgende:
[..]
Als Tilburger echt nooit gehoord van rivaliteit met Eindhoven. Alles is op Breda gefocust.
https://m.youtube.com/shorts/loz5azXKLMAquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat zijn de gelijkenissen?
Maar daarom haat psv, willen II dus. Jeetje wat vermoeiend.
Alsof er in Eindhoven iemand bezig is met Willem II. Misschien wat supporters van FC Eindhoven.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat zijn de gelijkenissen?
Maar daarom haat psv, willen II dus. Jeetje wat vermoeiend.
FC Eindhoven is het Ajax van Eindhovenquote:Op zondag 25 mei 2025 00:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof er in Eindhoven iemand bezig is met Willem II. Misschien wat supporters van FC Eindhoven.
Je dikke moederquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt altijd een paar uitzonderingen
Maar daar is @:buitendam er niet één van.
Vooral omdat Willem II het op basis van het Eredivisiepresteren verdient te degraderen. En een jaartje Telstar is wel geinigquote:Op zondag 25 mei 2025 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
We juichen allemaal voor Telstar nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Stonden 9de in de winterstop.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral omdat Willem II het op basis van het Eredivisiepresteren verdient te degraderen. En een jaartje Telstar is wel geinig
26 punten is ontzettend weinig voor plek 16.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:15 schreef SOG het volgende:
[..]
Stonden 9de in de winterstop.
Feyenoord uit en thuis 1-1
AZ uit gewonnen
Psv uit 1-1
Desalniettemin is het wel als een plumpudding in elkaar gezakt ja
Telstar is een club van niks. Ik heb echt liever een Willem II eigenlijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral omdat Willem II het op basis van het Eredivisiepresteren verdient te degraderen. En een jaartje Telstar is wel geinig
Idd!quote:Op zondag 25 mei 2025 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze moeten die finale gewoon over 1 duel doen en dan in de Kuip.
klopt jaquote:Op zondag 25 mei 2025 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
26 punten is ontzettend weinig voor plek 16.
Willem II gaat die selectie nooit genoeg renoveren in één seizoen. Veel te beperkt. Vraag me daarnaast af of ze wel een goede coach aan kunnen stellen.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Telstar is een club van niks. Ik heb echt liever een Willem II eigenlijk.
Dat is niet eerlijk als Feyenoord in die finale staatquote:Op zondag 25 mei 2025 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oneens. Finale ontknopingen als:quote:Op zondag 25 mei 2025 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Frankrijk - Kroatie 2018 4-2 was ook leukquote:Op maandag 26 mei 2025 00:47 schreef kalinhos het volgende:
Finales over 1 wedstrijd zijn vaak ontiegelijk saai omdat beide teams niks durven. Kdenk dat alleen WK2022 de uitzondering was.
Nu het over 2 potjes is weet het thuisteam als eerst: wij moeten vandaag vollebak want zondag moeten we nog uit
Hoewel het ergens wel leuk zou zijn om Telstar te zien promoveren na die veldbestorming hoeft van mij het aanzien van de eredivisie niet verder achteruit te hollen door een club erin te krijgen met een verkapt amateurcomplexquote:
Haha, bij de afsluitende training moest Correia gisteren een plukje jongens wegsturen die op de een of andere manier op het veld waren gekomen en dachten dat ze wel even een balletje konden trappen bij het andere doelquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoewel het ergens wel leuk zou zijn om Telstar te zien promoveren na die veldbestorming hoeft van mij het aanzien van de eredivisie niet verder achteruit te hollen door een club erin te krijgen met een verkapt amateurcomplex
En ze zullen ook flink moeten investeren in van alles en nog wat. En dat allemaal voor 'n jaartje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb ook het liefst Willem II, maar zware moeite met hun sportieve wrak. Vraag me af of het ze volgend seizoen wel zouden lukken.
Bij Telstar zitten daarentegen individuen die ik het wel gun, al kies je dan weer niet voor de club. Je weet dondersgoed dat de trainer Correia goed in de markt zal liggen als trainer, en er na hem niets overblijft van Telstar.
Een promotie voor Telstar kan toch ook wel wat in gang zetten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:51 schreef Makamba_ het volgende:
Correia komt bij mij gewoon heel oprecht en sterk over. Ik gun voornamelijk hem de potentiële promotie op zijn cv.
Want tja... Tuurlijk moet zelfs Telstar hopen op willem II
Snap niet dat Telstar elke wedstrijd begint met Kharchouch op de bank. Misschien dat hij geen hele wedstrijd volhoud ofzo, want de kwaliteiten voor af en toe een basisplek heeft Kharchouch wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |