SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus beide op het tweede niveau.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Telstar is helemaal niet gedegradeerd.
Maar dat is dus nog niet zo.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus beide op het tweede niveau.
Koeman keept echt goed.
Wat je dus eigenlijk zegt is dat mijn post net zo nergens opsloeg als degene die ik quote?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat is dus nog niet zo.
Misschien kan 'ie derde keeper worden bij Ajax?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus beide op het tweede niveau.
Koeman keept echt goed.
Ik ben een grote fan van satellietclubsquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:32 schreef Faraday01 het volgende:
Gefeliciteerd aan alle telstar liefhebbers!
Toen Telstar werd opgericht was die satelliet alweer buiten werking gesteldquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben een grote fan van satellietclubs
Doordenker!
Ohja, want het gaat ook echt op het veld zijn deel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zie ook Telstar fans op het veld. Stadionverbod voor iedereen op het veld
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zie ook Telstar fans op het veld. Stadionverbod voor iedereen op het veld
Toeschouwers hebben toch gewoon niks op het veld te zoeken?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ohja, want het gaat ook echt op het veld zijn deel.
Das toch top.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:37 schreef Makamba_ het volgende:
Dat ESPN dit blijft uitzenden trouwens
Paar rake klappen.
Maar daar gaat het niet om Hansquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toeschouwers hebben toch gewoon niks op het veld te zoeken?
Nee, helemaal niet. Bij den bosch lopen een hoop idioten rond. Dus iedereen op het veld die daar niet hoort een stadionverbodquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ga je dit nou echt bagatelliseren of goedpraten?
Fijn dat ook jij een mening mag en kan hebben en dit gelijk trekt met elkaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Bij den bosch lopen een hoop idioten rond. Dus iedereen op het veld die daar niet hoort een stadionverbod
Je hebt gelijk ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Bij den bosch lopen een hoop idioten rond. Dus iedereen op het veld die daar niet hoort een stadionverbod
En hoe ga ik nat? ik zeg alleen dat er ook Telstar supporters op het veld zijn en dat iedereen die daar niet hoort een stadionverbod mag krijgen.quote:
Maar er waren ook Telstar fans op het veld.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:45 schreef Bayswater het volgende:
Heerlijk dat Den Bosch in de kkd blijft. Al sinds jaar en dag kutpubliek daar.
Waarschijnlijk zelfs meer Telstar-fans dan FCDB-fans.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar er waren ook Telstar fans op het veld.
Toch @:faraday01 ?
Vroeger hadden ze kartonnen borden achter de doelen als publiek. Je verzint het niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:45 schreef Bayswater het volgende:
Heerlijk dat Den Bosch in de kkd blijft. Al sinds jaar en dag kutpubliek daar.
Zucht, ik stel alleen vast dat er ook Telstar supporters op het veld waren. Dat staat los van het gedrag van de Den Bosch supporters wat totaal niet kan en waar ze voor aangepakt moeten worden. Uiteindelijk is het heel eenvoudig: supporters horen niet op het veld en dat betekent een stadionverbod.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch @:faraday01 ?
Ik heb echt geen idee of je loopt te kloten of niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zucht, ik stel alleen vast dat er ook Telstar supporters op het veld waren. Dat staat los van het gedrag van de Den Bosch supporters wat totaal niet kan en waar ze voor aangepakt moeten worden. Uiteindelijk is het heel eenvoudig: supporters horen niet op het veld en dat betekent een stadionverbod.
Mwah na een overwinning mag je best als winnend team een kleine pitch invasion houden. Die van Den Bosch hebben er niks te zoekenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zucht, ik stel alleen vast dat er ook Telstar supporters op het veld waren. Dat staat los van het gedrag van de Den Bosch supporters wat totaal niet kan en waar ze voor aangepakt moeten worden. Uiteindelijk is het heel eenvoudig: supporters horen niet op het veld en dat betekent een stadionverbod.
Na 48 jaar zien we dat een keer door de vingers.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks te zoeken is 1 ding, het veld oprennen voor een massale vechtpartij met de spelers er nog tussen is een ander uiterste.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwah na een overwinning mag je best als winnend team een kleine pitch invasion houden. Die van Den Bosch hebben er niks te zoeken
(Die van Telstar wel).
Hebben ze voor het uitvak staan juichen? Dan kan je van Den Bosch helaas een reactie verwachten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwah na een overwinning mag je best als winnend team een kleine pitch invasion houden. Die van Den Bosch hebben er niks te zoeken
(Die van Telstar wel).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |