SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij een 'haringpersoon'?quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:59 schreef GGMM het volgende:
Wij juichen vanavond voor Telstar
En niks anders.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:03 schreef Makamba_ het volgende:
Gelukkig hoef je bij Telstar geen rekening te houden met de kwaliteit van de lucht door het vuurwerk.
quote:
Wees welkomquote:
Nee, nog nooit gedaan. Zou dat helpen, denk je?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:09 schreef GGMM het volgende:
Zingen jullie ook wel eens de zenuwen van je af?
Nee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:09 schreef GGMM het volgende:
Wil jij een Haribo cola flesje? Ik trakteer want het is Hemelvaartsdag.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:09 schreef GGMM het volgende:
Daar kan een streep doorheen (ik post nu mee)quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:11 schreef Coco het volgende:
Dit kan nog wel eens een gezellige avond worden
Jij maakt echt hele rare posts die je zelf heel grappig lijkt te vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koeman jr gelijk naar Auschwitz.
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil jij een Haribo cola flesje? Ik trakteer want het is Hemelvaartsdag.
Bulderend van het lachen hier , ho ho ho hoquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij maakt echt hele rare posts die je zelf heel grappig lijkt te vinden.
Ohquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar kan een streep doorheen (ik post nu mee)
Slaat opnieuw nergens op.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Goed van Willem 2 dat ze een Achilles 29tje voorkomen.
Wij hebben inmiddels allemaal geaccepteerd dat die vent alleen meer onzin uitkraamtquote:
Alleen meerquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben inmiddels allemaal geaccepteerd dat die vent alleen meer onzin uitkraamt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |