Natuurlijk, als dit het spel van Roda JC ofzo was geweest dan had ik het wel prima gevonden als die niet zouden promoveren.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:45 schreef Wotte het volgende:
Allemaal leuk en aardig en dit en dat over de romantiek van het voetbal maar dat Telstar is wel een aanfluiting voor de Eredivisie.
De 12e man sleept Telstar er ook niet echt doorheen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II gaat de eerste club in acht jaar worden die zich handhaaft via de nacompetitie. Lopen niet in het mes, blijven compact. En Telstar heeft helemaal geen verrassing in zijn spel.
Dat zal ik zeker doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo, nu kunnen jullie me aanpakken als ik het toch fout heb.
1-1.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II gaat de eerste club in acht jaar worden die zich handhaaft via de nacompetitie. Lopen niet in het mes, blijven compact. En Telstar heeft helemaal geen verrassing in zijn spel.
Telstar is gewoon niet veel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hahahahaquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
voetballend beter dan willem IIquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Telstar is gewoon niet veel.
Dat zegt ook wel wat over ADO bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |