Dat is mooi. Hopelijk kan Oekraďne nu wat meer doen tegen russische strategische bommenwerpers.quote:Bondskanselier Merz: geen beperkingen meer voor langeafstandswapens Oekraďne
Duitsland legt niet langer beperkingen op aan het bereik van wapens die aan Oekraďne worden geleverd in de oorlog tegen Rusland. In een forum georganiseerd door zender WDR zei bondskanselier Merz dat Duitsland net als het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en de Verenigde Staten geen restricties meer oplegt aan langeafstandswapens voor Oekraďne.
"Dat betekent dat Oekraďne zich ook kan verdedigen met, bijvoorbeeld, aanvallen op militaire posities in Rusland. Tot enige tijd geleden kon dat niet, nu kan het dat wel", aldus Merz.
Bijna precies een jaar geleden gaf de vorige Duitse bondskanselier Scholz in navolging van de toenmalige Amerikaanse president Biden toestemming voor het gebruik van Duitse wapens op Russisch grondgebied. In november gaf Biden zijn goedkeuring aan het gebruik van ATACMS-raketten bij aanvallen dieper in Rusland. Dat was een grote verandering in het Amerikaanse buitenlandbeleid.
Leveringen geheimhouden
Merz liet al eerder doorschemeren dat hij openstond voor het opheffen van de restricties. Duitsland is na de VS de grootste leverancier van militaire hulp aan Oekraďne.
In een reactie op de woorden van Merz van vandaag noemde Kremlin-woordvoerder Peskov het besluit om de afstandsrestricties weg te nemen "behoorlijk gevaarlijk" en "in strijd met onze pogingen om een politieke oplossing te bereiken".
https://nos.nl/artikel/25(...)tandswapens-oekraine
Alsof Merz beter is dan Scholz.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 04:33 schreef Richestorags het volgende:
Scholz was na Merkel gewoon wederom een Duitse schandvlek.
Dat is hij zeker.quote:
Hij is gewoon weer de zoveelste neoliberaal die de kloof tussen arm en rijk laat groeien, die te weinig actie onderneemt tegen klimaatverandering. Hopelijk is Merz na 4 jaar Exit en krijgen wij in Duitsland eindelijk een echte SPD-Bondskanselier.quote:
is hij teveel anti-Poetin voor jequote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:12 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hij is gewoon weer de zoveelste neoliberaal die de kloof tussen arm en rijk laat groeien, die te weinig actie onderneemt tegen klimaatverandering. Hopelijk is Merz na 4 jaar Exit en krijgen wij in Duitsland eindelijk een echte SPD-Bondskanselier.
Dat verwacht ik niet, Duitsland sluit zich aan bij landen die dit al eerder hebben toegestaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:21 schreef onlogisch het volgende:
Het heeft 80.000 doden geduurd maar nu gaan ze eindelijk toestaan dat een verschil kan maken. Lekker gewerkt hoor boys
📸quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren. Rusland heeft het recht zichzelf te verdedigen en wat mij betreft mag Rusland eerst bommen op echte Europese kutsteden als Paris, Brussel en Amsterdam gooien alvorens het mooie Moskou met de grond gelijk wordt gemaakt. Vpered Rossiya!!!
Anton toch.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren. Rusland heeft het recht zichzelf te verdedigen en wat mij betreft mag Rusland eerst bommen op echte Europese kutsteden als Paris, Brussel en Amsterdam gooien alvorens het mooie Moskou met de grond gelijk wordt gemaakt. Vpered Rossiya!!!
Patiëntquote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik hoop dat je patience bedoeld, maar ik vrees het ergste.quote:
Bovendien. Pogingen? Welke pogingen? Ik zie er geen. Alleen maar pogingen om Oekraďne belachelijk te maken, dat overigens niet werkt.quote:In een reactie op de woorden van Merz van vandaag noemde Kremlin-woordvoerder Peskov het besluit om de afstandsrestricties weg te nemen "behoorlijk gevaarlijk" en "in strijd met onze pogingen om een politieke oplossing te bereiken".
Het mooiste aan dit soort uitspraken tegenwoordig is dat je moet gokken of die persoon nu extreem-links of extreem-rechts is.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
maakt niet eens uit denk ik. Extreem gestoordquote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het mooiste aan dit soort uitspraken tegenwoordig is dat je moet gokken of die persoon nu extreem-links of extreem-rechts is.
Het Warschaupact was opgeheven omdat de leden dat zelf beslist hadden. Niet om de NAVO te pleasen of zodat de NAVO hetzelfde ging doen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:45 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Rusland wordt al sinds 1989 gepest door het Westen met hun continue uitbereidingshonger richting het Oosten en het weigeren om de NAVO op te heffen, aangezien het Warschaupakt wel is opgeheven. Dan is het te verwachten dat Rusland iets terugpakt.
Rusland heeft meermaals aangegeven dat het aanhalen van de banden met Kiev en Tblisi door het Westen heel gevoelig ligt bij Moskou, maar toch bleef het Westen de banden aanhalen met Kiev en Tblisi. Ja, dan gaat Rusland op een gegeven moment ingrijpen om zijn invloedsfeer te beschermen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:33 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Het Warschaupact was opgeheven omdat de leden dat zelf beslist hadden. Niet om de NAVO te pleasen of zodat de NAVO hetzelfde ging doen.
Verder worden wij ook al decennia gepest door Rusland, dus dat wederkerig gepest hoort misschien gewoon bij de internationale betrekkingen..
Zonder Russische agressie en subversieve acties was de NAVO niet uitgebreid. Het is aan de agressieve acties te danken dat Zweden en Finland toegetreden zijn. Niet omdat we Rusland willen pesten door "Naar het oosten op te schuiven"
Jammer voor Rusland dan. Dat krijg je als je zo'n aidsland bent.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Rusland heeft meermaals aangegeven dat het aanhalen van de banden met Kiev en Tblisi door het Westen heel gevoelig ligt bij Moskou, maar toch bleef het Westen de banden aanhalen met Kiev en Tblisi. Ja, dan gaat Rusland op een gegeven moment ingrijpen om zijn invloedsfeer te beschermen.
Je hebt een beetje communistische trekjesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:12 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hij is gewoon weer de zoveelste neoliberaal die de kloof tussen arm en rijk laat groeien, die te weinig actie onderneemt tegen klimaatverandering. Hopelijk is Merz na 4 jaar Exit en krijgen wij in Duitsland eindelijk een echte SPD-Bondskanselier.
Oh nee toch? Ik bedoel laten we vooral niet doen alsof een Georgië of Oekraďne en haar inwoners enig recht hebben op autonomie of bescherming tegen hun imperialistische grote buurman.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Rusland heeft meermaals aangegeven dat het aanhalen van de banden met Kiev en Tblisi door het Westen heel gevoelig ligt bij Moskou, maar toch bleef het Westen de banden aanhalen met Kiev en Tblisi. Ja, dan gaat Rusland op een gegeven moment ingrijpen om zijn invloedsfeer te beschermen.
Die band is nu sterker dan het ooit geweest isquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Kies maar:quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je patience bedoeld, maar ik vrees het ergste.
Ja dat wil ie al vanaf het begin al. Maar goed, dat is ook allemaal gedoemd om te mislukken natuurlijk.quote:
De raketten of de Duitse politiek?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat wil ie al vanaf het begin al. Maar goed, dat is ook allemaal gedoemd om te mislukken natuurlijk.
Ik citeer een post over Trump's "plan" om de wereld samen met Rusland en China te verdelen in invloedssferen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De raketten of de Duitse politiek?
Oh dat zag ik nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik citeer een post over Trump's "plan" om de wereld samen met Rusland en China te verdelen in invloedssferen.
je begrijpt er werkelijk geen hol van. Lees hierboven maar ja. Ga je niet doen, of niet begrijpen, maar okequote:Op woensdag 28 mei 2025 07:45 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Rusland wordt al sinds 1989 gepest door het Westen met hun continue uitbereidingshonger richting het Oosten en het weigeren om de NAVO op te heffen, aangezien het Warschaupakt wel is opgeheven. Dan is het te verwachten dat Rusland iets terugpakt.
Oekraďne heeft nog 0 verliezen geleden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:21 schreef onlogisch het volgende:
Het heeft 80.000 doden geduurd maar nu gaan ze eindelijk toestaan dat een verschil kan maken. Lekker gewerkt hoor boys
De voormalige Sovjet-landen behoren tot de Russische invloedsfeer, alles ten westen van de voormalige Sovjet-Unie behoort tot de EU-invloedsfeer. Als Brussel en Moskou niet met elkaars invloedsfeer bemoeien was er een veel gezondere relatie tussen Brussel en Moskou.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:46 schreef Parafernalia het volgende:
@:emo-be, wat is eigenlijk de invloedsfeer van de VS? Of die van de EU?
lolquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De voormalige Sovjet-landen behoren tot de Russische invloedsfeer, alles ten westen van de voormalige Sovjet-Unie behoort tot de EU-invloedsfeer. Als Brussel en Moskou niet met elkaars invloedsfeer bemoeien was er een veel gezondere relatie tussen Brussel en Moskou.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De voormalige Sovjet-landen behoren tot de Russische invloedsfeer, alles ten westen van de voormalige Sovjet-Unie behoort tot de EU-invloedsfeer. Als Brussel en Moskou niet met elkaars invloedsfeer bemoeien was er een veel gezondere relatie tussen Brussel en Moskou.
Een simpele kijk op het leven, moet heerlijk voor je zijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Daar wil Merz niets over zeggen. Dus mogelijk dat ze het in geheim (gaan) leveren. En ze gaan de productie van langeafstandsraketten in Oekraďne financieren.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:01 schreef onlogisch het volgende:
Geen lange afstandsraketten vanuit Duitsland hoor ik zojuist op de radio?
Rusland plat bombarderen? Daar heb je wel erg veel bommen voor nodig.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:28 schreef Solispolar het volgende:
Misschien moeten we gewoon alle lieve Russische mensen vragen om Rusland tijdelijk te verlaten om vervolgens de boel collectief plat te bombarderen en opnieuw te beginnen?
Nah. Veel plekken zien er normaal al uit alsof er meerdere bommen zijn afgegaanquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rusland plat bombarderen? Daar heb je wel erg veel bommen voor nodig.
Of ze er gewoon niet terug in laten?quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:28 schreef Solispolar het volgende:
Misschien moeten we gewoon alle lieve Russische mensen vragen om Rusland tijdelijk te verlaten om vervolgens de boel collectief plat te bombarderen en opnieuw te beginnen?
Ik wil eerst zeggen dat ik absoluut anti-russisch ben en pro-westers, maar ik vraag mij vaak af waar de waarheid nou precies ligt. Wij krijgen alle media/bronnen vanuit westers perspectief in.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:33 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Het Warschaupact was opgeheven omdat de leden dat zelf beslist hadden. Niet om de NAVO te pleasen of zodat de NAVO hetzelfde ging doen.
Verder worden wij ook al decennia gepest door Rusland, dus dat wederkerig gepest hoort misschien gewoon bij de internationale betrekkingen..
Zonder Russische agressie en subversieve acties was de NAVO niet uitgebreid. Het is aan de agressieve acties te danken dat Zweden en Finland toegetreden zijn. Niet omdat we Rusland willen pesten door "Naar het oosten op te schuiven"
Gorbatsjov was heel populair als frisse wind, zeker ook in het buitenland, maar niet bij de gevestigde orde. Die in Rusland woonde. Hij was echter de president van de USSR, niet van Rusland. Dus door die te ontbinden konden ze hun macht weer terugpakken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:35 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Ik wil eerst zeggen dat ik absoluut anti-russisch ben en pro-westers, maar ik vraag mij vaak af waar de waarheid nou precies ligt. Wij krijgen alle media/bronnen vanuit westers perspectief in.
Ik noem maar iets ,als je in NL het nieuws kijkt (veelal links) dan is de media toch al heel anders dan een rechtsere bron (bijvoorbeeld een vakblad, hoeft niet rechts te zijn maar kan als voorbeeld).
Neemt niet weg dat het waanzin is en per direct stoppen moet.
Goed verhaal, willekeurige grenzen in 1945 bepalen tot in eeuwigheid de invloedssferenquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Maar ooit gaat er wel iets gebeuren. Het is naďef te denken dat er helemaal geen rode lijn bestaat. Duitse wapensystemen die Duitse munitie op Moskou verschieten, die personeel dat in Duitsland is opgeleid en met Duitse instandhouding. Dat alles op basis van Amerikaanse Intel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:35 schreef halfway het volgende:
Medvet zal vandaag wel weer over rode lijn en nukes beginnen
Niet Die Linke of BSW? SPD is toch veel te rechts joh.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:12 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Partij van de bourgeoisie bij uitstek idd.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Niet Die Linke of BSW? SPD is toch veel te rechts joh.
Dat klinkt als een etnische zuivering gebracht door democratie.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Of ze er gewoon niet terug in laten?
Het grootste probleem is dat de bevolking niets heeft met democratie.
Vandaag weer een video van het Azov bataljon die een hoop risico en moeite neemt om een gewonde Rus te evacueren:quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:07 schreef Red_85 het volgende:
Dit onderwerp zou zo goed in een centraal topic kunnen over de putin oorlog met ukraine. Er gebeurd immers zoveel met zulke snelle ontwikkelingen...
Hadden we maar zo'n centraal topic.
Eerst moet die komiek het veld ruimen ( basisschool jochie ze doen mij plagen en jullie moeten mij helpenquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar ooit gaat er wel iets gebeuren. Het is naďef te denken dat er helemaal geen rode lijn bestaat. Duitse wapensystemen die Duitse munitie op Moskou verschieten, die personeel dat in Duitsland is opgeleid en met Duitse instandhouding. Dat alles op basis van Amerikaanse Intel.
Dat kan gezien worden als een aanval van Duitsland op Moskou ipv Oekraďne. Ligt sowieso gevoelig natuurlijk.
We wachten verder af. Maar als dit conflict blijft escaleren zonder dat iemand op de rem trapt dan gaat het niet goed.
Als ze oprotten uit Oekraďne dan zullen er geen aanvallen op Moskou komen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar ooit gaat er wel iets gebeuren. Het is naďef te denken dat er helemaal geen rode lijn bestaat. Duitse wapensystemen die Duitse munitie op Moskou verschieten, die personeel dat in Duitsland is opgeleid en met Duitse instandhouding. Dat alles op basis van Amerikaanse Intel.
Dat kan gezien worden als een aanval van Duitsland op Moskou ipv Oekraďne. Ligt sowieso gevoelig natuurlijk.
We wachten verder af. Maar als dit conflict blijft escaleren zonder dat iemand op de rem trapt dan gaat het niet goed.
Ze hadden beter een wat forser kaliber kunnen gebruiken, de maximale effectieve dracht van 12.7MM munitie tegen luchtdoelen is zo'n 1000 meter...quote:
Voor drones is dat prima toch.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze hadden beter een wat forser kaliber kunnen gebruiken, de maximale effectieve dracht van 12.7MM munitie tegen luchtdoelen is zo'n 1000 meter...
Moeten die drones wel binnen een radius van 1000m komen.quote:
Ja dat zocht ik ook al, is er weer ruzie ofzo?quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:07 schreef Red_85 het volgende:
Dit onderwerp zou zo goed in een centraal topic kunnen over de putin oorlog met ukraine. Er gebeurd immers zoveel met zulke snelle ontwikkelingen...
Hadden we maar zo'n centraal topic.
Ja, zoiets, gezeur, whatever. Meestal doet Straatcommando 'm wel weer open na één of twee dagen, maar hij houdt 'm nog steeds gesloten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja dat zocht ik ook al, is er weer ruzie ofzo?
Lees de afgelopen zoveel NWS Feedback delen maar.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:35 schreef nostra het volgende:
Ja dat zocht ik ook al, is er weer ruzie ofzo?
Goalkeeper versie 2? Die zijn wel wat groot, met het bijbehorende magazijn. Maar in een mobiele versie kun je dat waarschijnlijk wel verwisselbaar maken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze hadden beter een wat forser kaliber kunnen gebruiken, de maximale effectieve dracht van 12.7MM munitie tegen luchtdoelen is zo'n 1000 meter...
Is te omvangrijk om echt mobiel te maken... De Amerikanen hebben een land based Phalanx als CRAM maar is niet heel mobiel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
Goalkeeper versie 2? Die zijn wel wat groot, met het bijbehorende magazijn. Maar in een mobiele versie kun je dat waarschijnlijk wel verwisselbaar maken.
Maar wel kleinere kogels.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is te omvangrijk om echt mobiel te maken... De Amerikanen hebben een land based Phalanx als CRAM maar is niet heel mobiel.
Bekijk deze YouTube-video
De Shaheds/Gerans kunnen makkelijk boven de 1000 meter vliegen en als ze zich dan loodrecht naar beneden op je Sky Sentinel storten ben je alsnog de Sjaak aangezien recht omhoog schieten voor elk wapensysteem een probleem is.quote:
Nou, daar gaat Taiwan. En beter bereiden de Denen zich voor op de verdediging van Groenland.quote:
Het gaat nou wel goed? Putin escaleert continue, klaag daar eens over.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb het over de escalatie in het algemeenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat nou wel goed? Putin escaleert continue, klaag daar eens over.
Zelfs dit is alweer kudt met getrol.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het aantal trollen is, zelfs als je bedenkelijke pro-Russen meetelt, bijzonder klein.
Misschien zie ik trollen ruimer dan jij. Ik vind iedereen die een topic loopt te verzieken een trol.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het aantal trollen is, zelfs als je bedenkelijke pro-Russen meetelt, bijzonder klein.
Geen speld tussen te krijgen dat er geen aanvallen op Moskou komen als ze oprotten uit Oekraďne.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als ze oprotten uit Oekraďne dan zullen er geen aanvallen op Moskou komen.
Je als een beest gedragen en verwachten dat alles maartoegelaten wordt is wel naďef.
Kan je net zo goed fok! opdoekenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind een post van een dikke 40-jarige systeembeheerder die geen dag in zijn leven gediend heeft en 100% veilig achter zijn computertje zit en smilies post bij plaatjes van gesneuvelde soldaten ook trollen.
Dat is helemaal niet gezegd. Poetin zal waarschijnlijk nooit echt een rode lijn zien wat betreft de oorlog in Oekraďne. Dit omdat hij, en de mensen om hem heen, geen doodswens hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:29 schreef Repentless het volgende:
Dan komt het aan op keuzes: hoe ver ben je bereid te gaan hierin? Want de andere kant trekt, zoals @LXIV ook aangeeft, vroeg of laat toch een keer de absolute rode lijn.
Op het moment dat westerse wapens, afgevuurd door westerse handen op Moskou terecht gaan komen (want daar hadden we het in feite over), dan verwacht ik eigenlijk niets anders.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gezegd. Poetin zal waarschijnlijk nooit echt een rode lijn zien wat betreft de oorlog in Oekraďne. Dit omdat hij, en de mensen om hem heen, geen doodswens hebben.
Misschien bedoel je het anders, maar ik vind dit eerlijk gezegd wel een tikkeltje intimiderend qua toon. Wat voor kwaadwillenden doel je op? En waarom ga je specifiek op zoek naar iemands identiteit?quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:19 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ernootje toch, als je zo’n stoere mening wil verkondigen zou ik me iets anoniemer opstellen. Ik ga je absoluut niet doxen, maar ga ervan uit dat als ik je identiteit uit je posts heb weten te halen dat kwaadwillenden dat ook wel kunnen.
Dat is vervelend zeg.quote:Poetin: 'Rusland kampt met een aardappeltekort'
De Russische president Vladimir Poetin heeft dinsdag toegegeven dat zijn land kampt met een tekort aan aardappelen. Door tegenvallende oogsten is de prijs met 166,5 procent gestegen. Dat schrijft de onafhankelijke krant The Moscow Times.
De Russische economie hapert en in een bijzonder moment gaf Poetin dat zelf toe tijdens een televisie-uitzending met vertegenwoordigers uit de landbouwsector. "Het blijkt dat we niet genoeg aardappelen hebben", zei de Russische president.
Volgens het Russische statistiekbureau Rosstat zijn de aardappelprijzen op een jaar tijd met 166,5 procent gestegen, de hoogste jaarlijkse stijging sinds het begin van de statistieken in 2002.
Prima, in het geval van de Baltics heeft Putin een Artikel 5 aan de broek. En dat weet hij zelf ook wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:52 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Reminder dat McCain in alles gelijk had over Poetin. Moldavië en de Baltics zijn hierna aan de beurt.
Dat. Belgie had ook niet mogen toetreden tot de ussr.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op zoek gegaan naar zijn identiteit, maar soms vind ik het interessant om de gedachtegang van mensen die én een extreme mening hebben én al de nodige jaren op FOK! rondlopen te analyseren en dan ga ik kijken wat voor soort user iemand bijv pre-Corona was. En in zijn geval stuitte ik toevallig op nogal erg concrete informatie over zijn identiteit.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Misschien bedoel je het anders, maar ik vind dit eerlijk gezegd wel een tikkeltje intimiderend qua toon. Wat voor kwaadwillenden doel je op? En waarom ga je specifiek op zoek naar iemands identiteit?
Ik ben wel benieuwd nuquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:38 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op zoek gegaan naar zijn identiteit, maar soms vind ik het interessant om de gedachtegang van mensen die én een extreme mening hebben én al de nodige jaren op FOK! rondlopen te analyseren en dan ga ik kijken wat voor soort user iemand bijv pre-Corona was. En in zijn geval stuitte ik toevallig op nogal erg concrete informatie over zijn identiteit.
Wil alleen maar aangeven dat het mij niet direct boeit, maar dat het gewoon niet handig is om je én als een randdebiel te gedragen en met persoonlijke informatie te strooien.
Zeker, maar dat gaat realistisch gezien niet gebeuren.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:59 schreef SymbolicFrank het volgende:
Rusland kan natuurlijk heel eenvoudig het gebruik van zulke lange afstandswapens voorkomen. Door de oorlog te beëindigen en hun soldaten terug te trekken. Ok, heel radicaal, ik weet het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |