Die brief van Charles bleek anders een meesterzet van Starmer.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En die brief is bij Trump meteen in het vierkante archief gegaan? Die man bereik je toch alleen door een x te sturen of een miljoen te betalen voor een diner.
Just..quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Laat iemand de brandzalf opzoeken, Donnie just got burned!
[ afbeelding ]
Ik heb niet het hele artikel, maar dit zegt toch voldoende?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom plaats je niet gewoon het artikel? Tweetdumps en screenshots verpesten het hele topic.
Letterlijk 5 seconden, gewoon wired.com in de adresbalk typen en het staat op de voorpagina. Kom op zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:08 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele artikel, maar dit zegt toch voldoende?
Dat is zoiets als dat Trump maar een beetje gek isquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoveel 'verdeeldheid' is er ook nog niet bij de Democraten maar de (te verwachten) strijd om vernieuwing in de partij in de aanloop naar de volgende algemene verkiezingen begint zich al te ontwikkelen.
Naar aanleiding hiervan eens gezocht op X.quote:
Zij is wel echt extreem.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:53 schreef Repentless het volgende:
[..]
Naar aanleiding hiervan eens gezocht op X.
[ x ]
Het aardige vind ik dat de reacties vrijwel louter negatief zijn over Mace. Anekdotisch bewijs hoor, en het is maar 1 tweetje, maar ik vind het met die eenzijdigheid en 'giftige verschuiving naar rechts' (of iets dergelijks) op dat platform wel meevallen. Ook ontelbare tweets en reacties over Trump waarin hij met de grond gelijk wordt gemaakt.
Verder, tja: doen veel politici dit niet? Het lijkt me een aandachtshoer eerste klas, afgaande op wat verschillende verhalen die ik lees, maar ik geloof niet dat ze hier uniek in is.
Met haar openbaar toilet verslaving.quote:
Oh, ongetwijfeld. Afgaande op wat flarden informatie over haar (ik ken haar verder niet), lijkt ze niet al te stabiel over te komen in sommige opzichten. Aan de andere kant is het dan bijvoorbeeld weer een van de weinige Reps die scherpe kritiek op Trump uitte m.b.t. 6 januari, of het opnam voor Ilhan Omar n.a.v. negatieve uitspraken van collega-Rep Lauren Boebert.quote:
Ze is dan ook nogal veranderd van gematigd Republikein naar totaal gestoord Trump-fan in de loop van 2023. Waarom denk je dat dat is? Dat leverde haar meer aanzien op in een partij die onderhand gedomineerd werd door MAGA/Trump-aanhangers. Anders was ze er ook gewoon uitgewerkt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld. Afgaande op wat flarden informatie over haar (ik ken haar verder niet), lijkt ze niet al te stabiel over te komen in sommige opzichten. Aan de andere kant is het dan bijvoorbeeld weer een van de weinige Reps die scherpe kritiek op Trump uitte m.b.t. 6 januari, of het opnam voor Ilhan Omar n.a.v. negatieve uitspraken van collega-Rep Lauren Boebert.
In die zin lijkt ze dan weer niet zo makkelijk binnen een hokje te plaatsen.
Valt wel mee toch, ze zijn de boot in gegaan met hun trade deal. Ik denk dat ze nu wel spijt krijgen dat ze niet in de EU zitten. Minder kans dat de EU zich de kaas van het brood laat eten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Die brief van Charles bleek anders een meesterzet van Starmer.
https://www.politico.com/(...)edia-europe-00372280quote:Rubio on Wednesday criticized efforts by foreign governments to allegedly pressure U.S. tech companies into embracing global content moderation rules that would affect social media users in the U.S.
Rubio said the US will begin to restrict visas to foreign nationals who are responsible for “censorship of protected expression in the United States”.
“It is unacceptable for foreign officials to issue or threaten arrest warrants on US citizens or US residents for social media posts on American platforms while physically present on US soil,” Rubio said in a statement.
“It is similarly unacceptable for foreign officials to demand that American tech platforms adopt global content moderation policies or engage in censorship activity that reaches beyond their authority and into the United States,” he said.
“We will not tolerate encroachments upon American sovereignty, especially when such encroachments undermine the exercise of our fundamental right to free speech.”
Rubio has said he has revoked the US visas for thousands of people, largely students who have protested against Israel’s offensive in Gaza.
Ja, zoals ik al zei: ze komt niet al te stabiel over, afgaande op wat ik hier en daar lees.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze is dan ook nogal veranderd van gematigd Republikein naar totaal gestoord Trump-fan in de loop van 2023. Waarom denk je dat dat is? Dat leverde haar meer aanzien op in een partij die onderhand gedomineerd werd door MAGA/Trump-aanhangers. Anders was ze er ook gewoon uitgewerkt.
Het was puur opportunisme. Nu haalt ze de ene na de andere stunt uit om maar aandacht te krijgen. Haar laatste optreden: haar ex (ea) zonder enig bewijs beschuldigen van verkrachting, voyeurisme etc tijdens een hearing in het Huis over cybersecurity. Met foto's en al. Helemaal naar het voorbeeld van MTG zeg maar. Mss nog wel erger.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lpmpwd5gch27
[ afbeelding ]
Rep. Nancy Mace details accusations of rape and sexual abuse in a speech from the House floor
Mace, R-S.C., alleged “some of the most heinous crimes against women imaginable” were committed by her ex-fiancé and three other men, all of whom denied the accusations.
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lhvojri66s2u
[ afbeelding ]
Het punt is ook helemaal niet of het wel of niet in twijfel moet worden getrokken, het punt is dat een hearing in het Congres niet de juiste plaats is om persoonlijke beschuldigingen naar buiten te brengen tegen mensen die zich (op dat moment) helemaal niet kunnen verweren terwijl ze zelf immuniteit geniet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:24 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei: ze komt niet al te stabiel over, afgaande op wat ik hier en daar lees.
Wat me aan de andere kant dan wel weer opvalt in deze (gewoon een eigen observatie in het algemeen hoor, niet op jou gericht): wanneer normaliter een vrouw een of meerdere mannen beticht van seksueel misbruik (zeker wanneer het een bekend persoon betreft), lijken veel mensen er doorgaans als de kippen bij om dat scherp te veroordelen. De 'daders' zijn direct eigenlijk al zo goed als schuldig.
Nu het 'slachtoffer' niet geheel van de juiste politieke signatuur van sommige mensen is, wordt het ernstig in twijfel getrokken en gesuggereerd dat het om de aandacht te doen is. Dat laatste vind ik overigens terecht, want het lijken nogal wilde beschuldigingen te zijn, maar het valt wel enigszins op.
Dat ben ik ook helemaal met je eens. Ik zeg alleen dat de reactie erop gevoelsmatig (puur persoonlijk) anders lijkt, vanwege de persoon die ze uit. Even ongeacht waar ze dat doet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het punt is ook helemaal niet of het wel of niet in twijfel moet worden getrokken, het punt is dat een hearing in het Congres niet de juiste plaats is om persoonlijke beschuldigingen naar buiten te brengen tegen mensen die zich helemaal niet kunnen verweren..
Dat is jouw beeld vermoed ik. Ik zie het als een reactie op immoreel gedrag. Zoiets doet een integer mens niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat ben ik ook helemaal met je eens. Ik zeg alleen dat de reactie erop gevoelsmatig (puur persoonlijk) anders lijkt, vanwege de persoon die ze uit. Even ongeacht waar ze dat doet.
Klopt, dat is mijn beeld. Dat gaf ik ook expliciet aan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is jouw beeld vermoed ik. Ik zie het als een reactie op immoreel gedrag. Zoiets doet een integer mens niet.
Denken dat de reactie anders geweest zou zijn als een het een andere persoon had betroffen is geen enkele reden voor. Dat zit idd in jouw hoofd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:50 schreef Repentless het volgende:
[..]
Klopt, dat is mijn beeld. Dat gaf ik ook expliciet aan.
quote:"I will take a look at it," Trump said in the Oval Office on Wednesday. The president suggested that the men were unfairly convicted, asserting that they "got railroaded."
"You know, they were drinking, and I think they said stupid things, but I'll take a look at that," he said.
De reactie op de aantijgingen van misbruik zouden van bepaalde mensen anders zijn geweest, zoals we al zo vaak hebben gezien sinds het hele #metoo.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Denken dat de reactie anders geweest zou zijn als een het een andere persoon had betroffen is geen enkele reden voor. Dat zit idd in jouw hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |