Geen hoofddoek, geen donkere huidskleur....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
De vrouw;
[ afbeelding ]
https://x.com/vanguardintel/status/1925968412343206110/video/1
Ziet er blank uitquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
De vrouw;
[ afbeelding ]
https://x.com/vanguardintel/status/1925968412343206110/video/1
Je hebt ook blanke of licht getinte islamistenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:47 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Geen hoofddoek, geen donkere huidskleur....
Misschien een verwarde reichsburger
Per dag?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:51 schreef SpaceOddity het volgende:
https://www.gelderlander.(...)-te-gillen~a748fc84/
''Volgens de jongste cijfers uit de landelijke misdaadstatistiek telt Duitsland gemiddeld 79 mesaanvallen per dag, meldt Bild''.
Het nieuwe normaal, sie haben es geshaft.
Ziet eruit als een extreemlinkse wappie, deze chick.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:49 schreef Perrin het volgende:
Even inschatten hoeveel ophef het gaat opleveren:
[ afbeelding ]
Was er een paar maanden geleden nog. Nou zijn stationsgebieden altijd wel een beetje dodgy maar dit was echt pure aids. Alleen Gare du Nord in Brussel is erger in mijn ervaring.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
Een stad als Hamburg is sowieso als vreselijk rondom het station. Berlijn vind ik ook zo'n vreselijke kutstad. Helemaal verpest door immigratie en decadentie van de Westerling van deze tijd.
Dat benoemen we nooit.quote:
Wat is dit nou weer voor kutopmerking?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
Een stad als Hamburg is sowieso als vreselijk rondom het station. Berlijn vind ik ook zo'n vreselijke kutstad. Helemaal verpest door immigratie en decadentie van de Westerling van deze tijd.
quote:
Ik viel een beetje over de decadentie opmerking,quote:
Je hebt toch wel naar ze gespuugd en met afgrijzing naar ze gekeken?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:02 schreef Eightyone het volgende:
Vage boel daar.
M'n vakantie was daar een paar jaar terug. De schurftige daklozen lagen bijna letterlijk opgestapeld bij de roltrap naar de metro.
En eigenlijk lagen ze op heel veel plekken in de stad, al was de sfeer aan de centrumkant van het station duidelijk relaxter.
Oja, Brussel ook van gehoord dat het echt verschrikkelijk is. Gelukkig ga ik daar nooit heen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Was er een paar maanden geleden nog. Nou zijn stationsgebieden altijd wel een beetje dodgy maar dit was echt pure aids. Alleen Gare du Nord in Brussel is erger in mijn ervaring.
En vrouw.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
O dan zal dit topic wel geen meerdere delen krijgen
Ik hield de hand iig stevig op de tas.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:09 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Je hebt toch wel naar ze gespuugd en met afgrijzing naar ze gekeken?
Ksc alweer zat?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
We kunnen anders hier verder met de boys
Donker slachtoffer, geeft te denken...quote:
Idd. Maar Merkel deed waar Poetin blij van werd. Het land ondermijnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:16 schreef Richestorags het volgende:
Interessant trouwens hoe je als Merkel kan zeggen dat je nergens spijt van hebt. Je hebt een land achtergelaten waarin dit de norm is geworden. Dat is niet magisch los te trekken van 15 jaar lang haar beleid.
Of een AfD aanhangerquote:
Kan ook nog een neonazi zijn. Een land met veel problemen...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:19 schreef matspontius het volgende:
Ik gok op zo'n halve gare die zich bekeert heeft tot de religie van de vrede of zo'n Palestina wappie. Wedden dat het uit die hoek komt 🤮 Merkel - danke schon
Voorlopig een blanke vrouw en een donker slachtoffer dus wellicht kan je je gekwijl nog even binnen houdenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:19 schreef matspontius het volgende:
Ik gok op zo'n halve gare die zich bekeert heeft tot de religie van de vrede of zo'n Palestina wappie. Wedden dat het uit die hoek komt 🤮 Merkel - danke schon
Ja zeker als vrouw die zijn meestal niet zo snelquote:
Volgens mij was dat al het geval in de VS onlangs, dat was ook gewoon een bekeerling.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:19 schreef matspontius het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorlopig een blanke vrouw en een donker slachtoffer dus wellicht kan je je gekwijl nog even binnen houden
Ik zie veel blanke slachtoffers waaronder zelfs een blanke bullenbak met kaal hoofd onder tattoo's die zelf door zou kunnen gaan als neo-nazi.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan ook nog een neonazi zijn. Een land met veel problemen...
Hm oke dat schetst een ander beeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ik zie veel blanke slachtoffers waaronder zelfs een blanke bullenbak met kaal hoofd onder tattoo's die zelf door zou kunnen gaan als neo-nazi.
Blank? Wit zul je bedoelenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorlopig een blanke vrouw en een donker slachtoffer dus wellicht kan je je gekwijl nog even binnen houden
Matige poging om grappig te zijn, donderstraal eens lekker op met je gezuig.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:34 schreef damsco het volgende:
Ik lees hier verschillende berichten over een vrouw, laten we niet een gender gaan opplakken. We weten niet hoe deze persoon zich identificeert.
Vervelend als je jouw probleem, andermans probleem maakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens de politie is de aangehouden persoon een 39-jarige vrouw. Volgens informatie van SPIEGEL zou ze last hebben gehad van psychische problemen.
Die problemen zijn nu voorbij?
Zou ik ook wel willen weten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:42 schreef capricia het volgende:
Het is wel heel veel raak in Duitsland. Dit jaar.
Hoe komt dat zo opeens?
Bedoel, wij hebben ook deze mensen hier. En hier is het een heel stuk minder.
Dat bepaal jij niet boos mannetjequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Matige poging om grappig te zijn, donderstraal eens lekker op met je gezuig.
Kwestie van statistiek. Duitsland heeft bijna 5x zoveel inwoners.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:42 schreef capricia het volgende:
Hoe komt dat zo opeens?
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kwestie van statistiek. Duitsland heeft bijna 5x zoveel inwoners.
1/3 van de Duitsers hebben een migrantenachtergrond in Nederland 1/5.
you do the math
Hmmm, verstandiger om eerst weg te rennen en dan te gillen denk ik.quote:"Iedereen begon te gillen", zegt een getuige tegen het Hamburger Abendblatt. "Toen rende iedereen weg."
In ieder geval 1 in de nek gestoken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Veel slachtoffers zeg, en dan ook nog zo weten te raken dat 6 in levensgevaar zijn. Allemaal nietsvermoedend in de rug gestoken ofzo?
Kwestie van statistiek. Duitsland heeft bijna 5x zoveel inwoners.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:53 schreef capricia het volgende:
Er gaat er echt iets niet goed in Duitsland. Hebben die ook op de GGZ bezuinigd of zo, en dan in extreme mate?
Dit wil ik echt niet in Nederland. Dat er zo ongeveer geen week voorbij gaat zonder steekpartij.
En als het over Syriërs gaat (wat nog maar helemaal de vraag is bij dit geval), die hebben wij hier ook. En kennelijk gedragen die zich anders hier dan daar.
Wat gaat er nou specifiek mis in Duitsland?
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmmm, verstandiger om eerst weg te rennen en dan te gillen denk ik.
Blanke vrouwen zijn tegenwoordig ook al kansenparels?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:28 schreef Elan het volgende:
Laten we vooral nog meer kansenparels importeren.
Zelfs dan lijkt het daar veel extremer.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kwestie van statistiek. Duitsland heeft bijna 5x zoveel inwoners.
1/3 van de Duitsers hebben een migrantenachtergrond in Nederland 1/5.
you do the math
Volgens Elan Tate welquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Blanke vrouwen zijn tegenwoordig ook al kansenparels?
Simpel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfs dan lijkt het daar veel extremer.
Vond ik ook toen bepaalde mensen complete kerstmarkten probeerden te overrijden. Dat was daar zo ongeveer schering en inslag en hier bijna non existent?
Dat kunnen deze users nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:39 schreef Momo het volgende:
Beetje typische rare reacties, je kan ook een paar uur wachten of je drol wel of niet kunt loslaten in het topic.
De afkomst of kleur maakt mij niet zozeer uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Blanke vrouwen zijn tegenwoordig ook al kansenparels?
Veel groter land, veel afstandelijker ook. Nederland heeft het "voordeel" dat iedereen op elkaars lip zit en dit soort dingen sneller in de kiem gesmoord worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfs dan lijkt het daar veel extremer.
Vond ik ook toen bepaalde mensen complete kerstmarkten probeerden te overrijden. Dat was daar zo ongeveer schering en inslag en hier bijna non existent?
Hamburg heeft 2522 inwoners per m2. Nederland 533 per m2.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Veel groter land, veel afstandelijker ook. Nederland heeft het "voordeel" dat iedereen op elkaars lip zit en dit soort dingen sneller in de kiem gesmoord worden.
Ja...en?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hamburg heeft 2522 inwoners per m2. Nederland 533 per m2.
Dankzij de aivd die heel kundig is en vermoedelijk een wat gunstiger landschap heeft om in te werken. Anders was het hier ook al heel vaak misgegaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:42 schreef capricia het volgende:
Hoe komt dat zo opeens?
Hamburg is Duitsland niet he. Ik bedoel er mee dat instanties hier veel sneller een signaal krijgen als iemand dreigt te radicaliseren of ontsporen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hamburg heeft 2522 inwoners per m2. Nederland 533 per m2.
Ja helemaal mooi, je mag niet speculeren, maar als je niets post krijg je weer om je oren dat het topic niet hard gaat.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:39 schreef Momo het volgende:
Beetje typische rare reacties, je kan ook een paar uur wachten of je drol wel of niet kunt loslaten in het topic.
Klopt. Ik zeg altijd tegen psychopaten dat ze gewoon normaal moeten doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Veel groter land, veel afstandelijker ook. Nederland heeft het "voordeel" dat iedereen op elkaars lip zit en dit soort dingen sneller in de kiem gesmoord worden.
Wat is er mis met Duitsland?quote:
Copycat kan je niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:42 schreef capricia het volgende:
Hoe komt dat zo opeens?
Radicalisering gaat dan dus sneller in DL.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dick Schoof dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dankzij de aivd die heel kundig is en vermoedelijk een wat gunstiger landschap heeft om in te werken. Anders was het hier ook al heel vaak misgegaan.
Maar ook veel nerds achter een computertje.quote:
Drugs are one hell of a drug.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:19 schreef asco het volgende:
Apart hoe zo'n op het eerste gezicht tengere vrouw de mogelijkheid heeft om 17 (wat ik zie veelal mannen) personen neer te steken.
Als er mensen op bankjes zitten naast elkaar en je loopt achterlangs, allemaal even in de rug of hals steken kan het snel gaan. Moet je alsnog wel een stevig mes en stevige hand hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:19 schreef asco het volgende:
Apart hoe zo'n op het eerste gezicht tengere vrouw de mogelijkheid heeft om 17 (wat ik zie veelal mannen) personen neer te steken.
Hij heeft een punt. Hamburg is niet bepaald een stad voor iemand die écht wil.quote:
Iemand die wat wil?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Hamburg is niet bepaald een stad voor iemand die écht wil.²
Bij bepaalde groepen jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:23 schreef capricia het volgende:
Is een messen cultuur daar meer vanzelfsprekend?
In GB zie je dat ook.
En hier wat minder of zo?
Dat daar ieder gestoord persoon meteen met een mes rond loopt. Ik ken dat niet zo in NL.
Wij hebben hier diezelfde groepen mensen. En die hebben kennelijk minder last van een lage bloedsuiker-spiegel.quote:
De onderdrukking van de westerse vrouw, ik onderschrijf die mening volledig! Vrouwen moeten hier werken, kinderen baren, sexy en tenger blijven tot hun 60ste en concureren met 2nd love en ander sites voor lichte zeden. Je kan het als vrouw niet goed doen hier. Onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:24 schreef HSG het volgende:
Zij is vast een slachtoffer van vrouwenonderdrukking in de westerse wereld. We weten allemaal dat vrouwen in de westerse wereld zwaar onderdrukt worden.
Wij hebben er vooralsnog minderquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Wij hebben hier diezelfde groepen mensen. En die hebben kennelijk minder last van een lage bloedsuiker-spiegel.
Echt he, vroeger werden vrouwen nog op hun 6e gedekt, dat is pas een leven.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De onderdrukking van de westerse vrouw, ik onderschrijf die mening volledig! Vrouwen moeten hier werken, kinderen baren, sexy en tenger blijven tot hun 60ste en concureren met 2nd love en ander sites voor lichte zeden. Je kan het als vrouw niet goed doen hier. Onmogelijk.
Loop rond 14:00 eens een willekeurige kantoortuin binnen en je ziet veel moedertjes er er echt bek-af bijzitten. Terecht, ze lopen vaak op hun tandvlees.²
Nederland is, tot verrassing van velen wellicht, niet het enige land met problemen (of dat nou gaat over immigratie of psychologische zorg).quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:42 schreef capricia het volgende:
Hoe komt dat zo opeens?
Ik begin je steeds grappiger te vinden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De onderdrukking van de westerse vrouw, ik onderschrijf die mening volledig! Vrouwen moeten hier werken, kinderen baren, sexy en tenger blijven tot hun 60ste en concureren met 2nd love en ander sites voor lichte zeden. Je kan het als vrouw niet goed doen hier. Onmogelijk.
Loop rond 14:00 eens een willekeurige kantoortuin binnen en je ziet veel tedere moedertjes er echt bek-af bijzitten. Terecht, ze lopen vaak op hun tandvlees.²
Is dit islamitisch cabaret ofzo?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Loop rond 14:00 eens een willekeurige kantoortuin binnen en je ziet veel tedere moedertjes er echt bek-af bijzitten. Terecht, ze lopen vaak op hun tandvlees.²
Een pleidooi voor tradwives.quote:
Dat maak ik zelf wel uit, begrepen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Duitsland
Deze week nog geweest in Essen. De zwerver zonder armen die altijd in de Limbecker Straße zit nog even een lunch van de Kamps gebracht en samen opgegeten. En later de immer vriendelijke, oude vrouwelijke zwerver nog een frietje gebracht. Ik voel me er nooit onveilig. Maar wel steeds meer zwervers/daklozen, maar ook kanslozen die maar wat lopen te kloten uit verveling in zo'n winkelgebied.
Ja, die loop ik straal voorbijquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.Al zo vaak in Duitsland geweest en kan er geen genoeg van krijgen. Inderdaad wel kanslozen en zag ze vooral in Leipzig. Van die "wij zijn tegen de maatschappij" types die om zaten geld te bedelen maar ondertussen twee honden hebben, harde muziek draaien en de blikken bier lagen om hun heen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens. Zelfs in Afghanistan en Saoedi-Arabië hebben vrouwen het beter.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben vooral van de middeleeuwse plekken. Al eens in Quedlinburg geweest? Of Lüneburg, Landshut, Meißen en Wernigerode?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.Al zo vaak in Duitsland geweest en kan er geen genoeg van krijgen. Inderdaad wel kanslozen en zag ze vooral in Leipzig. Van die "wij zijn tegen de maatschappij" types die om zaten geld te bedelen maar ondertussen twee honden hebben, harde muziek draaien en de blikken bier lagen om hun heen.
Daar noem je me ook wel een stad op zegquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou ja Leipzig valt toch wel mee qua grootte?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar noem je me ook wel een stad op zeg
In Nederland, VK, Frankrijk, België ook niet. Het zijn openbare gelegenheden waar alle maatschappelijk pluimage zich verzamelen. Vaak ook 24 uur open, althans de grote stations.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De grote stations in Duitsland zijn sowieso geen fijne plek. Vol met haatbaarden, clochards, junks, daklozen, roma .
Rotterdam qua inwoners zoiets.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou ja Leipzig valt toch wel mee qua grootte?
Iets meer dan 600.000. Toch iets groter dan ik dacht.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Rotterdam qua inwoners zoiets.
Oh ik bedoelde er meer mee dat dat sowieso een hele deprimerende stad is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou ja Leipzig valt toch wel mee qua grootte?
Misschien is dat wel typerend van daar? Vooral in Oost-Duitsland zie je ze veel.
Maar ook in Neurenberg terwijl dat geen Oost-Duitsland is.
Sowieso raar dat er geen of zeer beperkte beveiliging is. Behalve een paar verdwaalde handhavers.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:25 schreef Cherni het volgende:
[..]
In Nederland, VK, Frankrijk, België ook niet. Het zijn openbare gelegenheden waar alle maatschappelijk pluimage zich verzamelen. Vaak ook 24 uur open, althans de grote stations.
Om eerlijk te zeggen vond ik dat nog erg meevallen. Ik vond Zwickau erger.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde er meer mee dat dat sowieso een hele deprimerende stad is.
Quedlinburg en Wernigerode wel. Harz is leukquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ben vooral van de middeleeuwse plekken. Al eens in Quedlinburg geweest? Of Lüneburg, Landshut, Meißen en Wernigerode?
Daar ben ik nooit geweest. Neurenberg wel en dat beeld herkende ik ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen vond ik dat nog erg meevallen. Ik vond Zwickau erger.
Münchenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Quedlinburg en Wernigerode wel. Harz is leukMaar wij zitten meestal in de natuur. Overigens ga ik vaker naar Oostenrijk (eigen vakantiewoning als basis voor de reis gebruiken), maar maken we regelmatig kortere uitstapjes van 5-10 dagen naar Duitsland.
Insert swan-meme, en waarom is die beveiliging nodig? Nou, nou?!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sowieso raar dat er geen of zeer beperkte beveiliging is. Behalve een paar verdwaalde handhavers.
Is met die steden in het Ruhrgebied ook. Ik woon in de regio Venlo. Kijk je naar Nederland heb je Eindhoven redelijk in de buurt als 'grote' stad. Alleen op dezelfde tijdsafstand de grens over liggen vier steden die minstens dubbel zo groot zijn: Düsseldorf, Duisburg, Essen, Dortmund. Dan nog Bochum, Mönchengladbach, Gelsenkirchen, Oberhausen van 200k+. Nja eigenlijk gewoon één stad van een paar miljoenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:29 schreef HSG het volgende:
[..]
Iets meer dan 600.000. Toch iets groter dan ik dacht.
Prachtige stad natuurlijk, ook historisch gezien.quote:
Het is alleen jammer dat die steden tijdens de tweede wereldoorlog zwaar zijn gebombardeerd waardoor ze allemaal hun historisch centrum zijn verloren.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is met die steden in het Ruhrgebied ook. Ik woon in de regio Venlo. Kijk je naar Nederland heb je Eindhoven redelijk in de buurt als 'grote' stad. Alleen op dezelfde tijdsafstand de grens over liggen vier steden die minstens dubbel zo groot zijn: Düsseldorf, Duisburg, Essen, Dortmund. Dan nog Bochum, Mönchengladbach, Gelsenkirchen, Oberhausen van 200k+. Nja eigenlijk gewoon één stad van een paar miljoen
Toch beseffen veel mensen zich niet hier in de regio hoe groot die steden zijn tov de Nederlandse steden.
München zeker. Kun je je makkelijk een week vermaken. En anders naar Regensburg en Bamberg. Die hebben nog een historisch centrum.quote:
Ja. Goede vraag, waarom is er zoiets als politie eigenlijk. Hmm.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Insert swan-meme, en waarom is die beveiliging nodig? Nou, nou?!
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja. Goede vraag, waarom is er zoiets als politie eigenlijk. Hmm.
Berlijn en decadentie lopen hand in hand man.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
Harzquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Quedlinburg en Wernigerode wel. Harz is leukMaar wij zitten meestal in de natuur. Overigens ga ik vaker naar Oostenrijk (eigen vakantiewoning als basis voor de reis gebruiken), maar maken we regelmatig kortere uitstapjes van 5-10 dagen naar Duitsland.
Daar noem je een paar leuke hoerensteden op. Vooral Duisburg is betaalbaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is met die steden in het Ruhrgebied ook. Ik woon in de regio Venlo. Kijk je naar Nederland heb je Eindhoven redelijk in de buurt als 'grote' stad. Alleen op dezelfde tijdsafstand de grens over liggen vier steden die minstens dubbel zo groot zijn: Düsseldorf, Duisburg, Essen, Dortmund. Dan nog Bochum, Mönchengladbach, Gelsenkirchen, Oberhausen van 200k+. Nja eigenlijk gewoon één stad van een paar miljoen
Toch beseffen veel mensen zich niet hier in de regio hoe groot die steden zijn tov de Nederlandse steden.
WTF is een "hoerenstad"?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar noem je een paar leuke hoerensteden op. Vooral Duisburg is betaalbaar.
Steden waar veel hoeren ontvangen. Thuis, achter ramen, of in clubs.quote:
Ah ok, letterlijk dus. Tnx.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Steden waar veel hoeren ontvangen. Thuis, achter ramen, of in clubs.
Zoals Duisburg.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:14 schreef Cockwhale het volgende:
Staat ook een ander leuk artikel onder met de titel:
Aantal misdrijven met messen neemt toe – bijna de helft van de verdachten is buitenlands
Had TS dat maar gepost he?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:14 schreef Cockwhale het volgende:
Staat ook een ander leuk artikel onder met de titel:
Aantal misdrijven met messen neemt toe – bijna de helft van de verdachten is buitenlands
Zielloos geheel en Temu-Randstad.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Onzin, heb jarenlang in Düsseldorf gewoond en is een zeer Bourgondische stad met een rijk cultureel leven, uitstekende restaurants en goddelijk bier.quote:
Jij weet veel van de materie. Hoe heb je je staande weten te houden met al die SOA's in het wild?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Steden waar veel hoeren ontvangen. Thuis, achter ramen, of in clubs.
Zoals Duisburg.
Zo dan koekoek! Lekker gewerkt Merkel.quote:Volgens de jongste cijfers uit de landelijke misdaadstatistiek telt Duitsland gemiddeld 79 mesaanvallen per dag, meldt Bild.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-te-gillen~a748fc84/
En dat zijn nog diegene die gemeld worden, veel van die gangsters doen natuurlijk geen aangifte als ze gestoken zijn omdat ze top G zijn en niet snitchen. Maar zelf actie vergelden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:29 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zo dan koekoek! Lekker gewerkt Merkel.
De criminaliteit daalt volgens CBS, omdat mensen geen aangifte doen omdat ze niets hebben met de politie, dan wel verwachten dat er iets met een aangifte gedaan wordt.quote:De gemeenten willen meer hulp van van de landelijke overheid om daar wat aan te doen, meldt NRC. "Het is te vaak aan de orde", zegt Dijksma. "Deze week waren er nog 8 tot 10 jongeren die met elkaar vochten. Een van die jongens kreeg een messteek in het gezicht, maar weigert aangifte te doen. Dat is erg lastig, en voor henzelf ook gevaarlijk."
De Duitsers zijn doorgaans niet zo snel met het verstrekken van informatie.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:41 schreef Montagui het volgende:
bijna 200 reacties en we hebben nog geen 'zicht' op de dader?
In Amerika had foto voor en achternaam al op het nieuws gestaan lol.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:49 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De Duitsers zijn doorgaans niet zo snel met het verstrekken van informatie.
Ja dat doet me denken aan tennisspeelster Monica Seles die tijdens een wedstrijd werd neergestoken. Die ervaring was zo traumatisch dat ze stopte met tennissen en bovendien kreeg ze allerlei mentale problemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Het kan als slachtoffer ook traumatisch zijn. Maar dat hoor je nooit meer terug. Het kan meer zijn dan een messteek.
In de UK zou het niet anders zijn neem ik aan, daar is het minstens zo erg.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:41 schreef Montagui het volgende:
bijna 200 reacties en we hebben nog geen 'zicht' op de dader?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt een "Karen" te zijn deze keer.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
Zeker, Düsseldorf is een leuke stad. Steden als Duisburg, Dortmund en Gelsenkirchen zijn echter wel groot maar hebben weinig charme.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Onzin, heb jarenlang in Düsseldorf gewoond en is een zeer Bourgondische stad met een rijk cultureel leven, uitstekende restaurants en goddelijk bier.
Daar ben ik een aantal keren op vakantie geweest. Idd mooi, zeker bij de Rijn, al had ik op een gegeven moment gevoelsmatig alles uitgekamd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 05:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeker, Düsseldorf is een leuke stad. Steden als Duisburg, Dortmund en Gelsenkirchen zijn echter wel groot maar hebben weinig charme.
Wel eens chlamydia en een druiper opgelopen. Maar in verhouding met mijn aantal hoerenbezoeken zijn die paar soa´s te verwaarlozen. En het is goed te genezen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij weet veel van de materie. Hoe heb je je staande weten te houden met al die SOA's in het wild?²
Je blijft een bijzondere user.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wel eens chlamydia en een druiper opgelopen. Maar in verhouding met mijn aantal hoerenbezoeken zijn die paar soa´s te verwaarlozen. En het is goed te genezen.
Gastquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wel eens chlamydia en een druiper opgelopen. Maar in verhouding met mijn aantal hoerenbezoeken zijn die paar soa´s te verwaarlozen. En het is goed te genezen.
Dat is toch hun eigen keuze/beslissing geweest?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 04:15 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]Ik zie geen witte gympen met een patroontje, geen Live Love Laugh shirt en geen boblijn. Ook schreeuwt ze niet dat ze met de manager wil spreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt een "Karen" te zijn deze keer.
Door de grote (maatschappelijke) druk is er nauwelijks nog sprake van een eigen, bewuste keuze. Ze moet in haar levensonderhoud voorzien en meedraaien in de financiën van het gezin, een goede (kolvende) moeder zijn en tot in de zestig sexy en voluptueus blijven, anders is er daar de continue dreiging van haar partner om gebruik te maken van diensten als 2nd Love, Onlyfans of andere verderfelijke sites die heden ten dagen als normaal worden weggezet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:25 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat is toch hun eigen keuze/beslissing geweest?
Vrouwen hebben autonomie en vrijheid. Eindelijk. Na eeuwenlange onderdrukking.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Door de grote (maatschappelijke) druk is er nauwelijks nog sprake van een eigen, bewuste keuze. Ze moet in haar levensonderhoud voorzien en meedraaien in de financiën van het gezin, een goede (kolvende) moeder zijn en tot in de zestig sexy en voluptueus blijven, anders is er daar de continue dreiging van haar partner om gebruik te maken van diensten als 2nd Love, Onlyfans of andere verderfelijke sites die heden ten dagen als normaal worden weggezet.
En dan heb ik het niet eens over manlief die als dank voor alle inzet van moeder de vrouw in haar bijzijn of afwezigheid de ganse dag fitness girls loopt te scrollen op Instagram.
Laten we elkaar geen mietje noemen. Vrouwen hebben het moeilijk.²
Gaat geen deel #2 worden dit topicquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:38 schreef Mubassie het volgende:
Een Duitse vrouw van 39 met psychische problemen
Ogenschijnlijk. Maar achter dat mantelpakje zit vaak een vrouwtje in zwaar weer. Wat doen we ze allemaal aan joh.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben autonomie en vrijheid. Eindelijk. Na eeuwenlange onderdrukking.
De wijze waarop je over vrouwen spreekt geeft vooral aan dat ze je intimideren.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ogenschijnlijk. Maar achter dat mantelpakje zit vaak een vrouwtje in zwaar weer. Wat doen we ze allemaal aan joh.²
Ja, preciesquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ogenschijnlijk. Maar achter dat mantelpakje zit vaak een vrouwtje in zwaar weer. Wat doen we ze allemaal aan joh.²
Ja, precies. Ze denken volledig autonoom en vrijwillig tot bepaalde beslissingen te zijn gekomen. Maar met alle druk van buiten kun je daar eigenlijk nauwelijks echt van spreken. Een vrouw moet brood op de plank leggen, een vrouw van lichte zeden zijn in bed (stout en onverzadigbaar), kinderen baren en opboxen (fysiek en vooral geestelijk) tegen andere vrouwen. En dan is er nog de dreigende concurrentie van verse aanwas. Elke dag wordt ze er aan herinnerd dat ze richting passé aan het gaan is. Want instagram en weet ik veel welke site drukt ze keer op keer keihard op de feiten dat ze hooguit mediocre is. Notabene door haar eigen partner die in haar bijzijn lekker onschuldig aan het scrollen is.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De wijze waarop je over vrouwen spreekt geeft vooral aan dat ze je intimideren.
Je hebt waarschijnlijk nog nooit een vrouw - een echte, een menselijke - gesproken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, precies. Ze denken volledig autonoom en vrijwillig tot bepaalde beslissingen te zijn gekomen. Maar met alle druk van buiten kun je daar eigenlijk nauwelijks echt van spreken. Een vrouw moet brood op de plank leggen, een vrouw van lichte zeden zijn in bed (stout en onverzadigbaar), kinderen baren en opboxen (fysiek en vooral geestelijk) tegen andere vrouwen. En dan is er nog de dreigende concurrentie van verse aanwas. Elke dag wordt ze er aan herinnerd dat ze richting passé aan het gaan is. Want instagram en weet ik veel welke site drukt ze keer op keer keihard op de feiten dat ze hooguit mediocre is. Notabene door haar eigen partner die in haar bijzijn lekker onschuldig aan het scrollen is.²
Ja, je bagatelliseert hun leed. Precies wat ik zeg.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk nog nooit een vrouw - een echte, een menselijke - gesproken.
Nee, ik geef aan dat je daadwerkelijk reëel bestaande interactie met daadwerkelijk reëel bestaande vrouwen nul is.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, je bagatelliseert hun leed. Precies wat ik zeg.²
Ja, ik zie het vaak. Ze lopen vaak op hun tandvlees. Vrouwen zijn voor veel van die zaken die we van ze vragen en de ze bewust of onbewust doen onder druk van anderen helemaal niet geschapen. Vrouwen moeten verzorgd worden en lief bejegend. Het is een teder stukje entiteit dat ook zo moet worden benaderd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat je daadwerkelijk reëel bestaande interactie met daadwerkelijk reëel bestaande vrouwen nul is.
Dat zelfs niet alleen! Ik werk ook nog alleen, zit soms in een voor anderen oersaai archief alleen of sta in een boekenwinkel alleen!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik zie het vaak. Ze lopen vaak op hun tandvlees. Vrouwen zijn voor veel van die zaken die we van ze vragen en de ze bewust of onbewust doen onder druk van anderen helemaal niet geschapen. Vrouwen moeten verzorgd worden en lief bejegend. Het is een teder stukje entiteit dat ook zo moet worden benaderd.
Om een voorbeeld te noemen: Jij als liefhebbende echtgenoot komt hier liever Fok!ken en geeft prioriteit aan je dopaminehuishouding boven fysieke interactie en waardering voor je vrouw. Dus je westerse "vrije" vrouw geef je niet de waardering die ze verdiend. En waarschijnlijk reken je wel met haar af als ze een sneetje brood met een plak kaas neemt.
Prima, maar niet mijn cup of thea. Voel me goed trouwens.
Je hoeft vaak niet ver te kijken joh.²
Niet persoonlijk nemen man. Maar deze laat ik gaan. Lange posts staan je niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zelfs niet alleen! Ik werk ook nog alleen, zit soms in een voor anderen oersaai archief alleen of sta in een boekenwinkel alleen!
Het wordt al heel snel heel ingewikkeld wanneer zaken wat verder gaan dan OnlyFans en SecondLove-kretologie, niet. Swipe ze.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet persoonlijk nemen man. Maar deze laat ik gaan. Lange posts staan je niet.²
Vrouwen kunnen gemakkelijk een vent met geld aan de haak slaan om zodoende een riant vrijetijdsbestedingspatroon op na te houden, kinderen is een eigen keuze (met idem consequenties) en hebben het veel makkelijker dan mannen. Na een scheiding kan de man zich het schompes aan alimentatie betalen terwijl vrouwlief eventuele kinderen als chantagemiddelen kan gebruiken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Door de grote (maatschappelijke) druk is er nauwelijks nog sprake van een eigen, bewuste keuze. Ze moet in haar levensonderhoud voorzien en meedraaien in de financiën van het gezin, een goede (kolvende) moeder zijn en tot in de zestig sexy en voluptueus blijven, anders is er daar de continue dreiging van haar partner om gebruik te maken van diensten als 2nd Love, Onlyfans of andere verderfelijke sites die heden ten dagen als normaal worden weggezet.
En dan heb ik het niet eens over manlief die als dank voor alle inzet van moeder de vrouw in haar bijzijn of afwezigheid de ganse dag fitness girls loopt te scrollen op Instagram.
Laten we elkaar geen mietje noemen. Vrouwen hebben het moeilijk.²
Eerlijk is eerlijk. Dit scenario zie je helaas ook veel. Te veel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:10 schreef blomke het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen gemakkelijk een vent met geld aan de haak slaan om zodoende een riant vrijetijdsbestedingspatroon op na te houden, kinderen is een eigen keuze (met idem consequenties) en hebben het veel makkelijker dan mannen. Na een scheiding kan de man zich het schompes aan alimentatie betalen terwijl vrouwlief eventuele kinderen als chantagemiddelen kan gebruiken.
Niet voor niets worden vrouwen veel ouder dan mannen.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:10 schreef blomke het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen gemakkelijk een vent met geld aan de haak slaan om zodoende een riant vrijetijdsbestedingspatroon op na te houden, kinderen is een eigen keuze (met idem consequenties) en hebben het veel makkelijker dan mannen. Na een scheiding kan de man zich het schompes aan alimentatie betalen terwijl vrouwlief eventuele kinderen als chantagemiddelen kan gebruiken.
Jammer hè. Je had graag je Office-guy weer uit het vet gehaald.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:38 schreef Mubassie het volgende:
Een Duitse vrouw van 39 met psychische problemen
Niet alleen nou, 20 jaar geleden ook al. Wat dat betreft is er niet veel ten goede voor de man veranderd. Ik zie het op de werkvloer.quote:
Wat vrouwen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:17 schreef blomke het volgende:
[..]
Niet alleen nou, 20 jaar geleden ook al. Wat dat betreft is er niet veel ten goede voor de man veranderd. Ik zie het op de werkvloer.
Reden om een andere baan te zoeken.quote:
Leg uitquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer hè. Je had graag je Office-guy weer uit het vet gehaald.²
Excuseer, ik bedoelde een andere user. Die stuurt altijd zo'n gifje van die acteur van de The Office als hij een buitenlandse naam leest in een nieuwsbericht.quote:
Ja dat is nu eenmaal het risico.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Excuseer, ik bedoelde een andere user. Die stuurt altijd zo'n gifje van die acteur van de The Office als hij een buitenlandse naam leest in een nieuwsbericht.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Nooit de behoefte gehad om je hobby middels een huwelijk te faciliteren? Een schone partner alleen voor jou.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:41 schreef Harvest89 het volgende:
Maar ik ben wel het bewijs dat SOA's wel meevallen in die wereld. Tenzij je naar tippelzones gaat met veel verslaafde straathoeren. Daar ga ik nooit heen.
1 partner? Lekker saai. Als ik dat wou was ik wel bij een van mijn exen gebleven.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nooit de behoefte gehad om je hobby middels een huwelijk te faciliteren? Een schone partner alleen voor jou.²
Hoeft niet saai te zijn. Maar wel beter voor je gezondheid en je portemonee. Een huwelijk kost je wellicht ook geld, maar daar krijg je niet alleen akoestische sex voor terug.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
1 partner? Lekker saai. Als ik dat wou was ik wel bij een van mijn exen gebleven.
Nee hoor, het enige dat moet, is de belasting betalen. Voor de rest keuzes keuzes.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze moet in haar levensonderhoud voorzien en meedraaien in de financiën van het gezin, een goede (kolvende) moeder zijn en tot in de zestig sexy en voluptueus blijven, anders is er daar de continue dreiging van haar partner om gebruik te maken van diensten als 2nd Love, Onlyfans of andere verderfelijke sites die heden ten dagen als normaal worden weggezet.
Vrijheid is een groot goed, alleenstaande moeders verlangen ook wel eens naar een kindvrij weekend of een gedeelte van de vakanties. Daar kan geen allimentatie tegenop, dus weekend- of co-ouderschapvaders zijn best belangrijk en welkom, mits ze de verantwoordelijkheid kunnen dragen voor een evenwichtig ouderschap.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:10 schreef blomke het volgende:
[..]
Ook gevolg van keuzes.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:12 schreef Swango het volgende:
Vrijheid is een groot goed, alleenstaande moeders verlangen ......
Verwarde personen zijn onberekenbaar. Mensen verstijven in de omgeving en vaak is er heel wat mankracht nodig om 1 verward persoon onder controle te krijgen. Ook al wegens verdovende middelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is dus 1 verwarde vrouw, waarvan men al wist dat ze een gevaar voor anderen was en zelfs opgenomen is geweest in een specialistische inrichting. En die ene vrouw heeft met een simpel mes 18 mensen neer kunnen steken.
Het maakt gelijk weer duidelijk hoe ontzettend kwetsbaar een westers land als Duitsland is voor kwaadwillenden.
Als het je niet lukt om 1 gevaarlijk verward persoon te controleren, dan kan dit dus het gevolg zijn.
De naam daarvoor is “rubbertegel-mentaliteit”…quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is dus 1 verwarde vrouw, waarvan men al wist dat ze een gevaar voor anderen was en zelfs opgenomen is geweest in een specialistische inrichting. En die ene vrouw heeft met een simpel mes 18 mensen neer kunnen steken.
Het maakt gelijk weer duidelijk hoe ontzettend kwetsbaar een westers land als Duitsland is voor kwaadwillenden.
Als het je niet lukt om 1 gevaarlijk verward persoon te controleren, dan kan dit dus het gevolg zijn.
Dat dus. Er is ooit een lijst gemaakt van risicofactoren waardoor je kunt overlijden, anders dan door ziekte.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:21 schreef RM-rf het volgende:
De realiteit is eerder dat de kans die iemand heeft door zowel een psychisch gestoord persoon of een extremistische terrorist verwond of gedood te worden in west-Europa extreem gering is en vele malen lager dan in veel arme landen
Vertel. Heb ik geen last van.....quote:
Ik meen ook dat 99% van de slachtoffers van terreuraanslagen, vallen in derde wereldlanden…quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat dus. Er is ooit een lijst gemaakt van risicofactoren waardoor je kunt overlijden, anders dan door zeikte.
Oorzaken als verkeersongeval, suïcide, bedrijfsongeval, thuis uitglijden, partnermoord e.d. De factor "terroristische aanslagen" kwam er door de lage waarschijnlijkheid, niet eens op voor.
Ja. een Duitse vrouw van middelbare leeftijd met een lang verleden in de psychiatrie, zo gek als een deur. Meermaals met de politie in contact gekomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:27 schreef -river- het volgende:
Weten we ondertussen al wie het steekwijf is?
Oh oke, ja zijn er zo veel van.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja. een Duitse vrouw van middelbare leeftijd met een lang verleden in de psychiatrie, zo gek als een deur. Meermaals met de politie in contact gekomen.
Ze is een duidelijk geval van had nooit vrij moeten rondlopen.
Die psychiatrie is ook maar een beetje gokwerk lijkt het. Kan goed gaan, kan fout gaan. Wie laat zo'n gestoord wijf vrij rondlopen dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja. een Duitse vrouw van middelbare leeftijd met een lang verleden in de psychiatrie, zo gek als een deur. Meermaals met de politie in contact gekomen.
Goed ingeschat weer van de geestelijke hulpverlening 👍👍 Want iedereen verdient een kans toch 🙏🖕🖕quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:58 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens Bild was ze de dag ervoor uit het psychiatrisch ZH of kliniek ontslagen.
Zou jij het beter doen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:36 schreef matspontius het volgende:
[..]
Goed ingeschat weer van de geestelijke hulpverlening 👍👍 Want iedereen verdient een kans toch 🙏🖕🖕
Klinkt als een willekeurige XR-demonstrant.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nou, misschien moeten we maar eens af van het idee dat iedereen "een kans" verdient of te "genezen" is.quote:
Je hebt gelijk. Lees dit boekje eens:quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2025 11:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Lees dit boekje eens:
Beauty Sick: How the Cultural Obsession with Appearance Hurts Girls and Women
[ afbeelding ]
Sluit perfect aan bij wat ik zeg. Ik ben bovenal een fijne vent.²
En je medicijn bestaat zeker uit thuis zitten en doek erover heen gooien?quote:Op zondag 25 mei 2025 11:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Lees dit boekje eens:
Beauty Sick: How the Cultural Obsession with Appearance Hurts Girls and Women
[ afbeelding ]
Sluit perfect aan bij wat ik zeg. Ik ben bovenal een fijne vent.²
Toch kun je met twee mannen zo’n vrouw stoppen… in Hamburg is dat ook gedaan door twee mannen, een uit Syrië en een uit Tsjetsjeniëquote:Op zondag 25 mei 2025 02:44 schreef Richestorags het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Even voor de context. Hier kan men zien hoe moeilijk het is een gekke vrouw onder controle te krijgen. Die notabene net door een auto is aangereden
https://www.abendblatt.de(...)hen-verletzt-5.html#quote:Zwei Passanten gelang es schließlich, die Frau zu überwältigen und ihr das Messer abzunehmen. Nach Informationen des Abendblatts hat es sich dabei um einen Syrer und einen Tschetschenen gehandelt. Im NDR Hamburg-Journal erzählt der junge Syrer, wie die beiden die Frau überwältigt haben.: „Ich bin in ihre Richtung gerannt, mit einem Tschetschenen. Er hat ihr dann ein Bein gestellt und ich habe sie dann am Boden festgehalten und die Polizei gerufen. Ich habe mir Mut gemacht, weil ich gesehen habe, wie Menschen schreiend weggelaufen sind, und ich wollte sie beschützen.“
Volledig terecht.quote:Op zondag 25 mei 2025 11:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Toch kun je met twee mannen zo’n vrouw stoppen… in Hamburg is dat ook gedaan door twee mannen, een uit Syrië en een uit Tsjetsjenië
[..]
https://www.abendblatt.de(...)hen-verletzt-5.html#
Draait het uiteindelijk toch ook weer om het geweld dat asielzoekers Duitse vrouwen op Hamburg centraal station aandoen.
quote:Verdachte van steekpartij Hamburg was net ontslagen uit psychiatrisch ziekenhuis
De verdachte van de steekpartij vrijdag in Hamburg waarbij achttien mensen gewond raakten, was een dag daarvoor ontslagen uit een psychiatrisch ziekenhuis. De 39-jarige vrouw werd daar behandeld, nadat ze begin deze maand "in hulpeloze toestand" was aangetroffen.
Dat meldt NDR op basis van het Duitse ministerie van Volksgezondheid. Waarvoor de vrouw precies werd behandeld willen de autoriteiten om privacyredenen niet zeggen. Volgens de kliniek waren er geen medische redenen om haar nog langer te behandelen.
De dag na het steekincident is de vrouw op last van de politierechter naar een psychiatrische instelling gebracht. Eerder zei de politie dat er "zeer concrete aanwijzingen zijn voor een psychische aandoening bij de verdachte".
De Duitse vrouw heeft geen vaste verblijfplaats en is bekend bij de politie. Die gaat ervan uit dat de vrouw alleen handelde en dat haar daad niet politiek gemotiveerd is.
Bij de steekpartij op het centraal station van Hamburg raakten achttien mensen gewond. De slachtoffers zijn tussen de 19 en 85 jaar. Vier van hen waren in levensgevaar, maar volgens NDR is hun toestand inmiddels stabiel.
https://www.nu.nl/buitenl(...)isch-ziekenhuis.html
Dat idee is anders wel een grote kracht.quote:Op zondag 25 mei 2025 02:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou, misschien moeten we maar eens af van het idee dat iedereen "een kans" verdient of te "genezen" is.
Nee dat was onderhand al duidelijk, nog steeds deel 1.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
Waarschijnlijk boeit het niemand omdat het geen moslim is maar hier is een update
[..]
Omdat iedereen het er wel over eens is dat het een doorgedraaid gevaarlijk idioot mens is die nooit vrij los had mogen lopen.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat was onderhand al duidelijk, nog steeds deel 1.
als mensen wel posten moet men wachten tot er meer bekend is achterlijke zeikkutquote:Op zondag 25 mei 2025 18:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
Waarschijnlijk boeit het niemand omdat het geen moslim is maar hier is een update
[..]
Ik wil hier geen discussie over, ik gaf kokkiekoekjes alleen gelijk, verder niets.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Omdat iedereen het er wel over eens is dat het een doorgedraaid gevaarlijk idioot mens is die nooit vrij los had mogen lopen.
Niemand die het goedpraat door huidskleur geloof of wat voor shit erbij te halen.
Die discussie wil jij nou weer naar boven halen.
Tuurlijk joh.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik wil hier geen discussie over, ik gaf kokkiekoekjes alleen gelijk, verder niets.
Toch apart dat je de connectie met moslims weet te maken. Een steekincident gaat dus gelijk op met moslim. Ik vraag me af hoe dat kan. Het is niet dat we regelmatig geconfronteerd worden met dat soort situaties.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Heeft eerder te maken met de eerste 10 posts uit dit topic maar goed.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:41 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Toch apart dat je de connectie met moslims weet te maken. Een steekincident gaat dus gelijk op met moslim. Ik vraag me af hoe dat kan. Het is niet dat we regelmatig geconfronteerd worden met dat soort situaties.
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:41 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Toch apart dat je de connectie met moslims weet te maken. Een steekincident gaat dus gelijk op met moslim. Ik vraag me af hoe dat kan. Het is niet dat we regelmatig geconfronteerd worden met dat soort situaties.
Je provoceert er maar al te graag op losquote:Op zondag 25 mei 2025 18:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Heeft eerder te maken met de eerste 10 posts uit dit topic maar goed.
Misschien moet ze ontladen via een boom.quote:Op maandag 26 mei 2025 00:18 schreef Cockwhale het volgende:
Dat wijf is mesjogge. Die mogen ze wel in het 'Van Mesdagkliniek' plaatsen.
Zo apart is het niet hoor, het is gewoon een kans van 1 op 10quote:Op zondag 25 mei 2025 18:41 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat is een stigmatiserende naam die geweld bevordert, zoals Café Mes in Vlaardingen.quote:Op maandag 26 mei 2025 00:18 schreef Cockwhale het volgende:
Dat wijf is mesjogge. Die mogen ze wel in het 'Van Mesdagkliniek' plaatsen.
En het gebruik van "mesjogge" is zeker anti-semitisch vanwege het passief-agressief gebruik maken van deze term en linken met een semi-terroristische aanslag.quote:Op maandag 26 mei 2025 04:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is een stigmatiserende naam die geweld bevordert, zoals Café Mes in Vlaardingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |