Geen hoofddoek, geen donkere huidskleur....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
De vrouw;
[ afbeelding ]
https://x.com/vanguardintel/status/1925968412343206110/video/1
Ziet er blank uitquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
De vrouw;
[ afbeelding ]
https://x.com/vanguardintel/status/1925968412343206110/video/1
Je hebt ook blanke of licht getinte islamistenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:47 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Geen hoofddoek, geen donkere huidskleur....
Misschien een verwarde reichsburger
Per dag?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:51 schreef SpaceOddity het volgende:
https://www.gelderlander.(...)-te-gillen~a748fc84/
''Volgens de jongste cijfers uit de landelijke misdaadstatistiek telt Duitsland gemiddeld 79 mesaanvallen per dag, meldt Bild''.
Het nieuwe normaal, sie haben es geshaft.
Ziet eruit als een extreemlinkse wappie, deze chick.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:49 schreef Perrin het volgende:
Even inschatten hoeveel ophef het gaat opleveren:
[ afbeelding ]
Was er een paar maanden geleden nog. Nou zijn stationsgebieden altijd wel een beetje dodgy maar dit was echt pure aids. Alleen Gare du Nord in Brussel is erger in mijn ervaring.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
Een stad als Hamburg is sowieso als vreselijk rondom het station. Berlijn vind ik ook zo'n vreselijke kutstad. Helemaal verpest door immigratie en decadentie van de Westerling van deze tijd.
Dat benoemen we nooit.quote:
Wat is dit nou weer voor kutopmerking?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
Een stad als Hamburg is sowieso als vreselijk rondom het station. Berlijn vind ik ook zo'n vreselijke kutstad. Helemaal verpest door immigratie en decadentie van de Westerling van deze tijd.
quote:
Ik viel een beetje over de decadentie opmerking,quote:
Je hebt toch wel naar ze gespuugd en met afgrijzing naar ze gekeken?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:02 schreef Eightyone het volgende:
Vage boel daar.
M'n vakantie was daar een paar jaar terug. De schurftige daklozen lagen bijna letterlijk opgestapeld bij de roltrap naar de metro.
En eigenlijk lagen ze op heel veel plekken in de stad, al was de sfeer aan de centrumkant van het station duidelijk relaxter.
Oja, Brussel ook van gehoord dat het echt verschrikkelijk is. Gelukkig ga ik daar nooit heen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Was er een paar maanden geleden nog. Nou zijn stationsgebieden altijd wel een beetje dodgy maar dit was echt pure aids. Alleen Gare du Nord in Brussel is erger in mijn ervaring.
En vrouw.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
O dan zal dit topic wel geen meerdere delen krijgen
Ik hield de hand iig stevig op de tas.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:09 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Je hebt toch wel naar ze gespuugd en met afgrijzing naar ze gekeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |