abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2025 @ 17:57:32 #226
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217760570
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 17:19 schreef quo_ het volgende:
Ik zou graag zien dat er iets minder met twee (of meer) maten gemeten wordt.

In het Geert Wilders asielmaatregelen topic weer het gebruikelijke dedain richting de minder politiek correcte posters, tot en met schelden met kanker aan toe.
Maar zodra er terug geblaft wordt met "deugkneuzen" komt de moderatie accuut in actie.
not gonna happen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 26 mei 2025 @ 17:57:44 #227
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217760574
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 26 mei 2025 @ 18:22:04 #228
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217760839
quote:
Welk gedoe?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217761059
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 16:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar de "oprukkende NAVO" is bij uitstek een feit. Pak de kaart er maar bij vanaf de oprichting.

Als je dat als "desinformatie" wilt wegzetten dan ben je totaal ontvreemd van de werkelijkheid.
Lol
pi_217761236
Kan er gekeken worden naar het topic van Jeffrey en Emma waar de laatste post grotendeels gaan over de afkomst van de daders van de knuffels in plaats van de kindjes en hun nabestaanden
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 26 mei 2025 @ 19:07:24 #231
485843 crew  Jippie
pi_217761342
quote:
16s.gif Op maandag 26 mei 2025 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
not gonna happen
Mystery Mod?
  Moderator maandag 26 mei 2025 @ 19:10:55 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217761381
ik heb deels geveegd maar de verontwaardiging is ook niet onnatuurlijk lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 26 mei 2025 @ 19:13:57 #233
485843 crew  Jippie
pi_217761406
quote:
Flauwe post, verder niets beledigends of zo.
pi_217761763
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
Kan er gekeken worden naar het topic van Jeffrey en Emma waar de laatste post grotendeels gaan over de afkomst van de daders van de knuffels in plaats van de kindjes en hun nabestaanden
En jij wilt dat graag onder het tapijt geveegd hebben?
Terwijl dit uitschot zelf hun acties gefilmd heeft en op het internet geplaatst heeft.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_217761787
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:52 schreef quo_ het volgende:

[..]
Nee maar ik vond het niet nodig dat daar allerlei andere gebeurtenissen bijgehaald werden die inmiddels geveegd zijn
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 26 mei 2025 @ 19:55:39 #236
485843 crew  Jippie
pi_217761800
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:52 schreef quo_ het volgende:

[..]
Terwijl dit uitschot zelf hun acties gefilmd heeft en op het internet geplaatst heeft.
Er is geveegd, en verder vraag ik je niet te bemoeien met Posts in Feedback waar je niets mee van doen hebt.
  Moderator maandag 26 mei 2025 @ 20:42:05 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217762377
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 15:31 schreef Ulx het volgende:

[..]
Als niet duidelijk is dat bepaald postgedrag niet is toegestaan doordat er niet/veel te laat tegen wordt opgetreden kun je zulke reacties niemand kwalijk nemen.

Zachte heelmeesters en zo.
Jouw gedrag is niet toegestaan, daarom verdwijnen er zoveel posts

Merk je geen kut van blijkbaar
  dinsdag 27 mei 2025 @ 00:35:17 #238
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_217764001
Met betrekking tot het sluiten van het Oekraïne topic ben ik even bij de buren gaan kijken hoe ze dat topic daar schoon houden: ze hebben een hele set duidelijke regels waar iedereen zich aan moet houden. Zoals:
quote:
"Rusland is een land dat historisch gezien erg goed is in desinformatie en propaganda campagnes. Ook in deze oorlog wordt dit middel volop ingezet. Vandaar dat we geen propaganda talking points willen zien. We verwachten van discussie deelnemers dat er moeite wordt gestoken in het controleren en checken van bronnen en claims alvorens deze worden gepost.

• Geen propaganda talking points of desinformatie, check je bronnen.
• Geen drogredenen of onlogische en/of onnavolgbare gevolgtrekkingen.
• Extraordinary claims require extraordinary evidence.
• Geen omgekeerde bewijslast, wie beweert moet bewijzen.
• De volgende drogreden is expliciet niet toegestaan: neutraliteit claimen om vervolgens een waardeoordeel te geven over het conflict. Zie ook Wikipedia: Argument to moderation en Wikipedia: False balance
• Vermijd het maken van een analogie, dit leidt dit vaak af van de discussie. (false equivalence/Valse analogie)"
Misschien een idee voor hier?

Als iemand me een banhammer geeft, wil ik wel toezicht houden.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 01:19:47 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217764036
Welke buren?

Kan op zich geen kwaad denk ik (wel beetje streng) maar daarmee pakken we nog steeds het grote probleem niet aan

Ik kan volledig volgens deze regels heel erg pro russisch doen en dan duikelen er nog steeds allerlei debielen over me heen om me russische troll te noem en te eisen dat ik mijn baantje als roebelhoer bij de belastingdienst op moet geven
pi_217764181
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 01:19 schreef sp3c het volgende:
Welke buren?

Kan op zich geen kwaad denk ik (wel beetje streng) maar daarmee pakken we nog steeds het grote probleem niet aan

Ik kan volledig volgens deze regels heel erg pro russisch doen en dan duikelen er nog steeds allerlei debielen over me heen om me russische troll te noem en te eisen dat ik mijn baantje als roebelhoer bij de belastingdienst op moet geven
Jij draait het probleem echt volledig om hè :')
Om die bij vaste users neer te leggen.

Het probleem wordt absoluut opgelost daarmee.
Aangezien de Russische trollen op FOK! dan hun propaganda niet meer mogen dumpen.
En het zou dus betekenen dat de mods eindelijk echt wat doen daar.

Russische kant laten zien is nog nooit op aangevallen.

Het probleem ligt echt niet bij het reageren op de Russische trol. Dat is slechts een gevolg. Oorzaak weg? Gevolg weg.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 07:19:06 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217764238
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 06:55 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jij draait het probleem echt volledig om hè :')
Om die bij vaste users neer te leggen.

Het probleem wordt absoluut opgelost daarmee.
Aangezien de Russische trollen op FOK! dan hun propaganda niet meer mogen dumpen.
En het zou dus betekenen dat de mods eindelijk echt wat doen daar.

Russische kant laten zien is nog nooit op aangevallen.

Het probleem ligt echt niet bij het reageren op de Russische trol. Dat is slechts een gevolg. Oorzaak weg? Gevolg weg.
nee het probleem ligt bij mensen die er geen verstand van hebben en alles en iedereen maar voor Russische troll uitmaakt

oorzaak is jouw gebrek aan kennis

dat haal ik niet weg door alles wat je niet snapt te bannen
pi_217764260
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 00:35 schreef SillyWalks het volgende:
Met betrekking tot het sluiten van het Oekraïne topic ben ik even bij de buren gaan kijken hoe ze dat topic daar schoon houden: ze hebben een hele set duidelijke regels waar iedereen zich aan moet houden. Zoals:
[..]
Misschien een idee voor hier?

Als iemand me een banhammer geeft, wil ik wel toezicht houden.
Is dat tweakers? Dat wordt überlinks gemodereerd.
Alleen het media NU.nl verhaal mag verteld worden en alle anderen krijgen direct een ban.
Wat ze dan even vergeten is dat de USSR meester was in propoganda en Oekraïne een USSR land was. Dus ook goed in propoganda.

Alle complimenten trouwens aan Fok!. Vooral in deze tijden een platform waar je nog mag zeggen wat je denkt.
Een voorbeeld voor hoe het zou moeten.
Vakman pur sang
pi_217764398
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 07:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen het media NU.nl verhaal mag verteld worden en alle anderen krijgen direct een ban.
Vechten we tegen Rusland of willen we worden zoals Rusland ?
quote:
Alle complimenten trouwens aan Fok!. Vooral in deze tijden een platform waar je nog mag zeggen wat je denkt.
:Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_217764553
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 07:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat ze dan even vergeten is dat de USSR meester was in propoganda en Oekraïne een USSR land was. Dus ook goed in propoganda.

Natuurlijk ben jij blij, zodat je je totaal niet gefundeerde onzin kan blijven uitspuwen :')

quote:
88s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 07:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee het probleem ligt bij mensen die er geen verstand van hebben en alles en iedereen maar voor Russische troll uitmaakt

oorzaak is jouw gebrek aan kennis

dat haal ik niet weg door alles wat je niet snapt te bannen
Ach ja natuurlijk.
Hoe kan het toch dat ik, en eigenlijk alle users, niet wisten dat de NAVO en EU de oorlog uitgelokt hebben. Hoe dom van ons dat we dat niet weten.

Stom stom.

Sarcastisch natuurlijk. Simpelweg om te laten zien dat het 0,0 met kennis te maken heeft. Dat is gwn achterlijke propaganda.
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 08:37:49 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217764571
blablablabla

op fok! mag je sinds de start van fok! niet op de man spelen, at gebeurt hier wel, structureel en zolang niemand snapt dat dat het probleem is hier gaan we het niet nog een keer open gooien

bedank @bianconeri maar met zijn allen
  Moderator dinsdag 27 mei 2025 @ 08:38:06 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217764574
bedankt dat je het niet snapt @bianconeri
pi_217764674
Dit soort gebruikers die continue maar tegen de moderatie ingaan, kunnen wat mij betreft uit het topic geweerd worden. Dan krijgen we deze situatie waar we nu inzitten ook niet meer en kunnen we gewoon weer berichten over de oorlog. Het duurt nu wel heel erg lang.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 09:11:56 #248
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217764826
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 08:37 schreef sp3c het volgende:
blablablabla

op fok! mag je sinds de start van fok! niet op de man spelen, at gebeurt hier wel, structureel en zolang niemand snapt dat dat het probleem is hier gaan we het niet nog een keer open gooien

bedank @:bianconeri maar met zijn allen
Iedereen die zich tegen de regels gedraagt kan toch geband worden dan? Mensen die roebelhoer roepen ban je gewoon dan toch? Is het niet gewoon een kwestie van handhaven? Ik snap dat je niet steeds hetzelfde topic dezelfde shit wilt opruimen, maar na een paar ronden met de banhammer moet men toch wel doorkrijgen wat er wel en niet kan?

Vind het trouwens overal op Fok! wel. Het is redelijk duidelijk dat veel users gewoon vrijelijk regelmatig die grens overgaan, en behalve dat er dan wat posts worden verwijderd gebeurt er weinig. User kan gewoon verder terwijl deze vrijelijk even lekker een mede user heeft kunnen beledigen.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 09:25:41 #249
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217764897
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 08:37 schreef sp3c het volgende:
blablablabla

bedank @:bianconeri maar met zijn allen
Straf dat individu dan ipv collectief iedereen hem te laten 'bedanken'.

Want:

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 08:48 schreef MaxMark het volgende:
Dit soort gebruikers die continue maar tegen de moderatie ingaan, kunnen wat mij betreft uit het topic geweerd worden. Dan krijgen we deze situatie waar we nu inzitten ook niet meer en kunnen we gewoon weer berichten over de oorlog. Het duurt nu wel heel erg lang.
2nd that.
1947-2016
  dinsdag 27 mei 2025 @ 09:27:52 #250
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217764907
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 09:11 schreef Perox het volgende:

[..]
Iedereen die zich tegen de regels gedraagt kan toch geband worden dan? Mensen die roebelhoer roepen ban je gewoon dan toch? Is het niet gewoon een kwestie van handhaven? Ik snap dat je niet steeds hetzelfde topic dezelfde shit wilt opruimen, maar na een paar ronden met de banhammer moet men toch wel doorkrijgen wat er wel en niet kan?

Vind het trouwens overal op Fok! wel. Het is redelijk duidelijk dat veel users gewoon vrijelijk regelmatig die grens overgaan, en behalve dat er dan wat posts worden verwijderd gebeurt er weinig. User kan gewoon verder terwijl deze vrijelijk even lekker een mede user heeft kunnen beledigen.
Nws, vbl, f1... overal mogen de trollen te ver gaan en topics verneuken
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')