Snap ik.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Persoonlijke vind ik dit een duidelijke opsomming. Maar het puntje 'bewezen desinformatie' vind ik een lastige. Van een aantal zaken is bekend dat het niet klopt, maar wanneer is iets 'bewezen desinformatie'? Er gaat zoveel propaganda van alle partijen rond, dat ik het users niet kwalijk kan nemen als ze onjuiste informatie posten. Dat zou dan in de daaropvolgende discussie kunnen worden ontkracht.
Slijm slijm. Heb je een sollicatie uitstaan om mod te worden ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2025 12:06 schreef Candymannetje het volgende:
Maar de mods valt echt niks te verwijten naar mijn mening.
Die doen echt hun best om alles in goede banen te leiden zonder politieke voorkeur.
Maar er zijn wat users die het daar niet mee eens zijn en daar verandering in willen brengen.
Onder bewezen desinformatie versta ik het gelul over “de oprukkende NAVO”, Zelensky die een cokesnuivende Nazi zou zijn en dergelijke. Ik denk dat iedereen de voorbeelden inmiddels wel kent. Ik snap dat je je op glad ijs begeeft als de crew moet gaan bepalen wat bewezen desinfo is maar nu blijft wel dezelfde drek dagelijks herhaald worden wat tergend kut is.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Persoonlijke vind ik dit een duidelijke opsomming. Maar het puntje 'bewezen desinformatie' vind ik een lastige. Van een aantal zaken is bekend dat het niet klopt, maar wanneer is iets 'bewezen desinformatie'? Er gaat zoveel propaganda van alle partijen rond, dat ik het users niet kwalijk kan nemen als ze onjuiste informatie posten. Dat zou dan in de daaropvolgende discussie kunnen worden ontkracht.
Plus dat voortdurende gezever over 'De coup van 2014,' 'de bombardement op op burgers in de Donbass die ook nog eens geen woord Russisch mochten spreken', 'het neerhalen van de MH17 door Oekraïne’ etc.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:26 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Onder bewezen desinformatie versta ik het gelul over “de oprukkende NAVO”, Zelensky die een cokesnuivende Nazi zou zijn en dergelijke. Ik denk dat iedereen de voorbeelden inmiddels wel kent. Ik snap dat je je op glad ijs begeeft als de crew moet gaan bepalen wat bewezen desinfo is maar nu blijft wel dezelfde drek dagelijks herhaald worden wat tergend kut is.
Ik ben geen voorstander van het censureren van onwelgevallige meningen maar sommige dingen zijn gewoon leugens en hebben weinig te maken met “een mening”.
Daar hadden we er laatst eentje van, die user ligt er af.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:30 schreef Peligrosso het volgende:
Als een vers-geregistreerde user in zijn tweede post begint over MH17 en dat de schuldige Oekraïne is, weet je volgens mij genoeg en hoef je zo'n persoon niet eerst twee dagen zijn gif te laten spugen.
Ja hele topics vol idd.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Plus dat voortdurende gezever over 'De coup van 2014,' 'de bombardement op op burgers in de Donbass die ook nog eens geen woord Russisch mochten spreken', 'het neerhalen van de MH17 door Oekraïne’ etc.
Ja, het is allemaal de schuld van Van Baalen en Verhofstadt.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Plus dat voortdurende gezever over 'De coup van 2014,' 'de bombardement op op burgers in de Donbass die ook nog eens geen woord Russisch mochten spreken', 'het neerhalen van de MH17 door Oekraïne’ etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet dat iemand het uberhaupt merkt ...quote:Op maandag 26 mei 2025 14:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Daar hadden we er laatst eentje van, die user ligt er af.
Misschien in het topic plaatsen dat user x permanent op vakantie is gestuurd? Dan is het voor de rest van de users wel duidelijk dat er tegen is opgetreden. Hier in fb heb ik wel vaker berichten van onder meer @Straatcommando. voorbij zien komen dat er afscheid was genomen van bepaalde users.quote:
Ja, en pas na een topic of drie is ie blijkbaar eindelijk verwijderd.Het zou het natuurlijk ook gewoon snel kunnen voorkomen kunnen worden, maar dat is waarschijnlijk te rationeel gedacht.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar hadden we er laatst eentje van, die user ligt er af.
[..]
Ja hele topics vol idd.
quote:Op maandag 26 mei 2025 14:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, en pas na een topic of drie is ie blijkbaar eindelijk verwijderd.Het zou het natuurlijk ook gewoon snel kunnen voorkomen kunnen worden, maar dat is waarschijnlijk te rationeel gedacht.
Goddammit bruh. Zo gaat het topic nooit meer open.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, en pas na een topic of drie is ie blijkbaar eindelijk verwijderd.Het zou het natuurlijk ook gewoon snel kunnen voorkomen kunnen worden, maar dat is waarschijnlijk te rationeel gedacht.
Als niet duidelijk is dat bepaald postgedrag niet is toegestaan doordat er niet/veel te laat tegen wordt opgetreden kun je zulke reacties niemand kwalijk nemen.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:34 schreef sp3c het volgende:
nee
waarom zou dat uitmaken voor je eigen gedrag?
Op zich best eens. Maar desinformatie is soms lastig te kwalificeren, bijv hoe om te gaan met een stelling over wel/niet ns2 opgeblazen door usa of rusland?quote:Op maandag 26 mei 2025 10:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als suggestie zou ik het volgende voorstellen:
1. Geen gezeik op de moderatie in het topic
2. Zero tolerance op persoonlijke aanvallen, dus geen gezeik over roebelhoeren en poetinpijpers of oorlogshitsers meer.
3. Bij nieuws, graag een bron.
4. Bewezen desinformatie weghalen.
Er is momenteel best veel nieuws dus het zou mooi zijn als het topic uiteindelijk weer open kon mits iedereen een beetje normaal kan doen.
Zijn genoeg bronnen die dat staven, ook genoeg die het tegenspreken?quote:Op maandag 26 mei 2025 12:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar de algemene Russische trollen met de NAVO is overal schuldig aan. De EU is de oorlog in Oekraine gestart.
Dat is gewoon duidelijk vals.
Als iemand ergens informatie vindt en dat deelt snap ik dat ook zeker. Dat is logisch. Als je ergens nieuws leest ga je er vanuit dat het (kan) kloppen. Daar moet je ook samen gewoon over kunnen praten.
Klopt. Of gezeik over dat Zelensky een nazi is. Mag van mij allemaal weg.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:30 schreef Peligrosso het volgende:
Als een vers-geregistreerde user in zijn tweede post begint over MH17 en dat de schuldige Oekraïne is, weet je volgens mij genoeg en hoef je zo'n persoon niet eerst twee dagen zijn gif te laten spugen.
Of dat de EU en/of de NAVO deze oorlog gewild hebben en begonnen zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Of gezeik over dat Zelensky een nazi is. Mag van mij allemaal weg.
En netjes TR's geplaatst? Ik zie er maar één en die is 1 minuut na jouw post door een collega afgevinkt.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:19 schreef quo_ het volgende:
Ik zou graag zien dat er iets minder met twee (of meer) maten gemeten wordt.
In het Geert Wilders asielmaatregelen topic weer het gebruikelijke dedain richting de minder politiek correcte posters, tot en met schelden met kanker aan toe.
Maar zodra er terug geblaft wordt met "deugkneuzen" komt de moderatie accuut in actie.
Doe even normaal.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:55 schreef quo_ het volgende:
[..]
Aha, dan weet ik nu ook waarom mijn posts met deze duiding telkens verdwijnen. < Knip>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |