Ik kan me ook totaal geen positieve actie bedenken bij Trump. Wat heeft hij jou goed gedaan? Wat heeft hij gedaan in het belang van de hardwerkende Amerikanen?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je bij een president die elke dag zijn eigen gekkigheid weet te overtreffen.
Dat levert een stortvloed aan spotprenten op
Het voornemen om de cent uit te faseren is positief. En het plan om geen zomertijd meer te hebben ben ik voorstander van.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan me ook totaal geen positieve actie bedenken bij Trump. Wat heeft hij jou goed gedaan? Wat heeft hij gedaan in het belang van de hardwerkende Amerikanen?
Misschien heeft Von der Leyen hem in Jip en Janneke taal uitgelegd dat om zijn rekensommetje te laten kloppen hij niet alleen naar goederen moet kijken maar ook naar diensten.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:04 schreef V. het volgende:
"We want to do the things with the AI and the computers"
Manmanman...
...maar dit is hoe het wordt geframed door de 'serieuze' mediaquote:Op maandag 26 mei 2025 08:00 schreef Montov het volgende:
Trumps Truth bericht is opzichzelf al een spotprent.
Helaas.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:27 schreef V. het volgende:
[..]
...maar dit is hoe het wordt geframed door de 'serieuze' media![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gekkies onder elkaar. Nu nog theedrinken met Netanyahu.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Helaas.
De titel had moeten zijn gekke Trump beschuldigd Putin van gek worden..
quote:This is a War that would never have started if I were President.
Het is enorm frustrerend dat ie wel even dacht Putin te laten stoppen, maar Putin wil helemaal niet stoppen. Daarom werden daarvoor al die sancties opgevoerd, die Donnie weer heeft weggehaald. Na zoveel maanden en zoveel doden verder heeft Rusland geen concessie hoeven te doen, Oekraïne moest juist een hoop concessies doen, en nóg krijg grote muil Donnie niets voor elkaar, terwijl hij heel stoer deed dat hij het wel even ging stoppen. Trump is een narcistische klootzak, die nog steeds niet op het punt is beland wat wij al maanden zien, alleen maar omdat ie stoer wil doen.quote:Op maandag 26 mei 2025 05:27 schreef Kijkertje het volgende:
Nieuwe aflevering Trump RLS:
Trump heeft de 50% tarieven EU alweer uitgesteld:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lpzougsjjr2l
[ afbeelding ]
Mss is Putin besmet met het TDS-virus of zo ...
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lpzoyhsghh2t
[ afbeelding ]
Het handelstekort op textiel is blijkbaar niet de moeite waard. Komt dat even goed uit voor zijn merchandise!
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lpzpeuvdfm2l
[ afbeelding ]
Over het 'probleem' Harvard: veel van hun buitenlandse studenten zullen uiteraard slecht zijn en dus wil hij hun namen! Heel normaal.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lpzpbf7hqc2t
[ afbeelding ]
Knettergestoord![]()
En dan ook nog stug volhouden dat deze oorlog nooit onder zijn bewind was gestartquote:Op maandag 26 mei 2025 09:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is enorm frustrerend dat ie wel even dacht Putin te laten stoppen, maar Putin wil helemaal niet stoppen. Daarom werden daarvoor al die sancties opgevoerd, die Donnie weer heeft weggehaald. Na zoveel maanden en zoveel doden verder heeft Rusland geen concessie hoeven te doen, Oekraïne moest juist een hoop concessies doen, en nóg krijg grote muil Donnie niets voor elkaar, terwijl hij heel stoer deed dat hij het wel even ging stoppen. Trump is een narcistische klootzak, die nog steeds niet op het punt is beland wat wij al maanden zien, alleen maar omdat ie stoer wil doen.
Bloed aan zijn handen.
"Very old man with obvious brainrot has to make many calls and many meetings today"quote:
Jammer dat dan niemand vraagt wat hij dan had gedaan om het te voorkomen. Het laat de wappies ook heel goed zien dat 'Oekraïne wil geen vrede' en 'Het Westen heeft Putin ertoe gedwongen om oorlog te voeren, hij had geen keus' gewoon domme praat is, ook al wisten we dat al maanden geleden.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dan ook nog stug volhouden dat deze oorlog nooit onder zijn bewind was gestart
De Krim was toch al ingenomen toen Trump president was? Volgens mij heeft hij daar ook niets tegen gedaan?quote:Op maandag 26 mei 2025 10:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jammer dat dan niemand vraagt wat hij dan had gedaan om het te voorkomen. Het laat de wappies ook heel goed zien dat 'Oekraïne wil geen vrede' en 'Het Westen heeft Putin ertoe gedwongen om oorlog te voeren, hij had geen keus' gewoon domme praat is, ook al wisten we dat al maanden geleden.
Maar zowel Trump als zijn supporters kunnen maar niet het fatsoen tonen door te stellen dat ze er naast zaten.
Het voelt allemaal zo lomp.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:34 schreef nostra het volgende:
Jeetje, er gebeurt precies wat Zelensky tegen Trump zei over de betrouwbaarheid van Putin en hij is "totally surprised".
Yep.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:45 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dit is dus het spelletje dat hier achter zit?
Nope, zelfs dat niet.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de mensen die zijn gaan stemmen bedoel je.
Tja, ik denk dat men het daar wel over eens kan zijn met de vraag in deze vaststelling: wie of wat houdt hem nog tegen ?quote:Op maandag 26 mei 2025 05:27 schreef Kijkertje het volgende:
Nieuwe aflevering Trump RLS:
Trump heeft de 50% tarieven EU alweer uitgesteld:
....
Knettergestoord![]()
Dit is nu een kant van Trump waar ik me ook dood aan erger en waarvan ik heel goed snap dat daar felle kritiek op is: de man is nog steeds campagne aan het voeren. Hij is inmiddels weer president, maar is m.b.t. dit soort kwesties (en andere) steevast aan het verkondigen wiens schuld het is en dat het onder hem allemaal niet gebeurd zou zijn. Daar heeft helemaal niemand iets aan.quote:Op maandag 26 mei 2025 06:02 schreef Kijkertje het volgende:
Nabericht: vergeet niet dat het ook de schuld van Zelensky is en uiteraard van Biden.
NIET VAN TRUMP!![]()
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lpzx7lu5o22c
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Maar lieve vriend, dit doet hij al decennia, hij zal nooit een fout toegeven en wat de gelegenheid ook is, hij zal het altijd over zichzelf hebben en daarbij liegen over alles, bijvoorbeeld dat doktoren tegen hem zouden zeggen dat ie zoveel van het vak weet.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit is nu een kant van Trump waar ik me ook dood aan erger en waarvan ik heel goed snap dat daar felle kritiek op is: de man is nog steeds campagne aan het voeren. Hij is inmiddels weer president, maar is m.b.t. dit soort kwesties (en andere) steevast aan het verkondigen wiens schuld het is en dat het onder hem allemaal niet gebeurd zou zijn. Daar heeft helemaal niemand iets aan.
De race is geweest en hij is nu weer president. Dan gaat het erom wat je zelf nu kunt doen, niet wat anderen hiervoor hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |