Signalement Jeffrey (10 jaar):quote:BEERTA – Een AMBER Alert is uitgegeven voor de 10-jarige Jeffrey en de 8-jarige Emma uit het Groningse Beerta. De twee kinderen zijn als vermist opgegeven en mogelijk ontvoerd in een grijze Toyota Avensis met kenteken 77-NLV-4.
Jeffrey is ongeveer 1,50 meter lang en droeg een geel shirt en een zwarte korte broek, beide van het merk Sports. Hij had grijze bergschoenen aan. Emma is ongeveer 1,30 meter lang; haar kleding is onbekend, maar ze droeg paarse sportschoenen.
Wie informatie heeft over de verblijfplaats van Jeffrey en Emma of het voertuig, wordt dringend verzocht contact op te nemen via het alarmnummer 112.
Later meer
Pas maar aan ja.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Moet ik de OP aanpassen?
Of ff wachten?
Dat die auto van Klaas daar in het kanaal ligt kan je gewoon vanuit gaan. Is min of meer ook gewoon bevestigd trouwens.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Moet ik de OP aanpassen?
Of ff wachten?
Ik hoop maar dat ze er niks van mee hebben gekregen toen ze het water in gingen.quote:
Doe maar:quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Moet ik de OP aanpassen?
Of ff wachten?
Gedaanquote:Op woensdag 21 mei 2025 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe maar:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-en-emma-8~ad1da967/
Niet eens zo heel afgelegen lijkt het.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:30 schreef ACT-F het volgende:
Dit is de locatie:
https://maps.app.goo.gl/9JBkCJaXMNxGF73G9
[ afbeelding ]
Afgelegen genoeg om binnen enkele seconden kopje onder te gaan. Jaren geleden is iemand hier ook bewust het kanaal ingereden vanaf de kade. Het heeft 2 weken geduurd voordat de auto gevonden was, terwijl schepen er pal naast aanmeerden. Je ziet het gewoon niet omdat het water troebel is.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Niet eens zo heel afgelegen lijkt het.
Duurt dus nog ff voordat er definitief uitsluitsel isquote:De komende uren zal eerst de auto uit het water gehaald worden. "Die wordt verplaatst naar een andere locatie. Daar gaan we verder onderzoek doen naar de auto. De lichamen worden eruit gehaald. Die verplaatsen wij ook naar een locatie. Daar zullen we moeten constateren om wie het gaat met zekerheid. Vervolgens zullen we elke update die we hebben eerst delen met de familie. Zij zijn op dit moment echt het belangrijkst. Zij maken een verschrikkelijk moeilijke tijd door."
Eensquote:Op woensdag 21 mei 2025 00:42 schreef r_one het volgende:
@:ACT-F: zou je de laatste zin willen spoileren ajb?
Dan beter weghalen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:42 schreef r_one het volgende:
@:ACT-F: zou je de laatste zin willen spoileren ajb?
Dank.quote:
Het is niet eens zo diep lees ik, 2m ofzo. Maar troebel genoeg om weinig te zien, zeker onder een kijkhoek.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Afgelegen genoeg om binnen enkele seconden kopje onder te gaan. Jaren geleden is iemand hier ook bewust het kanaal ingereden vanaf de kade. Het heeft 2 weken geduurd voordat de auto gevonden was, terwijl schepen er pal naast aanmeerden. Je ziet het gewoon niet omdat het water troebel is.
Wat denk je zelf? Natuurlijk zit hij daarinquote:Op woensdag 21 mei 2025 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerst nog ff afwachten of die vieze klootzak ook in de auto zat.
Maar heftig, dat beeld vergeet je nooit meer. Ik heb ook veel respect voor de hulpdiensten die nu ter plaatse bezig zijn.quote:
Hoe plaats jij dat verhaal van die vrienden dan, die hem op zondag gesproken hebben aan de telefoon?quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Natuurlijk zit hij daarin
Weet ik veel, ik wel dat dit soort nare dingen gebeuren. Hoe en wat maakt me niet uit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe plaats jij dat verhaal van die vrienden dan, die hem op zondag gesproken hebben aan de telefoon?
Grote kans van wel, denk ik. Maar je kan tot nu toe niet uitgaan van 100%, hoewel ik op 99,9 % inzet dat die ¤#%@%% labiel-debiele-bezopen-vader in die auto zit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop (en reken) erop dat er professionele achtervang is. Twee kinderen te water is absoluut traumatisch.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar heftig, dat beeld vergeet je nooit meer. Ik heb ook veel respect voor de hulpdiensten die nu ter plaatse bezig zijn.
Dat laat me ook maar niet los.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe plaats jij dat verhaal van die vrienden dan, die hem op zondag gesproken hebben aan de telefoon?
Het was indrukwekkend ja dat de brandweer alles schoon moest spuiten voordat de uitvaartondernemer het kon overnemen. De familie die al ingelicht was stond erbij maar net uit het zicht. Nu er kinderen bij betrokken zijn lijkt het me extra zwaar.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar heftig, dat beeld vergeet je nooit meer. Ik heb ook veel respect voor de hulpdiensten die nu ter plaatse bezig zijn.
Nogmaals we weten helemaal nog niet wanneer die auto het water in is gegaan. Er zal vanzelf wel meer duidelijk worden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja irritant want het klopt nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 00:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nogmaals we weten helemaal nog niet wanneer die auto het water in is gegaan. Er zal vanzelf wel meer duidelijk worden.
Het zijn geen prettige beschrijvingen, maar dit laatste is nog te doen. We moeten ook niet weglopen voor de realiteit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:55 schreef r_one het volgende:
@:ACT-F ik herhaal m'n verzoek (maar nu de eerste zin)
Fucking vieze tering lafaard. Uitschot van de bovenste plank.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Betrof het een volwassene, oke. Maar nu 2 jonge kinderen, en nog zo vers, het is (iig voor mij) even 'too much'.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zijn geen prettige beschrijvingen, maar dit laatste is nog te doen. We moeten ook niet weglopen voor de realiteit.
Totaal verknipt was die man, hij had op zijn leeftijd al opa kunnen zijn. Zo goor om wraak te nemen op zijn ex op deze manier, die vent gaf geen moer om zijn kinderen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fucking vieze tering lafaard. Uitschot van de bovenste plank.
Persoonlijk heb ik heel veel ellende gekend met de moeder van mijn kinderen wat eigenlijk een totale oorlog is/was, maar hoe fucking diep ik ook in de shit zat, er kwam geen seconde in mij op om mijn kinderen mee te sleuren in mijn ellende. Kinderen zijn onschuldig. En die zijn hier op wereld gezet door jou. Wil je uit de ellende komen? man the fuck up en zorg gvd voor je kinderen.
Ik kan hier echt pissig om worden, bah.
Sorryquote:Op woensdag 21 mei 2025 01:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Betrof het een volwassene, oke. Maar nu 2 jonge kinderen, en nog zo vers, het is (iig voor mij) even 'too much'.
Soms knapt er iets in iemands hoofd, heel triest.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik heel veel ellende gekend met de moeder van mijn kinderen wat eigenlijk een totale oorlog is/was, maar hoe fucking diep ik ook in de shit zat, er kwam geen seconde in mij op om mijn kinderen mee te sleuren in mijn ellende. Kinderen zijn onschuldig. En die zijn hier op wereld gezet door jou. Wil je uit de ellende komen? man the fuck up en zorg gvd voor je kinderen.
Of te veel en nam ze mee.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Totaal verknipt was die man, hij had op zijn leeftijd al opa kunnen zijn. Zo goor om wraak te nemen op zijn ex op deze manier, die vent gaf geen moer om zijn kinderen.
Dat snap ik en ook alle begrip voor de impact op jou, maar ik wil even niet 'zien' de beeldende beschrijving hoe 2 kinderen "op het droge worden gebracht".quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
SorryMaar het betrof toen inderdaad een oudere man die in verwarde toestand vertrok.
Daarom stuurde hij die walgelijke berichten op vrijdag na zijn ex, liet die ze de hele zaterdag achter bij Mirka. Echt pure liefde die man,quote:
Dat kan ik niet en jij ook niet. Dit gebeurt vaker, en dat snappen we niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kom op, zeg, je probeert je in een psychopaat te verplaatsen.
Wat wil je proberen te zeggen, die gek nam uit liefde voor zijn kinderen hen mee in zijn paradijs?quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik niet en jij ook niet. Dit gebeurt vaker, en dat snappen we niet.
We snappen wel dat dit gebeurd door pure haat en woede, niet uit liefde.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik niet en jij ook niet. Dit gebeurt vaker, en dat snappen we niet.
Ach, in mijn hoofd was er ook letterlijk iets geknapt (hersenbloeding..) maar dat heeft de pure liefde wat ik voel voor mijn kinderen, niet in de weg gestaanquote:Op woensdag 21 mei 2025 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms knapt er iets in iemands hoofd, heel triest.
Ik wil zeggen dat sommige mensen ziek zijn in hun hoofd en tot dit soort dingen in staat zijn. Dat dit niet de eerste keer is en niet de laatste.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat wil je proberen te zeggen, die gek nam uit liefde voor zijn kinderen hen mee in zijn paradijs?
Dus een psychopaat of iemand in een ernstige psychotische toestand.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat sommige mensen ziek zijn in hun hoofd en tot dit soort dingen in staat zijn. Dat dit niet de eerste keer is en niet de laatste.
Het is makkelijk om de dader als een monster af te schilderen, maar veel moeilijker om te begrijpen dat diepe wanhoop zelfs ogenschijnlijk normale mensen tot verschrikkelijke daden kan drijven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat wil je proberen te zeggen, die gek nam uit liefde voor zijn kinderen hen mee in zijn paradijs?
Sorry ik moest lachenquote:Op woensdag 21 mei 2025 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, in mijn hoofd was er ook letterlijk iets geknapt (hersenbloeding..) maar dat heeft de pure liefde wat ik voel voor mijn kinderen, niet in de weg gestaan
Zo ziek was die niet, hij kon na die whatsappberichten politieagenten overtuigen dat die kids gewoon bij hem konden blijven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat sommige mensen ziek zijn in hun hoofd en tot dit soort dingen in staat zijn. Dat dit niet de eerste keer is en niet de laatste.
Je kunt het ook niet vergelijken met normaal gedrag. Jij en ik zouden het nooit doen, maar bij iemand waarbij het totaal misgaat in het hoofd komen dit soort dingen soms voor.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry hoor, dit was geen normaal mens.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is makkelijk om de dader als een monster af te schilderen, maar veel moeilijker om te begrijpen dat diepe wanhoop zelfs ogenschijnlijk normale mensen tot verschrikkelijke daden kan drijven.
Zoals ik zeg, oordelen is makkelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry hoor, dit was geen normaal mens.
Geeft nietquote:
De politie kan kinderen helemaal niet zo eenvoudig wegnemen bij een vader.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo ziek was die niet, hij kon na die whatsappberichten politieagenten overtuigen dat die kids gewoon bij hem konden blijven.
Ja, oordelen is dan makkelijk, zodra iemand uit wanhoop zichzelf van het leven beroofd, eigen keus, maar kinderen meenemen is walgelijk misdadig.quote:
Ik denk ook uit een soort waan en verstandsverbijstering.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We snappen wel dat dit gebeurd door pure haat en woede, niet uit liefde.
Ja maar dat gebeurt, mensen worden tot een soort onbeschrijfelijke wanhoop gedreven. Hoe fucked up ben je om zelfmoord te plegen en je kinderen mee te nemen. Er zit een heel groot verdriet achter dit soort drama'squote:Op woensdag 21 mei 2025 01:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, oordelen is dan makkelijk, zodra iemand uit wanhoop zichzelf van het leven beroofd, eigen keus, maar kinderen meenemen is walgelijk misdadig.
Psychotisch dus en/of delirium. De man was kennelijk altijd onder invloed.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk ook uit een soort waan en verstandsverbijstering.
Ongetwijfeld, maar jij snapt toch ook wel dat je echt fucked up moet zijn om in je wanhoop nog even een paar kinderen mee te nemen de sloot in?quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurt, mensen worden tot een soort onbeschrijfelijke wanhoop gedreven. Hoe fucked up ben je om zelfmoord te plegen en je kinderen mee te nemen. Er zit een heel groot verdriet achter dit soort drama's
Geen idee wat er door iemands hoofd gaat om dat te doen. Feit is wel dat het vaker gebeurd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar jij snapt toch ook wel dat je echt fucked up moet zijn om in je wanhoop nog even een paar kinderen mee te nemen de sloot in?
Nou, hopelijk niet zo vaak in de vredesnaam, in ieders geheugen staan die twee broertjes nog van 12 jaar geleden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee wat er door iemands hoofd gaat om dat te doen. Feit is wel dat het vaker gebeurd.
Vaak komen dingen niet in het nieuws.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, hopelijk niet zo vaak in de vredesnaam, in ieders geheugen staan die twee broertjes nog van 12 jaar geleden.
Een paar per jaar gemiddeld.quote:
Ja maar ook partner leed, het is makkelijk om iemand een monster te noemen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik zo, genoeg kinderleed buiten het nieuws.
Ja, daar neigt het erg sterk naar. De afgewezen wraakzuchtige egoïst.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:27 schreef ACT-F het volgende:
Dat je uit het leven wilt stappen is tot daar aan toe, maar de kinderen hebben hier niet voor gekozen. Dit is gewoon een middelvinger naar de moeder toe.
Of tot op het bot getergde vader.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:39 schreef Swango het volgende:
[..]
Ja, daar neigt het erg sterk naar. De afgewezen wraakzuchtige egoïst.
en een gefrustreerde ouwe dronken lul de behanger,quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:39 schreef Swango het volgende:
[..]
Ja, daar neigt het erg sterk naar. De afgewezen wraakzuchtige egoïst.
Precies, dat ook.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
en een gefrustreerde ouwe dronken lul de behanger,
Als dat zo was had hij gevochten voor co-ouderschap. Maar neuh, hij ging even tanken ipv aandacht geven aan die kinderen van hem. Die kinderen gaf ie geen moer om.quote:
Blijkbaar was het plan er al.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als dat zo was had hij gevochten voor co-ouderschap. Maar neuh, hij ging even tanken ipv aandacht geven aan die kinderen van hem. Die kinderen gaf ie geen moer om.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 02:09 schreef thejermaine het volgende:
De auto is uit het water getakeld en ook duidelijk te zien. Op foto’s is niet te zien hoeveel mensen erin zouden zitten. De auto wordt in een container gezet en op een andere locatie uitgebreid onderzocht door de forensische experts. #JeffreyenEmma #ontvoeringen
quote:Op woensdag 21 mei 2025 02:10 schreef thejermaine het volgende:
De auto die zojuist uit het water is getakeld heeft hetzelfde kenteken als de auto die gezocht werd. Dat is dus de auto van de vader van Jeffrey en Emma. #JeffreyenEmma
quote:Op woensdag 21 mei 2025 02:46 schreef thejermaine het volgende:
De auto is in een laadbak geplaatst. De vrachtwagen is vertrokken naar een onderzoekslocatie. #JeffreyenEmma #ontvoering
Jij denkt dat alleen mensen, waarbij van te vooren al vast staat dat ze knettergek gek zijn, tot de meest absurde en verschrikkelijke daden komen? Is dat misschien om jezelf wijs te maken dat jij nooit tot absurde verschrikkelijke daden in staat zal zijn? Bedenk dan bijvoorbeeld dat de uitvoerders van de verschrikkelijkheden van het Nazi regime echt niet een hele aparte generatie was. Het waren mensen zoals jij en ik die onder bepaalde omstandigheden in een bepaalde situatie tot de meest verschrikkelijke dingen in staat warenquote:Op woensdag 21 mei 2025 01:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar jij snapt toch ook wel dat je echt fucked up moet zijn om in je wanhoop nog even een paar kinderen mee te nemen de sloot in?
Of straalbezopen en boos.quote:Op woensdag 21 mei 2025 06:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Het moet wet een psychopaat zijn geweest. Krankzinnige gek.
Dan nog ga je niet mensen doelbewust om zeep helpen.quote:
De zware alcoholist zal vast niet dapper genoeg zijn geweest om zijn dood broodjenuchter tegemoet te treden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 06:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Depressief en wanhopig zijn ook goed mogelijk.
Dan maak je jezelf van kant. De kinderen meenemen is gewoon een verachtelijke daad. Het enige nut daarvan is de moeder kapotmaken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 06:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Depressief en wanhopig zijn ook goed mogelijk.
Ja, dit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 06:44 schreef PinkLow het volgende:
Pfoeh wat een intens verdrietig bericht om mee op te staan.
Sherlock Holmes hier hoorquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zullen het wel zijn, de broer heeft zijn profielfoto op zwart gezet.
Eerwraak?quote:Op woensdag 21 mei 2025 06:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan maak je jezelf van kant. De kinderen meenemen is gewoon een verachtelijke daad. Het enige nut daarvan is de moeder kapotmaken.
No shitquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zullen het wel zijn, de broer heeft zijn profielfoto op zwart gezet.
Pfff. Hoe haal je het in je hoofd. @GGMM gelooft ook niet. @KingRoland wel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:48 schreef Twiitch het volgende:
Verdrinken in een zinkend auto is ook niet in een paar seconden voorbij. Die kinderen hebben doodsangsten uitgestaan. Gatverdamme, vieze smeerlap. Jammer dat ik niet in de hel geloof want dit verdiend wel eeuwig lijden.
Nu.nlquote:meer gezien
Zaterdag om 9.40 uur is de auto van vader B. langs een Shell-tankstation aan de Beertsterweg in Winschoten gereden. Die korte beelden maakten duidelijk dat het gaat om een grijze Toyota uit 2001 met een trekhaak. Even later, tussen 11.00 en 15.00 uur, zou de man gezien zijn in een gokhal in het Duitse Bunde, net over de grens.
Vanuit Bunde lijkt B. alleen te zijn teruggereisd naar Beerta. Daar heeft hij rond 15.30 uur de tienjarige Jeffrey en de achtjarige Emma opgehaald.
Dat is de laatste keer dat de kinderen zijn gezien. Een kwartier later is de auto nog wel op de A7 bij Winschoten gezien. Jeffrey en Emma worden sinds zaterdagmiddag vermist. Sindsdien ontbrak ieder spoor.
Captain hindsight ditquote:Op woensdag 21 mei 2025 05:53 schreef plesner het volgende:
De politie heeft in deze zaak behoorlijk gefaald, ik hoop dat die agenten die besloten hadden de kinderen bij die labiele vader te laten voor de rest van hun leven met een schuldgevoel rondlopen. Die hebben naar mijn mening ook bloed aan hun handen
Dit. En reken er maar op dat dit de agenten bijblijft... Die mensen zijn niet bij de politie gegaan om niet te handelen als het moet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:06 schreef Justinn het volgende:
[..]
Captain hindsight dit
Daar kan je toch niet vanuit gaan? Er is er maar 1 die schuld draagt en dat is Klaas.
Politieagenten hebben dagelijks te maken met labiele mensen die zeggen dat ze zichzelf of anderen wat aan gaan doen. De realiteit is dat niet ieder labiel mens daadwerkelijk overgaat tot dit soort daden en dat politieagenten geen glazen bol hebben. Maar achteraf is makkelijk praten.
Eh nee? Probeer maar eens uit een auto te komen die te water gaat terwijl je in de gordels zit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:09 schreef Paul het volgende:
Lijkt me moeilijke dood om jezelf te verdrinken (en andere erbij)
Ze hadden ook geen keus, ze mogen niet zomaar twee kinderen weghalen bij hun vader om een sms.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit. En reken er maar op dat dit de agenten bijblijft... Die mensen zijn niet bij de politie gegaan om niet te handelen als het moet.
Maar lijkt me een heftige dood om te verdrinkenquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eh nee? Probeer maar eens uit een auto te komen die te water gaat terwijl je in de gordels zit.
Als je met een hoge snelheid rijd is kans groot dat je door klap al buiten bewustzijn bent.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:09 schreef Paul het volgende:
Ik hoop dat de vader in de hel komt en daar dagelijks opnieuw heel langzaam verdrinkt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar lijkt me een heftige dood om te verdrinkengaat langzaam enzo
Ressentiment. Zelfde als een scholier die jarenlang gepest wordt in de VS de hele school overhoop schiet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 06:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze kerel had al het grootste deel van zijn leven achter de rug, maar de kinderen stonden nog helemaal aan het begin... Hoe kun je zoiets doen?
Nee, maar ze mogen wel naar aanleiding van wat ze aantreffen dingen in gang zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze hadden ook geen keus, ze mogen niet zomaar twee kinderen weghalen bij hun vader om een sms.
Die gedachte maakt het niet beter natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Het kan natuurlijk net zo goed zijn dat hij de kinderen al had gedood voor hijzelf met ze het water inreed. Dat ze allemaal een verdrinkingsdood hebben doorstaan, hoeft helemaal niet zo te zijn.
De auto lag in het water bij een industrieterrein.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:37 schreef PzKpfw het volgende:
Wel vreemd dat niemand iets gezien lijkt te hebben. Het is nu niet zo dat een auto te water direct als een baksteen naar de bodem zakt.
Inderdaad, zaterdagmiddag na 16 uur….quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
De auto lag in het water bij een industrieterrein.
Als daar na werktijd niemand meer is, valt het vast niet op als daar iemand het water inrijdt.
Resentment?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ressentiment. Zelfde als een scholier die jarenlang gepest wordt in de VS de hele school overhoop schiet.
Daar doel ik ook niet specifiek op, maar meer op het feit dat iedereen hier al uitgaat van een dood door verdrinking.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die gedachte maakt het niet beter natuurlijk.
Net alsof een andere manier van ze doden minder erg is, of ze minder heeft doen lijden.
Daar kun je dit niet mee vergelijken, dit was een bezopen narcist.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ressentiment. Zelfde als een scholier die jarenlang gepest wordt in de VS de hele school overhoop schiet.
Zelfde emotie aan ten grondslag.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar kun je dit niet mee vergelijken, dit was een bezopen narcist.
Terwijl er maar een schuldige is en dat is de vader.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:24 schreef Breekfast het volgende:
Verschrikkelijk![]()
Nu zal ongetwijfeld weer de vermoeiende discussie op gang komen wie er 'schuldig' is, want als er zoiets vreselijks gebeurd dan zal en moet er een instantie worden aangewezen die steken heeft laten vallen. Allemaal mensen die dit natuurlijk wel hadden zien aankomen en die de kinderen natuurlijk daar direct hadden weggehaald.
Nou, inderdaad. Hoeveel klachten je niet tegenkomt over jeugdzorg als ze wel ingrijpen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Terwijl er maar een schuldige is en dat is de vader.
Natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat je natuurlijk dit soort situaties zoveel mogelijk wil voorkomen, dus de vraag of daar meer aan gedaan had kunnen worden is voor de toekomst weldegelijk belangrijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Terwijl er maar een schuldige is en dat is de vader.
Ja, ik begrijp wat je zegt. Denk dat zoiets bij de hulpverleners wel nabesproken wordt en geëvalueerd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat je natuurlijk dit soort situaties zoveel mogelijk wil voorkomen, dus de vraag of daar meer aan gedaan had kunnen worden is voor de toekomst weldegelijk belangrijk.
Deze twee kinderen en alle nabestaanden hebben daar helaas niets (of in ieder geval toch zeer weinig) meer aan.
Nee, de vader hoe bezopen dan ook heeft rechten. Hier kon niemand iets aan doen behalve die zuiperd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat je natuurlijk dit soort situaties zoveel mogelijk wil voorkomen, dus de vraag of daar meer aan gedaan had kunnen worden is voor de toekomst weldegelijk belangrijk.
Deze twee kinderen en alle nabestaanden hebben daar helaas niets (of in ieder geval toch zeer weinig) meer aan.
Ja de eindverantwoordelijke hiervoor is de vader, daar zal vrijwel iedereen het wel over eens zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, de vader hoe bezopen dan ook heeft rechten. Hier kon niemand iets aan doen behalve die zuiperd.
Nou ja, wie dan ook. Iets met politie en eerdere bedreigende sms’jes toch?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Was er überhaupt hulpverlening in beeld dan?
Waarschijnlijk tig verschillende instanties die allemaal best in hadden willen grijpen maar daar of de wettelijke mogelijkheden niet voor hadden of niet alleen de verantwoordelijkheid wilden dragen en dus gebeurde er maar niets.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:24 schreef Breekfast het volgende:
Verschrikkelijk![]()
Nu zal ongetwijfeld weer de vermoeiende discussie op gang komen wie er 'schuldig' is, want als er zoiets vreselijks gebeurd dan zal en moet er een instantie worden aangewezen die steken heeft laten vallen. Allemaal mensen die dit natuurlijk wel hadden zien aankomen en die de kinderen natuurlijk daar direct hadden weggehaald.
Als het daar om gaat, prima. Maar vaak willen mensen gewoon koppen zien rollen, hun verdriet en woede ergens op kunnen richten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, wie dan ook. Iets met politie en eerdere bedreigende sms’jes toch?
Die bedoel ik. Geen idee of daar meer disciplines bij betrokken waren. Dat suggereer ik niet.
Er is nergens genoemd dat het gezin/deze man in beeld was bij GGZ of Jeugdzorg.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tig verschillende instanties die allemaal best in hadden willen grijpen maar daar of de wettelijke mogelijkheden niet voor hadden of niet alleen de verantwoordelijkheid wilden dragen en dus gebeurde er maar niets.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is makkelijk om de dader als een monster af te schilderen, maar veel moeilijker om te begrijpen dat diepe wanhoop zelfs ogenschijnlijk normale mensen tot verschrikkelijke daden kan drijven.
Dit inderdaad. We kúnnen het als buitenstaanders niet begrijpen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet vergelijken met normaal gedrag. Jij en ik zouden het nooit doen, maar bij iemand waarbij het totaal misgaat in het hoofd komen dit soort dingen soms voor.
En inderdaad intens treurig voor deze kinderen en nabestaanden.
Ja, je lichaam wil niet dood en wil niet verdrinken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:09 schreef Paul het volgende:
Is het een logisch scenario dat deze man bij die locatie reed zonder dat daar een vooropgezet zelfmoordplan achter zat? Ik zie op Google Maps een industrieterrein.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:53 schreef Burdie het volgende:
Iedereen roept nu dat het met opzet was, maar een boze dronkenlap achter het stuur kan ook per ongeluk het water in zijn gereden.
Desalniettemin, trieste afloop.
Dit ontkent ook niemand.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Iemand die een afscheidsbrief had achtergelaten? Die zijn ex had geappt met ‘er gaat iets gebeuren, je komt er wel overheen’?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:53 schreef Burdie het volgende:
Iedereen roept nu dat het met opzet was, maar een boze dronkenlap achter het stuur kan ook per ongeluk het water in zijn gereden.
Wat is de locatie?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is het een logisch scenario dat deze man bij die locatie reed zonder dat daar een vooropgezet zelfmoordplan achter zat? Ik zie op Google Maps een industrieterrein.
Dat blijkt dan uit het onderzoekquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Het kan natuurlijk net zo goed zijn dat hij de kinderen al had gedood voor hijzelf met ze het water inreed. Dat ze allemaal een verdrinkingsdood hebben doorstaan, hoeft helemaal niet zo te zijn.
Ah, ik dacht dat het ergens langs de A7 was, deze locatie maakt opzet wel een stuk waarschijnlijkerquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Dat zou allemaal wel heel toevallig zijn nadat hij een brief had achtergelaten dat hij zichzelf en de kinderen wat aan gaat doen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:53 schreef Burdie het volgende:
Of die vader ook in de auto zat is nog niet bekend staat er.quote:Jeffrey (10) en Emma (8) zijn overleden. De halfbroer van de door hun vader ontvoerde kinderen heeft op Facebook een bericht gedeeld. ‘Rest in peace. We houden van jullie’.
De moeder van de kinderen heeft haar directe omgeving geïnformeerd met een bericht. ‘Er is net bericht..niet goed..ze zijn gevonden’. Dat bericht stuurde ze rond 02.00 uur afgelopen woensdagnacht.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:59 schreef ACT-F het volgende:
Dat is een beste kraanwagen voor een personenauto. Kennelijk is de afstand vanaf de kade groot:
[ x ]
Ik begrijp echt niet waarom er op dergelijke berichten niet geacteerd kan worden? Haal die kinderen daar weg, uit voorzorg. Het is niet alsof dit de eerste kindermoordenaar is die zijn ex-vrouw eerst tot wanhoop drijft, dit nog wil meemaken en er dan uitstapt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iemand die een afscheidsbrief had achtergelaten? Die zijn ex had geappt met ‘er gaat iets gebeuren, je komt er wel overheen’?
en nu een verzopen narcistquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar kun je dit niet mee vergelijken, dit was een bezopen narcist.
Ik ga met jou maar niet in discussie.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom er op dergelijke berichten niet geacteerd kan worden? Haal die kinderen daar weg, uit voorzorg. Het is niet alsof dit de eerste kindermoordenaar is die zijn ex-vrouw eerst tot wanhoop drijft, dit nog wil meemaken en er dan uitstapt.
Ken zelf, van heel lang geleden, een slagerszoon die zijn 2 kinderen de nek doorgesneden had en toen zijn ex waarschuwde dat hij haar ook ging vermoorden en dan zichzelf. Het is bij de kinderen gebleven. De gek heeft zijn tijd uitgezeten, is weer getrouwd en kreeg ook daar weer 2 kinderen bij. De ex-vrouw is er nooit overheen gekomen.
Ik hoop voor de kleintjes dat het gauw voorbij wasquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe triest dit ook is, het is wel fijn dat ze iig gevonden lijken te zijn. Lijkt me voor de nabestaanden beter dan jarenlang of voor altijd in het ongewisse blijven zitten.
Ik moet de hele tijd huilen bij dit idee.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop voor de kleintjes dat het gauw voorbij was
ja hoop dat ze al dood waren voordat de auto onder water wasquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop voor de kleintjes dat het gauw voorbij was
https://www.rtl.nl/nieuws(...)0-en-emma-8-gevondenquote:Jeffrey (10) en Emma (8), de twee kinderen die sinds zaterdag werden vermist, zijn overleden. Hun lichamen zijn gevonden in een auto die in het water lag bij de Renselweg in Winschoten. Ook het lichaam van hun vader is in de auto gevonden. "Aangeslagen, boos en intens verdrietig", reageren de nabestaanden. "Geen enkel woord komt in de buurt bij wat wij nu voelen. We kunnen het niet beseffen en willen het ook eigenlijk niet beseffen."
Ik ook, vreselijk dit, ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat iemand zoiets doet, dat je het zelf niet meer ziet zitten oké maar 2 kinderen meenemen in je plan vind ik erg ziekquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet de hele tijd huilen bij dit idee.
Zie bericht boven je.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ook, vreselijk dit, ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat iemand zoiets doet, dat je het zelf niet meer ziet zitten oké maar 2 kinderen meenemen in je plan vind ik erg ziek
Dan ga ik er hierbij vanuit dat de vader ook in de auto zat
Had je anders verwacht dan? Gezien de schade aan de auto is hij met een rotvaart het water ingereden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
Ik lees nu dat vader ook in de auto zat.
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)0-en-emma-8-gevonden
Nee maar nu hebben we officieel bevestiging.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Had je anders verwacht dan? Gezien de schade aan de auto is hij met een rotvaart het water ingereden.
Niet lullig bedoeld, maar dat kon toch eigenlijk ook niet anders? Tenzij hij zichzelf onder water kon bevrijden, maar dat zou m.i. niet echt stroken met de verhalen die we over hem wisten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gingen we er allemaal wel vanuit maar tot een paar minuten geleden wisten we het alleen zeker van de twee kinderen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar dat kon toch eigenlijk ook niet anders? Tenzij hij zichzelf onder water kon bevrijden, maar dat zou m.i. niet echt stroken met de verhalen die we over hem wisten.
In theorie zou je natuurlijk je kinderen kunnen doden en ze dan met auto en al het water induwen, maar ook dat is hier geen logisch scenario. Alles met die afscheidsbrief enzo wijst erop dat ie zelf ook dood wilde.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar dat kon toch eigenlijk ook niet anders? Tenzij hij zichzelf onder water kon bevrijden, maar dat zou m.i. niet echt stroken met de verhalen die we over hem wisten.
pffquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Impotent? Hij wilde dus nog meer kinderen op zijn bijna 70ste?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Klootzak. Ja, zijn leven was inderdaad grotendeels voorbij.
67 jaar, geen geld, geen vrouw die hem wilde, alcoholist, impotent; te lezen aan de vele berichten die te lezen waren op zijn Facebook over dit onderwerp, maar wel iemand die twee prachtige kinderen had waar hij wel nog zijn laatste jaren van zijn mislukte leven van kon genieten. Ook al zag hij ze nu alleen maar in de weekenden. Als het zo belangrijk voor hem was, had hij ook kunnen afkicken van de alcohol en zijn best kunnen doen zich te tonen als een goede vader om ze vaker te kunnen zien, onbegrijpelijk dat hij koos voor deze laffe daad.
Hoe kom je bij die conclusie?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:46 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Impotent? Hij wilde dus nog meer kinderen op zijn bijna 70ste?
Een celstraf in de hel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:38 schreef augurk2025 het volgende:
De kinderen zijn gevonden. Hoop dat de vader een lange celstraf krijgt.
Die Mirka had meer haar best kunnen doen om die kindjes te beschermen door met ze te vluchten. Zij is de laatste geweest die Jeffrey en Emma aan die bezopen gek mee geeft gegeven en ze heeft daarna ook nog met media contact gehad.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:06 schreef Justinn het volgende:
[..]
Captain hindsight dit
Daar kan je toch niet vanuit gaan? Er is er maar 1 die schuld draagt en dat is Klaas.
Politieagenten hebben dagelijks te maken met labiele mensen die zeggen dat ze zichzelf of anderen wat aan gaan doen. De realiteit is dat niet ieder labiel mens daadwerkelijk overgaat tot dit soort daden en dat politieagenten geen glazen bol hebben. Maar achteraf is makkelijk praten.
Hij is het water ingegaan op een industrieterrein waar het pik donker is en het was weekend dus weinig mensen daar. We weten (nog) niet wanneer hij die auto precies het water in heeft gereden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar hoe zit dat nu met die Joël en dat gekke interview over dat ze die vader nog gesproken zouden hebben zondag?
Hoe ziek is dat?![]()
Persoonlijk lijkt me dat een verzonnen verhaal eigenlijk..quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar hoe zit dat nu met die Joël en dat gekke interview over dat ze die vader nog gesproken zouden hebben zondag?
Hoe ziek is dat?![]()
achteraf lullen is altijd makkelijkquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:49 schreef Nia het volgende:
[..]
Die Mirka had meer haar best kunnen doen om die kindjes te beschermen door met ze te vluchten. Zij is de laatste geweest die Jeffrey en Emma aan die bezopen gek mee geeft gegeven en ze heeft daarna ook nog met media contact gehad.
Toch ben ik persoonlijk wel een beetje voorzichtig met iemand voor leugenaar uitmaken voordat we het hele verhaal weten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt me dat een verzonnen verhaal eigenlijk..
Dat telefoongesprek vond toch plaats op zondagmiddag? Niet op zaterdagavond?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is het water ingegaan op een industrieterrein waar het pik donker is en het was weekend dus weinig mensen daar. We weten (nog) niet wanneer hij die auto precies het water in heeft gereden.
Misschien moeten we gewoon de politie hun werk laten doen en dan komt er binnenkort vast wel meer naar buiten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat telefoongesprek vond toch plaats op zondagmiddag? Niet op zaterdagavond?
Het lijkt mij meer een geval dat deze laffe daad zo ver staat van wat een normaal mens kan doen, dat je niemand daartoe in staat acht.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:51 schreef vencodark het volgende:
Zijn vrienden, met wie hij nogal eens motors of oude auto’s opknapten, vonden het niet aannemelijk dat hij tot zoiets in staat zou zijn.
Zo zie je maar hoe je je in iemand kan vergissen.
Er komt niks meer naar buiten, dit dossier wordt snel gesloten. Mogelijk nog een intern onderzoek, ik hoop dat ze dat toch wel geleerd hebben van eerdere zaken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon de politie hun werk laten doen en dan komt er binnenkort vast wel meer naar buiten.
Ik denk niet dat we via de politie meer te horen krijgen. Hun taak is niet om de honger van het publiek te stillen. Hun taak zit er op. Hopelijk doen ze nog onderzoek naar de echte doodsoorzaak, maar in het geval van mijn oom deden ze dat niet eens. Er kan geen vervolging plaatsvinden dus dan is de zaak gesloten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon de politie hun werk laten doen en dan komt er binnenkort vast wel meer naar buiten.
Raar is dat achteraf ja, zeker omdat die gast nog benadrukte dat de politie zich niet zo druk hoefde maken en Amber Alert hem alleen maar in een hoek zou drijven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe ziek is dat?![]()
Die Mirka voelt zich waarschijnlijk verschrikkelijk. Als ik het goed begrepen heb zaten die kindjes rustig op hun tablet te spelen bij haar voordat die vader kwam.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:49 schreef Nia het volgende:
[..]
Die Mirka had meer haar best kunnen doen om die kindjes te beschermen door met ze te vluchten. Zij is de laatste geweest die Jeffrey en Emma aan die bezopen gek mee geeft gegeven en ze heeft daarna ook nog met media contact gehad.
Was op een andere plek, dus dat zal wel niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb even het nieuws gemist over die bandensporen die ze hadden gevonden afgelopen zondag. Waren dat sporen van de auto van de vader?
Walgelijke reactie. Nergens voor nodig om haar de schuld te geven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:49 schreef Nia het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik 1 hoofdschuldige, en die is dood.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Walgelijke reactie. Nergens voor nodig om haar de schuld te geven.
Ah ok. Ik dacht, misschien was daar nog iets over naar buiten gekomen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Was op een andere plek, dus dat zal wel niet.
Maar er was toch die afscheidsbrief en de politie die een dag eerder op vrijdag aan hun deur verscheen. Dat zijn naar mijn idee tekenen die Mirka serieus had moeten nemen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die Mirka voelt zich waarschijnlijk verschrikkelijk. Als ik het goed begrepen heb zaten die kindjes rustig op hun tablet te spelen bij haar voordat die vader kwam.
Ja maar probeer je even voor te stellen dat alles rustig is in huis.De kindjes zitten op die tablet en jij bent in huis aan het rommelen. Ineens stormt die woedende vader binnen en neemt die kinderen mee. Waarschijnlijk dronken. Die vader is waarschijnlijk ook fysiek veel groter dan zij.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:20 schreef Nia het volgende:
[..]
Maar er was toch die afscheidsbrief en de politie die een dag eerder op vrijdag aan hun deur verscheen. Dat zijn naar mijn idee tekenen die Mirka serieus had moeten nemen.
Doe nou even rustig. Die afscheidsbrief is pas gevonden nadat hij er met de kinderen vandoor ging.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:20 schreef Nia het volgende:
[..]
Maar er was toch die afscheidsbrief en de politie die een dag eerder op vrijdag aan hun deur verscheen. Dat zijn naar mijn idee tekenen die Mirka serieus had moeten nemen.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:58 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we via de politie meer te horen krijgen. Hun taak is niet om de honger van het publiek te stillen. Hun taak zit er op. Hopelijk doen ze nog onderzoek naar de echte doodsoorzaak, maar in het geval van mijn oom deden ze dat niet eens. Er kan geen vervolging plaatsvinden dus dan is de zaak gesloten.
Zoiets is toch net met seksueel geweld, mensen zijn bang voor de man die uit een bosje springt en hun kinderen iets aan zou doen of verkrachten. Maar in de praktijk gebeuren dat soort zaken vaak door familievrienden of goede vrienden/kennissen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
Gruwelijk.
Wat moeten die arme kinderen bang zijn geweest, je bloedeigen vader...
Één van de dingen die me zwaar valt aan het ouderschap is dat ik eigenlijk in een soort van permanent staat van angst leef dat mijn kinderen iets ergs overkomt. Het idee dat je dan juist zelf degene zou zijn die ze kwaad zou doen; ik kan gewoon niet bevatten hoe zoiets ontstaat in iemand. Wat een klootzak joh.
Ze zullen kijken of er aanwijzingen zijn of er derden de hand in hebben gehad. Dat zal wel niet. Misschien dat ze nog kijken wat de doodsoorzaak is. Verdrinking of dat ze al dood waren voor ze in het water terecht zouden komen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:58 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we via de politie meer te horen krijgen. Hun taak is niet om de honger van het publiek te stillen. Hun taak zit er op. Hopelijk doen ze nog onderzoek naar de echte doodsoorzaak, maar in het geval van mijn oom deden ze dat niet eens. Er kan geen vervolging plaatsvinden dus dan is de zaak gesloten.
Ze heeft daarna ook meteen de moeder van de kinderen en de politie ingeschakeld.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja maar probeer je even voor te stellen dat alles rustig is in huis.De kindjes zitten op die tablet en jij bent in huis aan het rommelen. Ineens stormt die woedende vader binnen en neemt die kinderen mee. Waarschijnlijk dronken. Die vader is waarschijnlijk ook fysiek veel groter dan zij.
Die kan zij onmogelijk tegenhouden.
Toen de politie kwam controleren verklaarden die ook dat het er veilig uitzag. Waarschijnlijk omdat die Mirka voor de kinderen zorgde.
'Beetje teveel drinken' is een 'beetje' een understatement als we de verhalen mogen geloven over dat het er regelmatig met liters achter elkaar in ging en dat hij eigenlijk dagelijks aangeschoten danwel dronken was.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:35 schreef vencodark het volgende:
Blijkbaar was hij als vader voldoende aanwezig en capabel om zijn kinderen om het weekend bij zich te hebben?
Wellicht kwamen de eerste serieuze aanwijzingen voor grote problemen pas dit weekend.
Het is nogal extreem natuurlijk.
Vaders hebben rechten en die had hij ook, hij vond het echter niet voldoende en had veel moeite met de scheiding.
Beetje teveel drinken en je recept is compleet.
Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat iemand dit echt kon zien aankomen maar er is bijna altijd een aanloop tot zo’n daad.
Maar dat weten alleen de nabestaanden zelf.
Er is waarschijnlijk een goede reden (vermoedelijk voortvloeiend uit zijn eigen handelen) dat hij de kinderen maar 2 weekenden in de maand mocht zien. Co-ouderschap is de norm tegenwoordig + hij was reeds gepensioneerd dus werk kan hem niet in de weg hebben gezeten ze vaker te zien.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:35 schreef vencodark het volgende:
Blijkbaar was hij als vader voldoende aanwezig en capabel om zijn kinderen om het weekend bij zich te hebben?
Wellicht kwamen de eerste serieuze aanwijzingen voor grote problemen pas dit weekend.
Het is nogal extreem natuurlijk.
Vaders hebben rechten en die had hij ook, hij vond het echter niet voldoende en had veel moeite met de scheiding.
Beetje teveel drinken en je recept is compleet.
Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat iemand dit echt kon zien aankomen maar er is bijna altijd een aanloop tot zo’n daad.
Maar dat weten alleen de nabestaanden zelf.
Wat mij opvalt is dat er direct een script wordt uitgespeeld: de man is de woedende, dronken ontvoerder, en de vrouw blijft volledig buiten beeld in de schuldvraag.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja maar probeer je even voor te stellen dat alles rustig is in huis.De kindjes zitten op die tablet en jij bent in huis aan het rommelen. Ineens stormt die woedende vader binnen en neemt die kinderen mee. Waarschijnlijk dronken. Die vader is waarschijnlijk ook fysiek veel groter dan zij.
Die kan zij onmogelijk tegenhouden.
Toen de politie kwam controleren verklaarden die ook dat het er veilig uitzag. Waarschijnlijk omdat die Mirka voor de kinderen zorgde.
De details weet ik niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Beetje teveel drinken' is een 'beetje' een understatement als we de verhalen mogen geloven over dat het er regelmatig met liters achter elkaar in ging en dat hij eigenlijk dagelijks aangeschoten danwel dronken was.
Laten we ons nou maar lekker bij de feiten houden. Het zou allemaal best kunnen, maar mensen kunnen ook nogal eens de boel flink opblazen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Beetje teveel drinken' is een 'beetje' een understatement als we de verhalen mogen geloven over dat het er regelmatig met liters achter elkaar in ging en dat hij eigenlijk dagelijks aangeschoten danwel dronken was.
Misschien was er nog helemaal geen regeling of ouderschapsplan? Hij was bezig met allerlei handeltjes, lees je her en der.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk een goede reden (vermoedelijk voortvloeiend uit zijn eigen handelen) dat hij de kinderen maar 2 weekenden in de maand mocht zien. Co-ouderschap is de norm tegenwoordig + hij was reeds gepensioneerd dus werk kan hem niet in de weg hebben gezeten ze vaker te zien.
Ik weet zelf alleen maar wat ik in de media heb gelezen. Verder weet ik niks. Maar ik geloof wel dat die Mirka die man niet tegen had kunnen houden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:48 schreef RAVW het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat er direct een script wordt uitgespeeld: de man is de woedende, dronken ontvoerder, en de vrouw blijft volledig buiten beeld in de schuldvraag.
Er is nog geen enkel bewijs geleverd over wat er werkelijk is gebeurd, maar de aannames vliegen je om de oren.
Alsof een vader ’s ochtends wakker wordt en denkt: 'Laat ik vandaag mijn kinderen ontvoeren.'
Het zou goed zijn als we eens zouden stoppen met dit soort geslachtsgebonden reflexen. De waarheid is zelden zo simpel als het standaard verhaal dat hier telkens wordt herhaald.
Wat mij het meest blijft opvallen is dat hij blijkbaar als de kinderen er wel waren (en dat was te weinig volgens hem), hij toch allerlei andere dingen te doen had en die kinderen maar bij Mirka zaten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:59 schreef vencodark het volgende:
Hoelang dit drankprobleem al speelde, weten we ook niet.
Co-ouderschap kan om allerlei redenen geen optie zijn.
De man was ook ‘op leeftijd’, dan is de gedeelde zorg bij zo’n co-ouderschap met jonge kinderen misschien teveel?
Dat is nu waar ik op bedoelt....quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar ik geloof wel dat die Mirka die man niet tegen had kunnen houden.
.
Ohja hij is zelf niet zo geworden, maar dat heeft een ander persoon voor hem gedaan. Hij was al jaren de zuipscheut van het dorp, maar dat was vast ook de schuld van Mirka of anders zijn andere ex.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat is nu waar ik op bedoelt....
Waar zijn die 50.000 foute handelingen die zij gedaan heeft, waardoor hij zo geworden is?
O nee dat past niet in het denkbeeld van veel mensen.
De vrouw moet ten alle tijden weggezet worden als onschuldig , lief , en met goede bedoelingen.
De auto is net gevonden en victim blaming start alweer. Natuurlijk toch weer de schuld van een vrouw dat een vader zijn twee kinderen vermoord.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja hij is zelf niet zo geworden, maar dat heeft een ander persoon voor hem gedaan. Hij was al jaren de zuipscheut van het dorp, maar dat was vast ook de schuld van Mirka of anders zijn andere ex.
Een dame kan meer slopen dan drank medicatie en drugs samen goed kunnen maken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja hij is zelf niet zo geworden, maar dat heeft een ander persoon voor hem gedaan. Hij was al jaren de zuipscheut van het dorp, maar dat was vast ook de schuld van Mirka of anders zijn andere ex.
Dat zegt toch niemand?quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
De auto is net gevonden en victim blaming start alweer. Natuurlijk toch weer de schuld van een vrouw dat een vader zijn twee kinderen vermoord.
Werkt dat ook de andere kant op, dat als een vrouw rare dingen doet dat dan ook de schuld is van een ander? Wel lekker makkelijk. Ja, ik wou deze vreselijk dingen niet doen, maar andere mensen hebben mij zo gemaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
Een dame kan meer slopen dan drank medicatie en drugs samen goed kunnen maken.
Weet jij wat er binnen vier muren allemaal gebeurd is ?
Maar je kunt wel zeggen dat die kinderen in ieder geval onschuldig waren, en dat die dit helemaal niet hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het is een samenloop van omstandig heden, en hier zijn alleen maar verliezers.
Dus je kunt hier niet zeggend at alles aan de man lag of aan de vrouw.
Maar dat gaat ons het publiek toch niks aan? Of hij nou ernstig mentaal ziek door allerlei aandoeningen of dat Mirka of zijn ex ook dingen niet goed hebben gedaan? Hij heeft dit gedaan. Hij alleen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt toch niemand?
GwanGwaa in NWS / Amber alert: Jeffrey (10) en Emma (8) #5
Hier gaat het om. De zoektocht naar hoe het zo ver heeft kunnen komen. Niet dingen goed praten.
Niets, maar dan ook niets rechtvaardigt zijn weerzinwekkende daad.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
Waar zijn die 50.000 foute handelingen die zij gedaan heeft, waardoor hij zo geworden is?
De vrouw moet ten alle tijden weggezet worden als onschuldig , lief , en met goede bedoelingen.
Zelf 67 en een heel leven achter de rug, en dan sleep je 2 kinderen met je mee de dood in.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:09 schreef woxxel2 het volgende:
Hoe mensen het nog op kunnen nemen voor zo'n griezel.
Precies mijn punt. Dus dat eerst maar even afwachten.quote:
Nee, dat gaat het publiek niks aan. Maar niet alles wat onderzocht en uitgezocht wordt, dient om het AD of de Telegraaf te vullen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat gaat ons het publiek toch niks aan? Of hij nou ernstig mentaal ziek door allerlei aandoeningen of dat Mirka of zijn ex ook dingen niet goed hebben gedaan? Hij heeft dit gedaan. Hij alleen.
Dat laatste is vaak wel zo ...quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Werkt dat ook de andere kant op, dat als een vrouw rare dingen doet dat dan ook de schuld is van een ander? Wel lekker makkelijk. Ja, ik wou deze vreselijk dingen niet doen, maar andere mensen hebben mij zo gemaakt.
De kinderen zijn hier alleen maar de slachtoffer van , daarom laat ik ze ook weg.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar je kunt wel zeggen dat die kinderen in ieder geval onschuldig waren, en dat die dit helemaal niet hebben
verdiend. Want die zijn 10 en 8.
Ja, maar die vader heeft die kinderen in de auto gezet en is er daarna mee in het water gereden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
De kinderen zijn hier alleen maar de slachtoffer van , daarom laat ik ze ook weg.
Nee, die moeder is geen slachtoffer. Die heeft haar verdiende loon gehad. Lekker puh. Eigen schuld, dikke bult. Dat mensen zo kunnen redeneren...quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
De kinderen zijn hier alleen maar de slachtoffer van , daarom laat ik ze ook weg.
Klopt. Kinderen kiezen hun ouders niet uit, kiezen er ook niet voor dat hun ouders in een vechtscheiding betrokken raken en kiezen er ook niet voor dat het over hun rug uit wordt gevochten (wat vaak helaas zo is).quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar je kunt wel zeggen dat die kinderen in ieder geval onschuldig waren, en dat die dit helemaal niet hebben
verdiend. Want die zijn 10 en 8.
Dat zegt hij helemaal niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die moeder is geen slachtoffer. Die heeft haar verdiende loon gehad. Lekker puh. Eigen schuld, dikke bult. Dat mensen zo kunnen redeneren...
quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat laatste is vaak wel zo ...
Je word niet geboren als kwaad aardig (op sommige na)
Ik heb PTSS ( erkent dat dit door menselijk toedoen is gebeurd.)
Ja en toevallig ook meerdere dames.
Dus ik heb het nog zwart op wit liggen ook .
Ik ben er ook maar 30 jaar mee bezig om een van die dames voor het gerecht te krijgen.
Alleen als man krijg je nergens geen gehoor en steun.
Was ik een dame geweest en die dame een man dan was dit probleem in 1996 al opgelost geweest .
Maar helaas ik ben een man en ja die moet daar maar boven staan.
En dat zie je in dit soort dingen ook weer terug de man word snel weggezet als dader.
Terwijl dat helemaal niet zo hoef te wezen , dat iemand gaat drinken is al een teken van een vlcuht gedrag....
Waarom vluchten ?
Juist omdat je thuis door een hel gaat.
Lijkt mij dat je wel heel erg je eigen trauma projecteert op anderen. Achter elke man die drinkt, drugs gebruikt, agressief is etc. moet wel een vuil kreng zitten dat hem zo heeft gemaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik ben er ook maar 30 jaar mee bezig om een van die dames voor het gerecht te krijgen.
Was ik een dame geweest en die dame een man dan was dit probleem in 1996 al opgelost geweest .
Klaas is een dader PUNT UIT. Of zijn volgens jou Klaas en de kinderen dus waarschijnlijk slachtoffer van het concept een vrouw?quote:En dat zie je in dit soort dingen ook weer terug de man word snel weggezet als dader.
Terwijl dat helemaal niet zo hoef te wezen , dat iemand gaat drinken is al een teken van een vlcuht gedrag....
Waarom vluchten ?
Je moet eigenlijk twee dingen uit elkaar halen. Dat is 1) dat iemand doorgedraaid is en 2) de beslissing die iemand in die toestand heeft genomen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:22 schreef Momo het volgende:
Klaas is een dader PUNT UIT. Of zijn volgens jou Klaas en de kinderen dus waarschijnlijk slachtoffer van het concept een vrouw?
Dat zegt hij wel degelijk. Hij benoemt alleen de kinderen als slachtoffers en laat ze er daarom buiten en de moeder uitdrukkelijk niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet.
Begrijpend lezen is voor velen nog altijd een dingetje..
Ah, je reageert vanuit je eigen ervaringen, dat was ook al wat ik dacht als ik reacties lees van mensendievt ook nog voordie man opnemen, de vrouw kan een man ergens toe drijven, die mensen hebben vast zelf een nare ervaring met een vrouw.als je je dit goed kan voorstellen dat iemand hiertoe gedreven kan worden...zoek hulp!quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
En dat zie je in dit soort dingen ook weer terug de man word snel weggezet als dader.
Waarom vluchten ?
Het hoeft toch niet in elke reactie nadrukkelijk geschreven te worden dat ook de moeder wel degelijk slachtoffer is? Dat spreekt voor zich, lijkt mij.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel degelijk. Hij benoemt alleen de kinderen als slachtoffers en laat ze er daarom buiten en de moeder uitdrukkelijk niet.
Nobody cares. Er bestaat geen excuus voor zijn handelen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dit idd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:38 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Nobody cares. Er bestaat geen excuus voor zijn handelen.
Je weet gewoonweg niet wat voor aandeel die heeft gehad in dit verhaal omdat er niks bekend is. Het enige wat vaststaat is dat die kinderen het slachtoffer/de dupe zijn geworden en wat daarbuiten naar voren komt kan nog alle kanten op en zal tijd/onderzoek moeten uitwijzen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel degelijk. Hij benoemt alleen de kinderen als slachtoffers en laat ze er daarom buiten en de moeder uitdrukkelijk niet.
Ach, voel je je in je eer aangetast omdat een wildvreemde man dit zijn kinderen heeft aangedaan, als man zijnde?quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zo lees ik het ook.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Die arme mannen en hun verslaving toch.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het lag aan Klaas, dit heeft niks te maken met DE man of DE vrouw.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
Afschuwelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:50 schreef yvonne het volgende:
Ik kan die moeder niet uit m'n hoofd krijgen.
Al heeft ze God weet wat gedaan (vlgs de publieke opinie dan) zij is een deel van zichzelf kwijt...
Zij gaat zeker niet vrijuit, want ook zij draagt verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:22 schreef Momo het volgende:
Klaas is een dader PUNT UIT. Of zijn volgens jou Klaas en de kinderen dus waarschijnlijk slachtoffer van het concept een vrouw?
Ik neem je post écht serieus, maar ik geloof dat deze op op dít moment in dit topic niet de juiste plek is.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zij gaat zeker niet vrijuit, want ook zij draagt verantwoordelijkheid.
Waar twee vechten, is er altijd schuld of onschuld aan beide kanten — het is nooit zo dat één partij 100% fout is en de ander volledig vrijuit gaat.
Mijn PTSS projecteert zich niet op vrouwen. Ik baseer me op wat professionals en specialisten zeggen.
Mijn trauma komt door 20 jaar conflicten met mijn werkgever, die toevallig een vrouw is. Dat staat duidelijk in mijn medische dossier.
Ook mijn burn-outs en andere klachten zijn aan haar toe te schrijven.
Ik gebruik geen alcohol, drugs of medicatie, want ik weet dat het probleem niet bij mij ligt en ik wil het niet verdringen.
Sorry ik ga professionals en specialisten niet in twijfel trekken.
Ook zijn dat vaak vrouwen geweest.
Wat een walgelijke post, sorryquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
Waar twee vechten, is er altijd schuld of onschuld aan beide kanten — het is nooit zo dat één partij 100% fout is en de ander volledig vrijuit gaat.
Mijn PTSS projecteert zich niet op vrouwen. Ik baseer me op wat professionals en specialisten zeggen.
Mijn trauma komt door 20 jaar conflicten met mijn werkgever, die toevallig een vrouw is. Dat staat duidelijk in mijn medische dossier.
Ik gebruik geen alcohol, drugs of medicatie, want ik weet dat het probleem niet bij mij ligt en ik wil het niet verdringen.
Je weet de situatie niet, hou je mond nou maar en stop met projecteren op je eigen situatie.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
Als de man met een zware verslaving niet meer omgang heeft gekregen dan 2 weekenden per maand, dan is dit niet haar schuld als hij het niet kan verkroppen en doorslaat.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
Je moet die hulp wel krijgen, maar mannen krijgen vaak niet de hulp die vrouwen wel vanzelfsprekend krijgen.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:20 schreef Nia het volgende:
[..]
Geen idee. Goed werk zal tijd nodig hebben. Ook met weefsel in het lab onderzoeken enz.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:01 schreef yvonne het volgende:
Andere vraag. Onderzoek (op lichamen?) zou nog zeker 48 uur kunnen duren. Kan iemand met kennis van zaken uitleggen waarom dat zo lang duurt?
Wil je alsjeblieft stoppen met deze posts? Ik heb veel liever dat je er over spreekt in R&P.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
Je moet die hulp wel krijgen, maar mannen krijgen vaak niet de hulp die vrouwen wel vanzelfsprekend krijgen.
Ik ben al 30 jaar bezig om een vrouw aan te spreken op haar gedrag, maar keer op keer moet ik zelf het gesprek aangaan met haar, mijn werkgever. (krijg je dan te horen.)
Ik heb vier vertrouwenspersonen gesproken, gemeenteambtenaren, en een uitgebreid dossier opgebouwd met feiten.
Toch wil bijna niemand je echt helpen, want ja, je bent man. Vaak wordt het probleem te snel afgedaan.
Als man word je nauwelijks serieus genomen als je om hulp vraagt. Zelfs specialisten doen er soms weinig mee: ze luisteren wel, maar uiteindelijk verdwijnt het dossier in de la.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |