60 uur werkstrafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mensen is toch gewoon meervoud en kan dan toch niet over een persoon gaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:36 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
En ja hoor, ze wisten van niks en de referentie naar de dode mensen was over iemand anders.
Ja gek hè?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die mensen is toch gewoon meervoud en kan dan toch niet over een persoon gaan?
Vooral opvallend dat men überhaupt dit soort opmerkingen maakt. Geef gewoon toe dat wat je verkeerde beslissingen hebt gemaakt en een 60-uur taakstraf is wat mij betreft prima.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja gek hè?
De rechter ging er ook niet in mee gelukkig.
Een groot gedeelte van de geeiste celstraf was voorwaardelijk, en dat was wat mij betreft een prima aanvulling geweest. Stok achter de deur.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vooral opvallend dat men überhaupt dit soort opmerkingen maakt. Geef gewoon toe dat wat je verkeerde beslissingen hebt gemaakt en een 60-uur taakstraf is wat mij betreft prima.
Dit gedrag laat vooral zien dat men niet van de fouten leert waardoor een celstraf wat mij betreft beter is.
Ik vond ook dat hun antwoorden niet heel veel blijk gaven van inzicht in hun eigen fouten ja. Een obligate sorry en verder gedraai, gejank en gelieg.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vooral opvallend dat men überhaupt dit soort opmerkingen maakt. Geef gewoon toe dat wat je verkeerde beslissingen hebt gemaakt en een 60-uur taakstraf is wat mij betreft prima.
Dit gedrag laat vooral zien dat men niet van de fouten leert waardoor een celstraf wat mij betreft beter is.
Oei, gozer is ook nog een kasthomo dus. Helemaal vervelend voor de Syrische ouders, want Allah keurt dat vast niet goed.quote:
Godallemachtig!!!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Verkrachtende asielzoeker krijgt lichtere straf om uitzetting te voorkomen
Verkrachtende asielzoeker krijgt lichtere straf om uitzetting te voorkomen
'Rechter straft asielzoeker die vrouw verkrachtte lichter om uitzetting te voorkomen'
https://www.rtl.nl/nieuws(...)rkrachtte-lichter-om
Woede in Den Haag over milde straf voor asielzoeker na verkrachting
https://www.ad.nl/binnenl(...)rkrachting~a9b5ac10/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |