Wat mij het meest blijft opvallen is dat hij blijkbaar als de kinderen er wel waren (en dat was te weinig volgens hem), hij toch allerlei andere dingen te doen had en die kinderen maar bij Mirka zaten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:59 schreef vencodark het volgende:
Hoelang dit drankprobleem al speelde, weten we ook niet.
Co-ouderschap kan om allerlei redenen geen optie zijn.
De man was ook ‘op leeftijd’, dan is de gedeelde zorg bij zo’n co-ouderschap met jonge kinderen misschien teveel?
Dat is nu waar ik op bedoelt....quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar ik geloof wel dat die Mirka die man niet tegen had kunnen houden.
.
Ohja hij is zelf niet zo geworden, maar dat heeft een ander persoon voor hem gedaan. Hij was al jaren de zuipscheut van het dorp, maar dat was vast ook de schuld van Mirka of anders zijn andere ex.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat is nu waar ik op bedoelt....
Waar zijn die 50.000 foute handelingen die zij gedaan heeft, waardoor hij zo geworden is?
O nee dat past niet in het denkbeeld van veel mensen.
De vrouw moet ten alle tijden weggezet worden als onschuldig , lief , en met goede bedoelingen.
De auto is net gevonden en victim blaming start alweer. Natuurlijk toch weer de schuld van een vrouw dat een vader zijn twee kinderen vermoord.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja hij is zelf niet zo geworden, maar dat heeft een ander persoon voor hem gedaan. Hij was al jaren de zuipscheut van het dorp, maar dat was vast ook de schuld van Mirka of anders zijn andere ex.
Een dame kan meer slopen dan drank medicatie en drugs samen goed kunnen maken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja hij is zelf niet zo geworden, maar dat heeft een ander persoon voor hem gedaan. Hij was al jaren de zuipscheut van het dorp, maar dat was vast ook de schuld van Mirka of anders zijn andere ex.
Dat zegt toch niemand?quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
De auto is net gevonden en victim blaming start alweer. Natuurlijk toch weer de schuld van een vrouw dat een vader zijn twee kinderen vermoord.
Werkt dat ook de andere kant op, dat als een vrouw rare dingen doet dat dan ook de schuld is van een ander? Wel lekker makkelijk. Ja, ik wou deze vreselijk dingen niet doen, maar andere mensen hebben mij zo gemaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
Een dame kan meer slopen dan drank medicatie en drugs samen goed kunnen maken.
Weet jij wat er binnen vier muren allemaal gebeurd is ?
Maar je kunt wel zeggen dat die kinderen in ieder geval onschuldig waren, en dat die dit helemaal niet hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
Een dame kan meer slopen dan drank medicatie en drugs samen goed kunnen maken.
Weet jij wat er binnen vier muren allemaal gebeurd is ?
Het is een samenloop van omstandig heden, en hier zijn alleen maar verliezers.
Dus je kunt hier niet zeggend at alles aan de man lag of aan de vrouw.
Maar dat gaat ons het publiek toch niks aan? Of hij nou ernstig mentaal ziek door allerlei aandoeningen of dat Mirka of zijn ex ook dingen niet goed hebben gedaan? Hij heeft dit gedaan. Hij alleen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt toch niemand?
GwanGwaa in NWS / Amber alert: Jeffrey (10) en Emma (8) #5
Hier gaat het om. De zoektocht naar hoe het zo ver heeft kunnen komen. Niet dingen goed praten.
Niets, maar dan ook niets rechtvaardigt zijn weerzinwekkende daad.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat is nu waar ik op bedoelt....
Waar zijn die 50.000 foute handelingen die zij gedaan heeft, waardoor hij zo geworden is?
O nee dat past niet in het denkbeeld van veel mensen.
De vrouw moet ten alle tijden weggezet worden als onschuldig , lief , en met goede bedoelingen.
Zelf 67 en een heel leven achter de rug, en dan sleep je 2 kinderen met je mee de dood in.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:09 schreef woxxel2 het volgende:
Hoe mensen het nog op kunnen nemen voor zo'n griezel.
Precies mijn punt. Dus dat eerst maar even afwachten.quote:
Nee, dat gaat het publiek niks aan. Maar niet alles wat onderzocht en uitgezocht wordt, dient om het AD of de Telegraaf te vullen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat gaat ons het publiek toch niks aan? Of hij nou ernstig mentaal ziek door allerlei aandoeningen of dat Mirka of zijn ex ook dingen niet goed hebben gedaan? Hij heeft dit gedaan. Hij alleen.
Dat laatste is vaak wel zo ...quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Werkt dat ook de andere kant op, dat als een vrouw rare dingen doet dat dan ook de schuld is van een ander? Wel lekker makkelijk. Ja, ik wou deze vreselijk dingen niet doen, maar andere mensen hebben mij zo gemaakt.
De kinderen zijn hier alleen maar de slachtoffer van , daarom laat ik ze ook weg.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar je kunt wel zeggen dat die kinderen in ieder geval onschuldig waren, en dat die dit helemaal niet hebben
verdiend. Want die zijn 10 en 8.
Ja, maar die vader heeft die kinderen in de auto gezet en is er daarna mee in het water gereden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
De kinderen zijn hier alleen maar de slachtoffer van , daarom laat ik ze ook weg.
Nee, die moeder is geen slachtoffer. Die heeft haar verdiende loon gehad. Lekker puh. Eigen schuld, dikke bult. Dat mensen zo kunnen redeneren...quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
De kinderen zijn hier alleen maar de slachtoffer van , daarom laat ik ze ook weg.
Klopt. Kinderen kiezen hun ouders niet uit, kiezen er ook niet voor dat hun ouders in een vechtscheiding betrokken raken en kiezen er ook niet voor dat het over hun rug uit wordt gevochten (wat vaak helaas zo is).quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar je kunt wel zeggen dat die kinderen in ieder geval onschuldig waren, en dat die dit helemaal niet hebben
verdiend. Want die zijn 10 en 8.
Dat zegt hij helemaal niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die moeder is geen slachtoffer. Die heeft haar verdiende loon gehad. Lekker puh. Eigen schuld, dikke bult. Dat mensen zo kunnen redeneren...
quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat laatste is vaak wel zo ...
Je word niet geboren als kwaad aardig (op sommige na)
Ik heb PTSS ( erkent dat dit door menselijk toedoen is gebeurd.)
Ja en toevallig ook meerdere dames.
Dus ik heb het nog zwart op wit liggen ook .
Ik ben er ook maar 30 jaar mee bezig om een van die dames voor het gerecht te krijgen.
Alleen als man krijg je nergens geen gehoor en steun.
Was ik een dame geweest en die dame een man dan was dit probleem in 1996 al opgelost geweest .
Maar helaas ik ben een man en ja die moet daar maar boven staan.
En dat zie je in dit soort dingen ook weer terug de man word snel weggezet als dader.
Terwijl dat helemaal niet zo hoef te wezen , dat iemand gaat drinken is al een teken van een vlcuht gedrag....
Waarom vluchten ?
Juist omdat je thuis door een hel gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |