In theorie zou je natuurlijk je kinderen kunnen doden en ze dan met auto en al het water induwen, maar ook dat is hier geen logisch scenario. Alles met die afscheidsbrief enzo wijst erop dat ie zelf ook dood wilde.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar dat kon toch eigenlijk ook niet anders? Tenzij hij zichzelf onder water kon bevrijden, maar dat zou m.i. niet echt stroken met de verhalen die we over hem wisten.
pffquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
Ik lees nu dat vader ook in de auto zat.
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)0-en-emma-8-gevonden
Impotent? Hij wilde dus nog meer kinderen op zijn bijna 70ste?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Klootzak. Ja, zijn leven was inderdaad grotendeels voorbij.
67 jaar, geen geld, geen vrouw die hem wilde, alcoholist, impotent; te lezen aan de vele berichten die te lezen waren op zijn Facebook over dit onderwerp, maar wel iemand die twee prachtige kinderen had waar hij wel nog zijn laatste jaren van zijn mislukte leven van kon genieten. Ook al zag hij ze nu alleen maar in de weekenden. Als het zo belangrijk voor hem was, had hij ook kunnen afkicken van de alcohol en zijn best kunnen doen zich te tonen als een goede vader om ze vaker te kunnen zien, onbegrijpelijk dat hij koos voor deze laffe daad.
Hoe kom je bij die conclusie?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:46 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Impotent? Hij wilde dus nog meer kinderen op zijn bijna 70ste?
Een celstraf in de hel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:38 schreef augurk2025 het volgende:
De kinderen zijn gevonden. Hoop dat de vader een lange celstraf krijgt.
Die Mirka had meer haar best kunnen doen om die kindjes te beschermen door met ze te vluchten. Zij is de laatste geweest die Jeffrey en Emma aan die bezopen gek mee geeft gegeven en ze heeft daarna ook nog met media contact gehad.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:06 schreef Justinn het volgende:
[..]
Captain hindsight dit
Daar kan je toch niet vanuit gaan? Er is er maar 1 die schuld draagt en dat is Klaas.
Politieagenten hebben dagelijks te maken met labiele mensen die zeggen dat ze zichzelf of anderen wat aan gaan doen. De realiteit is dat niet ieder labiel mens daadwerkelijk overgaat tot dit soort daden en dat politieagenten geen glazen bol hebben. Maar achteraf is makkelijk praten.
Hij is het water ingegaan op een industrieterrein waar het pik donker is en het was weekend dus weinig mensen daar. We weten (nog) niet wanneer hij die auto precies het water in heeft gereden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar hoe zit dat nu met die Joël en dat gekke interview over dat ze die vader nog gesproken zouden hebben zondag?
Hoe ziek is dat?![]()
Persoonlijk lijkt me dat een verzonnen verhaal eigenlijk..quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar hoe zit dat nu met die Joël en dat gekke interview over dat ze die vader nog gesproken zouden hebben zondag?
Hoe ziek is dat?![]()
achteraf lullen is altijd makkelijkquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:49 schreef Nia het volgende:
[..]
Die Mirka had meer haar best kunnen doen om die kindjes te beschermen door met ze te vluchten. Zij is de laatste geweest die Jeffrey en Emma aan die bezopen gek mee geeft gegeven en ze heeft daarna ook nog met media contact gehad.
Toch ben ik persoonlijk wel een beetje voorzichtig met iemand voor leugenaar uitmaken voordat we het hele verhaal weten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt me dat een verzonnen verhaal eigenlijk..
Dat telefoongesprek vond toch plaats op zondagmiddag? Niet op zaterdagavond?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is het water ingegaan op een industrieterrein waar het pik donker is en het was weekend dus weinig mensen daar. We weten (nog) niet wanneer hij die auto precies het water in heeft gereden.
Misschien moeten we gewoon de politie hun werk laten doen en dan komt er binnenkort vast wel meer naar buiten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat telefoongesprek vond toch plaats op zondagmiddag? Niet op zaterdagavond?
Het lijkt mij meer een geval dat deze laffe daad zo ver staat van wat een normaal mens kan doen, dat je niemand daartoe in staat acht.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:51 schreef vencodark het volgende:
Zijn vrienden, met wie hij nogal eens motors of oude auto’s opknapten, vonden het niet aannemelijk dat hij tot zoiets in staat zou zijn.
Zo zie je maar hoe je je in iemand kan vergissen.
Er komt niks meer naar buiten, dit dossier wordt snel gesloten. Mogelijk nog een intern onderzoek, ik hoop dat ze dat toch wel geleerd hebben van eerdere zaken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon de politie hun werk laten doen en dan komt er binnenkort vast wel meer naar buiten.
Ik denk niet dat we via de politie meer te horen krijgen. Hun taak is niet om de honger van het publiek te stillen. Hun taak zit er op. Hopelijk doen ze nog onderzoek naar de echte doodsoorzaak, maar in het geval van mijn oom deden ze dat niet eens. Er kan geen vervolging plaatsvinden dus dan is de zaak gesloten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon de politie hun werk laten doen en dan komt er binnenkort vast wel meer naar buiten.
Raar is dat achteraf ja, zeker omdat die gast nog benadrukte dat de politie zich niet zo druk hoefde maken en Amber Alert hem alleen maar in een hoek zou drijven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe ziek is dat?![]()
Die Mirka voelt zich waarschijnlijk verschrikkelijk. Als ik het goed begrepen heb zaten die kindjes rustig op hun tablet te spelen bij haar voordat die vader kwam.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:49 schreef Nia het volgende:
[..]
Die Mirka had meer haar best kunnen doen om die kindjes te beschermen door met ze te vluchten. Zij is de laatste geweest die Jeffrey en Emma aan die bezopen gek mee geeft gegeven en ze heeft daarna ook nog met media contact gehad.
Was op een andere plek, dus dat zal wel niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb even het nieuws gemist over die bandensporen die ze hadden gevonden afgelopen zondag. Waren dat sporen van de auto van de vader?
Walgelijke reactie. Nergens voor nodig om haar de schuld te geven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:49 schreef Nia het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik 1 hoofdschuldige, en die is dood.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Walgelijke reactie. Nergens voor nodig om haar de schuld te geven.
Ah ok. Ik dacht, misschien was daar nog iets over naar buiten gekomen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Was op een andere plek, dus dat zal wel niet.
Maar er was toch die afscheidsbrief en de politie die een dag eerder op vrijdag aan hun deur verscheen. Dat zijn naar mijn idee tekenen die Mirka serieus had moeten nemen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die Mirka voelt zich waarschijnlijk verschrikkelijk. Als ik het goed begrepen heb zaten die kindjes rustig op hun tablet te spelen bij haar voordat die vader kwam.
Ja maar probeer je even voor te stellen dat alles rustig is in huis.De kindjes zitten op die tablet en jij bent in huis aan het rommelen. Ineens stormt die woedende vader binnen en neemt die kinderen mee. Waarschijnlijk dronken. Die vader is waarschijnlijk ook fysiek veel groter dan zij.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:20 schreef Nia het volgende:
[..]
Maar er was toch die afscheidsbrief en de politie die een dag eerder op vrijdag aan hun deur verscheen. Dat zijn naar mijn idee tekenen die Mirka serieus had moeten nemen.
Doe nou even rustig. Die afscheidsbrief is pas gevonden nadat hij er met de kinderen vandoor ging.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:20 schreef Nia het volgende:
[..]
Maar er was toch die afscheidsbrief en de politie die een dag eerder op vrijdag aan hun deur verscheen. Dat zijn naar mijn idee tekenen die Mirka serieus had moeten nemen.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:58 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we via de politie meer te horen krijgen. Hun taak is niet om de honger van het publiek te stillen. Hun taak zit er op. Hopelijk doen ze nog onderzoek naar de echte doodsoorzaak, maar in het geval van mijn oom deden ze dat niet eens. Er kan geen vervolging plaatsvinden dus dan is de zaak gesloten.
Zoiets is toch net met seksueel geweld, mensen zijn bang voor de man die uit een bosje springt en hun kinderen iets aan zou doen of verkrachten. Maar in de praktijk gebeuren dat soort zaken vaak door familievrienden of goede vrienden/kennissen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
Gruwelijk.
Wat moeten die arme kinderen bang zijn geweest, je bloedeigen vader...
Één van de dingen die me zwaar valt aan het ouderschap is dat ik eigenlijk in een soort van permanent staat van angst leef dat mijn kinderen iets ergs overkomt. Het idee dat je dan juist zelf degene zou zijn die ze kwaad zou doen; ik kan gewoon niet bevatten hoe zoiets ontstaat in iemand. Wat een klootzak joh.
Ze zullen kijken of er aanwijzingen zijn of er derden de hand in hebben gehad. Dat zal wel niet. Misschien dat ze nog kijken wat de doodsoorzaak is. Verdrinking of dat ze al dood waren voor ze in het water terecht zouden komen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:58 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we via de politie meer te horen krijgen. Hun taak is niet om de honger van het publiek te stillen. Hun taak zit er op. Hopelijk doen ze nog onderzoek naar de echte doodsoorzaak, maar in het geval van mijn oom deden ze dat niet eens. Er kan geen vervolging plaatsvinden dus dan is de zaak gesloten.
Ze heeft daarna ook meteen de moeder van de kinderen en de politie ingeschakeld.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja maar probeer je even voor te stellen dat alles rustig is in huis.De kindjes zitten op die tablet en jij bent in huis aan het rommelen. Ineens stormt die woedende vader binnen en neemt die kinderen mee. Waarschijnlijk dronken. Die vader is waarschijnlijk ook fysiek veel groter dan zij.
Die kan zij onmogelijk tegenhouden.
Toen de politie kwam controleren verklaarden die ook dat het er veilig uitzag. Waarschijnlijk omdat die Mirka voor de kinderen zorgde.
'Beetje teveel drinken' is een 'beetje' een understatement als we de verhalen mogen geloven over dat het er regelmatig met liters achter elkaar in ging en dat hij eigenlijk dagelijks aangeschoten danwel dronken was.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:35 schreef vencodark het volgende:
Blijkbaar was hij als vader voldoende aanwezig en capabel om zijn kinderen om het weekend bij zich te hebben?
Wellicht kwamen de eerste serieuze aanwijzingen voor grote problemen pas dit weekend.
Het is nogal extreem natuurlijk.
Vaders hebben rechten en die had hij ook, hij vond het echter niet voldoende en had veel moeite met de scheiding.
Beetje teveel drinken en je recept is compleet.
Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat iemand dit echt kon zien aankomen maar er is bijna altijd een aanloop tot zo’n daad.
Maar dat weten alleen de nabestaanden zelf.
Er is waarschijnlijk een goede reden (vermoedelijk voortvloeiend uit zijn eigen handelen) dat hij de kinderen maar 2 weekenden in de maand mocht zien. Co-ouderschap is de norm tegenwoordig + hij was reeds gepensioneerd dus werk kan hem niet in de weg hebben gezeten ze vaker te zien.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:35 schreef vencodark het volgende:
Blijkbaar was hij als vader voldoende aanwezig en capabel om zijn kinderen om het weekend bij zich te hebben?
Wellicht kwamen de eerste serieuze aanwijzingen voor grote problemen pas dit weekend.
Het is nogal extreem natuurlijk.
Vaders hebben rechten en die had hij ook, hij vond het echter niet voldoende en had veel moeite met de scheiding.
Beetje teveel drinken en je recept is compleet.
Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat iemand dit echt kon zien aankomen maar er is bijna altijd een aanloop tot zo’n daad.
Maar dat weten alleen de nabestaanden zelf.
Wat mij opvalt is dat er direct een script wordt uitgespeeld: de man is de woedende, dronken ontvoerder, en de vrouw blijft volledig buiten beeld in de schuldvraag.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja maar probeer je even voor te stellen dat alles rustig is in huis.De kindjes zitten op die tablet en jij bent in huis aan het rommelen. Ineens stormt die woedende vader binnen en neemt die kinderen mee. Waarschijnlijk dronken. Die vader is waarschijnlijk ook fysiek veel groter dan zij.
Die kan zij onmogelijk tegenhouden.
Toen de politie kwam controleren verklaarden die ook dat het er veilig uitzag. Waarschijnlijk omdat die Mirka voor de kinderen zorgde.
De details weet ik niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Beetje teveel drinken' is een 'beetje' een understatement als we de verhalen mogen geloven over dat het er regelmatig met liters achter elkaar in ging en dat hij eigenlijk dagelijks aangeschoten danwel dronken was.
Laten we ons nou maar lekker bij de feiten houden. Het zou allemaal best kunnen, maar mensen kunnen ook nogal eens de boel flink opblazen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Beetje teveel drinken' is een 'beetje' een understatement als we de verhalen mogen geloven over dat het er regelmatig met liters achter elkaar in ging en dat hij eigenlijk dagelijks aangeschoten danwel dronken was.
Misschien was er nog helemaal geen regeling of ouderschapsplan? Hij was bezig met allerlei handeltjes, lees je her en der.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk een goede reden (vermoedelijk voortvloeiend uit zijn eigen handelen) dat hij de kinderen maar 2 weekenden in de maand mocht zien. Co-ouderschap is de norm tegenwoordig + hij was reeds gepensioneerd dus werk kan hem niet in de weg hebben gezeten ze vaker te zien.
Ik weet zelf alleen maar wat ik in de media heb gelezen. Verder weet ik niks. Maar ik geloof wel dat die Mirka die man niet tegen had kunnen houden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:48 schreef RAVW het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat er direct een script wordt uitgespeeld: de man is de woedende, dronken ontvoerder, en de vrouw blijft volledig buiten beeld in de schuldvraag.
Er is nog geen enkel bewijs geleverd over wat er werkelijk is gebeurd, maar de aannames vliegen je om de oren.
Alsof een vader ’s ochtends wakker wordt en denkt: 'Laat ik vandaag mijn kinderen ontvoeren.'
Het zou goed zijn als we eens zouden stoppen met dit soort geslachtsgebonden reflexen. De waarheid is zelden zo simpel als het standaard verhaal dat hier telkens wordt herhaald.
Wat mij het meest blijft opvallen is dat hij blijkbaar als de kinderen er wel waren (en dat was te weinig volgens hem), hij toch allerlei andere dingen te doen had en die kinderen maar bij Mirka zaten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:59 schreef vencodark het volgende:
Hoelang dit drankprobleem al speelde, weten we ook niet.
Co-ouderschap kan om allerlei redenen geen optie zijn.
De man was ook ‘op leeftijd’, dan is de gedeelde zorg bij zo’n co-ouderschap met jonge kinderen misschien teveel?
Dat is nu waar ik op bedoelt....quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar ik geloof wel dat die Mirka die man niet tegen had kunnen houden.
.
Ohja hij is zelf niet zo geworden, maar dat heeft een ander persoon voor hem gedaan. Hij was al jaren de zuipscheut van het dorp, maar dat was vast ook de schuld van Mirka of anders zijn andere ex.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat is nu waar ik op bedoelt....
Waar zijn die 50.000 foute handelingen die zij gedaan heeft, waardoor hij zo geworden is?
O nee dat past niet in het denkbeeld van veel mensen.
De vrouw moet ten alle tijden weggezet worden als onschuldig , lief , en met goede bedoelingen.
De auto is net gevonden en victim blaming start alweer. Natuurlijk toch weer de schuld van een vrouw dat een vader zijn twee kinderen vermoord.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja hij is zelf niet zo geworden, maar dat heeft een ander persoon voor hem gedaan. Hij was al jaren de zuipscheut van het dorp, maar dat was vast ook de schuld van Mirka of anders zijn andere ex.
Een dame kan meer slopen dan drank medicatie en drugs samen goed kunnen maken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja hij is zelf niet zo geworden, maar dat heeft een ander persoon voor hem gedaan. Hij was al jaren de zuipscheut van het dorp, maar dat was vast ook de schuld van Mirka of anders zijn andere ex.
Dat zegt toch niemand?quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
De auto is net gevonden en victim blaming start alweer. Natuurlijk toch weer de schuld van een vrouw dat een vader zijn twee kinderen vermoord.
Werkt dat ook de andere kant op, dat als een vrouw rare dingen doet dat dan ook de schuld is van een ander? Wel lekker makkelijk. Ja, ik wou deze vreselijk dingen niet doen, maar andere mensen hebben mij zo gemaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
Een dame kan meer slopen dan drank medicatie en drugs samen goed kunnen maken.
Weet jij wat er binnen vier muren allemaal gebeurd is ?
Maar je kunt wel zeggen dat die kinderen in ieder geval onschuldig waren, en dat die dit helemaal niet hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het is een samenloop van omstandig heden, en hier zijn alleen maar verliezers.
Dus je kunt hier niet zeggend at alles aan de man lag of aan de vrouw.
Maar dat gaat ons het publiek toch niks aan? Of hij nou ernstig mentaal ziek door allerlei aandoeningen of dat Mirka of zijn ex ook dingen niet goed hebben gedaan? Hij heeft dit gedaan. Hij alleen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt toch niemand?
GwanGwaa in NWS / Amber alert: Jeffrey (10) en Emma (8) #5
Hier gaat het om. De zoektocht naar hoe het zo ver heeft kunnen komen. Niet dingen goed praten.
Niets, maar dan ook niets rechtvaardigt zijn weerzinwekkende daad.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
Waar zijn die 50.000 foute handelingen die zij gedaan heeft, waardoor hij zo geworden is?
De vrouw moet ten alle tijden weggezet worden als onschuldig , lief , en met goede bedoelingen.
Zelf 67 en een heel leven achter de rug, en dan sleep je 2 kinderen met je mee de dood in.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:09 schreef woxxel2 het volgende:
Hoe mensen het nog op kunnen nemen voor zo'n griezel.
Precies mijn punt. Dus dat eerst maar even afwachten.quote:
Nee, dat gaat het publiek niks aan. Maar niet alles wat onderzocht en uitgezocht wordt, dient om het AD of de Telegraaf te vullen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat gaat ons het publiek toch niks aan? Of hij nou ernstig mentaal ziek door allerlei aandoeningen of dat Mirka of zijn ex ook dingen niet goed hebben gedaan? Hij heeft dit gedaan. Hij alleen.
Dat laatste is vaak wel zo ...quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Werkt dat ook de andere kant op, dat als een vrouw rare dingen doet dat dan ook de schuld is van een ander? Wel lekker makkelijk. Ja, ik wou deze vreselijk dingen niet doen, maar andere mensen hebben mij zo gemaakt.
De kinderen zijn hier alleen maar de slachtoffer van , daarom laat ik ze ook weg.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar je kunt wel zeggen dat die kinderen in ieder geval onschuldig waren, en dat die dit helemaal niet hebben
verdiend. Want die zijn 10 en 8.
Ja, maar die vader heeft die kinderen in de auto gezet en is er daarna mee in het water gereden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
De kinderen zijn hier alleen maar de slachtoffer van , daarom laat ik ze ook weg.
Nee, die moeder is geen slachtoffer. Die heeft haar verdiende loon gehad. Lekker puh. Eigen schuld, dikke bult. Dat mensen zo kunnen redeneren...quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
De kinderen zijn hier alleen maar de slachtoffer van , daarom laat ik ze ook weg.
Klopt. Kinderen kiezen hun ouders niet uit, kiezen er ook niet voor dat hun ouders in een vechtscheiding betrokken raken en kiezen er ook niet voor dat het over hun rug uit wordt gevochten (wat vaak helaas zo is).quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar je kunt wel zeggen dat die kinderen in ieder geval onschuldig waren, en dat die dit helemaal niet hebben
verdiend. Want die zijn 10 en 8.
Dat zegt hij helemaal niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die moeder is geen slachtoffer. Die heeft haar verdiende loon gehad. Lekker puh. Eigen schuld, dikke bult. Dat mensen zo kunnen redeneren...
quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat laatste is vaak wel zo ...
Je word niet geboren als kwaad aardig (op sommige na)
Ik heb PTSS ( erkent dat dit door menselijk toedoen is gebeurd.)
Ja en toevallig ook meerdere dames.
Dus ik heb het nog zwart op wit liggen ook .
Ik ben er ook maar 30 jaar mee bezig om een van die dames voor het gerecht te krijgen.
Alleen als man krijg je nergens geen gehoor en steun.
Was ik een dame geweest en die dame een man dan was dit probleem in 1996 al opgelost geweest .
Maar helaas ik ben een man en ja die moet daar maar boven staan.
En dat zie je in dit soort dingen ook weer terug de man word snel weggezet als dader.
Terwijl dat helemaal niet zo hoef te wezen , dat iemand gaat drinken is al een teken van een vlcuht gedrag....
Waarom vluchten ?
Juist omdat je thuis door een hel gaat.
Lijkt mij dat je wel heel erg je eigen trauma projecteert op anderen. Achter elke man die drinkt, drugs gebruikt, agressief is etc. moet wel een vuil kreng zitten dat hem zo heeft gemaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik ben er ook maar 30 jaar mee bezig om een van die dames voor het gerecht te krijgen.
Was ik een dame geweest en die dame een man dan was dit probleem in 1996 al opgelost geweest .
Klaas is een dader PUNT UIT. Of zijn volgens jou Klaas en de kinderen dus waarschijnlijk slachtoffer van het concept een vrouw?quote:En dat zie je in dit soort dingen ook weer terug de man word snel weggezet als dader.
Terwijl dat helemaal niet zo hoef te wezen , dat iemand gaat drinken is al een teken van een vlcuht gedrag....
Waarom vluchten ?
Je moet eigenlijk twee dingen uit elkaar halen. Dat is 1) dat iemand doorgedraaid is en 2) de beslissing die iemand in die toestand heeft genomen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:22 schreef Momo het volgende:
Klaas is een dader PUNT UIT. Of zijn volgens jou Klaas en de kinderen dus waarschijnlijk slachtoffer van het concept een vrouw?
Dat zegt hij wel degelijk. Hij benoemt alleen de kinderen als slachtoffers en laat ze er daarom buiten en de moeder uitdrukkelijk niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet.
Begrijpend lezen is voor velen nog altijd een dingetje..
Ah, je reageert vanuit je eigen ervaringen, dat was ook al wat ik dacht als ik reacties lees van mensendievt ook nog voordie man opnemen, de vrouw kan een man ergens toe drijven, die mensen hebben vast zelf een nare ervaring met een vrouw.als je je dit goed kan voorstellen dat iemand hiertoe gedreven kan worden...zoek hulp!quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
En dat zie je in dit soort dingen ook weer terug de man word snel weggezet als dader.
Waarom vluchten ?
Het hoeft toch niet in elke reactie nadrukkelijk geschreven te worden dat ook de moeder wel degelijk slachtoffer is? Dat spreekt voor zich, lijkt mij.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel degelijk. Hij benoemt alleen de kinderen als slachtoffers en laat ze er daarom buiten en de moeder uitdrukkelijk niet.
Nobody cares. Er bestaat geen excuus voor zijn handelen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dit idd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:38 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Nobody cares. Er bestaat geen excuus voor zijn handelen.
Je weet gewoonweg niet wat voor aandeel die heeft gehad in dit verhaal omdat er niks bekend is. Het enige wat vaststaat is dat die kinderen het slachtoffer/de dupe zijn geworden en wat daarbuiten naar voren komt kan nog alle kanten op en zal tijd/onderzoek moeten uitwijzen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zegt hij wel degelijk. Hij benoemt alleen de kinderen als slachtoffers en laat ze er daarom buiten en de moeder uitdrukkelijk niet.
Ach, voel je je in je eer aangetast omdat een wildvreemde man dit zijn kinderen heeft aangedaan, als man zijnde?quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zo lees ik het ook.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Die arme mannen en hun verslaving toch.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het lag aan Klaas, dit heeft niks te maken met DE man of DE vrouw.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
Afschuwelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:50 schreef yvonne het volgende:
Ik kan die moeder niet uit m'n hoofd krijgen.
Al heeft ze God weet wat gedaan (vlgs de publieke opinie dan) zij is een deel van zichzelf kwijt...
Zij gaat zeker niet vrijuit, want ook zij draagt verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:22 schreef Momo het volgende:
Klaas is een dader PUNT UIT. Of zijn volgens jou Klaas en de kinderen dus waarschijnlijk slachtoffer van het concept een vrouw?
Ik neem je post écht serieus, maar ik geloof dat deze op op dít moment in dit topic niet de juiste plek is.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zij gaat zeker niet vrijuit, want ook zij draagt verantwoordelijkheid.
Waar twee vechten, is er altijd schuld of onschuld aan beide kanten — het is nooit zo dat één partij 100% fout is en de ander volledig vrijuit gaat.
Mijn PTSS projecteert zich niet op vrouwen. Ik baseer me op wat professionals en specialisten zeggen.
Mijn trauma komt door 20 jaar conflicten met mijn werkgever, die toevallig een vrouw is. Dat staat duidelijk in mijn medische dossier.
Ook mijn burn-outs en andere klachten zijn aan haar toe te schrijven.
Ik gebruik geen alcohol, drugs of medicatie, want ik weet dat het probleem niet bij mij ligt en ik wil het niet verdringen.
Sorry ik ga professionals en specialisten niet in twijfel trekken.
Ook zijn dat vaak vrouwen geweest.
Wat een walgelijke post, sorryquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
Waar twee vechten, is er altijd schuld of onschuld aan beide kanten — het is nooit zo dat één partij 100% fout is en de ander volledig vrijuit gaat.
Mijn PTSS projecteert zich niet op vrouwen. Ik baseer me op wat professionals en specialisten zeggen.
Mijn trauma komt door 20 jaar conflicten met mijn werkgever, die toevallig een vrouw is. Dat staat duidelijk in mijn medische dossier.
Ik gebruik geen alcohol, drugs of medicatie, want ik weet dat het probleem niet bij mij ligt en ik wil het niet verdringen.
Je weet de situatie niet, hou je mond nou maar en stop met projecteren op je eigen situatie.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
Als de man met een zware verslaving niet meer omgang heeft gekregen dan 2 weekenden per maand, dan is dit niet haar schuld als hij het niet kan verkroppen en doorslaat.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
Je moet die hulp wel krijgen, maar mannen krijgen vaak niet de hulp die vrouwen wel vanzelfsprekend krijgen.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:20 schreef Nia het volgende:
[..]
Geen idee. Goed werk zal tijd nodig hebben. Ook met weefsel in het lab onderzoeken enz.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:01 schreef yvonne het volgende:
Andere vraag. Onderzoek (op lichamen?) zou nog zeker 48 uur kunnen duren. Kan iemand met kennis van zaken uitleggen waarom dat zo lang duurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |