De zware alcoholist zal vast niet dapper genoeg zijn geweest om zijn dood broodjenuchter tegemoet te treden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 06:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Depressief en wanhopig zijn ook goed mogelijk.
Dan maak je jezelf van kant. De kinderen meenemen is gewoon een verachtelijke daad. Het enige nut daarvan is de moeder kapotmaken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 06:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Depressief en wanhopig zijn ook goed mogelijk.
Ja, dit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 06:44 schreef PinkLow het volgende:
Pfoeh wat een intens verdrietig bericht om mee op te staan.
Sherlock Holmes hier hoorquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zullen het wel zijn, de broer heeft zijn profielfoto op zwart gezet.
Eerwraak?quote:Op woensdag 21 mei 2025 06:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan maak je jezelf van kant. De kinderen meenemen is gewoon een verachtelijke daad. Het enige nut daarvan is de moeder kapotmaken.
No shitquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zullen het wel zijn, de broer heeft zijn profielfoto op zwart gezet.
Pfff. Hoe haal je het in je hoofd. @GGMM gelooft ook niet. @KingRoland wel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:48 schreef Twiitch het volgende:
Verdrinken in een zinkend auto is ook niet in een paar seconden voorbij. Die kinderen hebben doodsangsten uitgestaan. Gatverdamme, vieze smeerlap. Jammer dat ik niet in de hel geloof want dit verdiend wel eeuwig lijden.
Nu.nlquote:meer gezien
Zaterdag om 9.40 uur is de auto van vader B. langs een Shell-tankstation aan de Beertsterweg in Winschoten gereden. Die korte beelden maakten duidelijk dat het gaat om een grijze Toyota uit 2001 met een trekhaak. Even later, tussen 11.00 en 15.00 uur, zou de man gezien zijn in een gokhal in het Duitse Bunde, net over de grens.
Vanuit Bunde lijkt B. alleen te zijn teruggereisd naar Beerta. Daar heeft hij rond 15.30 uur de tienjarige Jeffrey en de achtjarige Emma opgehaald.
Dat is de laatste keer dat de kinderen zijn gezien. Een kwartier later is de auto nog wel op de A7 bij Winschoten gezien. Jeffrey en Emma worden sinds zaterdagmiddag vermist. Sindsdien ontbrak ieder spoor.
Captain hindsight ditquote:Op woensdag 21 mei 2025 05:53 schreef plesner het volgende:
De politie heeft in deze zaak behoorlijk gefaald, ik hoop dat die agenten die besloten hadden de kinderen bij die labiele vader te laten voor de rest van hun leven met een schuldgevoel rondlopen. Die hebben naar mijn mening ook bloed aan hun handen
Dit. En reken er maar op dat dit de agenten bijblijft... Die mensen zijn niet bij de politie gegaan om niet te handelen als het moet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:06 schreef Justinn het volgende:
[..]
Captain hindsight dit
Daar kan je toch niet vanuit gaan? Er is er maar 1 die schuld draagt en dat is Klaas.
Politieagenten hebben dagelijks te maken met labiele mensen die zeggen dat ze zichzelf of anderen wat aan gaan doen. De realiteit is dat niet ieder labiel mens daadwerkelijk overgaat tot dit soort daden en dat politieagenten geen glazen bol hebben. Maar achteraf is makkelijk praten.
Eh nee? Probeer maar eens uit een auto te komen die te water gaat terwijl je in de gordels zit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:09 schreef Paul het volgende:
Lijkt me moeilijke dood om jezelf te verdrinken (en andere erbij)
Ze hadden ook geen keus, ze mogen niet zomaar twee kinderen weghalen bij hun vader om een sms.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit. En reken er maar op dat dit de agenten bijblijft... Die mensen zijn niet bij de politie gegaan om niet te handelen als het moet.
Maar lijkt me een heftige dood om te verdrinkenquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eh nee? Probeer maar eens uit een auto te komen die te water gaat terwijl je in de gordels zit.
Als je met een hoge snelheid rijd is kans groot dat je door klap al buiten bewustzijn bent.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:09 schreef Paul het volgende:
Ik hoop dat de vader in de hel komt en daar dagelijks opnieuw heel langzaam verdrinkt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar lijkt me een heftige dood om te verdrinkengaat langzaam enzo
Ressentiment. Zelfde als een scholier die jarenlang gepest wordt in de VS de hele school overhoop schiet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 06:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze kerel had al het grootste deel van zijn leven achter de rug, maar de kinderen stonden nog helemaal aan het begin... Hoe kun je zoiets doen?
Nee, maar ze mogen wel naar aanleiding van wat ze aantreffen dingen in gang zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze hadden ook geen keus, ze mogen niet zomaar twee kinderen weghalen bij hun vader om een sms.
Die gedachte maakt het niet beter natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Het kan natuurlijk net zo goed zijn dat hij de kinderen al had gedood voor hijzelf met ze het water inreed. Dat ze allemaal een verdrinkingsdood hebben doorstaan, hoeft helemaal niet zo te zijn.
De auto lag in het water bij een industrieterrein.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:37 schreef PzKpfw het volgende:
Wel vreemd dat niemand iets gezien lijkt te hebben. Het is nu niet zo dat een auto te water direct als een baksteen naar de bodem zakt.
Inderdaad, zaterdagmiddag na 16 uur….quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
De auto lag in het water bij een industrieterrein.
Als daar na werktijd niemand meer is, valt het vast niet op als daar iemand het water inrijdt.
Resentment?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ressentiment. Zelfde als een scholier die jarenlang gepest wordt in de VS de hele school overhoop schiet.
Daar doel ik ook niet specifiek op, maar meer op het feit dat iedereen hier al uitgaat van een dood door verdrinking.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die gedachte maakt het niet beter natuurlijk.
Net alsof een andere manier van ze doden minder erg is, of ze minder heeft doen lijden.
Daar kun je dit niet mee vergelijken, dit was een bezopen narcist.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ressentiment. Zelfde als een scholier die jarenlang gepest wordt in de VS de hele school overhoop schiet.
Zelfde emotie aan ten grondslag.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar kun je dit niet mee vergelijken, dit was een bezopen narcist.
Terwijl er maar een schuldige is en dat is de vader.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:24 schreef Breekfast het volgende:
Verschrikkelijk![]()
Nu zal ongetwijfeld weer de vermoeiende discussie op gang komen wie er 'schuldig' is, want als er zoiets vreselijks gebeurd dan zal en moet er een instantie worden aangewezen die steken heeft laten vallen. Allemaal mensen die dit natuurlijk wel hadden zien aankomen en die de kinderen natuurlijk daar direct hadden weggehaald.
Nou, inderdaad. Hoeveel klachten je niet tegenkomt over jeugdzorg als ze wel ingrijpen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Terwijl er maar een schuldige is en dat is de vader.
Natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat je natuurlijk dit soort situaties zoveel mogelijk wil voorkomen, dus de vraag of daar meer aan gedaan had kunnen worden is voor de toekomst weldegelijk belangrijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Terwijl er maar een schuldige is en dat is de vader.
Ja, ik begrijp wat je zegt. Denk dat zoiets bij de hulpverleners wel nabesproken wordt en geëvalueerd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat je natuurlijk dit soort situaties zoveel mogelijk wil voorkomen, dus de vraag of daar meer aan gedaan had kunnen worden is voor de toekomst weldegelijk belangrijk.
Deze twee kinderen en alle nabestaanden hebben daar helaas niets (of in ieder geval toch zeer weinig) meer aan.
Nee, de vader hoe bezopen dan ook heeft rechten. Hier kon niemand iets aan doen behalve die zuiperd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat je natuurlijk dit soort situaties zoveel mogelijk wil voorkomen, dus de vraag of daar meer aan gedaan had kunnen worden is voor de toekomst weldegelijk belangrijk.
Deze twee kinderen en alle nabestaanden hebben daar helaas niets (of in ieder geval toch zeer weinig) meer aan.
Ja de eindverantwoordelijke hiervoor is de vader, daar zal vrijwel iedereen het wel over eens zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, de vader hoe bezopen dan ook heeft rechten. Hier kon niemand iets aan doen behalve die zuiperd.
Nou ja, wie dan ook. Iets met politie en eerdere bedreigende sms’jes toch?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Was er überhaupt hulpverlening in beeld dan?
Waarschijnlijk tig verschillende instanties die allemaal best in hadden willen grijpen maar daar of de wettelijke mogelijkheden niet voor hadden of niet alleen de verantwoordelijkheid wilden dragen en dus gebeurde er maar niets.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:24 schreef Breekfast het volgende:
Verschrikkelijk![]()
Nu zal ongetwijfeld weer de vermoeiende discussie op gang komen wie er 'schuldig' is, want als er zoiets vreselijks gebeurd dan zal en moet er een instantie worden aangewezen die steken heeft laten vallen. Allemaal mensen die dit natuurlijk wel hadden zien aankomen en die de kinderen natuurlijk daar direct hadden weggehaald.
Als het daar om gaat, prima. Maar vaak willen mensen gewoon koppen zien rollen, hun verdriet en woede ergens op kunnen richten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, wie dan ook. Iets met politie en eerdere bedreigende sms’jes toch?
Die bedoel ik. Geen idee of daar meer disciplines bij betrokken waren. Dat suggereer ik niet.
Er is nergens genoemd dat het gezin/deze man in beeld was bij GGZ of Jeugdzorg.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tig verschillende instanties die allemaal best in hadden willen grijpen maar daar of de wettelijke mogelijkheden niet voor hadden of niet alleen de verantwoordelijkheid wilden dragen en dus gebeurde er maar niets.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is makkelijk om de dader als een monster af te schilderen, maar veel moeilijker om te begrijpen dat diepe wanhoop zelfs ogenschijnlijk normale mensen tot verschrikkelijke daden kan drijven.
Dit inderdaad. We kúnnen het als buitenstaanders niet begrijpen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet vergelijken met normaal gedrag. Jij en ik zouden het nooit doen, maar bij iemand waarbij het totaal misgaat in het hoofd komen dit soort dingen soms voor.
En inderdaad intens treurig voor deze kinderen en nabestaanden.
Ja, je lichaam wil niet dood en wil niet verdrinken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:09 schreef Paul het volgende:
Is het een logisch scenario dat deze man bij die locatie reed zonder dat daar een vooropgezet zelfmoordplan achter zat? Ik zie op Google Maps een industrieterrein.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:53 schreef Burdie het volgende:
Iedereen roept nu dat het met opzet was, maar een boze dronkenlap achter het stuur kan ook per ongeluk het water in zijn gereden.
Desalniettemin, trieste afloop.
Dit ontkent ook niemand.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar jij snapt toch ook wel dat je echt fucked up moet zijn om in je wanhoop nog even een paar kinderen mee te nemen de sloot in?
Iemand die een afscheidsbrief had achtergelaten? Die zijn ex had geappt met ‘er gaat iets gebeuren, je komt er wel overheen’?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:53 schreef Burdie het volgende:
Iedereen roept nu dat het met opzet was, maar een boze dronkenlap achter het stuur kan ook per ongeluk het water in zijn gereden.
Wat is de locatie?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is het een logisch scenario dat deze man bij die locatie reed zonder dat daar een vooropgezet zelfmoordplan achter zat? Ik zie op Google Maps een industrieterrein.
Dat blijkt dan uit het onderzoekquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Het kan natuurlijk net zo goed zijn dat hij de kinderen al had gedood voor hijzelf met ze het water inreed. Dat ze allemaal een verdrinkingsdood hebben doorstaan, hoeft helemaal niet zo te zijn.
Ah, ik dacht dat het ergens langs de A7 was, deze locatie maakt opzet wel een stuk waarschijnlijkerquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Dat zou allemaal wel heel toevallig zijn nadat hij een brief had achtergelaten dat hij zichzelf en de kinderen wat aan gaat doen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:53 schreef Burdie het volgende:
Of die vader ook in de auto zat is nog niet bekend staat er.quote:Jeffrey (10) en Emma (8) zijn overleden. De halfbroer van de door hun vader ontvoerde kinderen heeft op Facebook een bericht gedeeld. ‘Rest in peace. We houden van jullie’.
De moeder van de kinderen heeft haar directe omgeving geïnformeerd met een bericht. ‘Er is net bericht..niet goed..ze zijn gevonden’. Dat bericht stuurde ze rond 02.00 uur afgelopen woensdagnacht.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:59 schreef ACT-F het volgende:
Dat is een beste kraanwagen voor een personenauto. Kennelijk is de afstand vanaf de kade groot:
[ x ]
Ik begrijp echt niet waarom er op dergelijke berichten niet geacteerd kan worden? Haal die kinderen daar weg, uit voorzorg. Het is niet alsof dit de eerste kindermoordenaar is die zijn ex-vrouw eerst tot wanhoop drijft, dit nog wil meemaken en er dan uitstapt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iemand die een afscheidsbrief had achtergelaten? Die zijn ex had geappt met ‘er gaat iets gebeuren, je komt er wel overheen’?
en nu een verzopen narcistquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar kun je dit niet mee vergelijken, dit was een bezopen narcist.
Ik ga met jou maar niet in discussie.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom er op dergelijke berichten niet geacteerd kan worden? Haal die kinderen daar weg, uit voorzorg. Het is niet alsof dit de eerste kindermoordenaar is die zijn ex-vrouw eerst tot wanhoop drijft, dit nog wil meemaken en er dan uitstapt.
Ken zelf, van heel lang geleden, een slagerszoon die zijn 2 kinderen de nek doorgesneden had en toen zijn ex waarschuwde dat hij haar ook ging vermoorden en dan zichzelf. Het is bij de kinderen gebleven. De gek heeft zijn tijd uitgezeten, is weer getrouwd en kreeg ook daar weer 2 kinderen bij. De ex-vrouw is er nooit overheen gekomen.
Ik hoop voor de kleintjes dat het gauw voorbij wasquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe triest dit ook is, het is wel fijn dat ze iig gevonden lijken te zijn. Lijkt me voor de nabestaanden beter dan jarenlang of voor altijd in het ongewisse blijven zitten.
Ik moet de hele tijd huilen bij dit idee.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop voor de kleintjes dat het gauw voorbij was
ja hoop dat ze al dood waren voordat de auto onder water wasquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop voor de kleintjes dat het gauw voorbij was
https://www.rtl.nl/nieuws(...)0-en-emma-8-gevondenquote:Jeffrey (10) en Emma (8), de twee kinderen die sinds zaterdag werden vermist, zijn overleden. Hun lichamen zijn gevonden in een auto die in het water lag bij de Renselweg in Winschoten. Ook het lichaam van hun vader is in de auto gevonden. "Aangeslagen, boos en intens verdrietig", reageren de nabestaanden. "Geen enkel woord komt in de buurt bij wat wij nu voelen. We kunnen het niet beseffen en willen het ook eigenlijk niet beseffen."
Ik ook, vreselijk dit, ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat iemand zoiets doet, dat je het zelf niet meer ziet zitten oké maar 2 kinderen meenemen in je plan vind ik erg ziekquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet de hele tijd huilen bij dit idee.
Zie bericht boven je.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ook, vreselijk dit, ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat iemand zoiets doet, dat je het zelf niet meer ziet zitten oké maar 2 kinderen meenemen in je plan vind ik erg ziek
Dan ga ik er hierbij vanuit dat de vader ook in de auto zat
Had je anders verwacht dan? Gezien de schade aan de auto is hij met een rotvaart het water ingereden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
Ik lees nu dat vader ook in de auto zat.
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)0-en-emma-8-gevonden
Nee maar nu hebben we officieel bevestiging.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Had je anders verwacht dan? Gezien de schade aan de auto is hij met een rotvaart het water ingereden.
Niet lullig bedoeld, maar dat kon toch eigenlijk ook niet anders? Tenzij hij zichzelf onder water kon bevrijden, maar dat zou m.i. niet echt stroken met de verhalen die we over hem wisten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
Ik lees nu dat vader ook in de auto zat.
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)0-en-emma-8-gevonden
Ja natuurlijk gingen we er allemaal wel vanuit maar tot een paar minuten geleden wisten we het alleen zeker van de twee kinderen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar dat kon toch eigenlijk ook niet anders? Tenzij hij zichzelf onder water kon bevrijden, maar dat zou m.i. niet echt stroken met de verhalen die we over hem wisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |