Dit ja.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:10 schreef bleiblei het volgende:
Oh god, hebben we er weer 1. Dat wordt weer 100topics vechten tegen een... tja, een wat. Zo zonde van de servercapaciteit. Ik zie weer pagina's argumenten die al 25000 keer voorbij zijn gekomen, 25000 keer ontkracht zijn en 25000 keer tegen gesproken met "gehersenspoelde blabla".
De tering....
Maar samenvatting; niets nieuws daar in Oekraïne dus.
Want jij was erbij natuurlijk.... laat ook maar...quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat staat hier nu weer?
Er was geen coup, niemand heeft de macht gegrepen
Was jij er dan bij?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:12 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Want jij was erbij natuurlijk.... laat ook maar...
Jij wel uiteraard.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:12 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Nee, ik ga dat allemaal niet meer doen. Blader maar terug. Ik wens je veel succes met het vieren van genocide, etnische zuiveringen en andere misdaden tegen de menselijkheid.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:09 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Kom maar op... oh nee... dat zal wel weer teveel werk zijn... hopeloos zooitje hier.. maar het zal wel een inkzwarte dag worden voor jullie als de Russen en de miljoenen mensen van de 4 oblasten de overwinning vieren.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nee, ik ga dat allemaal niet meer doen. Blader maar terug. Ik wens je veel succes met het vieren van genocide, etnische zuiveringen en andere misdaden tegen de menselijkheid.
De geschiedenis zal hard oordelen over jouw soort.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:12 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Aantal, geen tactische kernwapens. Het is de combi van meerdere factoren dat het geen goed alternatief is voor de Amerikaanse paraplu. Maar dat komt dus nogmaals omdat het arsenaal van Frankrijk daar helemaal niet voor is bedoeld.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ander argument zou kunnen zijn of FR genoeg van het type raketten heeft om die dingen op z'n plek te kunnen krijgen.
Maar niet het aantal.
Ik merk enige verbazing bij je? Wat apartquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:28 schreef phpmystyle het volgende:
Voorlopig zijn wij nog lang niet van het Russisch gas af. We worden voor de gek gehouden.
Laten we maar wat vriendelijker worden tov Rusland.
Bekijk deze YouTube-video
Ik was er bij. Blader maar terug: Papierversnipperaar in NWS / Revolutie in Oekraïne?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:12 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Ze zegt letterlijk dat we niet afhankelijk zijn van Russisch gas. Alleen dat we vastzitten aan langlopende contracten waar we juridisch gezien niet vanaf kunnen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:28 schreef phpmystyle het volgende:
Voorlopig zijn wij nog lang niet van het Russisch gas af. We worden voor de gek gehouden.
Laten we maar wat vriendelijker worden tov Rusland.
Ik kan er mee leven als een Rus trol me nazi noemtquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:11 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Ik steun de mensen van de Donbass.
En wat tribunalen betreft: daar waren de nazis gek op. Jij dus ook zie ik...
We importeren het via andere kanalenquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze zegt letterlijk dat we niet afhankelijk zijn van Russisch gas. Alleen dat we vastzitten aan langlopende contracten waar we juridisch gezien niet vanaf kunnen.
Bron?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We importeren het via andere kanalen
Zelfs Schaamlap en Riazop gingen niet zo ver.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
PHP komt nu heel genuanceerd over
Hopelijk kopt hij nog een fpv drone voordat er vrede komt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hier is ie
1 op eigen land schieten?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet 'meer dan zat'. Ofja, niet als je als nucleaire paraplu wil dienen. Het is wel meer dan zat voor de bescherming van eigen grondgebied. Daarin is in principe 1 kernkop al genoeg.
Ik zou ook zeggen dat fakenews en desinformatie geen mening zijn, maar de policy is dat op FOK! alles gezegd moet kunnen worden en daarom mag het blijven staan. Op zich kan de moderatie daar ook niet zo veel aan veranderen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:21 schreef Zwoerd het volgende:
De reden dat ik zo veel mogelijk wegblijf van Fok. Weer zo'n figuur die 2 dagen geleden geleden geregistreerd is, één grote diarreewaterval van Russische propaganda, maar er wordt niet ingegrepen, want het verheerlijken van terreurstaten als Rusland is natuurlijk gewoon maar een 'afwijkende mening'.
Dat is ook de reden dat ik hier amper meer te vinden ben in dit topic, waar ik voorheen een van de veelposters was.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:21 schreef Zwoerd het volgende:
De reden dat ik zo veel mogelijk wegblijf van Fok. Weer zo'n figuur die 2 dagen geleden geleden geregistreerd is, één grote diarreewaterval van Russische propaganda, maar er wordt niet ingegrepen, want het verheerlijken van terreurstaten als Rusland is natuurlijk gewoon maar een 'afwijkende mening'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |