SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Oh jullie wachten ook echt geduldig op de lapo jeetje
We zijn opgevoed.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Ja zeker op topickaap ligt een zware strafquote:Op maandag 19 mei 2025 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Nouja, daarom staat het dus onlinequote:Op maandag 19 mei 2025 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mijn nieuwsgierigheid wint het vaker van mijn fobie. Daarom ben ik ook aan The Pitt begonnen, maar ik denk dat ik dat toch wel echt iets the graphic vindt. Rip
Jij loopt hopeloos achter!quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Peer, bosvruchten of dracula?
[..]
precies
Heel goedquote:Op maandag 19 mei 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij zitten hier wel bovenop alle snack-trends.
Ja je zou zeggen dat je na zo lang op internet rondzwerven dat je wat minder naief daarin bent maar helaasquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 19 mei 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn "nieuwe" refurbished droger is alweer geluiden aan het maken alsof er een *** mod edit***in gemarteld wordt dus ik hang de boel maar gewoon buiten
*geeftquote:
dat is wel herkenbaarquote:Op maandag 19 mei 2025 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je zou zeggen dat je na zo lang op internet rondzwerven dat je wat minder naief daarin bent maar helaas
Dank jequote:
Toch even opzoekenquote:ja dat is nieuw hip ijsje
Ik ben vandaag in de polders rondom Budadorpje geweest, volgens mij op een weg waar ik nog nooit ben geweest (of in ieder geval de afgelopen 30 jaar niet ofzo), was iets met Verbrande Hoef ofzoquote:
Zou gelijk bellen dat ze hem nakijken of omruilenquote:
Fles djoekt dat ding gewoon van het balkon.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou gelijk bellen dat ze hem nakijken of omruilen
jaaaa, ikkeeeequote:
Ook een oplossingquote:Op maandag 19 mei 2025 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Fles djoekt dat ding gewoon van het balkon.
Ik weet niet zeker of dit als een ** Mod Edit*** klinkt hoor.quote:
We zitten hier wel gezellig en gaan niet klooien hierquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zitten hier wel gezellig en gaan niet klooien hier
Hoor je dat, @UitStraling ?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@Aberkullie en ik zijn Last of Us fangirlsquote:
Ja moet ik nog eens spelen, heb hem installed staan al een tijdquote:
Djoekquote:Op maandag 19 mei 2025 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Achter een betaalmuur ook. Hij kan zo aan me voorbij lopen maar ja, z'n foto is geblurd en het verhaal kon ik niet lezen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Heel Nederland is op zoek naar die vieze kerel maar ik zou hem even afplakken![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-zou-gaan~a5dc526a/
Nou ja hij doet het wel op zich. Maar volgende keer toch maar weer gewoon een nieuwe van Coolblue.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou gelijk bellen dat ze hem nakijken of omruilen
Op de PS3 en 4 helemaal kapot gespeeldquote:
Soms denk ik dat dit land zwakzinnig is.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Achter een betaalmuur ook. Hij kan zo aan me voorbij lopen maar ja, z'n foto is geblurd en het verhaal kon ik niet lezen.
Het is echt superdruk in in het centrumquote:Op maandag 19 mei 2025 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op naar Eindhoven. Net op tijd om nog even te rellen.
Last of Us, Uncharted, HZDquote:Op maandag 19 mei 2025 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Aberkullie en ik zijn Last of Us fangirls
Ik vind het jammer, dat je direct wil insinueren dat ik klooi? Dacht dat je als moderator onpartijdig moest zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren wel ergens zien staan, twee verschillende foto's van hemquote:Op maandag 19 mei 2025 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Achter een betaalmuur ook. Hij kan zo aan me voorbij lopen maar ja, z'n foto is geblurd en het verhaal kon ik niet lezen.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:56 schreef StevenHyde het volgende:
@:Maily had deze TT eerst (GC / bed-jet ervaringen)
Gaat gewoon ergens anders lopen klooien en niet hierquote:Op maandag 19 mei 2025 16:56 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, dat je direct wil insinueren dat ik klooi? Dacht dat je als moderator onpartijdig moest zijn.
Ik vind het jammer dat je met zo'n post direct de toon al zet terwijl daar nog geen enkele aanleiding voor is.
Blijkbaar ben je al tegen me, voordat ik ook maar iets gedaan heb. Ik vind dat wel jammer. Als je het anders bedoelde of bedoelt hoor ik het graag, maar ik ben hier toch wel aardig door verbouwereerd.
Huisartsenzorg Drenthe?quote:
quote:IJsje met zure nasmaak moet jongeren wijzen op risico van achteraf betalen
Zorgen zijn er volop in de politiek over 'koop nu, betaal later'-diensten, maar ze verbieden kan het kabinet op dit moment niet. Om jongeren te waarschuwen voor schulden deelt staatssecretaris Nobel, verantwoordelijk voor schuldhulpverlening en armoedebeleid, vandaag op een school ijsjes uit die een zure nasmaak hebben.
Originele god of war was wel echt baas. Vooral die speedrun historie was echt lachen. Mooi spel, toen ik de infinite magic glitch had uitgevonden, was het leuke er wel een beetje van af.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de PS3 en 4 helemaal kapot gespeeldMaar toen was het nog met de Griekse goden en mythologie, de nieuwe is Noordse mythologie, dat trok me toch minder
Horizon Zero Dawn natuurlijkquote:
Senator Palpatine bedoel je?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs Paul Leo 14 is heel wat minder braafjes dan ik.
Oh die lijkt me niet zo leukquote:
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik dat dit land zwakzinnig is.
Kots en snot.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als die ijsjes echt een memorabel vieze nasmaak hebben.
Rustig ik doe letterlijk niks. Ik vond de opmerking van @dottekke gewoon erg onhandig. Enige reden waarom ik nu hier post. Als @Dotteke mij kan uitleggen hoe ze het bedoelde, dan heb ik er vrede mee en ben ik weg. Ik word nu namelijk ergens van beschuldigd wat ik geen eens doe. En daar wringt voor mij de schoen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:58 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed als Abid hier weer komt zuigen gaan we weer terug naar KLB uiteraard
Beetje lullig als we hem 2 SC's laten verneuken
Dat speelt @LTVDKquote:Op maandag 19 mei 2025 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Aberkullie en ik zijn Last of Us fangirls
Is toch wel een van mijn favoriete spellen ooit (Forbidden West misschien nog wel beter)quote:Op maandag 19 mei 2025 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die lijkt me niet zo leuk
Uncharted wil ik nog wel graag keertje spelen. Ook Naughty Dog spel
Als moderator zorg ik graag dat de boel goed loopt en gezellig blijft Je weet waarom ze daar wegzijn, schijnbaar om jou. Daarom geef ik alleen maar aan dat het hier gezellig is wij het ook graag gezellig willen houden. En wij niet van geklooi houden. Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op maandag 19 mei 2025 16:56 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, dat je direct wil insinueren dat ik klooi? Dacht dat je als moderator onpartijdig moest zijn.
Ik vind het jammer dat je met zo'n post direct de toon al zet terwijl daar nog geen enkele aanleiding voor is.
Blijkbaar ben je al tegen me, voordat ik ook maar iets gedaan heb. Ik vind dat wel jammer. Als je het anders bedoelde of bedoelt hoor ik het graag, maar ik ben hier toch wel aardig door verbouwereerd.
Uncharted is wel leuk, maar ik denk dat tomb raider reboot dan iets beter is. Ze zijn beide steeds in de sale, dus op zich voor een habbekrats te krijgen. De nieuwste Uncharted zou ik even mee wachten.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je de show wel? Wel aanradertje hoorquote:Op maandag 19 mei 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat speelt @:ltvdk
ik heb dat nooit gespeeld
Nee ook niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je de show wel? Wel aanradertje hoor
ik ga thai bestellenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze SC doet me nu denken aan de R&P SC van 10 jaar terug. Dat was razen razen razen.
Wat gaan we eten, vriendjes?
Last Of Us heb ik ook nooit gespeeld, heb ze wel liggen maar nooit in de PS gestoptquote:Op maandag 19 mei 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat speelt @:ltvdk
ik heb dat nooit gespeeld
Je poste al hier voor ik iets gezegd had. Dus ik was de reden niet dat je hier postenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:00 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Rustig ik doe letterlijk niks. Ik vond de opmerking van @:dottekke gewoon erg onhandig. Enige reden waarom ik nu hier post. Als @:Dotteke mij kan uitleggen hoe ze het bedoelde, dan heb ik er vrede mee en ben ik weg. Ik word nu namelijk ergens van beschuldigd wat ik geen eens doe. En daar wringt voor mij de schoen.
en de boodschap gehoord wordt. Ik zou alleen maar 'gratis ijs' horenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als die ijsjes echt een memorabel vieze nasmaak hebben.
Days Gone vind je denk ik ook leuk. En Assassins Creed, Far Cry, Life is Strangequote:Op maandag 19 mei 2025 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
jezusquote:Op maandag 19 mei 2025 17:00 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Rustig ik doe letterlijk niks. Ik vond de opmerking van @:dottekke gewoon erg onhandig. Enige reden waarom ik nu hier post. Als @:Dotteke mij kan uitleggen hoe ze het bedoelde, dan heb ik er vrede mee en ben ik weg. Ik word nu namelijk ergens van beschuldigd wat ik geen eens doe. En daar wringt voor mij de schoen.
Nou ja ik heb letterlijk iets van 80+ games nog in mijn Steam die ik nog niet gespeeld heb. En vervelende gewoonte om telkens terug te keren naar dezelfdequote:Op maandag 19 mei 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch wel een van mijn favoriete spellen ooit (Forbidden West misschien nog wel beter)
Ik heb ook m'n momenten hoor. Ik kwam er dit weekend na 9 jaar achter dat ook de achterruit van m'n auto een sproeier had.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mensen zijn zwakzinnig, maar nooit jijzelf
Ja het is wel druk vandaag, niet echt te volgenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze SC doet me nu denken aan de R&P SC van 10 jaar terug. Dat was razen razen razen.
Dat eerste begrijp ik volkomen. Maar dat iemand mij niet mag betekent niet per definitie dat ik zit te klooien. Geert Wilders mag buitenlanders niet, betekent dat dat elke buitenlander zit te klooien. Ik wil het hier best met rust laten en niet hier posten, maar dan wil ik wel duidelijk hebben. Dat dat heeft te maken met dat zij mij niet kunnen uitstaan om wie ik ben. Niet omdat ik zogenaamd doelbewust de boel loop te klooien. Dat laatste vind ik namelijk een onterechte beschuldiging. En ik hoop dat je daar over nadenkt, dat wanneer je mensen beschuldigd ze juist gaan blijven posten omdat ze zich willen verdedigen. Als jij de beschuldiging weghaalt hoef ik mij niet te verdedigen. Zo simpel is het.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als moderator zorg ik graag dat de boel goed loopt en gezellig blijft Je weet waarom ze daar wegzijn, schijnbaar om jou. Daarom geef ik alleen maar aan dat het hier gezellig is wij het ook graag gezellig willen houden. En wij niet van geklooi houden. Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Staan allemaal in de bibliotheekquote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Days Gone vind je denk ik ook leuk. En Assassins Creed, Far Cry, Life is Strange
Tomatensoepje.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Egg fried rice met gewokte groente en kipquote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Das toch met die pedro?
Pedro Godquote:Op maandag 19 mei 2025 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Das toch met die pedro?
Ik zei ook niet Roesjesjager ga niet zitten klooien ik zeiquote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dat eerste begrijp ik volkomen. Maar dat iemand mij niet mag betekent niet per definitie dat ik zit te klooien. Geert Wilders mag buitenlanders niet, betekent dat dat elke buitenlander zit te klooien. Ik wil het hier best met rust laten en niet hier posten, maar dan wil ik wel duidelijk hebben. Dat dat heeft te maken met dat zij mij niet kunnen uitstaan om wie ik ben. Niet omdat ik zogenaamd doelbewust de boel loop te klooien. Dat laatste vind ik namelijk een onterechte beschuldiging. En ik hoop dat je daar over nadenkt, dat wanneer je mensen beschuldigd ze juist gaan blijven posten omdat ze zich willen verdedigen. Als jij de beschuldiging weghaalt hoef ik mij niet te verdedigen. Zo simpel is het.
Yes Pedro Pascal en meest gehate actrice van 2025 Bella Ramsey.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Das toch met die pedro?
Wat eet jij vanavond?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef vrijgevochten het volgende:
Hey kneusjes waarom posten jullie ineens in deze perfecteburgersaaielullenslowchat
En daarna boos worden als er een vieze nasmaak aanzit?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en de boodschap gehoord wordt. Ik zou alleen maar 'gratis ijs' horen
Herkenbaar, zo heb ik Fallout 4 echt al meermaals uitgespeeldquote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja ik heb letterlijk iets van 80+ games nog in mijn Steam die ik nog niet gespeeld heb. En vervelende gewoonte om telkens terug te keren naar dezelfde
Okay duidelijk het leek heel erg gericht op mij. Maar goed als het een misverstand is, dan zal ik bij deze weggaan omdat een groep mij niet mag. bedankt voor het rechtzetten van het misverstand. Excuses geaccepteerd.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei ook niet Roesjesjager ga niet zitten klooien ik zei
We zitten hier gezellig en gaan niet klooien
Maar hij zit wel in veel dingen nu hoor, hij moet wel uitkijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:05 schreef Ama het volgende:
We kunnen hier wel een Pedro Pascal fanclub oprichten.
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n momenten hoor. Ik kwam er dit weekend na 9 jaar achter dat ook de achterruit van m'n auto een sproeier had.
Vervolgens wilde ik hem testen en vergat ik de sleutel in het contact te doen. HiJ dOeT hEt NiEt HoOr
De tandjes.
uiteraardquote:Op maandag 19 mei 2025 17:05 schreef Recce het volgende:
[..]
En daarna boos worden als er een vieze nasmaak aanzit?
Kan ik nog vaker naar hem kijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij zit wel in veel dingen nu hoor, hij moet wel uitkijken.
Ze is non binair en Qua uiterlijk minder aesthetic dan de game versie van haar personage. En daar zijn een hoop incels behoorlijk gefrustreerd overquote:
Na drie keer proberen.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]na hoe lang kwam je er achter?
[..]
uiteraard
ohquote:Op maandag 19 mei 2025 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ze non-binair is en niet op de Ellie in de games lijkt.
Een betere wereld begint bij jezelf!quote:
Gaan we pseudomoddenquote:
kinderachtigquote:Op maandag 19 mei 2025 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is non binair en Qua uiterlijk minder aesthetic dan de game versie van haar personage. En daar zijn een hoop incels behoorlijk gefrustreerd over
Hij had voorheen in al zijn series en films nooit onder de 8 im IMDb maar dat is nu wel anders omdat er ook veel troep tussen zit, wel zondequote:Op maandag 19 mei 2025 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij zit wel in veel dingen nu hoor, hij moet wel uitkijken.
Hij is wel loaded nu wssquote:Op maandag 19 mei 2025 17:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hij had voorheen in al zijn series en films nooit onder de 8 im IMDb maar dat is nu wel anders omdat er ook veel troep tussen zit, wel zonde
Ze hebben niks gevonden daar in het water lees ik net in het topic.quote:
Ga jij gewoon je werk doen, wat dacht je daarvan?quote:
ik heb net het stukje van Joost bij Eva gezien waarin hij zegt niet naar ESF te gaan, ik vind het zo aandoenlijk en lief. Wat een schatje zegquote:Op maandag 19 mei 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben niks gevonden daar in het water lees ik net in het topic.
Meestal na een paar van die die goede rollen gaan die bedragen ineens hard omhoog volgens mijquote:
O er is ook een brief van vader lees ik nuquote:Op maandag 19 mei 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij gewoon je werk doen, wat dacht je daarvan?
Heeft die Bella een piemel dan?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ga al de mist in door 'ze' te zeggen
Ja ach Joffrey acteur werd zo gehaat en bedreigd doordat een paar debielen niet begrepen dat acteren iets anders is dan werkelijk xo zijn dat hij maar helemaal gestopt is met acteren. Kan je je niks bij voorstellen dat sommige mensen zo zijnquote:
Oh hopelijk is die dan niks ergs van plan en wil die ze gewoon meer zien...quote:Op maandag 19 mei 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben ik druk mee bezigquote:Op maandag 19 mei 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij gewoon je werk doen, wat dacht je daarvan?
Ja wtfquote:Op maandag 19 mei 2025 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach Joffrey acteur werd zo gehaat en bedreigd doordat een paar debielen niet begrepen dat acteren iets anders is dan werkelijk xo zijn dat hij maar helemaal gestopt is met acteren. Kan je je niks bij voorstellen dat sommige mensen zo zijn
oh wat heftig, ik vind 10 ook al echt een een behoorlijke leeftijd. Ja dat maakt het anders voor mijn beeldquote:Op maandag 19 mei 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O er is ook een brief van vader lees ik nu
LIVE | Politie vreest voor leven vermiste Jeffrey (10) en Emma (8) na vondst brief vader: zoektocht levert nog niks op
Ik hoop het maar vrees ookquote:Op maandag 19 mei 2025 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh hopelijk is die dan niks ergs van plan en wil die ze gewoon meer zien...
Heel heftig, wat er dan als moeder door je heen gaat, je kinderen vermist en dan zo brief vinden pppfffffquote:Op maandag 19 mei 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wat heftig, ik vind 10 ook al echt een een behoorlijke leeftijd. Ja dat maakt het anders voor mijn beeld
Serieus? Wat jammer voor hemquote:Op maandag 19 mei 2025 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach Joffrey acteur werd zo gehaat en bedreigd doordat een paar debielen niet begrepen dat acteren iets anders is dan werkelijk xo zijn dat hij maar helemaal gestopt is met acteren. Kan je je niks bij voorstellen dat sommige mensen zo zijn
Oh bahquote:Op maandag 19 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het maar vrees ook
Brief leidt tot vrees voor leven kinderen
We vrezen voor het leven van de kinderen omdat er aanwijzingen zijn dat hun vader zichzelf en de kinderen van het leven wil beroven. Dat vermoeden we onder meer omdat er een brief is gevonden die door de verdachte is geschreven. Deze brief geeft aanleiding om te denken dat de kinderen in levensgevaar verkeren. Daarom zijn we met heel veel mensen naar Jeffrey en Emma op zoek. Dat doen we voor en achter de schermen, met een groot rechercheteam. Hierin werken we samen met het Veteranen Search Team (VST) en particuliere zoekteams die onder regie van de politie helpen zoeken.
https://www.politie.nl/ni(...)et-aangetroffen.html
Het Swiebertje effectquote:Op maandag 19 mei 2025 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Serieus? Wat jammer voor hem
Dat is wel vervelend aan zo bekend worden in een bepaalde rol. Is volgens mij ook de reden waarom de acteur van Harry Potter ook niet zo gewenst is en wel meer acteurs die vast zitten aan één rol
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel heftig, wat er dan als moeder door je heen gaat, je kinderen vermist en dan zo brief vinden pppfffff
Ja dacht ik dus ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh bah
Bij die amber alert dacht ik dat is weer zo'n figuur die met zijn kinderen naar het buitenland vertrekt toen erbij stond dat het de vader trof
Laten we hopen dat dat ook zo is.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh bah
Bij die amber alert dacht ik dat is weer zo'n figuur die met zijn kinderen naar het buitenland vertrekt toen erbij stond dat het de vader trof
Dat staat er toch ook?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Eh ....
Meestal zijn dat de vaders .... die met hun kinderen naar het buitenland vertrekken.
Ja hele lieve jongen ook gewoonquote:
Ik ben een keer tegen hem opgebotst in Dublinquote:Op maandag 19 mei 2025 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt toch ook zo'n gast die zijn vrouw en kinderen(?) vermoord had en verstopt onder het bed om te kunnen wippen met een Oekraïense op datzelfde bed.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Je had in Amerika toch ook zo'n lul de behanger die z'n zwangere vrouw en twee kleine kindjes had vermoord omdat ie een nieuwe vriendin had.
Tegenwoordig hangen overa camera'squote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef Aberkullie het volgende:
Snap nooit zo goed dat iemand zo snel kan verdwijnen, zeker met een auto dat wordt toch overal geregistreerd
heet dat zo?quote:
was een voorbeeld om aan te geven dat een grote rol naar uit kan pakkenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hele lieve jongen ook gewoon
Je bedoelt Malfoy? Ja die is gaan zingen, maar weet niet of dat net zo heftig is geweest hoor, want hij gaat in de nieuwe serie misschien zijn vader spelen en daar zijn hoop mensen juist enthousiast over
Awesomequote:Op maandag 19 mei 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een keer tegen hem opgebotst in Dublin
Linkje?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt toch ook zo'n gast die zijn vrouw en kinderen(?) vermoord had en verstopt onder het bed om te kunnen wippen met een Oekraïense op datzelfde bed.
Oh ja eensquote:Op maandag 19 mei 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heet dat zo?
[..]
was een voorbeeld om aan te geven dat een grote rol naar uit kan pakken
zit te kijken of er een lijst is, wel interessant om in te lezen maar kan even niet vindenquote:
Ik heb ook een keer gezwommen met Frank de Boer en de rest van een voetbalteamquote:Op maandag 19 mei 2025 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Awesome
Ik ben nog nooit zulke beroemdheden tegengekomen![]()
Alleen Nederlandse vloggers @:ChevyCaprice
Joffrey speelt In the Land of Saints & Sinnersquote:Op maandag 19 mei 2025 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hele lieve jongen ook gewoon
Je bedoelt Malfoy? Ja die is gaan zingen, maar weet niet of dat net zo heftig is geweest hoor, want hij gaat in de nieuwe serie misschien zijn vader spelen en daar zijn hoop mensen juist enthousiast over
* Nizno geeft reep sjokolaquote:Op maandag 19 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een beetje misselijk
Zal wel door het bloedprikken komen
Daar wordt je toch niet misselijk van?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
*geeft bananenijsje met glaasje ranja en bouillonquote:Op maandag 19 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
Nice.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Egg fried rice met gewokte groente en kip![]()
En jij?!
Zo’n kleedkamerorgie?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer gezwommen met Frank de Boer en de rest van een voetbalteam
waar is de kiep????quote:Op maandag 19 mei 2025 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Gebakken piepers, sla, worst.
Ja hoop logische namen welquote:Op maandag 19 mei 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Actors who can only play one role (top 20)
@:fok-itniet allemaal negatief maar wel een herkenbare lijst van acteurs die één bepaalde rol moeten/kunnen doen en anders is het weird
Zo wordt dat in NL wel genoemd, wanneer een acteur altijd aan die ene rol wordt gelinkt en daardoor bijna geen ander werk kon vinden. Joop Doderer, die Swiebertje speelde had daar heel veel last van, vandaar dat men hier in NL spreekt over het Swiebertje effect.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heet dat zo?
[..]
was een voorbeeld om aan te geven dat een grote rol naar uit kan pakken
Wiequote:Op maandag 19 mei 2025 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoop logische namen wel![]()
Zag interview met Lost-actrice. En die hoort 20 jaar na dato nog steeds dezelfde bijnaam die personages in de show toen aan haar personage gaven. Lijkt me eerst nog wel leuk maar na zoveel jaar ben je daar toch wel helemaal klaar mee
Kate met frecklesquote:
Die hadden we gister. En vrijdag. En donderdag. Nu even kipklaar.quote:
De kip is gevlogen hahaatjes.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hadden we gister. En vrijdag. En donderdag. Nu even kipklaar.
Ja ik ookquote:Op maandag 19 mei 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik sluit me vaak af van dit soort berichten tbh
Waarom post je hier, gebakken banaanquote:Op maandag 19 mei 2025 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Egg fried rice met gewokte groente en kip![]()
En jij?!
Chrisquote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Je had in Amerika toch ook zo'n lul de behanger die z'n zwangere vrouw en twee kleine kindjes had vermoord omdat ie een nieuwe vriendin had.
Die had gelukkig daarvoor in Lord of the Rings gespeeld dus die had geen klusjes meer nodigquote:
lijkt me heel lastig en dubbelquote:Op maandag 19 mei 2025 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag interview met Lost-actrice. En die hoort 20 jaar na dato nog steeds dezelfde bijnaam die personages in de show toen aan haar personage gaven. Lijkt me eerst nog wel leuk maar na zoveel jaar ben je daar toch wel helemaal klaar mee
ahh, Swiebertje was echt in de tijd van mijn oudersquote:Op maandag 19 mei 2025 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo wordt dat in NL wel genoemd, wanneer een acteur altijd aan die ene rol wordt gelinkt en daardoor bijna geen ander werk kon vinden. Joop Doderer, die Swiebertje speelde had daar heel veel last van, vandaar dat men hier in NL spreekt over het Swiebertje effect.
Ik werd hierheen gelokt en hier zijn tot noch toe geen kloontjesquote:Op maandag 19 mei 2025 17:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Waarom post je hier, gebakken banaan
Ja je hoeft maar een keer bitchy te reageren op je fans en je bent voorgoed afgedaan. Lopen echt op hete kolenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lijkt me heel lastig en dubbel
[..]
ahh, Swiebertje was echt in de tijd van mijn ouders
Same, en las gisteren weer een van mijn favoriete boeken en die man had het ook over, er is zoveel positiefs gaande maar we kiezen ervoor om ons te focussen op het negatieve en daar voelen we ons allemaal alleen maar naar doorquote:
Nouja, toen die naald in mijn arm zat en ze uitgebreid gingen roeren opzoek naar een ader werd ik ook al een beetje misselijkquote:Op maandag 19 mei 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wordt je toch niet misselijk van?
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*geeft bananenijsje met glaasje ranja en bouillon
Is ook een beetje hetzelfde als al die mensen die helemaal tranen met tuiten huilen als de acteur die personage X in film Y speelde overleden is. Dat je kennelijk totaal niet meer jezelf bent maar alleen nog maar dat personagequote:Op maandag 19 mei 2025 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
huhquote:Op maandag 19 mei 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook een beetje hetzelfde als al die mensen die helemaal tranen met tuiten huilen als de acteur die personage X in film Y speelde overleden is. Dat je kennelijk totaal niet meer jezelf bent maar alleen nog maar dat personage
O, daar kan je dus niet tegen, dan snap ik het. Moet je ook de andere kant op kijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, toen die naald in mijn arm zat en ze uitgebreid gingen roeren opzoek naar een ader werd ik ook al een beetje misselijk
Sorry.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook een beetje hetzelfde als al die mensen die helemaal tranen met tuiten huilen als de acteur die personage X in film Y speelde overleden is. Dat je kennelijk totaal niet meer jezelf bent maar alleen nog maar dat personage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
of op alle sociale media berichten reageren dat ze niet meer gaan kijken omdat personage B uit serie O is vermoord door de schrijvers.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry.dat is toch niet zo gek? daarom weet ik niet of flash dat bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik vind ook iets van mensen die te dweperig doen met acteurs en actrices.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Joel Miller was ik toch een beetje verdrietig ook al wist ik dat het ging gebeurenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lol neequote:
Door wie?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik werd hierheen gelokt en hier zijn tot noch toe geen kloontjes
Nee het prikken zelf was geen probleem. En in de arm had ze ook al zitten roeren en dat was ook geen probleemquote:Op maandag 19 mei 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar kan je dus niet tegen, dan snap ik het. Moet je ook de andere kant op kijken.
Neem ff iets lekkers en focus je op iets leuks
Nou ja de acteur dus.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh
gaat het nou over de personage of over de acteur die dan komt te overlijden?
toen Hagrid dood ging was dat ook best zielig....quote:Op maandag 19 mei 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
En weet ook niet of het zo gek is dat mensen verdriet hebben dat de acteur achter een personage is overleden want.. de meeste mensen zullie de acteur niet anders kennen dan als een personage?
Misschien moet je een keer naar Thailand voor echt Thais etenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:39 schreef bitterbal het volgende:
Durf die thai toch niet aan. recensies zijn erg slecht
Hmm, ja voor de familie en bekenden van die persoon is dat misschien raar maar ja. Wat ik hierboven ook zeg, vind het ook wel logisch als men die acteur alleen maar kent van een personage? doen alsof je verdriet hebt om een persoon waar je niks van weet is ook weer zoietsquote:Op maandag 19 mei 2025 17:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Flash bedoeld zoals wanneer Alan Rickman overleed een hoop mensen dan zeiden : rip Snape
Huuu, ik voel dezequote:Op maandag 19 mei 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het prikken zelf was geen probleem. En in de arm had ze ook al zitten roeren en dat was ook geen probleem
Maar daarna met die andere naald ging ze dieper roeren en daar werd ik wel een beetje misselijk van
is wel zo, en zo is het weer mooi verwoordquote:Op maandag 19 mei 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen Hagrid dood ging was dat ook best zielig....
naja... Robbie Coltrane ging dood... en daar had ik niet veel last van... maar dat hij toen in die reunie een opmerking maakte in de richting.... over 50 jaar ben ik al overleden maar Hagrid niet, Hagrid leeft voort
Goed idee essiquote:Op maandag 19 mei 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer naar Thailand voor echt Thais eten
0+--0+*ASasd-+quote:Op maandag 19 mei 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja de acteur dus.
Maar goed misschien verwoord ik het wat onduidelijk, dat kan
Nee klopt ook. En juist ook wel interessant om dan meer van diegene te willen zien.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ja voor de familie en bekenden van die persoon is dat misschien raar maar ja. Wat ik hierboven ook zeg, vind het ook wel logisch als men die acteur alleen maar kent van een personage? doen alsof je verdriet hebt om een persoon waar je niks van weet is ook weer zoiets
ja daar ben ik het helemaal mee eens.quote:
Toetsenbord ook weer even afgestoftquote:Op maandag 19 mei 2025 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daar ben ik het helemaal mee eens.
enorm goed argument
Yvonnequote:
Ik ookquote:
Nu maar hopen dat je je snel beter gaat voelen danquote:Op maandag 19 mei 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het prikken zelf was geen probleem. En in de arm had ze ook al zitten roeren en dat was ook geen probleem
Maar daarna met die andere naald ging ze dieper roeren en daar werd ik wel een beetje misselijk van
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:51 schreef UitStraling het volgende:
"Vlaamse omroep VRT dreigt te stoppen met songfestival na massale Belgische publiekssteun voor liedje Israël"
us vs waarheidquote:Op maandag 19 mei 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Wat een zeldzaam slecht kutargument.
Ja, morgen ff horen of de vaste huisarts het ook eens is met het middel en dan gaat het hopelijk iets doenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je je snel beter gaat voelen dan
Oh ja we hebben nog de hoop dat het onzin is iddquote:
heb t niet opgezocht maar gok dat het onzin isquote:Op maandag 19 mei 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja we hebben nog de hoop dat het onzin is idd
Nou ja goed, stel dat het waar is. De VRT moet gewoon verslag doen van gebeurtenissen. En niet gaan lopen bepalen wat het publiek ergens van moet vinden.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja links he, totale schijt aan de meerderheid want wij weten alles beter en als jullie dat niet vinden dan zijn jullie stom en moeten jullie dood.
Ja baal er ook van. Uitgeslapen tot half elf okee. Maar toch. Dag alweer POEFF weg.quote:
Hoezo stel dat het waar is, u heeft een internetaansluiting, gebruik die aub.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja goed, stel dat het waar is. De VRT moet gewoon verslag doen van gebeurtenissen. En niet gaan lopen bepalen wat het publiek ergens van moet vinden.
Of is het inmiddels Vrije Russische Televisie geworden? Dan klopt het wel namelijk
Ook in België stemde het publiek massaal op de Israëlische inzending van het Eurovisie Songfestival, zangeres Yuval Raphael. De Vlaamse omroep VRT dreigt nu met een boycot van het songfestival omdat het liedjesfestijn steeds minder verbindend en apolitiek is, zoals het oorspronkelijk wel was bedoeld.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb t niet opgezocht maar gok dat het onzin is
oh, waarom balen? er is nog een hele avond!quote:Op maandag 19 mei 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja baal er ook van. Uitgeslapen tot half elf okee. Maar toch. Dag alweer POEFF weg.
Ook weer niet ZO veel zin in. Ik ga een biertje doppen denk ikquote:Op maandag 19 mei 2025 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo stel dat het waar is, u heeft een internetaansluiting, gebruik die aub.
Ja met eenbewonersvergadering tussen 8 en 9quote:Op maandag 19 mei 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, waarom balen? er is nog een hele avond!
Het ging er volgens mij meer om dat de VRT twijfelt aan de hoeveelheid stemmen op Israëlquote:Op maandag 19 mei 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja goed, stel dat het waar is. De VRT moet gewoon verslag doen van gebeurtenissen. En niet gaan lopen bepalen wat het publiek ergens van moet vinden.
Of is het inmiddels Vrije Russische Televisie geworden? Dan klopt het wel namelijk
Ja maar voor sommige mensen draait de wereld nu eenmaal de andere kant op.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:58 schreef bitterbal het volgende:
9 van de 10 keer als us zo'n rare quote plaatst is het waar
Wat kort. Die duren hier drie uurquote:Op maandag 19 mei 2025 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met eenbewonersvergadering tussen 8 en 9
Dat hele kutfestival wordt sowieso veel te belangrijk gemaakt.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:57 schreef Canopus het volgende:
Ik vond het wel jammer dat Israël niet won.
Was wel een stunt geweest
Van onder naar boven.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar voor sommige mensen draait de wereld nu eenmaal de andere kant op.
Ja, hier staat dus absoluut niet dat de vlaamse omroep wil boycotten omdat belgie te veel gestemd zou hebben op israelquote:Op maandag 19 mei 2025 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook in België stemde het publiek massaal op de Israëlische inzending van het Eurovisie Songfestival, zangeres Yuval Raphael. De Vlaamse omroep VRT dreigt nu met een boycot van het songfestival omdat het liedjesfestijn steeds minder verbindend en apolitiek is, zoals het oorspronkelijk wel was bedoeld.
https://www.telegraaf.nl/(...)0wel%20was%20bedoeld.
De wereld draait niet, de wereld is platquote:Op maandag 19 mei 2025 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar voor sommige mensen draait de wereld nu eenmaal de andere kant op.
en het omkopen van stemmen/optredens/meedoen etc etc etcquote:Op maandag 19 mei 2025 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ging er volgens mij meer om dat de VRT twijfelt aan de hoeveelheid stemmen op Israël
Het breekt gewoon de avond helemaal. Zo eten, dan die vergadering en dan kan je naar bed want dan wordt het donker.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat kort. Die duren hier drie uur!
Oh, vervelende tijdquote:Op maandag 19 mei 2025 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met eenbewonersvergadering tussen 8 en 9
Je kunt er in lezen wat je wil maar het gaat toch echt om het onvermogen, ongeloof en de onwil om te beseffen dat de gemiddelde Ans toch liever een IDF soldaat in haar bed ziet dan Ali in zijn vieze feestjurk.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en het omkopen van stemmen/optredens/meedoen etc etc etc
NOS is er in 2009 al mee gestoptquote:Op maandag 19 mei 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hele kutfestival wordt sowieso veel te belangrijk gemaakt.
Laat de VRT er lekker mee stoppen. En de NOS ook. En al die andere omroepen ook.
dat was toch niet het enige alternatief op het songfestivalquote:Op maandag 19 mei 2025 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt er in lezen wat je wil maar het gaat toch echt om het onvermogen, ongeloof en de onwil om te beseffen dat de gemiddelde Ans toch liever een IDF soldaat in haar bed ziet dan Ali in zijn vieze feestjurk.
niet gelezenquote:Op maandag 19 mei 2025 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt er in lezen wat je wil maar het gaat toch echt om het onvermogen, ongeloof en de onwil om te beseffen dat de gemiddelde Ans toch liever een IDF soldaat in haar bed ziet dan Ali in zijn vieze feestjurk.
NOS bestaat toch nog gewoonquote:
Helaas is alles gepolariseerd tegenwoordig.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat was toch niet het enige alternatief op het songfestival
nos deed het ESF uitzenden tot 2009quote:Op maandag 19 mei 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet gelezen
[..]
NOS bestaat toch nog gewoon![]()
Je kan ook gewoon niet kijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hele kutfestival wordt sowieso veel te belangrijk gemaakt.
Laat de VRT er lekker mee stoppen. En de NOS ook. En al die andere omroepen ook.
Hmm, past wel bij het evenementen gedeelte maar verder.. nah. NOS staat toch wat meer voor nieuwsquote:Op maandag 19 mei 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
nos deed het ESF uitzenden tot 2009
tegenwoordig is het avrotros
quote:Op maandag 19 mei 2025 18:04 schreef Canopus het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet kijken.
Alles maar meteen stoppen, omdat iets niet bevalt
Pathologische leugenaars ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze mannetje zouden ze in Syrië of Gaza al brandende van een hoge flat afgooien.
Jeetjequote:
Misschien, ligt beetje aan de prijs want heb voor hem geen ¤70 over ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
lol deze tattoo@:ama
als ie in NL is, zullen we dan gaan?!
Achter elkaar is ook wel intens, en ehhh was ie zo duur? Dat heb ik er ook echt niet voor over, max 30 oidquote:Op maandag 19 mei 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien, ligt beetje aan de prijs want heb voor hem geen ¤70 over ofzo.Ik wou de vorige keer via TicketSwap een kaartje halen alleen Sum 41 was een dag ervoor ofzo en ben oud.
Ik weet niet hoe duur het was volgens mij was het toen 30 maar toen ik naar Electric Callboy ging was het ook 30 en nu heb ik ook 70 betaald voor een kaartje.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achter elkaar is ook wel intens, en ehhh was ie zo duur? Dat heb ik er ook echt niet voor over, max 30 oid
ja kan snel gaanquote:Op maandag 19 mei 2025 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur het was volgens mij was het toen 30 maar toen ik naar Electric Callboy ging was het ook 30 en nu heb ik ook 70 betaald voor een kaartje.
Ik las bar gecleandquote:
Jij hebt echt vreemde kinks hoorquote:
Waar is dat te doen? en welke december??quote:Op maandag 19 mei 2025 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand (@:Bomenverzameling) zin om naar Sabaton te gaan in december?
ZiggoDome. 1 december.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar is dat te doen? en welke december??
Fucking 75 euro. Nee ik hou het wel bij die ene keer Sabaton in de Effenaar in 2011quote:Op maandag 19 mei 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ZiggoDome. 1 december.
Ik twijfel, want het is op fucking maandag, en ik moet dinsdag weer om 5 uur opstaan.
Laatste album van ze is ook niet denderend. Niet verkeerd, maar niet denderend.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Fucking 75 euro. Nee ik hou het wel bij die ene keer Sabaton in de Effenaar in 2011
ga naar dynamo open airquote:Op maandag 19 mei 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste album van ze is ook niet denderend. Niet verkeerd, maar niet denderend.
Zit ook te kijken naar Faun in Utrecht. Is iets beter bereikbaar voor me, is op een zaterdag, goedkoper, maar is de dag na een bruiloft.
Ik heb nog best wat om naar uit te kijken, heb nog iets van 6 optredens/concerten in het vooruitzicht dit kalenderjaarquote:Op maandag 19 mei 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste album van ze is ook niet denderend. Niet verkeerd, maar niet denderend.
Zit ook te kijken naar Faun in Utrecht. Is iets beter bereikbaar voor me, is op een zaterdag, goedkoper, maar is de dag na een bruiloft.
Eindje is lastig voor me. Meerdere dagen al helemaal wegens de kleine.quote:
Mijn littekens zijn wel wat minder 'clean'quote:
oh, ja ik ga ook maar een dag. Als ik gaquote:Op maandag 19 mei 2025 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindje is lastig voor me. Meerdere dagen al helemaal wegens de kleine.
Al zou Within Temptation wel weereens stoer zijn om te zien.
Wat een rare dag voor een concert.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ZiggoDome. 1 december.
Ik twijfel, want het is op fucking maandag, en ik moet dinsdag weer om 5 uur opstaan.
Nice. Welke?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog best wat om naar uit te kijken, heb nog iets van 6 optredens/concerten in het vooruitzicht dit kalenderjaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |