Ik heb hem gisteren wel ergens zien staan, twee verschillende foto's van hemquote:Op maandag 19 mei 2025 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Achter een betaalmuur ook. Hij kan zo aan me voorbij lopen maar ja, z'n foto is geblurd en het verhaal kon ik niet lezen.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:56 schreef StevenHyde het volgende:
@:Maily had deze TT eerst (GC / bed-jet ervaringen)
Gaat gewoon ergens anders lopen klooien en niet hierquote:Op maandag 19 mei 2025 16:56 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, dat je direct wil insinueren dat ik klooi? Dacht dat je als moderator onpartijdig moest zijn.
Ik vind het jammer dat je met zo'n post direct de toon al zet terwijl daar nog geen enkele aanleiding voor is.
Blijkbaar ben je al tegen me, voordat ik ook maar iets gedaan heb. Ik vind dat wel jammer. Als je het anders bedoelde of bedoelt hoor ik het graag, maar ik ben hier toch wel aardig door verbouwereerd.
Huisartsenzorg Drenthe?quote:
quote:IJsje met zure nasmaak moet jongeren wijzen op risico van achteraf betalen
Zorgen zijn er volop in de politiek over 'koop nu, betaal later'-diensten, maar ze verbieden kan het kabinet op dit moment niet. Om jongeren te waarschuwen voor schulden deelt staatssecretaris Nobel, verantwoordelijk voor schuldhulpverlening en armoedebeleid, vandaag op een school ijsjes uit die een zure nasmaak hebben.
Originele god of war was wel echt baas. Vooral die speedrun historie was echt lachen. Mooi spel, toen ik de infinite magic glitch had uitgevonden, was het leuke er wel een beetje van af.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de PS3 en 4 helemaal kapot gespeeldMaar toen was het nog met de Griekse goden en mythologie, de nieuwe is Noordse mythologie, dat trok me toch minder
Horizon Zero Dawn natuurlijkquote:
Senator Palpatine bedoel je?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs Paul Leo 14 is heel wat minder braafjes dan ik.
Oh die lijkt me niet zo leukquote:
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik dat dit land zwakzinnig is.
Kots en snot.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als die ijsjes echt een memorabel vieze nasmaak hebben.
Rustig ik doe letterlijk niks. Ik vond de opmerking van @dottekke gewoon erg onhandig. Enige reden waarom ik nu hier post. Als @Dotteke mij kan uitleggen hoe ze het bedoelde, dan heb ik er vrede mee en ben ik weg. Ik word nu namelijk ergens van beschuldigd wat ik geen eens doe. En daar wringt voor mij de schoen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:58 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed als Abid hier weer komt zuigen gaan we weer terug naar KLB uiteraard
Beetje lullig als we hem 2 SC's laten verneuken
Dat speelt @LTVDKquote:Op maandag 19 mei 2025 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Aberkullie en ik zijn Last of Us fangirls
Is toch wel een van mijn favoriete spellen ooit (Forbidden West misschien nog wel beter)quote:Op maandag 19 mei 2025 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die lijkt me niet zo leuk
Uncharted wil ik nog wel graag keertje spelen. Ook Naughty Dog spel
Als moderator zorg ik graag dat de boel goed loopt en gezellig blijft Je weet waarom ze daar wegzijn, schijnbaar om jou. Daarom geef ik alleen maar aan dat het hier gezellig is wij het ook graag gezellig willen houden. En wij niet van geklooi houden. Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op maandag 19 mei 2025 16:56 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, dat je direct wil insinueren dat ik klooi? Dacht dat je als moderator onpartijdig moest zijn.
Ik vind het jammer dat je met zo'n post direct de toon al zet terwijl daar nog geen enkele aanleiding voor is.
Blijkbaar ben je al tegen me, voordat ik ook maar iets gedaan heb. Ik vind dat wel jammer. Als je het anders bedoelde of bedoelt hoor ik het graag, maar ik ben hier toch wel aardig door verbouwereerd.
Uncharted is wel leuk, maar ik denk dat tomb raider reboot dan iets beter is. Ze zijn beide steeds in de sale, dus op zich voor een habbekrats te krijgen. De nieuwste Uncharted zou ik even mee wachten.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je de show wel? Wel aanradertje hoorquote:Op maandag 19 mei 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat speelt @:ltvdk
ik heb dat nooit gespeeld
Nee ook niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je de show wel? Wel aanradertje hoor
ik ga thai bestellenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze SC doet me nu denken aan de R&P SC van 10 jaar terug. Dat was razen razen razen.
Wat gaan we eten, vriendjes?
Last Of Us heb ik ook nooit gespeeld, heb ze wel liggen maar nooit in de PS gestoptquote:Op maandag 19 mei 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat speelt @:ltvdk
ik heb dat nooit gespeeld
Je poste al hier voor ik iets gezegd had. Dus ik was de reden niet dat je hier postenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:00 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Rustig ik doe letterlijk niks. Ik vond de opmerking van @:dottekke gewoon erg onhandig. Enige reden waarom ik nu hier post. Als @:Dotteke mij kan uitleggen hoe ze het bedoelde, dan heb ik er vrede mee en ben ik weg. Ik word nu namelijk ergens van beschuldigd wat ik geen eens doe. En daar wringt voor mij de schoen.
en de boodschap gehoord wordt. Ik zou alleen maar 'gratis ijs' horenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als die ijsjes echt een memorabel vieze nasmaak hebben.
Days Gone vind je denk ik ook leuk. En Assassins Creed, Far Cry, Life is Strangequote:Op maandag 19 mei 2025 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
jezusquote:Op maandag 19 mei 2025 17:00 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Rustig ik doe letterlijk niks. Ik vond de opmerking van @:dottekke gewoon erg onhandig. Enige reden waarom ik nu hier post. Als @:Dotteke mij kan uitleggen hoe ze het bedoelde, dan heb ik er vrede mee en ben ik weg. Ik word nu namelijk ergens van beschuldigd wat ik geen eens doe. En daar wringt voor mij de schoen.
Nou ja ik heb letterlijk iets van 80+ games nog in mijn Steam die ik nog niet gespeeld heb. En vervelende gewoonte om telkens terug te keren naar dezelfdequote:Op maandag 19 mei 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch wel een van mijn favoriete spellen ooit (Forbidden West misschien nog wel beter)
Ik heb ook m'n momenten hoor. Ik kwam er dit weekend na 9 jaar achter dat ook de achterruit van m'n auto een sproeier had.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mensen zijn zwakzinnig, maar nooit jijzelf
Ja het is wel druk vandaag, niet echt te volgenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze SC doet me nu denken aan de R&P SC van 10 jaar terug. Dat was razen razen razen.
Dat eerste begrijp ik volkomen. Maar dat iemand mij niet mag betekent niet per definitie dat ik zit te klooien. Geert Wilders mag buitenlanders niet, betekent dat dat elke buitenlander zit te klooien. Ik wil het hier best met rust laten en niet hier posten, maar dan wil ik wel duidelijk hebben. Dat dat heeft te maken met dat zij mij niet kunnen uitstaan om wie ik ben. Niet omdat ik zogenaamd doelbewust de boel loop te klooien. Dat laatste vind ik namelijk een onterechte beschuldiging. En ik hoop dat je daar over nadenkt, dat wanneer je mensen beschuldigd ze juist gaan blijven posten omdat ze zich willen verdedigen. Als jij de beschuldiging weghaalt hoef ik mij niet te verdedigen. Zo simpel is het.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als moderator zorg ik graag dat de boel goed loopt en gezellig blijft Je weet waarom ze daar wegzijn, schijnbaar om jou. Daarom geef ik alleen maar aan dat het hier gezellig is wij het ook graag gezellig willen houden. En wij niet van geklooi houden. Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Staan allemaal in de bibliotheekquote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Days Gone vind je denk ik ook leuk. En Assassins Creed, Far Cry, Life is Strange
Tomatensoepje.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Egg fried rice met gewokte groente en kipquote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Das toch met die pedro?
Pedro Godquote:Op maandag 19 mei 2025 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Das toch met die pedro?
Ik zei ook niet Roesjesjager ga niet zitten klooien ik zeiquote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dat eerste begrijp ik volkomen. Maar dat iemand mij niet mag betekent niet per definitie dat ik zit te klooien. Geert Wilders mag buitenlanders niet, betekent dat dat elke buitenlander zit te klooien. Ik wil het hier best met rust laten en niet hier posten, maar dan wil ik wel duidelijk hebben. Dat dat heeft te maken met dat zij mij niet kunnen uitstaan om wie ik ben. Niet omdat ik zogenaamd doelbewust de boel loop te klooien. Dat laatste vind ik namelijk een onterechte beschuldiging. En ik hoop dat je daar over nadenkt, dat wanneer je mensen beschuldigd ze juist gaan blijven posten omdat ze zich willen verdedigen. Als jij de beschuldiging weghaalt hoef ik mij niet te verdedigen. Zo simpel is het.
Yes Pedro Pascal en meest gehate actrice van 2025 Bella Ramsey.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Das toch met die pedro?
Wat eet jij vanavond?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef vrijgevochten het volgende:
Hey kneusjes waarom posten jullie ineens in deze perfecteburgersaaielullenslowchat
En daarna boos worden als er een vieze nasmaak aanzit?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en de boodschap gehoord wordt. Ik zou alleen maar 'gratis ijs' horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |