SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Oh jullie wachten ook echt geduldig op de lapo jeetje
We zijn opgevoed.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Ja zeker op topickaap ligt een zware strafquote:Op maandag 19 mei 2025 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Nouja, daarom staat het dus onlinequote:Op maandag 19 mei 2025 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mijn nieuwsgierigheid wint het vaker van mijn fobie. Daarom ben ik ook aan The Pitt begonnen, maar ik denk dat ik dat toch wel echt iets the graphic vindt. Rip
Jij loopt hopeloos achter!quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Peer, bosvruchten of dracula?
[..]
precies
Heel goedquote:Op maandag 19 mei 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij zitten hier wel bovenop alle snack-trends.
Ja je zou zeggen dat je na zo lang op internet rondzwerven dat je wat minder naief daarin bent maar helaasquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 19 mei 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn "nieuwe" refurbished droger is alweer geluiden aan het maken alsof er een *** mod edit***in gemarteld wordt dus ik hang de boel maar gewoon buiten
*geeftquote:
dat is wel herkenbaarquote:Op maandag 19 mei 2025 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je zou zeggen dat je na zo lang op internet rondzwerven dat je wat minder naief daarin bent maar helaas
Dank jequote:
Toch even opzoekenquote:ja dat is nieuw hip ijsje
Ik ben vandaag in de polders rondom Budadorpje geweest, volgens mij op een weg waar ik nog nooit ben geweest (of in ieder geval de afgelopen 30 jaar niet ofzo), was iets met Verbrande Hoef ofzoquote:
Zou gelijk bellen dat ze hem nakijken of omruilenquote:
Fles djoekt dat ding gewoon van het balkon.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou gelijk bellen dat ze hem nakijken of omruilen
jaaaa, ikkeeeequote:
Ook een oplossingquote:Op maandag 19 mei 2025 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Fles djoekt dat ding gewoon van het balkon.
Ik weet niet zeker of dit als een ** Mod Edit*** klinkt hoor.quote:
We zitten hier wel gezellig en gaan niet klooien hierquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zitten hier wel gezellig en gaan niet klooien hier
Hoor je dat, @UitStraling ?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@Aberkullie en ik zijn Last of Us fangirlsquote:
Ja moet ik nog eens spelen, heb hem installed staan al een tijdquote:
Djoekquote:Op maandag 19 mei 2025 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Achter een betaalmuur ook. Hij kan zo aan me voorbij lopen maar ja, z'n foto is geblurd en het verhaal kon ik niet lezen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Heel Nederland is op zoek naar die vieze kerel maar ik zou hem even afplakken![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-zou-gaan~a5dc526a/
Nou ja hij doet het wel op zich. Maar volgende keer toch maar weer gewoon een nieuwe van Coolblue.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou gelijk bellen dat ze hem nakijken of omruilen
Op de PS3 en 4 helemaal kapot gespeeldquote:
Soms denk ik dat dit land zwakzinnig is.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Achter een betaalmuur ook. Hij kan zo aan me voorbij lopen maar ja, z'n foto is geblurd en het verhaal kon ik niet lezen.
Het is echt superdruk in in het centrumquote:Op maandag 19 mei 2025 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op naar Eindhoven. Net op tijd om nog even te rellen.
Last of Us, Uncharted, HZDquote:Op maandag 19 mei 2025 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Aberkullie en ik zijn Last of Us fangirls
Ik vind het jammer, dat je direct wil insinueren dat ik klooi? Dacht dat je als moderator onpartijdig moest zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |