SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even onthouden voor volgend jaar. Of met het EK ofzo.
brie en druivenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had deze met Pasen:
https://www.leukerecepten.nl/recepten/mini-sandwiches-met-brie/
Ik heb nu versgebakken sneetjes speltbrood met zonnebloem en pompoenpitten, met daarop hummus, tonijn en komkommerquote:Op maandag 19 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week ook zo'n lekker broodje. Een soort brioche met avocado, kikkererwten en radijs
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week ook zo'n lekker broodje. Een soort brioche met avocado, kikkererwten en radijs
Oh manmanquote:Op maandag 19 mei 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu versgebakken sneetjes speltbrood met zonnebloem en pompoenpitten, met daarop hummus, tonijn en komkommer
dan niet doen, of opsplitsenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel te veel foto's. Geen zin om uit te zoeken.
Smaakt zeeeeer decadentquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo klinkt het ooken pics van je brood?
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Hihihi, ik denk dat ik de planten ga bestellen bij een bedrijf in Brabant. Mn vader chaffeurt daarvoor, ik hoop dat hij mn plantjes komt brengen![]()
oh dat ziet er echt super goed uitquote:
Het is echt lekker broodquote:Op maandag 19 mei 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat ziet er echt super goed uit
Hoe heb je dat zo netjes gesneden, elektrisch mes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is echt lekker broodYo zo'n ding wil ik eigenlijk ook wel hebben. Met een broodmes wordt het toch altijd net niet hoe je het wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
De airfryer is het centrum van je bestaan. Daar maak je ruimte voorquote:Op maandag 19 mei 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Maar ik wil eigenlijk ook wel een airfryer maar ja dan moet ik toch echt ruimte zien te maken in de instellingkast in het washok.
Ik zou wel zo'n dubbele willen.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De airfryer is het centrum van je bestaan. Daar maak je ruimte voor
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is echt lekker broodwat een mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha same, airfryer zou ik wel graag willen maar niet met de ruimte die ik nu heb. Komt wel ooit, of nietquote:Op maandag 19 mei 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Maar ik wil eigenlijk ook wel een airfryer maar ja dan moet ik toch echt ruimte zien te maken in de instellingkast in het washok.
Baby darling doll face honey
Ja ik kan misschien de magnetron proberen in die kast te zetten en dan de airfryer op de plek van de magnetron in de keuken. Ik heb wel stroom bij die stellingkast en de magnetron gebruik ik toch heel weinig maar helemaal weg doen kan ik ook niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan kun je wel appelflapjes makenquote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ga er 1 kopen voor in thailand als ik terug ben
badkamer een optie? @Nattekatquote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan misschien de magnetron proberen in die kast te zetten en dan de airfryer op de plek van de magnetron in de keuken. Ik heb wel stroom bij die stellingkast en er magnetron gebruik ik toch heel weinig maar helemaal weg doen kan ik ook niet.
Hebben ze daar airfryertsnacks in de supermarkt?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ga er 1 kopen voor in thailand als ik terug ben
Nachtkastje.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan misschien de magnetron proberen in die kast te zetten en dan de airfryer op de plek van de magnetron in de keuken. Ik heb wel stroom bij die stellingkast en de magnetron gebruik ik toch heel weinig maar helemaal weg doen kan ik ook niet.
Verlengsnoer.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen stroomaansluiting in mijn badkamertje.
Lolnee, dat is de koffiezettert al.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In theorie past dat wel maar ik weet niet.. denk niet dat dit een goed plan is.quote:
ja maar niet de snacks zoals wij die kennen geloof ik. Maar denk wel loempia's of kipnuggetsquote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze daar airfryertsnacks in de supermarkt?
Op zich vind ik mijn idee van de magnetron ergens in of op die stellingkast zetten en de airfryer in de keuken wel een goed idee.quote:
Nadeel: moet je alsnog je nest uit om de snacks uit het vriesvak te halen.quote:
Vriezer ook in de slaapkamer neerzetten.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nadeel: moet je alsnog je nest uit om de snacks uit het vriesvak te halen.
denk het wel anders had je geen lichtquote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen stroomaansluiting in mijn badkamertje.
Alles wat koelkastig is, wil ik niet naast slapen.quote:
airfryer is wel lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zich vind ik mijn idee van de magnetron ergens in of op die stellingkast zetten en de airfryer in de keuken wel een goed idee.
dit is de beste optiequote:
Ik heb de magnetron ook in de kast staan. In het Achterhuis zelfs.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan misschien de magnetron proberen in die kast te zetten en dan de airfryer op de plek van de magnetron in de keuken. Ik heb wel stroom bij die stellingkast en de magnetron gebruik ik toch heel weinig maar helemaal weg doen kan ik ook niet.
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb de magnetron ook in de kast staan. In het Achterhuis zelfs.
[ afbeelding ]
Vriezertje als nachtkastje. Airfryert erop.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nadeel: moet je alsnog je nest uit om de snacks uit het vriesvak te halen.
Ik lach niet hoor want het lijkt mij ook wel verdomd handig.quote:
weet je wat, ik ga nu naar de dirkquote:Op maandag 19 mei 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
Misschien ga ik binnenkort wel even kijken naar een airfryer, maar ja die heb je ook in allemaal soorten en prijzen en maten. Moeilijk moeilijk.
Ik heb de goedkoopste van Philipsquote:Op maandag 19 mei 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
Misschien ga ik binnenkort wel even kijken naar een airfryer, maar ja die heb je ook in allemaal soorten en prijzen en maten. Moeilijk moeilijk.
Ja ik heb ook een oven maar ik denk dat een airfryer toch net iets praktischer is als ik even snel kroketje wil opwarmen. En patat uit de oven is het vaak ook net niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een oven dus geen airfryer nodig
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze daar airfryers in de aanbieding
Hmmmquote:Op maandag 19 mei 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de goedkoopste van PhilipsHij warmt snacks op. Klaar.
Oh lolquote:Op maandag 19 mei 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee maar ik dacht bij jouw post 'je hebt gelijk, gun jezelf iets, koop ijsjes'
we negeren even dat ik echt onwijs veel geld aan het uitgeven ben maar yolo. Of het zijn geen onzin aankopen het is gewoon.. alles tegelijk
had je toevallig mijn nieuwe fiets gezienquote:
Strandquote:Op maandag 19 mei 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga morgen wandelen bij het strand, daar heb ik veel zin in. Met een vriendje die ik lang niet heb gezien maar die echt zo lief is eigenlijkmoet daar (nog steeds) aan wennen. Misschien heb ik dit al 10 keer verteld, denk het wel
Jazekerquote:Op maandag 19 mei 2025 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had je toevallig mijn nieuwe fiets gezien
en de tattoo's die ik wil maar onzeker over ben dus heb maar een stencil apparaat gekocht![]()
?!
die geur alleen al!!!quote:
je mag hier komen wandelenquote:Op maandag 19 mei 2025 13:55 schreef Recce het volgende:
Ik wil ook aan het strand wandelen, maar ik heb geen strand!
ohquote:Op maandag 19 mei 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazekerhad de fiets nog een like gegeven dacht ik.
Hoeveel km zou die wandeling zo'n beetje zijn?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die geur alleen al!!!
[..]
je mag hier komen wandelen![]()
kijk deze route is leuk, denk ik
https://www.ns.nl/dagje-u(...)ag-scheveningen.html
en dan bij het ceviche restaurant eten
Same.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een oven dus geen airfryer nodig
Als ik nou heel veel energie had, was dat een heel goed plan.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en op het einde zegt Kaarija nog europapa thank you.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hadden jullie dit al gehoord
8 km naar de boulevard.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel km zou die wandeling zo'n beetje zijn?
8 of 19 km staat er op internetquote:Op maandag 19 mei 2025 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel km zou die wandeling zo'n beetje zijn?
Waarom zou je in de stad gaan wandelen als je ook in het bos kan verdwalen?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die geur alleen al!!!
[..]
Moet er ook wel bij zeggen dat m'n huidige oven serieus snel warm is, dat maakt het ook wat interessanter om "even snel" wat op te warmen. De vorige niet, daarbij was ik eigenlijk al over m'n "zin in snack" heen tegen de tijd dat 'ie warm was.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een oven, maar gebruik de AF ook vaak.
Soms heb je zin in appeltaart, soms in chocoladetaart.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zou je in de stad gaan wandelen als je ook in het bos kan verdwalen?
Altijd chocoladetaartquote:Op maandag 19 mei 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms heb je zin in appeltaart, soms in chocoladetaart.
Smaken verschillen.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik nou heel veel energie had, was dat een heel goed plan.
Die liefde is echt zo liefquote:Op maandag 19 mei 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en op het einde zegt Kaarija nog europapa thank you.En baby lasagna heeft dezelfde kleur blauw aan als Joost vorig jaar en Kaarija heeft soort van puntige schouders.
teleportatie is nog niet uitgevondenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zou je in de stad gaan wandelen als je ook in het bos kan verdwalen?
Ja de terugweg is 11 km staat er, dus dat klopt dan wel.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
8 of 19 km staat er op internet
ik vind het oprecht wel een leuk idee
Die van mij heeft ook zo'n snelle voorverwarmingsfunctie, en toch gebruik ik de AF best vaakquote:Op maandag 19 mei 2025 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet er ook wel bij zeggen dat m'n huidige oven serieus snel warm is, dat maakt het ook wat interessanter om "even snel" wat op te warmen. De vorige niet, daarbij was ik eigenlijk al over m'n "zin in snack" heen tegen de tijd dat 'ie warm was.
Ok, niet echt, want vreetboei, maar beeldspraak ditdat.
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Yo zo'n ding wil ik eigenlijk ook wel hebben. Met een broodmes wordt het toch altijd net niet hoe je het wil.
Die had ik toen voor mijn verjaardag gekregen vlak nadat ik die bakbroodmachine had gekochtquote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat een mooi ding
[..]
haha same, airfryer zou ik wel graag willen maar niet met de ruimte die ik nu heb. Komt wel ooit, of niet
Gewoon je rug recht houden als die moeilijk gaat lopen doenquote:
Wij staan achter je!quote:
Daarom, net waar je pet naar staat.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Een stad kan toch ook mooi zijn? Het een sluit het ander niet uit.
Schrikt ze zich helemaal de pleuris al ze omdraaitquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Het juiste antwoord op appel- of chocoladetaart was dan natuurlijk ook "Both".
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schrikt ze zich helemaal de pleuris al ze omdraait
Over appeltaart gesproken, @Budapestenaar, zag dat naast die tropische appel ook de normale appeltaart gewoon in de bonus isquote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn stad is werkelijk prachtig, gelardeerd met eeuwenoude bomen, middeleeuwse charme en de meest vriendelijke inwoners vol joie de vivre, zelfs vogels glimlachen tevreden als ze overvliegen.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Een stad kan toch ook mooi zijn? Het een sluit het ander niet uit.
hmm, dit zou best lekker kunnen zijn denk ikquote:
Ik gebruik het werkelijk allebei.quote:
Ja. Ze weten alleen nog niet dat ze het fout hebben.quote:
denk ik ookquote:Op maandag 19 mei 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dit zou best lekker kunnen zijn denk ik
Tropische appel? appels zijn van het woeste noorden.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over appeltaart gesproken, @:Budapestenaar, zag dat naast die tropische appel ook de normale appeltaart gewoon in de bonus is
Zou wel knap zijn, ik leun met mijn hoofd tegen de muurquote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je met borsten om moet gaanquote:
psst, we zitten in de muurquote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn, ik leun met mijn hoofd tegen de muur
Zo noordelijk is Kazachstan toch niet?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tropische appel? appels zijn van het woeste noorden.
quote:
https://www.ah.nl/product(...)-appeltaart-tropicalquote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tropische appel? appels zijn van het woeste noorden.
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je met borsten om moet gaan![]()
ja wel van mezelf maar bij anderen, ehh help
Ik vond die echt heel lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)-appeltaart-tropical
fruit (appel, 3,2% ananas, 2,7% perzik, 2,4% abrikoos),
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn stad is werkelijk prachtig, gelardeerd met eeuwenoude bomen, middeleeuwse charme en de meest vriendelijke inwoners vol joie de vivre, zelfs vogels glimlachen tevreden als ze overvliegen.
Dus de ananas maakt het tropisch.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)-appeltaart-tropical
fruit (appel, 3,2% ananas, 2,7% perzik, 2,4% abrikoos),
WRIJF HET ER EVEN INquote:Op maandag 19 mei 2025 14:23 schreef Recce het volgende:
[..]Zoveel omgang met andere borsten heb je toch niet?
Maar dan is chocoladetaart een slecht voorbeeld, want het is altijd chocoladetaart. Dan kun je beter laten kiezen tussen appeltaart of cheesecake ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meestal blijf ik er inderdaad ook maar af.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je met borsten om moet gaan![]()
ja wel van mezelf maar bij anderen, ehh help
Nou ja dat kan ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn stad is werkelijk prachtig, gelardeerd met eeuwenoude bomen, middeleeuwse charme en de meest vriendelijke inwoners vol joie de vivre, zelfs vogels glimlachen tevreden als ze overvliegen.
streep het agressief doorquote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
Er staat hier in kinderboek in het rek met de titel "Eet jouw dokter ook patat?"
niet te hard wrijven. dat is niet lekkerquote:
Jij hebt nu de stift gepakt en alle patat door gestreept om er friet van te maken?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
Er staat hier in kinderboek in het rek met de titel "Eet jouw dokter ook patat?"
We staan buiten, met onze neuzen tegen het raam gedruktquote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
*opent boek*quote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
Ik doe het lekker toch.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ze gebruikt beide termen. Dat kan niet hoor.
it is usquote:Op maandag 19 mei 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
Hmm, dat ik net kwam zitten was ik se enige in se wachtkamer, nu zitten we met 5
Ik ben opgegroeid tussen lui die liever appel hebben, m'n beeld is niet perse realistisch.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan is chocoladetaart een slecht voorbeeld, want het is altijd chocoladetaart. Dan kun je beter laten kiezen tussen appeltaart of cheesecake ofzo.
Ja we kwamen er achter de we niet achter je konden gaan staan dus zijn er maar bij gaan zittenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
Hmm, dat ik net kwam zitten was ik se enige in se wachtkamer, nu zitten we met 5
En jij bent dan als laatste aan de beurt.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
Wie is de hoogbejaarde die zijn oren komt laten uitspuiten?quote:
ik heb ook liever appeltaartquote:Op maandag 19 mei 2025 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid tussen lui die liever appel hebben, m'n beeld is niet perse realistisch.
USquote:Op maandag 19 mei 2025 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie is de hoogbejaarde die zijn oren komt laten uitspuiten?
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:26 schreef Recce het volgende:
[..]
En jij bent dan als laatste aan de beurt.
Ahja, dat verklaart veelquote:
ja samequote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal blijf ik er inderdaad ook maar af.Zijn ook niet veel situaties wanneer er anders van me wordt verwacht, dus dat scheelt weer.
oh zie bovenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet te hard wrijven. dat is niet lekker
Appeltaart is toch vaak wel de lekkerste taartquote:
heb je het weer stuk gemaakt???quote:Op maandag 19 mei 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit net op de website van het Mauritshuis te kijken maar dat klapt er spontaan uit.
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
En wie is die man in dat flitsende blauwe pak?
Als die straks heel erg gaan lopen knipogen moet je de assistente even erbij roepenquote:
kan wel, zie je tochquote:Op maandag 19 mei 2025 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ze gebruikt beide termen. Dat kan niet hoor.
quote:
Dat ie me straks komt halen en dat iedereen opstaatquote:Op maandag 19 mei 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we kwamen er achter de we niet achter je konden gaan staan dus zijn er maar bij gaan zitten
Nou zegquote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
voor okselmeuk of iets anders?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit net op de website van het Mauritshuis te kijken maar die klapt er spontaan uit.
quote:
de vis op het drogequote:Op maandag 19 mei 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan wel, zie je toch![]()
[..]hahaha, maarja, dat klopt
ik kom tot hoi en daarna hap ik naar adem
Als 1 manquote:Op maandag 19 mei 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ie me straks komt halen en dat iedereen opstaat
quote:
Je moet hoi ook tegen het gezicht zeggen, niet naar de borsten.quote:[..]hahaha, maarja, dat klopt
ik kom tot hoi en daarna hap ik naar adem
Oh dus dat gaat er misquote:Op maandag 19 mei 2025 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Je moet hoi ook tegen het gezicht zeggen, niet naar de borsten.
ik doe helemaal niksquote:Op maandag 19 mei 2025 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk over iedereen heenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Straks gaat de deur van de wachtkamer op slot en mogen jullie uitvechten wie als eerste naar binnen magquote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
Er is inmiddels nog iemand bijgekomen
Maar nog niemand opgeroepen
ik weet niet waarom maar dit klinkt warmquote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
"Will mevrouw essn met d'r hills- ik bedoel mevrouw essnhills nu komen?"quote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
Ik laat het de mannen uitvechten en dan glip ik er ongemerkt stilletjes langsquote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks gaat de deur van de wachtkamer op slot en mogen jullie uitvechten wie als eerste naar binnen mag
Zo zou het altijd moetenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks gaat de deur van de wachtkamer op slot en mogen jullie uitvechten wie als eerste naar binnen mag
das ballie, die is nog gewend aan de Thaise snelheidquote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
zou ze proberen kapot te knijpen, oprottenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik werd een keer aangesproken door een ladyboy in Thailand. Ze vertelde dat ze net nieuwe borsten had en dat ik wel even mocht voelen. Dus ik zo van hoeft niet maar voordat ik het wist had ze mijn handen op haar borsten gezet en moest ik er in knijpen
nou das ook niet aardigquote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou ze proberen kapot te knijpen, oprotten
maar t is ongewenst seksueel gedrag wat ze doet. jij zegt nee.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das ook niet aardig![]()
ze was juist super trots op ze. Zei dat ze er heel hard voor heeft moeten sparen
ik vind het ook echt heel onaardig en super ongepast en omgekeerde aanranding als ik ongevraagd iemand zn borsten MOET voelen????quote:Op maandag 19 mei 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das ook niet aardig![]()
ze was juist super trots op ze. Zei dat ze er heel hard voor heeft moeten sparen
dit jaquote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar t is ongewenst seksueel gedrag wat ze doet. jij zegt nee.
ja het was een wat vreemde situatiequote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar t is ongewenst seksueel gedrag wat ze doet. jij zegt nee.
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit ja
inb4 alle mannen 'haha voel mn piemel ben er echt super trots op'
gelukkigquote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het was een wat vreemde situatie![]()
Ik heb het niet zo ernstig ervaren
nee jij vindt het ook prima als iemand je aan zijn vrienden voorstelt als jodenhater en nazi....quote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het was een wat vreemde situatie![]()
Ik heb het niet zo ernstig ervaren
Ooit word ik volwassen genoeg om mij aan het lijstje te houden.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:37 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga nu die ijsjes halen + een heel boodschappenlijstje want zo gaat dat als je voor een ding wil gaan
zo ver zijn mijn ouders zelfs nog nietquote:Op maandag 19 mei 2025 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooit word ik volwassen genoeg om mij aan het lijstje te houden.
Bwahahaha.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooit word ik volwassen genoeg om mij aan het lijstje te houden.
Ongewenste intimiteit.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik werd een keer aangesproken door een ladyboy in Thailand. Ze vertelde dat ze net nieuwe borsten had en dat ik wel even mocht voelen. Dus ik zo van hoeft niet maar voordat ik het wist had ze mijn handen op haar borsten gezet en moest ik er in knijpen
ja neem ik ook niet zo serieus nee :pquote:Op maandag 19 mei 2025 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee jij vindt het ook prima als iemand je aan zijn vrienden voorstelt als jodenhater en nazi....
dus eerlijk gezegd denk ik dat we inderdaad niet dezelfde standaarden hebben
quote:
Nou dan geef ik het maar op.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwahahaha.
Die hoop heb ik laten varen.
zou ook wel raar zijn als door twee pakjes je ineens 0 ruimte over hebt ;Pquote:Op maandag 19 mei 2025 14:39 schreef drakin het volgende:
Zo 2 megapakjes zijn inmiddels binnen en ik heb nog ruimte over in huis
1 pakje is ongeveer 1 vierkante meter, 30 kg kledingquote:Op maandag 19 mei 2025 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ook wel raar zijn als door twee pakjes je ineens 0 ruimte over hebt ;P
Ieuws wat een massive steenpuistquote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou ze proberen kapot te knijpen, oprotten
Heb je een kledingwinkel of ga je eentje beginnen?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:41 schreef drakin het volgende:
[..]
1 pakje is ongeveer 1 vierkante meter, 30 kg kleding
En ander pakje 24 fruitkistjes/aardappelkratjes
En huis staat al vrij vol, bedrijf zit erin en 2 kamers met winkelassortiment.
Ik heb een webwinkel en sta op festivals/markten met oa kledingquote:Op maandag 19 mei 2025 14:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je een kledingwinkel of ga je eentje beginnen?
Nu snap ik waarom je 24 van die kistjes moest hebben. Wat voor kleding verkoop je? Heb je een foto (of een paar).quote:Op maandag 19 mei 2025 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een webwinkel en sta op festivals/markten met oa kleding
En nog een baan in de zorg waar ik nu naartoe ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:45 schreef Crack_ het volgende:
UBERHEBLICH, UBERLEGEN, UBERNEHMEN, UBERGEBEN
UBERRASCHEN UBERFALLEN
DEUTSCHLAND DEUTSCHLAND UBER ALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]Frau Krek, Beruhigen Sie Sich!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
UBERRASCHEN UBERFALLEN
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.berkery.nl/fok/00smile/headbang02.gif
https://www.berkery.nl/fok/00smile/Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
UBERRASCHEN UBERFALLEN
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]Sow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
UBERRASCHEN UBERFALLEN
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]Fijn nummer dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Je bent beetje een moeder die alleen nog maar foto's van haar baby post en zelfs je account is je baby geworden.quote:
Naam op Facebook veranderen in IeniminiemuisAmbarquote:Op maandag 19 mei 2025 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent beetje een moeder die alleen nog maar foto's van haar baby post en zelfs je account is je baby geworden.
Ik en de hond zijn straks samen wequote:Op maandag 19 mei 2025 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent beetje een moeder die alleen nog maar foto's van haar baby post en zelfs je account is je baby geworden.
Nou dan ben ik hier met <10 minuten wel pleitequote:Op maandag 19 mei 2025 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Als alles meezit straks >10 jaar Ambar spam
Waarom moet ik lachenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan ben ik hier met <10 minuten wel pleite
Ipv de scheurkalender?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan ben ik hier met <10 minuten wel pleite
Zodra die babi pangang er is gaat ze ook d'r accountnaam aanpassen naar Ambarquote:Op maandag 19 mei 2025 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nee!quote:
Draait ie niet meer?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat ik de wasmachine te vol heb gedaan
Moet de KSC weer in actie komen?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat ik de wasmachine te vol heb gedaan
Nee dat niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodra die babi pangang er is gaat ze ook d'r accountnaam aanpassen naar Ambar
ik heb nog hoofdpijn van de vorigequote:
Kun je een filmpje maken?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar zie de kleding niet bewegen
En dan zeker elke post afsluiten met:quote:Op maandag 19 mei 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Ambar krijgt zijn eigen FOK!account.
Je moet de trommel nooit helemaal volproppen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
ah nu beweegt het een beetje. Als het zo vol zit dat het niet kan bewegen wordt het ook niet schoon
zorgen dat je pa wordtquote:
scheurkalender doen we niet meer. Is vanochtend besloten.quote:
watquote:Op maandag 19 mei 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn "nieuwe" refurbished droger is alweer geluiden aan het maken alsof er een mongooltje in gemarteld wordt dus ik hang de boel maar gewoon buiten
quote:Op maandag 19 mei 2025 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
scheurkalender doen we niet meer. Is vanochtend besloten.
Gaat die in DTS posten?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Ambar krijgt zijn eigen FOK!account.
Past die niet in je badkamer?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
Ben benieuwd of ik thailand de wasmachine op het terras/balkon kan plaatsen. Anders moet die achter het huis en dat lijkt mij niet zo slim met de overstromingen
Uhuh, maar ik ga het niet kijken, want dat 1 uur en 18 min jankenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt echt aandoenlijk.
[ link | afbeelding ]
jawel.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo klein is het daar toch niet?
Al geprobeerd, geen succes.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:13 schreef Aberkullie het volgende:
@:Fok-it @:Kaneelstokje @:Fippingcoin @:Solotovski @:GGMM @:Niels0kurovski hier verder
Is die de kwaliteitsinjectie waar we zo op zitten te wachten?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:13 schreef Aberkullie het volgende:
@:Fok-it @:Kaneelstokje @:Fippingcoin @:Solotovski @:GGMM @:Niels0kurovski hier verder
Wtf??quote:Op maandag 19 mei 2025 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha weer een blik kutvolk. Alles in de blok.
Beetje als purschuim in een ballonquote:Op maandag 19 mei 2025 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is die de kwaliteitsinjectie waar we zo op zitten te wachten?
Gewoon negeren. Hij is een beetje boos over hondenfoto'squote:
O ik schrok al. We komen tijdelijk, wij zitten met een kloontjesprobleem in ons eigen clubhuisquote:Op maandag 19 mei 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Hij is een beetje boos over hondenfoto's
Na dit zijn wel leuke users over het algemeen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha weer een blik kutvolk. Alles in de blok.
quote:Op maandag 19 mei 2025 15:19 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
O ik schrok al. We komen tijdelijk, wij zitten met een kloontjesprobleem in ons eigen clubhuis
Hier is iedereen welkomquote:Op maandag 19 mei 2025 15:19 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
O ik schrok al. We komen tijdelijk, wij zitten met een kloontjesprobleem in ons eigen clubhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |