quote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je met borsten om moet gaan![]()
ja wel van mezelf maar bij anderen, ehh help
Ik vond die echt heel lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)-appeltaart-tropical
fruit (appel, 3,2% ananas, 2,7% perzik, 2,4% abrikoos),
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn stad is werkelijk prachtig, gelardeerd met eeuwenoude bomen, middeleeuwse charme en de meest vriendelijke inwoners vol joie de vivre, zelfs vogels glimlachen tevreden als ze overvliegen.
Dus de ananas maakt het tropisch.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)-appeltaart-tropical
fruit (appel, 3,2% ananas, 2,7% perzik, 2,4% abrikoos),
WRIJF HET ER EVEN INquote:Op maandag 19 mei 2025 14:23 schreef Recce het volgende:
[..]Zoveel omgang met andere borsten heb je toch niet?
Maar dan is chocoladetaart een slecht voorbeeld, want het is altijd chocoladetaart. Dan kun je beter laten kiezen tussen appeltaart of cheesecake ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Het juiste antwoord op appel- of chocoladetaart was dan natuurlijk ook "Both".
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn, ik leun met mijn hoofd tegen de muur
Meestal blijf ik er inderdaad ook maar af.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je met borsten om moet gaan![]()
ja wel van mezelf maar bij anderen, ehh help
Nou ja dat kan ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn stad is werkelijk prachtig, gelardeerd met eeuwenoude bomen, middeleeuwse charme en de meest vriendelijke inwoners vol joie de vivre, zelfs vogels glimlachen tevreden als ze overvliegen.
streep het agressief doorquote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
Er staat hier in kinderboek in het rek met de titel "Eet jouw dokter ook patat?"
niet te hard wrijven. dat is niet lekkerquote:
Jij hebt nu de stift gepakt en alle patat door gestreept om er friet van te maken?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
Er staat hier in kinderboek in het rek met de titel "Eet jouw dokter ook patat?"
We staan buiten, met onze neuzen tegen het raam gedruktquote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn, ik leun met mijn hoofd tegen de muur
*opent boek*quote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
Ik doe het lekker toch.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ze gebruikt beide termen. Dat kan niet hoor.
it is usquote:Op maandag 19 mei 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
Hmm, dat ik net kwam zitten was ik se enige in se wachtkamer, nu zitten we met 5
Ik ben opgegroeid tussen lui die liever appel hebben, m'n beeld is niet perse realistisch.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan is chocoladetaart een slecht voorbeeld, want het is altijd chocoladetaart. Dan kun je beter laten kiezen tussen appeltaart of cheesecake ofzo.
Ja we kwamen er achter de we niet achter je konden gaan staan dus zijn er maar bij gaan zittenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
Hmm, dat ik net kwam zitten was ik se enige in se wachtkamer, nu zitten we met 5
En jij bent dan als laatste aan de beurt.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |