Wie is de hoogbejaarde die zijn oren komt laten uitspuiten?quote:
ik heb ook liever appeltaartquote:Op maandag 19 mei 2025 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid tussen lui die liever appel hebben, m'n beeld is niet perse realistisch.
USquote:Op maandag 19 mei 2025 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie is de hoogbejaarde die zijn oren komt laten uitspuiten?
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:26 schreef Recce het volgende:
[..]
En jij bent dan als laatste aan de beurt.
Ahja, dat verklaart veelquote:
ja samequote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal blijf ik er inderdaad ook maar af.Zijn ook niet veel situaties wanneer er anders van me wordt verwacht, dus dat scheelt weer.
oh zie bovenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet te hard wrijven. dat is niet lekker
Appeltaart is toch vaak wel de lekkerste taartquote:
heb je het weer stuk gemaakt???quote:Op maandag 19 mei 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit net op de website van het Mauritshuis te kijken maar dat klapt er spontaan uit.
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
En wie is die man in dat flitsende blauwe pak?
Als die straks heel erg gaan lopen knipogen moet je de assistente even erbij roepenquote:
kan wel, zie je tochquote:Op maandag 19 mei 2025 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ze gebruikt beide termen. Dat kan niet hoor.
quote:
Dat ie me straks komt halen en dat iedereen opstaatquote:Op maandag 19 mei 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we kwamen er achter de we niet achter je konden gaan staan dus zijn er maar bij gaan zitten
Nou zegquote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schrikt ze zich helemaal de pleuris al ze omdraait
voor okselmeuk of iets anders?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit net op de website van het Mauritshuis te kijken maar die klapt er spontaan uit.
quote:
de vis op het drogequote:Op maandag 19 mei 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan wel, zie je toch![]()
[..]hahaha, maarja, dat klopt
ik kom tot hoi en daarna hap ik naar adem
Als 1 manquote:Op maandag 19 mei 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ie me straks komt halen en dat iedereen opstaat
quote:
Je moet hoi ook tegen het gezicht zeggen, niet naar de borsten.quote:[..]hahaha, maarja, dat klopt
ik kom tot hoi en daarna hap ik naar adem
Oh dus dat gaat er misquote:Op maandag 19 mei 2025 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Je moet hoi ook tegen het gezicht zeggen, niet naar de borsten.
ik doe helemaal niksquote:Op maandag 19 mei 2025 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk over iedereen heenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Straks gaat de deur van de wachtkamer op slot en mogen jullie uitvechten wie als eerste naar binnen magquote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
Er is inmiddels nog iemand bijgekomen
Maar nog niemand opgeroepen
ik weet niet waarom maar dit klinkt warmquote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
"Will mevrouw essn met d'r hills- ik bedoel mevrouw essnhills nu komen?"quote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
Ik laat het de mannen uitvechten en dan glip ik er ongemerkt stilletjes langsquote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks gaat de deur van de wachtkamer op slot en mogen jullie uitvechten wie als eerste naar binnen mag
Zo zou het altijd moetenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks gaat de deur van de wachtkamer op slot en mogen jullie uitvechten wie als eerste naar binnen mag
das ballie, die is nog gewend aan de Thaise snelheidquote:Op maandag 19 mei 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
zou ze proberen kapot te knijpen, oprottenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik werd een keer aangesproken door een ladyboy in Thailand. Ze vertelde dat ze net nieuwe borsten had en dat ik wel even mocht voelen. Dus ik zo van hoeft niet maar voordat ik het wist had ze mijn handen op haar borsten gezet en moest ik er in knijpen
nou das ook niet aardigquote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou ze proberen kapot te knijpen, oprotten
maar t is ongewenst seksueel gedrag wat ze doet. jij zegt nee.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das ook niet aardig![]()
ze was juist super trots op ze. Zei dat ze er heel hard voor heeft moeten sparen
ik vind het ook echt heel onaardig en super ongepast en omgekeerde aanranding als ik ongevraagd iemand zn borsten MOET voelen????quote:Op maandag 19 mei 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das ook niet aardig![]()
ze was juist super trots op ze. Zei dat ze er heel hard voor heeft moeten sparen
dit jaquote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar t is ongewenst seksueel gedrag wat ze doet. jij zegt nee.
ja het was een wat vreemde situatiequote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar t is ongewenst seksueel gedrag wat ze doet. jij zegt nee.
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit ja
inb4 alle mannen 'haha voel mn piemel ben er echt super trots op'
gelukkigquote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het was een wat vreemde situatie![]()
Ik heb het niet zo ernstig ervaren
nee jij vindt het ook prima als iemand je aan zijn vrienden voorstelt als jodenhater en nazi....quote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het was een wat vreemde situatie![]()
Ik heb het niet zo ernstig ervaren
Ooit word ik volwassen genoeg om mij aan het lijstje te houden.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:37 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga nu die ijsjes halen + een heel boodschappenlijstje want zo gaat dat als je voor een ding wil gaan
zo ver zijn mijn ouders zelfs nog nietquote:Op maandag 19 mei 2025 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooit word ik volwassen genoeg om mij aan het lijstje te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |