SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even onthouden voor volgend jaar. Of met het EK ofzo.
brie en druivenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had deze met Pasen:
https://www.leukerecepten.nl/recepten/mini-sandwiches-met-brie/
Ik heb nu versgebakken sneetjes speltbrood met zonnebloem en pompoenpitten, met daarop hummus, tonijn en komkommerquote:Op maandag 19 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week ook zo'n lekker broodje. Een soort brioche met avocado, kikkererwten en radijs
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week ook zo'n lekker broodje. Een soort brioche met avocado, kikkererwten en radijs
Oh manmanquote:Op maandag 19 mei 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu versgebakken sneetjes speltbrood met zonnebloem en pompoenpitten, met daarop hummus, tonijn en komkommer
dan niet doen, of opsplitsenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel te veel foto's. Geen zin om uit te zoeken.
Smaakt zeeeeer decadentquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo klinkt het ooken pics van je brood?
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Hihihi, ik denk dat ik de planten ga bestellen bij een bedrijf in Brabant. Mn vader chaffeurt daarvoor, ik hoop dat hij mn plantjes komt brengen![]()
oh dat ziet er echt super goed uitquote:
Het is echt lekker broodquote:Op maandag 19 mei 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat ziet er echt super goed uit
Hoe heb je dat zo netjes gesneden, elektrisch mes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is echt lekker broodYo zo'n ding wil ik eigenlijk ook wel hebben. Met een broodmes wordt het toch altijd net niet hoe je het wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
De airfryer is het centrum van je bestaan. Daar maak je ruimte voorquote:Op maandag 19 mei 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Maar ik wil eigenlijk ook wel een airfryer maar ja dan moet ik toch echt ruimte zien te maken in de instellingkast in het washok.
Ik zou wel zo'n dubbele willen.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De airfryer is het centrum van je bestaan. Daar maak je ruimte voor
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is echt lekker broodwat een mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha same, airfryer zou ik wel graag willen maar niet met de ruimte die ik nu heb. Komt wel ooit, of nietquote:Op maandag 19 mei 2025 13:37 schreef Ama het volgende:
Maar ik wil eigenlijk ook wel een airfryer maar ja dan moet ik toch echt ruimte zien te maken in de instellingkast in het washok.
Baby darling doll face honey
Ja ik kan misschien de magnetron proberen in die kast te zetten en dan de airfryer op de plek van de magnetron in de keuken. Ik heb wel stroom bij die stellingkast en de magnetron gebruik ik toch heel weinig maar helemaal weg doen kan ik ook niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan kun je wel appelflapjes makenquote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ga er 1 kopen voor in thailand als ik terug ben
badkamer een optie? @Nattekatquote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan misschien de magnetron proberen in die kast te zetten en dan de airfryer op de plek van de magnetron in de keuken. Ik heb wel stroom bij die stellingkast en er magnetron gebruik ik toch heel weinig maar helemaal weg doen kan ik ook niet.
Hebben ze daar airfryertsnacks in de supermarkt?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ga er 1 kopen voor in thailand als ik terug ben
Nachtkastje.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan misschien de magnetron proberen in die kast te zetten en dan de airfryer op de plek van de magnetron in de keuken. Ik heb wel stroom bij die stellingkast en de magnetron gebruik ik toch heel weinig maar helemaal weg doen kan ik ook niet.
Verlengsnoer.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen stroomaansluiting in mijn badkamertje.
Lolnee, dat is de koffiezettert al.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In theorie past dat wel maar ik weet niet.. denk niet dat dit een goed plan is.quote:
ja maar niet de snacks zoals wij die kennen geloof ik. Maar denk wel loempia's of kipnuggetsquote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze daar airfryertsnacks in de supermarkt?
Op zich vind ik mijn idee van de magnetron ergens in of op die stellingkast zetten en de airfryer in de keuken wel een goed idee.quote:
Nadeel: moet je alsnog je nest uit om de snacks uit het vriesvak te halen.quote:
Vriezer ook in de slaapkamer neerzetten.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nadeel: moet je alsnog je nest uit om de snacks uit het vriesvak te halen.
denk het wel anders had je geen lichtquote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen stroomaansluiting in mijn badkamertje.
Alles wat koelkastig is, wil ik niet naast slapen.quote:
airfryer is wel lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zich vind ik mijn idee van de magnetron ergens in of op die stellingkast zetten en de airfryer in de keuken wel een goed idee.
dit is de beste optiequote:
Ik heb de magnetron ook in de kast staan. In het Achterhuis zelfs.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan misschien de magnetron proberen in die kast te zetten en dan de airfryer op de plek van de magnetron in de keuken. Ik heb wel stroom bij die stellingkast en de magnetron gebruik ik toch heel weinig maar helemaal weg doen kan ik ook niet.
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb de magnetron ook in de kast staan. In het Achterhuis zelfs.
[ afbeelding ]
Vriezertje als nachtkastje. Airfryert erop.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nadeel: moet je alsnog je nest uit om de snacks uit het vriesvak te halen.
Ik lach niet hoor want het lijkt mij ook wel verdomd handig.quote:
weet je wat, ik ga nu naar de dirkquote:Op maandag 19 mei 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
Misschien ga ik binnenkort wel even kijken naar een airfryer, maar ja die heb je ook in allemaal soorten en prijzen en maten. Moeilijk moeilijk.
Ik heb de goedkoopste van Philipsquote:Op maandag 19 mei 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
Misschien ga ik binnenkort wel even kijken naar een airfryer, maar ja die heb je ook in allemaal soorten en prijzen en maten. Moeilijk moeilijk.
Ja ik heb ook een oven maar ik denk dat een airfryer toch net iets praktischer is als ik even snel kroketje wil opwarmen. En patat uit de oven is het vaak ook net niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een oven dus geen airfryer nodig
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze daar airfryers in de aanbieding
Hmmmquote:Op maandag 19 mei 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de goedkoopste van PhilipsHij warmt snacks op. Klaar.
Oh lolquote:Op maandag 19 mei 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee maar ik dacht bij jouw post 'je hebt gelijk, gun jezelf iets, koop ijsjes'
we negeren even dat ik echt onwijs veel geld aan het uitgeven ben maar yolo. Of het zijn geen onzin aankopen het is gewoon.. alles tegelijk
had je toevallig mijn nieuwe fiets gezienquote:
Strandquote:Op maandag 19 mei 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga morgen wandelen bij het strand, daar heb ik veel zin in. Met een vriendje die ik lang niet heb gezien maar die echt zo lief is eigenlijkmoet daar (nog steeds) aan wennen. Misschien heb ik dit al 10 keer verteld, denk het wel
Jazekerquote:Op maandag 19 mei 2025 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had je toevallig mijn nieuwe fiets gezien
en de tattoo's die ik wil maar onzeker over ben dus heb maar een stencil apparaat gekocht![]()
?!
die geur alleen al!!!quote:
je mag hier komen wandelenquote:Op maandag 19 mei 2025 13:55 schreef Recce het volgende:
Ik wil ook aan het strand wandelen, maar ik heb geen strand!
ohquote:Op maandag 19 mei 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazekerhad de fiets nog een like gegeven dacht ik.
Hoeveel km zou die wandeling zo'n beetje zijn?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die geur alleen al!!!
[..]
je mag hier komen wandelen![]()
kijk deze route is leuk, denk ik
https://www.ns.nl/dagje-u(...)ag-scheveningen.html
en dan bij het ceviche restaurant eten
Same.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een oven dus geen airfryer nodig
Als ik nou heel veel energie had, was dat een heel goed plan.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en op het einde zegt Kaarija nog europapa thank you.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hadden jullie dit al gehoord
8 km naar de boulevard.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel km zou die wandeling zo'n beetje zijn?
8 of 19 km staat er op internetquote:Op maandag 19 mei 2025 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel km zou die wandeling zo'n beetje zijn?
Waarom zou je in de stad gaan wandelen als je ook in het bos kan verdwalen?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die geur alleen al!!!
[..]
Moet er ook wel bij zeggen dat m'n huidige oven serieus snel warm is, dat maakt het ook wat interessanter om "even snel" wat op te warmen. De vorige niet, daarbij was ik eigenlijk al over m'n "zin in snack" heen tegen de tijd dat 'ie warm was.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een oven, maar gebruik de AF ook vaak.
Soms heb je zin in appeltaart, soms in chocoladetaart.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zou je in de stad gaan wandelen als je ook in het bos kan verdwalen?
Altijd chocoladetaartquote:Op maandag 19 mei 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms heb je zin in appeltaart, soms in chocoladetaart.
Smaken verschillen.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik nou heel veel energie had, was dat een heel goed plan.
Die liefde is echt zo liefquote:Op maandag 19 mei 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en op het einde zegt Kaarija nog europapa thank you.En baby lasagna heeft dezelfde kleur blauw aan als Joost vorig jaar en Kaarija heeft soort van puntige schouders.
teleportatie is nog niet uitgevondenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zou je in de stad gaan wandelen als je ook in het bos kan verdwalen?
Ja de terugweg is 11 km staat er, dus dat klopt dan wel.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
8 of 19 km staat er op internet
ik vind het oprecht wel een leuk idee
Die van mij heeft ook zo'n snelle voorverwarmingsfunctie, en toch gebruik ik de AF best vaakquote:Op maandag 19 mei 2025 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet er ook wel bij zeggen dat m'n huidige oven serieus snel warm is, dat maakt het ook wat interessanter om "even snel" wat op te warmen. De vorige niet, daarbij was ik eigenlijk al over m'n "zin in snack" heen tegen de tijd dat 'ie warm was.
Ok, niet echt, want vreetboei, maar beeldspraak ditdat.
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Yo zo'n ding wil ik eigenlijk ook wel hebben. Met een broodmes wordt het toch altijd net niet hoe je het wil.
Die had ik toen voor mijn verjaardag gekregen vlak nadat ik die bakbroodmachine had gekochtquote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat een mooi ding
[..]
haha same, airfryer zou ik wel graag willen maar niet met de ruimte die ik nu heb. Komt wel ooit, of niet
Gewoon je rug recht houden als die moeilijk gaat lopen doenquote:
Wij staan achter je!quote:
Daarom, net waar je pet naar staat.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Een stad kan toch ook mooi zijn? Het een sluit het ander niet uit.
Schrikt ze zich helemaal de pleuris al ze omdraaitquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Het juiste antwoord op appel- of chocoladetaart was dan natuurlijk ook "Both".
quote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schrikt ze zich helemaal de pleuris al ze omdraait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |