Ja ik kan misschien de magnetron proberen in die kast te zetten en dan de airfryer op de plek van de magnetron in de keuken. Ik heb wel stroom bij die stellingkast en de magnetron gebruik ik toch heel weinig maar helemaal weg doen kan ik ook niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De airfryer is het centrum van je bestaan. Daar maak je ruimte voor
dan kun je wel appelflapjes makenquote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ga er 1 kopen voor in thailand als ik terug ben
badkamer een optie? @Nattekatquote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan misschien de magnetron proberen in die kast te zetten en dan de airfryer op de plek van de magnetron in de keuken. Ik heb wel stroom bij die stellingkast en er magnetron gebruik ik toch heel weinig maar helemaal weg doen kan ik ook niet.
Hebben ze daar airfryertsnacks in de supermarkt?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ga er 1 kopen voor in thailand als ik terug ben
Nachtkastje.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan misschien de magnetron proberen in die kast te zetten en dan de airfryer op de plek van de magnetron in de keuken. Ik heb wel stroom bij die stellingkast en de magnetron gebruik ik toch heel weinig maar helemaal weg doen kan ik ook niet.
Verlengsnoer.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen stroomaansluiting in mijn badkamertje.
Lolnee, dat is de koffiezettert al.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De airfryer is het centrum van je bestaan. Daar maak je ruimte voor
In theorie past dat wel maar ik weet niet.. denk niet dat dit een goed plan is.quote:
ja maar niet de snacks zoals wij die kennen geloof ik. Maar denk wel loempia's of kipnuggetsquote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze daar airfryertsnacks in de supermarkt?
Op zich vind ik mijn idee van de magnetron ergens in of op die stellingkast zetten en de airfryer in de keuken wel een goed idee.quote:
Nadeel: moet je alsnog je nest uit om de snacks uit het vriesvak te halen.quote:
Vriezer ook in de slaapkamer neerzetten.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nadeel: moet je alsnog je nest uit om de snacks uit het vriesvak te halen.
denk het wel anders had je geen lichtquote:Op maandag 19 mei 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen stroomaansluiting in mijn badkamertje.
Alles wat koelkastig is, wil ik niet naast slapen.quote:
airfryer is wel lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zich vind ik mijn idee van de magnetron ergens in of op die stellingkast zetten en de airfryer in de keuken wel een goed idee.
dit is de beste optiequote:
Ik heb de magnetron ook in de kast staan. In het Achterhuis zelfs.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan misschien de magnetron proberen in die kast te zetten en dan de airfryer op de plek van de magnetron in de keuken. Ik heb wel stroom bij die stellingkast en de magnetron gebruik ik toch heel weinig maar helemaal weg doen kan ik ook niet.
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb de magnetron ook in de kast staan. In het Achterhuis zelfs.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |