Ik en de hond zijn straks samen wequote:Op maandag 19 mei 2025 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent beetje een moeder die alleen nog maar foto's van haar baby post en zelfs je account is je baby geworden.
Nou dan ben ik hier met <10 minuten wel pleitequote:Op maandag 19 mei 2025 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Als alles meezit straks >10 jaar Ambar spam
Waarom moet ik lachenquote:Op maandag 19 mei 2025 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan ben ik hier met <10 minuten wel pleite
Ipv de scheurkalender?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan ben ik hier met <10 minuten wel pleite
Zodra die babi pangang er is gaat ze ook d'r accountnaam aanpassen naar Ambarquote:Op maandag 19 mei 2025 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent beetje een moeder die alleen nog maar foto's van haar baby post en zelfs je account is je baby geworden.
nee!quote:
Draait ie niet meer?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat ik de wasmachine te vol heb gedaan
Moet de KSC weer in actie komen?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat ik de wasmachine te vol heb gedaan
Nee dat niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodra die babi pangang er is gaat ze ook d'r accountnaam aanpassen naar Ambar
ik heb nog hoofdpijn van de vorigequote:
Kun je een filmpje maken?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar zie de kleding niet bewegen
En dan zeker elke post afsluiten met:quote:Op maandag 19 mei 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Ambar krijgt zijn eigen FOK!account.
Je moet de trommel nooit helemaal volproppen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
ah nu beweegt het een beetje. Als het zo vol zit dat het niet kan bewegen wordt het ook niet schoon
zorgen dat je pa wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |