Ja dacht ik dus ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh bah
Bij die amber alert dacht ik dat is weer zo'n figuur die met zijn kinderen naar het buitenland vertrekt toen erbij stond dat het de vader trof
Laten we hopen dat dat ook zo is.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh bah
Bij die amber alert dacht ik dat is weer zo'n figuur die met zijn kinderen naar het buitenland vertrekt toen erbij stond dat het de vader trof
Dat staat er toch ook?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Eh ....
Meestal zijn dat de vaders .... die met hun kinderen naar het buitenland vertrekken.
Ja hele lieve jongen ook gewoonquote:
Ik ben een keer tegen hem opgebotst in Dublinquote:Op maandag 19 mei 2025 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach Joffrey acteur werd zo gehaat en bedreigd doordat een paar debielen niet begrepen dat acteren iets anders is dan werkelijk xo zijn dat hij maar helemaal gestopt is met acteren. Kan je je niks bij voorstellen dat sommige mensen zo zijn
Bij jou in de buurt toch ook zo'n gast die zijn vrouw en kinderen(?) vermoord had en verstopt onder het bed om te kunnen wippen met een Oekraïense op datzelfde bed.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Je had in Amerika toch ook zo'n lul de behanger die z'n zwangere vrouw en twee kleine kindjes had vermoord omdat ie een nieuwe vriendin had.
Tegenwoordig hangen overa camera'squote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef Aberkullie het volgende:
Snap nooit zo goed dat iemand zo snel kan verdwijnen, zeker met een auto dat wordt toch overal geregistreerd
heet dat zo?quote:
was een voorbeeld om aan te geven dat een grote rol naar uit kan pakkenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hele lieve jongen ook gewoon
Je bedoelt Malfoy? Ja die is gaan zingen, maar weet niet of dat net zo heftig is geweest hoor, want hij gaat in de nieuwe serie misschien zijn vader spelen en daar zijn hoop mensen juist enthousiast over
Awesomequote:Op maandag 19 mei 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een keer tegen hem opgebotst in Dublin
Linkje?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt toch ook zo'n gast die zijn vrouw en kinderen(?) vermoord had en verstopt onder het bed om te kunnen wippen met een Oekraïense op datzelfde bed.
Oh ja eensquote:Op maandag 19 mei 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heet dat zo?
[..]
was een voorbeeld om aan te geven dat een grote rol naar uit kan pakken
zit te kijken of er een lijst is, wel interessant om in te lezen maar kan even niet vindenquote:
Ik heb ook een keer gezwommen met Frank de Boer en de rest van een voetbalteamquote:Op maandag 19 mei 2025 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Awesome
Ik ben nog nooit zulke beroemdheden tegengekomen![]()
Alleen Nederlandse vloggers @:ChevyCaprice
Joffrey speelt In the Land of Saints & Sinnersquote:Op maandag 19 mei 2025 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hele lieve jongen ook gewoon
Je bedoelt Malfoy? Ja die is gaan zingen, maar weet niet of dat net zo heftig is geweest hoor, want hij gaat in de nieuwe serie misschien zijn vader spelen en daar zijn hoop mensen juist enthousiast over
* Nizno geeft reep sjokolaquote:Op maandag 19 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een beetje misselijk
Zal wel door het bloedprikken komen
Daar wordt je toch niet misselijk van?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
*geeft bananenijsje met glaasje ranja en bouillonquote:Op maandag 19 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
Nice.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Egg fried rice met gewokte groente en kip![]()
En jij?!
Zo’n kleedkamerorgie?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer gezwommen met Frank de Boer en de rest van een voetbalteam
waar is de kiep????quote:Op maandag 19 mei 2025 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Gebakken piepers, sla, worst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |