Ze hebben niks gevonden daar in het water lees ik net in het topic.quote:
Ga jij gewoon je werk doen, wat dacht je daarvan?quote:
ik heb net het stukje van Joost bij Eva gezien waarin hij zegt niet naar ESF te gaan, ik vind het zo aandoenlijk en lief. Wat een schatje zegquote:Op maandag 19 mei 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben niks gevonden daar in het water lees ik net in het topic.
Meestal na een paar van die die goede rollen gaan die bedragen ineens hard omhoog volgens mijquote:
O er is ook een brief van vader lees ik nuquote:Op maandag 19 mei 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij gewoon je werk doen, wat dacht je daarvan?
Heeft die Bella een piemel dan?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ga al de mist in door 'ze' te zeggen
Ja ach Joffrey acteur werd zo gehaat en bedreigd doordat een paar debielen niet begrepen dat acteren iets anders is dan werkelijk xo zijn dat hij maar helemaal gestopt is met acteren. Kan je je niks bij voorstellen dat sommige mensen zo zijnquote:
Oh hopelijk is die dan niks ergs van plan en wil die ze gewoon meer zien...quote:Op maandag 19 mei 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben ik druk mee bezigquote:Op maandag 19 mei 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij gewoon je werk doen, wat dacht je daarvan?
Ja wtfquote:Op maandag 19 mei 2025 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach Joffrey acteur werd zo gehaat en bedreigd doordat een paar debielen niet begrepen dat acteren iets anders is dan werkelijk xo zijn dat hij maar helemaal gestopt is met acteren. Kan je je niks bij voorstellen dat sommige mensen zo zijn
oh wat heftig, ik vind 10 ook al echt een een behoorlijke leeftijd. Ja dat maakt het anders voor mijn beeldquote:Op maandag 19 mei 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O er is ook een brief van vader lees ik nu
LIVE | Politie vreest voor leven vermiste Jeffrey (10) en Emma (8) na vondst brief vader: zoektocht levert nog niks op
Ik hoop het maar vrees ookquote:Op maandag 19 mei 2025 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh hopelijk is die dan niks ergs van plan en wil die ze gewoon meer zien...
Heel heftig, wat er dan als moeder door je heen gaat, je kinderen vermist en dan zo brief vinden pppfffffquote:Op maandag 19 mei 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wat heftig, ik vind 10 ook al echt een een behoorlijke leeftijd. Ja dat maakt het anders voor mijn beeld
Serieus? Wat jammer voor hemquote:Op maandag 19 mei 2025 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach Joffrey acteur werd zo gehaat en bedreigd doordat een paar debielen niet begrepen dat acteren iets anders is dan werkelijk xo zijn dat hij maar helemaal gestopt is met acteren. Kan je je niks bij voorstellen dat sommige mensen zo zijn
Oh bahquote:Op maandag 19 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het maar vrees ook
Brief leidt tot vrees voor leven kinderen
We vrezen voor het leven van de kinderen omdat er aanwijzingen zijn dat hun vader zichzelf en de kinderen van het leven wil beroven. Dat vermoeden we onder meer omdat er een brief is gevonden die door de verdachte is geschreven. Deze brief geeft aanleiding om te denken dat de kinderen in levensgevaar verkeren. Daarom zijn we met heel veel mensen naar Jeffrey en Emma op zoek. Dat doen we voor en achter de schermen, met een groot rechercheteam. Hierin werken we samen met het Veteranen Search Team (VST) en particuliere zoekteams die onder regie van de politie helpen zoeken.
https://www.politie.nl/ni(...)et-aangetroffen.html
Het Swiebertje effectquote:Op maandag 19 mei 2025 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Serieus? Wat jammer voor hem
Dat is wel vervelend aan zo bekend worden in een bepaalde rol. Is volgens mij ook de reden waarom de acteur van Harry Potter ook niet zo gewenst is en wel meer acteurs die vast zitten aan één rol
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel heftig, wat er dan als moeder door je heen gaat, je kinderen vermist en dan zo brief vinden pppfffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |