Herkenbaar, zo heb ik Fallout 4 echt al meermaals uitgespeeldquote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja ik heb letterlijk iets van 80+ games nog in mijn Steam die ik nog niet gespeeld heb. En vervelende gewoonte om telkens terug te keren naar dezelfde
Okay duidelijk het leek heel erg gericht op mij. Maar goed als het een misverstand is, dan zal ik bij deze weggaan omdat een groep mij niet mag. bedankt voor het rechtzetten van het misverstand. Excuses geaccepteerd.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei ook niet Roesjesjager ga niet zitten klooien ik zei
We zitten hier gezellig en gaan niet klooien
Maar hij zit wel in veel dingen nu hoor, hij moet wel uitkijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:05 schreef Ama het volgende:
We kunnen hier wel een Pedro Pascal fanclub oprichten.
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n momenten hoor. Ik kwam er dit weekend na 9 jaar achter dat ook de achterruit van m'n auto een sproeier had.
Vervolgens wilde ik hem testen en vergat ik de sleutel in het contact te doen. HiJ dOeT hEt NiEt HoOr
De tandjes.
uiteraardquote:Op maandag 19 mei 2025 17:05 schreef Recce het volgende:
[..]
En daarna boos worden als er een vieze nasmaak aanzit?
Kan ik nog vaker naar hem kijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij zit wel in veel dingen nu hoor, hij moet wel uitkijken.
Ze is non binair en Qua uiterlijk minder aesthetic dan de game versie van haar personage. En daar zijn een hoop incels behoorlijk gefrustreerd overquote:
Na drie keer proberen.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]na hoe lang kwam je er achter?
[..]
uiteraard
ohquote:Op maandag 19 mei 2025 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ze non-binair is en niet op de Ellie in de games lijkt.
Een betere wereld begint bij jezelf!quote:
Gaan we pseudomoddenquote:
kinderachtigquote:Op maandag 19 mei 2025 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is non binair en Qua uiterlijk minder aesthetic dan de game versie van haar personage. En daar zijn een hoop incels behoorlijk gefrustreerd over
Hij had voorheen in al zijn series en films nooit onder de 8 im IMDb maar dat is nu wel anders omdat er ook veel troep tussen zit, wel zondequote:Op maandag 19 mei 2025 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij zit wel in veel dingen nu hoor, hij moet wel uitkijken.
Hij is wel loaded nu wssquote:Op maandag 19 mei 2025 17:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hij had voorheen in al zijn series en films nooit onder de 8 im IMDb maar dat is nu wel anders omdat er ook veel troep tussen zit, wel zonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |