of op alle sociale media berichten reageren dat ze niet meer gaan kijken omdat personage B uit serie O is vermoord door de schrijvers.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook een beetje hetzelfde als al die mensen die helemaal tranen met tuiten huilen als de acteur die personage X in film Y speelde overleden is. Dat je kennelijk totaal niet meer jezelf bent maar alleen nog maar dat personage
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry.dat is toch niet zo gek? daarom weet ik niet of flash dat bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik vind ook iets van mensen die te dweperig doen met acteurs en actrices.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook een beetje hetzelfde als al die mensen die helemaal tranen met tuiten huilen als de acteur die personage X in film Y speelde overleden is. Dat je kennelijk totaal niet meer jezelf bent maar alleen nog maar dat personage
Bij Joel Miller was ik toch een beetje verdrietig ook al wist ik dat het ging gebeurenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lol neequote:
Door wie?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik werd hierheen gelokt en hier zijn tot noch toe geen kloontjes
Nee het prikken zelf was geen probleem. En in de arm had ze ook al zitten roeren en dat was ook geen probleemquote:Op maandag 19 mei 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar kan je dus niet tegen, dan snap ik het. Moet je ook de andere kant op kijken.
Neem ff iets lekkers en focus je op iets leuks
Nou ja de acteur dus.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh
gaat het nou over de personage of over de acteur die dan komt te overlijden?
toen Hagrid dood ging was dat ook best zielig....quote:Op maandag 19 mei 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
En weet ook niet of het zo gek is dat mensen verdriet hebben dat de acteur achter een personage is overleden want.. de meeste mensen zullie de acteur niet anders kennen dan als een personage?
Misschien moet je een keer naar Thailand voor echt Thais etenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:39 schreef bitterbal het volgende:
Durf die thai toch niet aan. recensies zijn erg slecht
Hmm, ja voor de familie en bekenden van die persoon is dat misschien raar maar ja. Wat ik hierboven ook zeg, vind het ook wel logisch als men die acteur alleen maar kent van een personage? doen alsof je verdriet hebt om een persoon waar je niks van weet is ook weer zoietsquote:Op maandag 19 mei 2025 17:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Flash bedoeld zoals wanneer Alan Rickman overleed een hoop mensen dan zeiden : rip Snape
Huuu, ik voel dezequote:Op maandag 19 mei 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het prikken zelf was geen probleem. En in de arm had ze ook al zitten roeren en dat was ook geen probleem
Maar daarna met die andere naald ging ze dieper roeren en daar werd ik wel een beetje misselijk van
is wel zo, en zo is het weer mooi verwoordquote:Op maandag 19 mei 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen Hagrid dood ging was dat ook best zielig....
naja... Robbie Coltrane ging dood... en daar had ik niet veel last van... maar dat hij toen in die reunie een opmerking maakte in de richting.... over 50 jaar ben ik al overleden maar Hagrid niet, Hagrid leeft voort
Goed idee essiquote:Op maandag 19 mei 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer naar Thailand voor echt Thais eten
0+--0+*ASasd-+quote:Op maandag 19 mei 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja de acteur dus.
Maar goed misschien verwoord ik het wat onduidelijk, dat kan
Nee klopt ook. En juist ook wel interessant om dan meer van diegene te willen zien.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ja voor de familie en bekenden van die persoon is dat misschien raar maar ja. Wat ik hierboven ook zeg, vind het ook wel logisch als men die acteur alleen maar kent van een personage? doen alsof je verdriet hebt om een persoon waar je niks van weet is ook weer zoiets
ja daar ben ik het helemaal mee eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |