Ja hoop logische namen welquote:Op maandag 19 mei 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Actors who can only play one role (top 20)
@:fok-itniet allemaal negatief maar wel een herkenbare lijst van acteurs die één bepaalde rol moeten/kunnen doen en anders is het weird
Zo wordt dat in NL wel genoemd, wanneer een acteur altijd aan die ene rol wordt gelinkt en daardoor bijna geen ander werk kon vinden. Joop Doderer, die Swiebertje speelde had daar heel veel last van, vandaar dat men hier in NL spreekt over het Swiebertje effect.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heet dat zo?
[..]
was een voorbeeld om aan te geven dat een grote rol naar uit kan pakken
Wiequote:Op maandag 19 mei 2025 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoop logische namen wel![]()
Zag interview met Lost-actrice. En die hoort 20 jaar na dato nog steeds dezelfde bijnaam die personages in de show toen aan haar personage gaven. Lijkt me eerst nog wel leuk maar na zoveel jaar ben je daar toch wel helemaal klaar mee
Kate met frecklesquote:
Die hadden we gister. En vrijdag. En donderdag. Nu even kipklaar.quote:
De kip is gevlogen hahaatjes.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hadden we gister. En vrijdag. En donderdag. Nu even kipklaar.
Ja ik ookquote:Op maandag 19 mei 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik sluit me vaak af van dit soort berichten tbh
Waarom post je hier, gebakken banaanquote:Op maandag 19 mei 2025 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Egg fried rice met gewokte groente en kip![]()
En jij?!
Chrisquote:Op maandag 19 mei 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Je had in Amerika toch ook zo'n lul de behanger die z'n zwangere vrouw en twee kleine kindjes had vermoord omdat ie een nieuwe vriendin had.
Die had gelukkig daarvoor in Lord of the Rings gespeeld dus die had geen klusjes meer nodigquote:
lijkt me heel lastig en dubbelquote:Op maandag 19 mei 2025 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag interview met Lost-actrice. En die hoort 20 jaar na dato nog steeds dezelfde bijnaam die personages in de show toen aan haar personage gaven. Lijkt me eerst nog wel leuk maar na zoveel jaar ben je daar toch wel helemaal klaar mee
ahh, Swiebertje was echt in de tijd van mijn oudersquote:Op maandag 19 mei 2025 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo wordt dat in NL wel genoemd, wanneer een acteur altijd aan die ene rol wordt gelinkt en daardoor bijna geen ander werk kon vinden. Joop Doderer, die Swiebertje speelde had daar heel veel last van, vandaar dat men hier in NL spreekt over het Swiebertje effect.
Ik werd hierheen gelokt en hier zijn tot noch toe geen kloontjesquote:Op maandag 19 mei 2025 17:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Waarom post je hier, gebakken banaan
Ja je hoeft maar een keer bitchy te reageren op je fans en je bent voorgoed afgedaan. Lopen echt op hete kolenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lijkt me heel lastig en dubbel
[..]
ahh, Swiebertje was echt in de tijd van mijn ouders
Same, en las gisteren weer een van mijn favoriete boeken en die man had het ook over, er is zoveel positiefs gaande maar we kiezen ervoor om ons te focussen op het negatieve en daar voelen we ons allemaal alleen maar naar doorquote:
Nouja, toen die naald in mijn arm zat en ze uitgebreid gingen roeren opzoek naar een ader werd ik ook al een beetje misselijkquote:Op maandag 19 mei 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wordt je toch niet misselijk van?
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*geeft bananenijsje met glaasje ranja en bouillon
Is ook een beetje hetzelfde als al die mensen die helemaal tranen met tuiten huilen als de acteur die personage X in film Y speelde overleden is. Dat je kennelijk totaal niet meer jezelf bent maar alleen nog maar dat personagequote:Op maandag 19 mei 2025 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
huhquote:Op maandag 19 mei 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook een beetje hetzelfde als al die mensen die helemaal tranen met tuiten huilen als de acteur die personage X in film Y speelde overleden is. Dat je kennelijk totaal niet meer jezelf bent maar alleen nog maar dat personage
O, daar kan je dus niet tegen, dan snap ik het. Moet je ook de andere kant op kijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, toen die naald in mijn arm zat en ze uitgebreid gingen roeren opzoek naar een ader werd ik ook al een beetje misselijk
Sorry.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook een beetje hetzelfde als al die mensen die helemaal tranen met tuiten huilen als de acteur die personage X in film Y speelde overleden is. Dat je kennelijk totaal niet meer jezelf bent maar alleen nog maar dat personage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |