Toetsenbord ook weer even afgestoftquote:Op maandag 19 mei 2025 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daar ben ik het helemaal mee eens.
enorm goed argument
Yvonnequote:
Ik ookquote:
Nu maar hopen dat je je snel beter gaat voelen danquote:Op maandag 19 mei 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het prikken zelf was geen probleem. En in de arm had ze ook al zitten roeren en dat was ook geen probleem
Maar daarna met die andere naald ging ze dieper roeren en daar werd ik wel een beetje misselijk van
quote:Op maandag 19 mei 2025 17:51 schreef UitStraling het volgende:
"Vlaamse omroep VRT dreigt te stoppen met songfestival na massale Belgische publiekssteun voor liedje Israël"
us vs waarheidquote:Op maandag 19 mei 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Wat een zeldzaam slecht kutargument.
Ja, morgen ff horen of de vaste huisarts het ook eens is met het middel en dan gaat het hopelijk iets doenquote:Op maandag 19 mei 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je je snel beter gaat voelen dan
Oh ja we hebben nog de hoop dat het onzin is iddquote:
heb t niet opgezocht maar gok dat het onzin isquote:Op maandag 19 mei 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja we hebben nog de hoop dat het onzin is idd
Nou ja goed, stel dat het waar is. De VRT moet gewoon verslag doen van gebeurtenissen. En niet gaan lopen bepalen wat het publiek ergens van moet vinden.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja links he, totale schijt aan de meerderheid want wij weten alles beter en als jullie dat niet vinden dan zijn jullie stom en moeten jullie dood.
Ja baal er ook van. Uitgeslapen tot half elf okee. Maar toch. Dag alweer POEFF weg.quote:
Hoezo stel dat het waar is, u heeft een internetaansluiting, gebruik die aub.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja goed, stel dat het waar is. De VRT moet gewoon verslag doen van gebeurtenissen. En niet gaan lopen bepalen wat het publiek ergens van moet vinden.
Of is het inmiddels Vrije Russische Televisie geworden? Dan klopt het wel namelijk
Ook in België stemde het publiek massaal op de Israëlische inzending van het Eurovisie Songfestival, zangeres Yuval Raphael. De Vlaamse omroep VRT dreigt nu met een boycot van het songfestival omdat het liedjesfestijn steeds minder verbindend en apolitiek is, zoals het oorspronkelijk wel was bedoeld.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb t niet opgezocht maar gok dat het onzin is
oh, waarom balen? er is nog een hele avond!quote:Op maandag 19 mei 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja baal er ook van. Uitgeslapen tot half elf okee. Maar toch. Dag alweer POEFF weg.
Ook weer niet ZO veel zin in. Ik ga een biertje doppen denk ikquote:Op maandag 19 mei 2025 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo stel dat het waar is, u heeft een internetaansluiting, gebruik die aub.
Ja met eenbewonersvergadering tussen 8 en 9quote:Op maandag 19 mei 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, waarom balen? er is nog een hele avond!
Het ging er volgens mij meer om dat de VRT twijfelt aan de hoeveelheid stemmen op Israëlquote:Op maandag 19 mei 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja goed, stel dat het waar is. De VRT moet gewoon verslag doen van gebeurtenissen. En niet gaan lopen bepalen wat het publiek ergens van moet vinden.
Of is het inmiddels Vrije Russische Televisie geworden? Dan klopt het wel namelijk
Ja maar voor sommige mensen draait de wereld nu eenmaal de andere kant op.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:58 schreef bitterbal het volgende:
9 van de 10 keer als us zo'n rare quote plaatst is het waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |