SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met pijn en moeite derde
Dit dus, ik denk dat ik het wel 40-45 keer in dit topic heb gezet inmiddels, maar veel meer dan het opruimen van de troep van Priske kon je niet verwachten in het restant van het seizoen. Dat is uitstekend gelukt, van bang zijn om Europees voetbal in z'n totaliteit mis te lopen naar (makkelijk) derde is gewoon prima.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:54 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben juist blij dat we hem als trainer hebben. Ik kan niet wachten om te zien hoe het toekomstige Feyenoord eruit komt te zien en dat ze beginnen met een goede voorbereiding, waardoor spelers langer fit zijn. Zoiets is lastig om ergens in de tweede helft van de competitie voor elkaar te krijgen. Ik heb er wel vertrouwen in, eerlijk gezegd.
Het is gewoon wel heel opzichtig. En dat was het al bij zijn terugkomst als speler. Met z’n onzinnige claims dat we trainen op het niveau van Arsenal en Manchester. Mooi dat hij kiest voor een positieve benadering, maar het moet elke realiteit en authenticiteit. Kortom: slap gelul. En daar zit niemand op te wachten. Maargoed, ik vind het veel belangrijker wat hij op het veld weet te bewerkstelligen.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word een beetje moe van Robin van Persie, met zijn ingestudeerde oneliners en onnozele grijns. Hij laat met deze teksten ook blijken zich te distantiëren van het "geen woorden maar daden" Feyenoord-DNA.
Je kan daar in principe op elk moment naar teruggrijpen, helaas is het alleen niet de filosofie deze trainer. Echt geschrokken van die tweede helft tegen PSV en gisteren was ook weer tenenkrommend slecht.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:37 schreef fetX het volgende:
Het is juist positief als we van dat ‘hard werken’ geleuter af komen. Dat is het minimale van een speler wat je bij elke club mag verwachten.
Goed en dominant voetbal, dat is waar we naartoe moeten. Daar is onder Slot de basis voor gelegd en het is zeker nog niet te laat om daar op terug te grijpen.
Gisteren was inderdaad beroerd, maar dat potje als graadmeter nemen vind ik een beetje onzin. De tweede helft tegen PSV was schrikbarend, maar de eerste helft was juist weer uitstekend met goed drukzetten. Dat had hij goed voor elkaar. Maar na een tactische omzetting (en spelers met kramp in minuut 60, lol) zakte het als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan daar in principe op elk moment naar teruggrijpen, helaas is het alleen niet de filosofie deze trainer. Echt geschrokken van die tweede helft tegen PSV en gisteren was ook weer tenenkrommend slecht.
Kun je zeggen ja maar je speelt nergens meer voor maar alsnog geen reden om zo belachelijk voor de dag te komen
Nee is ook lekker opportunistisch van mij maar ik kan me onder Slot niet echt potjes herinneren waarin we totaal door het ijs zakten.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Gisteren was inderdaad beroerd, maar dat potje als graadmeter nemen vind ik een beetje onzin. De tweede helft tegen PSV was schrikbarend, maar de eerste helft was juist weer uitstekend met goed drukzetten. Dat had hij goed voor elkaar. Maar na een tactische omzetting (en spelers met kramp in minuut 60, lol) zakte het als een kaartenhuis in elkaar.
Ik twijfel nog wel of van Persie in staat is om een wedstrijd echt om te draaien. Anderzijds heb je daarvoor toch ook pipo Hake aangetrokken zou je zeggen. Om daar bij te helpen.
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Bueno,Osman en Gonzalez vertrekken definitief bij Feyenoord
Bueno had ik er nog graag bijgehouden
Lezen klaasquote:In het geval van Hugo Bueno werd aangegeven dat een langer verblijf in Rotterdam nog altijd tot de mogelijkheden behoort, zo meldt de stadionclub op de officiële website.
Ik krijg bij dat shirt op een of andere manier altijd een flashback naar Serginho Greene…quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik krijg bij dat shirt op een of andere manier altijd een flashback naar Serginho Greene…
In principe is hij wegquote:
En Reijnen moet daar ook goed zijn. Ik vind de tactische omzettingen sowieso veel beter dan begin dit seizoen maar slechter dan Priske op dat vlak kan eigenlijk niet. Alleen tegen PSV had hij helemaal geen reactie op die omzetting, dat was jammer.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Gisteren was inderdaad beroerd, maar dat potje als graadmeter nemen vind ik een beetje onzin. De tweede helft tegen PSV was schrikbarend, maar de eerste helft was juist weer uitstekend met goed drukzetten. Dat had hij goed voor elkaar. Maar na een tactische omzetting (en spelers met kramp in minuut 60, lol) zakte het als een kaartenhuis in elkaar.
Ik twijfel nog wel of van Persie in staat is om een wedstrijd echt om te draaien. Anderzijds heb je daarvoor toch ook pipo Hake aangetrokken zou je zeggen. Om daar bij te helpen.
Groningen zou 6 tot 10 miljoen willen. Als we dat echt gaan betalen hoop ik snel dat we weer een kleinere portemonnee hebben.quote:Luciano Valente was maandag met zijn entourage in Rotterdam. Dat blijkt uit een foto van Mounir Boualin. De transferjournalist weet dat de 21-jarige middenvelder van FC Groningen en Jong Oranje heeft gesproken met Feyenoord-trainer Robin van Persie.
We betaalden 10 voor die waardeloze Japanner die je nu nog loopt te verdedigen, maar 6 voor een jong prima talent is teveel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Groningen zou 6 tot 10 miljoen willen. Als we dat echt gaan betalen hoop ik snel dat we weer een kleinere portemonnee hebben.
Koekoek sowquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We betaalden 10 voor die waardeloze Japanner die je nu nog loopt te verdedigen, maar 6 voor een jong prima talent is teveel.
Timber is toch pas in het najaar weer beschikbaar? Ik denk ook niet dat de clubs voor een blessuregevoelige grootverdiener als Stengs in de rij zullen staan. Misschien om hem te huren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben wel voor de komst van Valente, maar dan moet je sowieso Stengs en eigenlijk ook Milambo óf Timber slijten, anders is het wel kapitaalvernietiging.
Stengs zou ik wel weg doen, ja. Al is het alleen al voor het salaris. Zechiël nog 1 jaartje verhuren. Milambo moet naar 8. Die is zoveel beter als hij het spel voor zich heeft en is sterk in de duels.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben wel voor de komst van Valente, maar dan moet je sowieso Stengs en eigenlijk ook Milambo óf Timber slijten, anders is het wel kapitaalvernietiging.
We gaan 2-7-1 spelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:47 schreef Jaeger85 het volgende:
De bezetting op het middenveld van Feyenoord wordt zo wel overvol. Wie gaan er weg van de onderste namen?
Milambo, Steijn, Stengs, Timber, Hwang, Targhaline, Moder, Zerrouki, Smal en Zechiel
Goed verhaal, maar zo'n groot talent is die Valente natuurlijk echt niet. Waarom scout/zoekt Feyenoord niet naar echte star quality? Niet alles kan raak zijn, dat snap ik ook wel, maar dit soort jongens halen brengt je natuurlijk niks verder.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We betaalden 10 voor die waardeloze Japanner die je nu nog loopt te verdedigen, maar 6 voor een jong prima talent is teveel.
Milambo weg doen bij bod van 17+ miljoenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:47 schreef Jaeger85 het volgende:
De bezetting op het middenveld van Feyenoord wordt zo wel overvol. Wie gaan er weg van de onderste namen?
Milambo, Steijn, Stengs, Timber, Hwang, Targhaline, Moder, Zerrouki, Smal en Zechiel
Zowaar zeg je eens iets waar ik me wel in kan vinden. Ik zie dat enorme talent bij Valente ook niet. Denk dat hij amper aan spelen toe gaat komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar zo'n groot talent is die Valente natuurlijk echt niet. Waarom scout/zoekt Feyenoord niet naar echte star quality? Niet alles kan raak zijn, dat snap ik ook wel, maar dit soort jongens halen brengt je natuurlijk niks verder.
Nu nog loopt te verdedigen ja?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook onzin dat je zoiets niet in de eredivisie kan vinden, volgens mij zijn transfers als die van Veerman en Timber best waardevol geblekenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Zowaar zeg je eens iets waar ik me wel in kan vinden. Ik zie dat enorme talent bij Valente ook niet. Denk dat hij amper aan spelen toe gaat komen.
Los daarvan koop je natuurlijk als Eredivisie club zelden ‘star quality’. Die zekerheden heb je eigenlijk niet. Je moet het voornamelijk van talent en/of goed scoutingswerk hebben (Hancko, Gimenez, Paixao). Wat er bij PSV is gebeurd met bijvoorbeeld een Lang of De Jong is eerder uitzondering dan regel.
Gelukkig is @ZKA er om ons over iedere scheet op de hoogte te houden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:40 schreef fetX het volgende:
Het gezeik over DtK begint alweer op twitter. Wordt weer een gezellige zomer.
En eigenlijk heeft hij (en Mark?) over de transfers die dit seizoen gehaald zijn overall gewoon een dikke voldoende gescoord. Ja, die zomer daarvoor is discutabel. maar het laatste trackrecord is gewoon goed te noemen. En natuurlijk zit er een Nadje tussen die mooi als mascotte kan dienen en mis je wellicht echt een versterking aan de bovenkant.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:40 schreef fetX het volgende:
Hij kan niet meer teren op Slot en Arnesen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:40 schreef fetX het volgende:
Wat heb ik geërgerd aan die gozert, wat een slappe zak was dat.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik krijg bij dat shirt op een of andere manier altijd een flashback naar Serginho Greene…
Aan de buitenkant had ook nog wel wat kwaliteit bijgekund afgelopen zomer. En een 6 die uiteindelijk in de winter wel is gekomen (en ook een prima aankoop blijkt).quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De zomer van 2023 is als je prijs/kwaliteit bekijkt de slechtste transferzomer ooit. Dat lijkt mij niet eens discutabel. Ivanusec, Zerrouki, Nieuwkoop en Lingr gaan bij elkaar tientallen miljoenen verlies opleveren en hebben echt niks toegevoegd, los van een incidenteel oké potje. Ueda, Stengs en Beelen vallen nog wel te verdedigen, maar zullen bij elkaar uiteindelijk ook meer kosten dan opleveren.
Afgelopen zomer is wel een voldoende, maar de balans in de selectie was zeker aan het begin ver te zoeken en het voortdurend veel te laat handelen was ook niet zo handig. En de belangrijkste transfer (Prikse) was de slechtste van allemaal. Dat gaat wel iets verder dan een Nadje.
Dus terechte kritiek lijkt mij.
Die werd eerder dit seizoen voor 10 miljoen aangeboden en toen hadden ze geen interesse.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
ik zie allerlei berichten van diverse bronnen over Symanski....
Van Persie doet het beter dan verwachtquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het echt mega super zonde dat we voor het eerst in mensenheugenis serieus geld te besteden hebben maar dat spelersmateriaal in handen geven aan een trainer die net komt kijken en de meest gekke dingen doet. Ik snap eigenlijk nog steeds niet op basis waarvan de beste man aangesteld is. Het is niet zo dat Feyenoord als club knockout in de touwen hangt en bij gebrek aan beter een oud speler voor de groep moest zetten.
Ik niet. Paste totaal niet bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:19 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik geloof ook meer in Priske dan van Persie.
Dit is echt zo flauw. Onder Priske was het veldspel heus niet zo slecht, maar liep het op volledig andere dingen mis (blessures, persoonlijkheid, tactiek, naďviteit, eigenlijk alles wel) waardoor we alsnog veel punten verloren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:00 schreef bbuddybb het volgende:
Brian Priske werd ontslagen omdat de clubleiding vond dat het allemaal teveel stagneerde, maar wie de cijfers van de Deen naast die van Van Persie legt ziet dat het Feyenoord onder Priske meer balbezit had dan het huidige Feyenoord. Bovendien veroverde het elftal onder Priske vaker de bal hoog op de helft van de tegenstander.
Wie naar de Expected Goals kijkt, ziet dat Priske en Van Persie elkaar nauwelijks ontlopen.
Schrijnond.
Het hoogtepunt was deze anonieme 3de plek?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:36 schreef Slobeend het volgende:
De Van Persie bubbel gaat volgend jaar knappen.
Eens. Priske was zo slecht nog niet. Het enige wat je hem kunt verwijten is dat hij bij vlagen (teveel) het wiel opnieuw wilde uitvinden. En wat rare dingetjes om het voetbal heen die eigenlijk vooral afleiden van de kern.quote:Op woensdag 21 mei 2025 03:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is echt zo flauw. Onder Priske was het veldspel heus niet zo slecht, maar liep het op volledig andere dingen mis (blessures, persoonlijkheid, tactiek, naďviteit, eigenlijk alles wel) waardoor we alsnog veel punten verloren.
Toen vPersie kwam ging iedereen bij voorbaat al janken dat ie zo naďef was en dat het niks ging zijn. Vervolgens wint hij (ondanks alle blessures) met saai, maar realistisch voetbal bijna alles en stelt hij orde op zaken door makkelijk derde te worden. En dan is het nog niet goed voor sommigen![]()
Geef hem nou volgend seizoen een eerlijke kans, als hij een volledige voorbereiding kan draaien met een fitte selectie mag er voetballend ook wel meer verwacht worden. Maar voor nu heeft hij het prima gedaan.
Dat is echt totaal niet wat ik zeg, en hoewel de dingen die je zegt verder kloppen, ging er wel een stuk meer misquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:37 schreef Solispolar het volgende:
Eens. Priske was zo slecht nog niet. Het enige wat je hem kunt verwijten is dat hij bij vlagen (teveel) het wiel opnieuw wilde uitvinden. En wat rare dingetjes om het voetbal heen die eigenlijk vooral afleiden van de kern.
Vooral verdedigend was het een grote grap onder Priske.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:32 schreef Caland het volgende:
Priske was buiten de blessures om tactisch ook heel erg matig.
Verder heeft Paixao de gouden schoen gewonnen, erg mooi.
Twee contactgestoorde assistenten meenemen en Sjon en Reijnen op een bijveld zetten helpt je zaak ook niet echtquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:32 schreef Caland het volgende:
Priske was buiten de blessures om tactisch ook heel erg matig.
SELECT *quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]
Was Redmond altijd zo hoog aangeschreven? Vind het wel apart, al die interesse.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
SELECT *
FROM spelers
WHERE positie = 'spits'
AND leeftijd < 20
AND EXISTS (
SELECT 1
FROM wedstrijden
WHERE wedstrijden.speler_id = spelers.id
AND wedstrijden.competitie = 'Champions League'
);
Ik vind dat ook maar raar. Maar hey, als zo’n Villa 5 miljoen neerlegt voor Brobbey light dan mag datquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]
Was Redmond altijd zo hoog aangeschreven? Vind het wel apart, al die interesse.
Graag CTE’s gebruiken. Dank.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
SELECT *
FROM spelers
WHERE positie = 'spits'
AND leeftijd < 20
AND EXISTS (
SELECT 1
FROM wedstrijden
WHERE wedstrijden.speler_id = spelers.id
AND wedstrijden.competitie = 'Champions League'
);
Zijn contract loopt toch af?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat ook maar raar. Maar hey, als zo’n Villa 5 miljoen neerlegt voor Brobbey light dan mag dat
Wat @fetX zegt, transfervrij. En dus wat @ThePlaneteer zegt. Minuten in de CL en onder de 20, dus wie weet is het wel wat. Scouting Engeland genot.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat ook maar raar. Maar hey, als zo’n Villa 5 miljoen neerlegt voor Brobbey light dan mag dat
quote:Kersverse Gouden Schoen-winnaar Igor Paixao: ’Een transfer is voor mij geen obsessie’
Marcel van der Kraan
Aangepast: 1 uur geleden3 uur geledenin Voetbal
De ogen van Igor Paixao fonkelen als hij een blik werpt op de lijst van Oranje-internationals. „Wow, wat een eer dat al die oud-spelers de jury vormen en dat ik zoveel punten van ze heb gekregen”, zegt de kersverse winnaar van de Gouden Schoen. „Die mannen hebben zelf zoveel betekend voor het Nederlandse voetbal en internationaal.”
Igor Paixao levert zijn eigen schoen in en krijgt die in de zomer terug als een echte Gouden Schoen. Daarvoor zorgt de goudsmid, zoals bij alle voorgaande winnaars.
© René Bouwman
Aan de Braziliaan is even eerder door tolk Hans Coret verteld dat veel van de internationals uit werkelijk alle grote periodes van het Nederlands elftal komen. Coret is geen onbekende, hij is de man die nagenoeg alle Brazilianen – van Leonardo I en II tot aan spits Somalia – naar Feyenoord bracht. En Coret beseft dat Paixao de allerbeste Braziliaan is die ooit in De Kuip is neergestreken.
Paixao krijgt te horen dat mannen als Wim Rijsbergen, Arie Haan, Ernie Brandts en Jan Poortvliet in WK-finales speelden in Duitsland (1974) en/of Argentinië (1978). Dat Arnold Mühren en Wim Kieft in 1988 Europees kampioen werden. Anderen, Kees Kist en Roy Makaay, werden net als Kieft topscorer van Europa. De bondscoach van de WK-finale in 2010, Bert van Marwijk, kent hij wel. Als voetballer weer niet.
Feyenoord gaat ook voor FC Groningen-uitblinker Luciano Valente
„Die generaties ken ik zelf niet, omdat ik toen nog niet geboren was. Maar hun reputatie is groot, allemaal topvoetballers en een grote coach vroeger.” Ruud Gullit kent hij uiteraard ook. Mannen als Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart heeft hij in zijn jeugd nog zien spelen. Sneijder onder meer op het WK van 2014 in zijn vaderland Brazilië, waar Oranje derde van de wereld werd.
Aan wie draag je de prijs op, aan je broer die zoveel voor je betekent omdat hij zijn hele leven in een rolstoel zit?
Paixao: „Ja, zeker aan mijn broer, die hoog in mijn ’kracht’ staat. Maar ook aan mijn ouders, mijn familie in Brazilië. En, dat wil ik er bij zeggen, aan de ’familie’ die ik hier op het trainingscomplex 1908 heb, inclusief de directie. Die staan allemaal achter me, zorgen vanaf de eerste dag al dat ik me hier thuis voel en doen ook alles voor me. Zonder deze mensen was het me nooit gelukt om me zo te ontwikkelen.”
Het is de tweede keer in drie seizoenen dat een Feyenoord-speler de prijs wint.
Verguld bijna: „Jaaaa, Orkun (Kökcü) werd gekozen als Voetballer van het Jaar toen we kampioen werden. Maar Orkun was natuurlijk ook een fantastische speler dat seizoen voor ons. En dat is hij nu weer bij Benfica. Ik denk dat de Gouden Schoen voor hem toen heel belangrijk is geweest.”
Gaat weer lachen en zegt: „Ja, ja, dat zijn de feiten, hč. Ik begrijp waar je op doelt. Het zou kunnen gebeuren… Maar het seizoen zit er net op. Ik stap nu op het vliegtuig en ga vakantie vieren. Ik laat het volledig in handen van Feyenoord. Dennis (te Kloese, algemeen directeur, red.) weet wat goed is voor mij en wat goed is voor de club. Ik moet ook even bijkomen in mijn vakantie. Ik heb veel wedstrijden gespeeld. Als ik terugkom, ga ik me in eerste instantie richten op een nieuw seizoen met Feyenoord. Als er tussentijds iets is gekomen voor me, hoor ik dat wel van Dennis. Een transfer is geen obsessie. Ik focus me nu niet op andere dingen.”
Maar voor je uitstraling en marktwaarde in Europa is zo’n prijs wel mooi?
„Je wil niet weten hoe dankbaar ik ben dat ik heb gewonnen. Ik zou die oud-voetballers één voor één willen bedanken. Tegelijkertijd weet ik zelf dat ik het hele seizoen elke dag ongelooflijk hard heb gewerkt. Ik heb veel in mijzelf geďnvesteerd en dan is het ook mooi dat het er allemaal uitkomt.”
Je zit ook opnieuw in de voorselectie van de Braziliaanse ploeg.
„Ik wacht af wat het vervolg is. Ik hou van mijn land en het nationale team is het hoogste wat je kan bereiken. Maar ik reis nu eerst naar Coritiba, de plek waar ik woonde. Beetje raar eigenlijk voor een vakantie, want hier in Nederland wordt het nu lekker zomer en ga ik naar de kou toe. Coritiba is in het zuiden van Brazilië en daar wordt het nu gewoon winter.”
Bekijk ook:
De Kuip explodeert na Feyenoord-RKC door knotsgekke ontknoping bij Groningen-Ajax
Maakt deze individuele prijs iets goed voor een mislukte gooi naar het kampioenschap?
„Met z’n allen ga je voor de collectieve prijs, dat is de landstitel. Logisch dat die altijd voorop staat. Ik denk dat we, laat ik het maar zo zeggen, een aantal goede leermomenten hebben gehad. Daar moeten we als groep én als club wat mee doen richting het nieuwe seizoen. Ik ben dolblij met mijn individuele prijs nu, maar het kan niet de compensatie zijn voor wat we met het elftal konden winnen. Een nieuwe landstitel zou ik met Feyenoord een topprestatie vinden.”
Rapporteur Roy Makaay: ’Ongekend sterk seizoen Igor Paixao’
Roy Makaay, die in 2003 als topscorer van Spanje én Europa twee andere Gouden Schoenen won in zijn carričre, vindt als één van de 35 stemmende juryleden onder de oud-internationals dat Paixao er dit seizoen echt bovenuit stak.
„Igor heeft een ongekend sterk seizoen achter de rug. Hij heeft een grote invloed gehad op het team vanwege de zestien goals en veertien assists, maar zijn spel was ook uitstekend. In het Feyenoord-elftal speelde David Hancko ook goed, alleen stak Igor er nog bovenuit.” Makaay had zelf Malik Tillman van PSV op de tweede plek gezet, maar die kreeg niet voldoende stemmen. „Voor PSV vond ik Tillman toch heel bepalend. Dat zag je ook in de periode dat hij niet in actie kon komen door zijn blessure.”
Bekijk ook:
Perschef grijpt in bij Tillman op kampioensfeest PSV: 'Loop maar door'
Sem Steijn is dus wél tweede geworden. „Sem heeft ook een topjaar achter de rug. Al zijn goals spreken voor zich”, zegt Makaay met bewondering. Ook Europees kampioen (1988) en oud-Ajacied Arnold Mühren vindt dat de echte liefhebber Paixao (wiens Portugese naam in het Nederlands toepasselijk ’passie’ betekent) met zijn optredens dit seizoen veel mensen in de stadions heeft vermaakt. „Jordy Clasie en Tillman hadden beslist op mijn lijst gestaan, maar die hebben jammer genoeg te veel wedstrijden gemist om voor een prijs in aanmerking te komen”, zegt Mühren.
FC Twente-middenvelder en toekomstig Feyenoorder Sem Steijn veroverde het zilver.
© ANP/HH
FC Twente-middenvelder en toekomstig Feyenoorder Sem Steijn veroverde het zilver.
Sem Steijn: ’Eerst nog volle bak met Twente’
De top-3 in het eindklassement van de verkiezing Voetballer van het Jaar heeft, met een knipoog, een hoog Feyenoord-gehalte. Naast Paixao bemachtigde Hancko de derde plek, al is het opvallend dat de Braziliaan bijna twee keer zoveel punten kreeg van de oud-internationals. Niettemin wordt verwacht dat de Slowaakse verdediger, die ook door trainer Robin van Persie is geprezen vanwege zijn enorme invloed binnen en buiten het veld, als eerste een grote transfer gaat maken.
Bekijk ook:
Vader Maurice Steijn over zoon na transfer naar Feyenoord: ‘Sky is the limit voor Sem’
Tussen Paixao en Hancko in heeft Sem Steijn dus de tweede plek gegrepen met bijzonder veel punten. Steijn is door Feyenoord al aangekocht voor het nieuwe seizoen en voor de FC Twente-middenvelder werd zelfs het transferrecord voor inkomende transfers gebroken.
Steijn zegt dat zijn overgang naar Feyenoord de bekroning is op zijn mooie seizoen. „Ik had begin dit seizoen niet verwacht dat ik topscorer van Nederland zou worden. Ik heb er ook enorm veel zin in om bij Feyenoord aan de slag te gaan. Maar eerst ga ik nog volle bak voor de play-offs met FC Twente, want dit is ook een geweldige club geweest om voor te spelen. En ik wil Twente heel graag straks achterlaten met Europees voetbal.”
https://www.telegraaf.nl/(...)or-mij-geen-obsessie
quote:'Aston Villa leidt de race om Feyenoord-spits Redmond'
vandaag, 09:00 783 reacties
Aston Villa is in vergevorderde gesprekken om Zepiqueno Redmond te contracteren. De Engelse club ziet de jonge spits als een talent met veel potentie en hoopt hem deze zomer aan de selectie toe te voegen. Dit meldt Fabrizio Romano.
Redmond loopt over een aantal weken uit contract bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben volgens eerdere berichtgeving nog pogingen gewaagd om zijn aflopende contract te verlengen, maar vooralsnog is daar geen akkoord uitgekomen. De 18-jarige geboren Rotterdammer staat dan ook voor een transfervrij vertrek. Naast Aston Villa zijn er meerdere clubs uit Engeland en Italië die toekomst zien in de nummer negen.
Redmond maakte mede door blessures 158 minuten in de Eredivisie, 79 in de Champions League en 109 minuten in de TOTO KNVB Beker. In de Eredivisie wist de rechtspoot niet het net te vinden. In het bekertoernooi was Redmond twee keer trefzeker in de gewonnen uitwedstrijd tegen MVV Maastricht. Redmond zijn transferwaarde wordt geschat op een bedrag van 400.000 euro.
Redmond, die sinds zijn dertiende jaar deel uitmaakt van de Feyenoord Academy, begon zijn voetbalcarričre bij de amateurclubs Alexandria’66 en CVV Zwervers. In de zomer van 2019 maakte hij de overstap vanuit de jeugdopleiding van ADO Den Haag naar Feyenoord. De spits werd de afgelopen maanden ook gelinkt aan AC Milan en Excelsior.
Dat verklaart het wel ja, in het handelshuis ermee. Jaartje stallen in de first division en er dan wat miljoenen voor vangen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat @:FetX zegt, transfervrij. En dus wat @:ThePlaneteer zegt. Minuten in de CL en onder de 20, dus wie weet is het wel wat. Scouting Engeland genot.
Onder van Persie zijn er ook weliswaar wel resultaten behaald, maar het voetbal was barslecht. Eigenlijk zijn bijna al die wedstrijden onder hem gewonnen door de klasse/individuele actie van Paixao of een ander.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:00 schreef bbuddybb het volgende:
Brian Priske werd ontslagen omdat de clubleiding vond dat het allemaal teveel stagneerde, maar wie de cijfers van de Deen naast die van Van Persie legt ziet dat het Feyenoord onder Priske meer balbezit had dan het huidige Feyenoord. Bovendien veroverde het elftal onder Priske vaker de bal hoog op de helft van de tegenstander.
Wie naar de Expected Goals kijkt, ziet dat Priske en Van Persie elkaar nauwelijks ontlopen.
Schrijnond.
Onder van Persie is Feyenoord veel behouder gaan spelen en dat was gewoon logisch. CL moest gehaald worden. Toen van Persie aantrad stond utrecht boven Feyenoord en er was een situatie dat Feyenoord zelfs op positie 6 of 7 kon staan als er geen resultaten geboekt zouden worden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Onder van Persie zijn er ook weliswaar wel resultaten behaald, maar het voetbal was barslecht. Eigenlijk zijn bijna al die wedstrijden onder hem gewonnen door de klasse/individuele actie van Paixao of een ander.
Niet door goed voetbal, niet door dominant voetbal, niet door tactiek. Ook verdedigend werd er heel veel weggegeven. Onder een goede coach had Feyenoord dit seizoen makkelijk kampioen geweest en met deze coach ga je ook volgend seizoen geen kampioen worden.
Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat Van den Belt, Zerrouki, Nadje, Bulladue, Zechiel en 't Zand allen wel vertrekken. Hou je er 7 over. Hopelijk gaat Stengs ook nog, dan heb je wel ruimte voor Valente.quote:
De juiste spelers verkopen is net zo'n grote uitdaging als aankopen deze zomer. Sommige spelers slijten zonder al te veel verlies wordt nog een hele uitdaging.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat Van den Belt, Zerrouki, Nadje, Bulladue, Zechiel en 't Zand allen wel vertrekken. Hou je er 7 over. Hopelijk gaat Stengs ook nog, dan heb je wel ruimte voor Valente.
Vermoedelijk zijn beste positie.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zou niet met 13 spelers aantreden. Zerrouki op goal heeft potentie.
Ik vind persoonlijk dat hij zijn beste wedstrijden leverde vanaf de bank.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vermoedelijk zijn beste positie.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
De juiste spelers verkopen is net zo'n grote uitdaging als aankopen deze zomer. Sommige spelers slijten zonder al te veel verlies wordt nog een hele uitdaging.
Feyenoord ons echt net effe wat te makkelijk geweest met het uitdelen van een aantal topcontracten…quote:Stengs heeft nog een contract tot medio 2027 bij Feyenoord. Zijn toekomst lijkt duidelijk. "Ik ben blij waar ik nu ben", laat de spelverdeler weten. "Mijn intentie is om hier te blijven."
Nahhh laten we dat maar niet doen klaasquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Zerrouki speelde zijn beste wedstrijden bij twente in de achterste linie centraal
Hij komt als middenvelder gewoon dynamiek tekort
Misschien kan hij op de positie van Hansco terecht komen als die vertrekt
Beter verkopen, maar als die niet wegkomt hem op die positie achterin uitproberen
„Dat was niet normaal, ik heb zelfs in een ruimte gezeten waarin ze mij beelden lieten zien waaruit bleek hoe slecht Hadj-Moussa omschakelde. Is dit voldoende om een speler te halen, was de vraag. Ik had ook niet verwacht dat hij meteen zo goed zou zijn hoor. De kwaliteit die Hadj-Moussa heeft, dat zie je niet veel. Overigens wilde Dennis te Kloese hem ook graag hebben, hoor.”quote:
Ik heb 020 nog nooit zo slecht zien voetballen de afgelopen 40 jaar als onder Steijn en Farioli.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:22 schreef Elan het volgende:
Farioli wel echt een goede trainer jammer dat wij hem niet hebben kunnen strikken maar we nu met demagoog V Persie opgescheept zitten.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb 020 nog nooit zo slecht zien voetballen de afgelopen 40 jaar als onder Steijn en Farioli.
Het heeft niets met de hollands school te maken. Het was allemaal nog defensiever dan het traditionele Italiaanse catenaccio. Iedere randdebiel kan zo een ploeg laten voetballen en dan zullen er vast wel een potjes gewonnen worden. het ging alleen maar om niet verliezen.
maar is het iets wat we willen zien, nee
Ja slot heeft voetbal uitgevondenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je de complimenten krijgt van ZKH Arend Martijn himself over je speelstijl dan weet je dat je goed bezig bent.
Arend Martijn was vooral zichzelf complimentjes aan het gevenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je de complimenten krijgt van ZKH Arend Martijn himself over je speelstijl dan weet je dat je goed bezig bent.
Tikje narcistisch. Verder wel terecht.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arend Martijn was vooral zichzelf complimentjes aan het geven
En hij is 23 toch? Als dat kan, waarom stuur je dan ook niet Bueno en/of Hartman nog?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Anis zich hiervoor kan opladen.
Hartman zal wel een transfer willen maken dus gok dat ze daar geen risico mee willen nemen.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En hij is 23 toch? Als dat kan, waarom stuur je dan ook niet Bueno en/of Hartman nog?
Geen idee hoe die regels zijn, verbaast me wel dat Hadj Moussa nog mee mag doen. Verder vind ik het nog een beperkte lijst. Als je daar nog wat spelers als Carillo, Redmond, Sliti, Mitchell, ‘t Zand, maar misschien dan ook wel jongens als Beelen, Bueno, Hartman heen kan sturen moet je dat gewoon doen.quote:
Binnen een half uur weten we of het daadwerkelijk dat foeilelijke shirt blijkt te zijn met die kitscherige gouden details op het shirt.quote:
quote:
Stukje ZKAquote:Het mislopen van de UEFA Conference League is voor Van den Belt een licht hangijzer om nu zijn keuze op FC Twente te laten vallen. De kaarten liggen op tafel en de middenvelder denkt voor de aanvang van het nieuwe seizoen zijn definitieve keuze te hebben gemaakt.
Eerst weer een prijs pakken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:53 schreef Slobeend het volgende:
Zijn we nog steeds niet van Prijsvrij af?
Geen heet hangijzer, maar meer lauwwarm.quote:
Ik snap niet wat jij tegen Valente hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:17 schreef fetX het volgende:
Begrijpelijk als ze Milambo voor een flinke som geld laten gaan. Maar laat alsjeblieft dan niet die Valente de vervanger zijn.
Zou het heel jammer vinden als Milambo nu al gaat. Ongelooflijk talentvolle jongen die over 2 jaar ook zomaar 40-45 miljoen kan opleveren. Tegelijkertijd snap ik het wel. Als je hem goed verkoopt kun je er 2 versterkingen voor terughalen en alsnog geld overhouden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:17 schreef fetX het volgende:
Begrijpelijk als ze Milambo voor een flinke som geld laten gaan. Maar laat alsjeblieft dan niet die Valente de vervanger zijn.
Ik heb helemaal niks tegen Valente, maar ik vind hem een minder talent dan Milambo. En zelfs bij Milambo heb ik gezien de 2e seizoenshelft al wel wat twijfels.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij tegen Valente hebt.
Dat laatste vind ik niet zo terecht, hij heeft veel meer minuten gemaakt dan een 19-jarig jochie idealiter zou maken gezien alle blessures die we op het middenveld gehad hebben. Dat hij dat fysiek niet allemaal even goed meer trekt snap ik best goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen Valente, maar ik vind hem een minder talent dan Milambo. En zelfs bij Milambo heb ik gezien de 2e seizoenshelft al wel wat twijfels.
Het kan best zijn dat dit het geval is hoor, maar mocht je er 25 voor kunnen krijgen dan snap ik best dat Feyenoord dit doet. Zie er alleen graag iets beters voor terug dan Valente.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet zo terecht, hij heeft veel meer minuten gemaakt dan een 19-jarig jochie idealiter zou maken gezien alle blessures die we op het middenveld gehad hebben. Dat hij dat fysiek niet allemaal even goed meer trekt snap ik best goed.
Verder heb ik Valente nooit echt gevolgd, dus geen idee hoe goed die is.
Ja, dat ik hem voor 25 zou verkopen ben ik ook wel weer met je eens inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat dit het geval is hoor, maar mocht je er 25 voor kunnen krijgen dan snap ik best dat Feyenoord dit doet. Zie er alleen graag iets beters voor terug dan Valente.
Die gaan nooit meer weg.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:53 schreef Slobeend het volgende:
Zijn we nog steeds niet van Prijsvrij af?
We hebben dan Steijn - Stengs - Valente voor die plek en daarnaast nog in ieder geval Hwang, Timber en Moder. Middenveld is best aardig bezet dan lijkt me.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat dit het geval is hoor, maar mocht je er 25 voor kunnen krijgen dan snap ik best dat Feyenoord dit doet. Zie er alleen graag iets beters voor terug dan Valente.
Was je maar zoals ik hč ❤ 2025, beste jaar ooit!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wij accepteren hier alleen @:ZKA riooljournalistiek, wieberen dus.
Waarom zou in godsnaam iemand zoals jou willen zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:02 schreef ZKA het volgende:
[..]
Was je maar zoals ik hč ❤ 2025, beste jaar ooit!
Heeft Slot wel aandacht aan je besteed!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom zou in godsnaam iemand zoals jou willen zijn?
Lijkt me voor hem zelf helemaal geen goede stap, maar ach, als ze 40 miljoen willen betalen, dikke prima!quote:In 47 matches across all competitions for Feyenoord this season, Paixao has scored 18 goals and provided 19 assists. The Dutch club is aware of the interest in the player and is demanding ¤35-40 million to sell him this summer.
Sources have revealed that it is not just Barcelona in the race for the player. Arsenal, Liverpool, Aston Villa, Atalanta, Napoli, and AS Roma are also monitoring Paixao’s situation closely.
Ach, wat een Zeperd.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:48 schreef De_Pel het volgende:
Beetje jammer dat je dan zo’n Redmond weer transfervrij verliest
Raphinha of potentieel Yamal zullen vrezen voor hun basisplek.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:55 schreef Zipportal het volgende:
Barca & Pax:
https://semprebarca.com/e(...)s-potential-signing/
Hard gelachenquote:
Die sloeg kinderen toen hij werkte bij de AZ-sekte.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:05 schreef onlogisch het volgende:
Maar OT. Wie kan er wat leuks vertellen over Koen Stam?
Ik denk dat je Valente meer als een vervanger voor Paixao moet zien eigenlijk. Qua positie zal Sauer dat zijn, maar dat is een heel ander type speler.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:17 schreef fetX het volgende:
Benieuwd naar dit verhaal, maar dan m.b.t. Zerrouki.quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:00 schreef bbuddybb het volgende:
Cruciaal in jouw elftallen zijn wel de buitenspelers, hč? Igor Paixao, door jou gelanceerd, is Voetballer van het Jaar geworden. Hij en Anis Hadj Moussa, door jou gehaald, waren bij Feyenoord héél belangrijk.
Slot: „Daar zit een prachtig verhaal aan vast. Er is geen speler bij Feyenoord binnengekomen waar de scouting meer op tegen was dan Hadj Moussa. Dat was niet normaal. Ik heb zelfs in een ruimte gezeten waarin ze me beelden lieten zien hoe slecht hij omschakelde. Is dit nu voldoende om een speler te halen, vroegen ze. Ik zei: ’Nee, maar dit kan ik wel verbeteren aan de speler. Als wij tegen Volendam weer 0-0 zouden staan, zei ik, met een kwartier te spelen, is het wel lekker als je zo’n jongen als Hadj Moussa erin kan brengen. Ik had trouwens niet verwacht dat hij zó goed zou zijn. Hij is nu volop aan het meeverdedigen en toen ik hem hier in Engeland in de Champions League zag spelen tegen Manchester City zat alles erop en eraan. De specifieke kwaliteit die hij heeft als buitenspeler kan geen enkele trainer aan hem leren.”
Dankjewel, Arond.
Die gaf Jannes een tijdje geleden:quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Benieuwd naar dit verhaal, maar dan m.b.t. Zerrouki.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:56 schreef ZKA het volgende:
[..]
Grootste leugen in het voetballandje, hier moet ik het echt voor Slot opnemen. Aanvankelijk (zomer ‘22) vond hij Zerrouki wel een leuke optie. Maar na blessure Timber / ontwikkeling Wieffer (winter ‘23) liet hij de belangstelling voor Zerrouki varen. Niet alleen Slot hoefde hem niet meer, maar ook verschillende RvC leden niet. De scouting heeft de naam van Zerrouki sowieso al nooit op tafel gelegd.
En tóch kwam die. Hoe? Te Kloese en Zerrouki hebben dezelfde zaakwaarnemer: Muy Manero. Deze deal is altijd in leven gebleven door Te Kloese, ondanks dat Zerrouki totaal geen goede (loop)data overlegde. Heel deze deal is er doorheengedrukt. En het vermoeden leeft, niet alleen bij mij, dat er wat centjes bij van tafel zijn gevallen. Rolexje hier, Maldiven reisje daar. Je kent het wel.
Netto afschrijving van deze transfer ligt nu al rond de tien miljoen. Feyenoord gaat zwaar verlies lijden en nemen rond de naam van Zerrouki, het moet maar, het is niet anders. #dondennis #cooking
Ah, dit verhaal ja. Ik pak het zout even.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaf Jannes een tijdje geleden:
[..]
‘De Rolex van Muy Manero’quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaf Jannes een tijdje geleden:
[..]
Het zal wel aangedikt zijn met de rolexjes maar ik geloof Jannes op zich wel in dit verhaal. Hij heeft geen enkele reden om Slot te verdedigen, en Slot had na de doorbraak van Wieffer geen enkele reden om Zerrouki per sé te willen (maar ook niet om actief tegen te zijn).quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, dit verhaal ja. Ik pak het zout even.
quote:Dat geldt nog niet voor Feyenoord. Weliswaar is sinds 2022 een negatieve trend doorbroken, maar de situatie is ook nog het fragielst van alle topclubs. Feyenoord geeft te veel uit om in de Europa League te kunnen terugverdienen en daarnaast is de lat qua afschrijving behoorlijk hoog gelegd. In 2023/24 boekte Feyenoord ondanks de aantrekkelijke verkoop van Orkun Kökcü nauwelijks transferwinst. Medio 2024 was het eigen vermogen van Feyenoord vijftien miljoen. In dit Champions League-seizoen met ook nog uitstekende verkopen, zal er winst worden gemaakt en daardoor groeit de buffer verder. Een topclub die mikt op de Champions League en de tweede transferlast van Nederland, heeft echter ook behoorlijk wat marge nodig. Niet voor niets heeft PSV geconcludeerd dat een eigen vermogen van een miljoen of veertig toch wel de ondergrens is om een ongunstig scenario - het missen van de Champions League in combinatie met een zwak transferresultaat - te kunnen verteren.
Volgend jaar zou wel eens een potentieel financieel en sportief rampseizoen kunnen worden als we ons niet weten te kwalificeren voor de CL.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:50 schreef hhh38 het volgende:
Interessant artikel over onze financiële situatie (en die van de concurrentie):
https://www.vi.nl/pro/transferzomer-nadert-zo-scoren-de-topclubs
Onze afschrijvingen zijn hoger dan die van PSV, dus dan mag je verwachten dat de selectie ook minstens gelijkwaardig is.
Even terugkomend op de discussie of we nou wel of niet op Champions League begroten:
[..]
We hebben wel een vrij grote selectie dus ik verwacht wel dat er veel gaat gebeuren en dan met name uitgaand zodat je wat meer terug richting dat EL niveau groeit (verwacht ik).quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:50 schreef hhh38 het volgende:
Interessant artikel over onze financiële situatie (en die van de concurrentie):
https://www.vi.nl/pro/transferzomer-nadert-zo-scoren-de-topclubs
Onze afschrijvingen zijn hoger dan die van PSV, dus dan mag je verwachten dat de selectie ook minstens gelijkwaardig is.
Even terugkomend op de discussie of we nou wel of niet op Champions League begroten:
[..]
Het is ook dubbel want je wil niet in de CL aantreden met een matig elftal en je wil de CL gelden voor volgend jaar ook weer veilig stellen door op plek 1 of 2 te eindigen in de competitie.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:07 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben wel een vrij grote selectie dus ik verwacht wel dat er veel gaat gebeuren en dan met name uitgaand zodat je wat meer terug richting dat EL niveau groeit (verwacht ik).
Maar zit nog wel een verschil tussen op CL niveau begroten en teveel uitgeven voor de EL.
Vermoedelijk scoort hij qua data goed bij de analyse van hun scouting, zo gaat dat tegenwoordig..quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat moet Villa met Redmond dan? Iemand om de pylonen neer te zetten
Leuk talentje voor ¤0,00 hoor. Haalt ie het niet, dan verkoop je hem over 2 jaar voor een paar miljoentjes.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat moet Villa met Redmond dan? Iemand om de pylonen neer te zetten
Met een Premier League club als Villa op je CV (met of zonder speelminuten) kom je sowieso verder in je carričre buiten de top 5-landen, wat dat betreft zit Redmond wel gebakkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk talentje voor ¤0,00 hoor. Haalt ie het niet, dan verkoop je hem over 2 jaar voor een paar miljoen.
Is voor hun toch totaal irrelevant. Ze gaan er iig aan verdienen. Erg jammer.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:36 schreef fetX het volgende:
Het zou me verbazen als Redmond het bij Villa gaat halen.
Ja, ik weet het, wel rare data dan. Dan was Sjonnie van de Burger King ook wel in Engeland terecht gekomen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:27 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vermoedelijk scoort hij qua data goed bij de analyse van hun scouting, zo gaat dat tegenwoordig..
Dat was daadwerkelijk één van de grootste talenten van Nederland in de jeugd trouwensquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, wel rare data dan. Dan was Sjonnie van de Burger King ook wel in Engeland terecht gekomen.
Slechts 2 jaar voor de legendarische sprint:quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was daadwerkelijk één van de grootste talenten van Nederland in de jeugd trouwens
(dit is geen grap)
quote:Europees topscorer Jhonny van Beukering:"Ik werd helemaal gek"
Jhonny van Beukering bereikte donderdag met N.E.C. op sensationele wijze de derde ronde van de UEFA Cup. De Nijmegenaren scoorden in het laatste kwartier tegen Udinese twee keer en schaarden zich zo bij de laatste 32 clubs in de UEFA Cup. „Ik werd helemaal gek", grijnsde Van Beukering, nadat hij de openingstreffer van Collins John nog eens voor ogen had gehaald.
De spits was vier minuten later zelf verantwoordelijk voor het tweede doelpunt. „Het kon niet op. We zijn na rust blijven drukken en dan blijkt dat je met strijd iedereen kan verslaan. Vooraf hadden we al alle vertrouwen in een goed resultaat, maar het is balen als je in de rust hoort dat Spartak Moskou met 2-0 voorstaat. Gelukkig kwam het nog goed." Met 3 doelpunten dit seizoen kroonde Van Beukering zichzelf ook nog eens tot Europees topscorer aller tijden."
Ik heb nooit de ambitie gehad om volksmennerzanger te worden helaasquote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:02 schreef ZKA het volgende:
[..]
Was je maar zoals ik hč ❤ 2025, beste jaar ooit!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, wel rare data dan. Dan was Sjonnie van de Burger King ook wel in Engeland terecht gekomen.
Niemand gaf een stuiver voor deze jongen totdat Milan en Villa interesse toonde.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk talentje voor ¤0,00 hoor. Haalt ie het niet, dan verkoop je hem over 2 jaar voor een paar miljoentjes.
Snap niet hoe die jongen transfervrij is - daarbij niet gesteld dat ik hem als nieuwe verlosser zie.
Kun je hier gewoon eens mee ophouden?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb nooit de ambitie gehad om volksmennerzanger te worden helaas
Mwah. Dat is gewoon onderdeel van de marketingmachine (waar per definitie altijd gelul uitkomt).quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:22 schreef CR7 het volgende:
En het gelul dat je met Villa op je CV overal wel aan de bak is ook dikke onzin.
Collins John, lang niet aan gedacht.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Slechts 2 jaar voor de legendarische sprint:
[..]
Nogmaals, het gaat er helemaal niet om of het zo'n topper is, het gaat er om dat hij een financiele waarde heeft - hoe hoog je die ook inschaalt (volgens transfermarkt 800.000, zeg 2-3 jaarsalarissen). Die jongen heeft wel 24 jeugdinterlands gespeeld - en op z'n 18e Feyenoord 1 gehaald. Ik vind Feyenoord van oudsher financieel niet heel succesvol met het derde garnituur omgaan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niemand gaf een stuiver voor deze jongen totdat Milan en Villa interesse toonde.
Hij heeft in 24 jeugdinterlands 2 goals gemaakt. En het gelul dat je met Villa op je CV overal wel aan de bak is ook dikke onzin. Ik denk dat er een stuk meer jeugdspelers zijn waar je niks meer van hoort dan spelers die er nog een mooie carričre op na houden. En dan hoorde deze jongen volgens mij nog niet eens tot de grootste talenten.
Welke financiële waarde heb je het over? Hij was/is bij lange na niet goed genoeg voor Feyenoord 1. Er waren nul signalen dat er interesse was van deze clubs tot zijn contract af liep. Welke transfersom loop je nu exact mis dan?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat er helemaal niet om of het zo'n topper is, het gaat er om dat hij een financiele waarde heeft - hoe hoog je die ook inschaalt (volgens transfermarkt 800.000, zeg 2-3 jaarsalarissen). Die jongen heeft wel 24 jeugdinterlands gespeeld - en op z'n 18e Feyenoord 1 gehaald. Ik vind Feyenoord van oudsher financieel niet heel succesvol met het derde garnituur omgaan.
Dat "niemand er een stuiver voor gaf" zegt me verder niet zo heel veel van een 18 jarig ventje met welgeteld 158 minuten in de eredivisie en 79 in de Champions League.
Ok maat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Welke financiële waarde heb je het over? Hij was/is bij lange na niet goed genoeg voor Feyenoord 1. Er waren nul signalen dat er interesse was van deze clubs tot zijn contract af liep. Welke transfersom loop je nu exact mis dan?
Ik maak het niet groot, ik noem het “jammer”. Maar dat is voor een aantal hysterische bipolaire wijven hier al not done. Ach…quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het vooral niet groter maken dan het is.
Ondertussen wel janken als Feyenoord koopjes haalt als Johnston en Nadje of niet?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok maat.
Met zo’n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Veel meer talent hebben jullie nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:10 schreef fetX het volgende:
Waarom gaat het hier zo lang over nobuddie Redmond?
Komkommertijd.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:10 schreef fetX het volgende:
Waarom gaat het hier zo lang over nobuddie Redmond?
quote:Feyenoord ziet belangrijke pion in organisatie kiezen voor Wolfsburg
Feyenoord raakt Koen Stam na vijf jaar kwijt. De Head of Methodology & Transitiecoach maakt deze zomer de overstap naar VfL Wolfsburg, waar hij aan de slag gaat als assistent-trainer. Feyenoord heeft het vertrek van Stam woensdagmiddag bevestigd. De 38-jarige oefenmeester arriveerde in 2020 in De Kuip. Later dat jaar werd hij toegevoegd aan de technische staf van Feyenoord 1. De afgelopen jaren was hij als Head of Methodology verantwoordelijk voor het 'implementeren en doorontwikkelen van de voetbalvisie', schrijft Feyenoord. Als zogeheten Transitiecoach zorgde Stam voor de begeleiding van talentvolle spelers richting het eerste elftal.
"Ik ben Feyenoord dankbaar voor de afgelopen vijf jaar", reageert Stam, die in Duitsland aan de slag gaat als assistent-trainer van de hoofdmacht van Wolfsburg. "Bij Feyenoord heb ik de kans gekregen om samen te werken met zeer kundige collega's en veelbelovende topvoetballers. Ik koester de vele hoogtepunten die ik hier heb mogen beleven en wens iedereen binnen deze mooie club veel succes toe."
4/5 miljoen zou al heel mooi zijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:05 schreef De_Pel het volgende:
Die Zerrouki he, dat is toch nou net zo'n speler die je gewoon lekker in de zandbak moet lozen. Alleen zijn afkomst en religie zijn natuurlijk al genoeg om daar gewild te zijn, en echt iets bereiken in zijn carriere gaat 'ie toch niet meer, dus hij kan prima voor de centen gaan. Heeft bovendien geen gezin als reden om het niet te doen.
Eens. Liever vandaag dan morgen. Er moet echt heel flink gesaneerd worden mbt het C-garnituur.quote:
quote:'Feyenoord gaat middenvelder kwijtraken: vijf clubs met concrete belangstelling'
Er zijn vijf clubs concreet in de markt voor de handtekening van Feyenoord-middenvelder Ramiz Zerrouki, zo schrijft La Gazette du Fennec. De 27-jarige Algerijn mag vertrekken uit Rotterdam en hij kan verkassen naar Frankrijk en Spanje.
Eerder schreef Voetbal International al dat Zerrouki deze zomer 'zeker' gaat vertrekken bij Feyenoord en er was interesse uit meerdere landen voor de Algerijns international. Volgens La Gazette du Fennec is er vanuit Frankrijk interesse van Olympique Lyon, RC Strasbourg en RC Lens voor de diensten van Zerrouki, die ook op de radar staat van twee Spaanse clubs: Villarreal en Sevilla.
In de zomer van 2023 maakte Zerrouki voor 7,5 miljoen euro de overstap van FC Twente naar Feyenoord, waar hij nooit een vaste basisplaats wist te veroveren. De clubleiding hoopt de middenvelder deze zomer van de hand te doen. Met een nieuwe werkgever hoopt Zerrouki zijn carričre een nieuw leven in te blazen om zijn plaats bij het nationale elftal te behouden richting de Afrika Cup van 2025. Volgend seizoen lijkt Zerrouki bij Feyenoord op weinig speeltijd te kunnen rekenen.
Bij Feyenoord wilde hij geen assistent worden van Slot, dus proberen we het gewoon nog een keer bij Liverpoolquote:Dirk Kuijt is bij Liverpool in beeld om als assistent-trainer aan de slag te gaan van Arne Slot, zo meldt Football Insider. De 44-jarige trainer zou de opvolger moeten worden van John Heitinga. Volgens Football Insider wordt Kuijt, voormalig spits van Liverpool en Oranje, wordt gezien als de ideale vervanger. Voor Liverpool past Kuyt perfect in de plannen van Arne Slot.
Kuijt is sinds twee jaar hoofdtrainer bij het Belgische Beerschot. Ondanks een moeizaam begin in zijn trainerscarričre – hij werd na 16 wedstrijden ontslagen bij ADO Den Haag – wist hij met Beerschot promotie af te dwingen naar de Jupiler Pro League. Dit seizoen degradeerde Beerschot vanaf het hoogste niveau van België na een teleurstellend seizoen.
Feyenoord heeft best wel veel talentenquote:
Nog geen ultieme totaaldeal dus.quote:
Als de transfer breedgedragen wordt kan dat niet lang meer duren!quote:
Waarom zouden we dat nu al doen? Los van het feit dat ik me afvraag of hij nou heel veel beter is dan Wellenreuther moeten wij eerst maar eens wat keepers lozen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:29 schreef De_Pel het volgende:
Waarom hebben wij Roefs eigenlijk nog niet vastgelegd?
Te Kloese en Ruijl legge te slape!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat nu al doen? Los van het feit dat ik me afvraag of hij nou heel veel beter is dan Wellenreuther moeten wij eerst maar eens wat keepers lozen.
Juist alleen maar mooi als je de druk opvoert voor Wellenlulletje (en/)of Brekebeentje om te vertrekken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat nu al doen? Los van het feit dat ik me afvraag of hij nou heel veel beter is dan Wellenreuther moeten wij eerst maar eens wat keepers lozen.
Te Kloese is op vakantiequote:Op donderdag 29 mei 2025 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Te Kloese en Ruijl legge te slape!!
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Juist alleen maar mooi als je de druk opvoert voor Wellenlulletje (en/)of Brekebeentje om te vertrekken.
quote:Al-Nassr heeft een persoonlijk akkoord bereikt met David Hancko over een langdurig contract. Volgens transferjournalist Santi Aouna ligt er een overeenkomst klaar tot medio 2028, met een optie voor een extra seizoen.
De gesprekken tussen de Saoedische club en Feyenoord verlopen positief. Al-Nassr bereidt zich voor om een officieel bod uit te brengen van ongeveer veertig miljoen euro. Het voorstel wordt naar verwachting binnen enkele dagen ingediend.
Erg jammer dat zo'n speler niet bij Inter, Atletico, Liverpool, of zoiets beland. Desalnittemin, als wij 'de hoofdprijs' vangen vind ik het dikke prima.quote:
We zitten nog in mei.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:10 schreef bbuddybb het volgende:
[ x ]
Ach, misschien zijn er geen andere clubs die concrete interesse hebben.
Hopelijk wel een mooi bedrag voor Feyenoord dus.
Dit ja. Snap er echt weinig van, maargoed, prima. Liever een leuke club, maar de centjes staan toch voorop.quote:
Hancko heeft al lang en breed gehoord wat hij bij een Atletico kon verdienen en ziet dat nu keer drie gaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk inderdaad dat er zich echt nog wel andere clubs zullen melden in juni of juli als Hancko en/of Feyenoord geduld heeft / hebben.
Maar denk dat Hancko of Feyenoord niet zo lang durven wachten. Hancko heeft al 2 transfers zien mislukken natuurlijk en bij Feyenoord zijn ze misschien wel bang dat ze een dergelijk bedrag niet meer gaan krijgen als ze niet nu toehappen.
Denk niet dat een andere Europese club meer dan 30/32 miljoen gaat bieden. Lekker laten gaan voor 40 miljoen naar de zandbak.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk inderdaad dat er zich echt nog wel andere clubs zullen melden in juni of juli als Hancko en/of Feyenoord geduld heeft / hebben.
Maar denk dat Hancko of Feyenoord niet zo lang durven wachten. Hancko heeft al 2 transfers zien mislukken natuurlijk en bij Feyenoord zijn ze misschien wel bang dat ze een dergelijk bedrag niet meer gaan krijgen als ze niet nu toehappen.
Dit ja, Hancko kan 3 keer meer verdienen, Feyenoord kan ipv 30 miljoen nu 40 miljoen pakken. Iedereen blijquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hancko heeft al lang en breed gehoord wat hij bij een Atletico kon verdienen en ziet dat nu keer drie gaan
Veel meer moet je er niet achter zoeken
Je snapt er weinig van? Echt heel raar dat hij zich financieel veilig wil spelen inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja. Snap er echt weinig van, maargoed, prima. Liever een leuke club, maar de centjes staan toch voorop.
Financieel veilig speelt hij zich letterlijk bij iedere andere club in een Europese topcompetitie net zo goed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van? Echt heel raar dat hij zich financieel veilig wil spelen inderdaad.
40/45mln dus. Jammer dat ie gaat, maar het geld is wel lekker.quote:
Echt zielig om in 3 jaar 30mln binnen te tanken inderdaad.quote:
Oh, nee hoor, dat snap ik volledig. Is hier al meermaals besproken. Ik snap niet dat andere geďnteresseerde clubs niet doorpakken, is een koopje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van? Echt heel raar dat hij zich financieel veilig wil spelen inderdaad.
Clubs uit de PL na twee jaar zandbak en zijn cv betwijfel ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko is ook vast niet vergeten dat hij een mislukt avontuur in de Serie A op zijn naam heeft staan.
Even 2 jaar cashen en hij kan nog altijd een mooi avontuur aangaan in de PL of La Liga.
Hij is 'al' 27 dus heel veel kansen op het grote geld zal hij wel niet meer krijgen. Ik snap hem wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Financieel veilig speelt hij zich letterlijk bij iedere andere club in een Europese topcompetitie net zo goed.
Ik had hem het geld en een mooie club gegund.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Echt zielig om in 3 jaar 30mln binnen te tanken inderdaad.
Die mooie club heeft hij al gehad.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik had hem het geld en een mooie club gegund.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel jammer om Hancko niet te zien schitteren in een mooiere competitie, maar als het ons 40 miljoen oplevert, klaag ik niet. Ik had zeker 10 miljoen minder verwacht.
Dan moet er wel een andere club geďnteresseerd zijnquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Financieel veilig speelt hij zich letterlijk bij iedere andere club in een Europese topcompetitie net zo goed.
Maar goed, nu gaat dat een factor 3 of 4 inderdaad. Een paar jaartjes daar spelen en daarna alsnog naar Spanje of Italië is ook prima natuurlijk.
Je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die mooie club heeft hij al gehad.
Nu dus tijd voor het geld.
Doe dit maar nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze mooie AI OP
Die onderste spelersquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk grapje!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel enigszins representatief voor het niveau het afgelopen jaar.
De zwarte Homer Simpson.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
online photo image
profiteurs
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vond het grapje representatief voor het niveau van de posts van Solispolar.quote:
Die 14 dagen zijn omgevlogenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het grapje representatief voor het niveau van de posts van Solispolar.
Alleen de moderators lachen er plichtmatig om. Dan weet je genoeg!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als wij ook goede spelers opleiden kunnen we ook profiteren. Zow werkt dat.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
online photo image
profiteurs
Bedankt voor deze infoquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als wij ook goede spelers opleiden kunnen we ook profiteren. Zow werkt dat.
Dat weet ik. Dus ik dacht ik help je even.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info
hier was ik zelf nooit achter gekomen
quote:
quote:Opstellingen
Feyenoord Onder 21: Andreev; Read, Plug, Giersthoeve, Candelaria; Targhalline, Milambo, Rust; Hadj Moussa (C), De Bie, Sliti.
Ik gun Igor een mooiere club.quote:Olympique Marseille heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord voor Igor Paixăo. De Franse club heeft een eerste bod uitgebracht op de Braziliaanse aanvaller, zo meldt 1908.nl. Paixăo was afgelopen seizoen een van de dragende krachten in het elftal van de Rotterdammers.
Hoeveel Marseille exact biedt, is op dit moment niet bekend. De 24-jarige buitenspeler geldt als de meest waardevolle speler binnen de selectie van Feyenoord. Zijn contract loopt nog tot de zomer van 2029, waardoor Feyenoord zich in een sterke onderhandelingspositie bevindt en hoopt opnieuw een recordtransfer te realiseren.
Binnen 10 minuten 0-1 achterquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als dit geen winst wordt sta je echt voor lul.
@Fok-it Feyenoord heeft natuurlijk pas 7 keepers onder contract. Dus ik snap dat wel.quote:Ajax krijgt concurrentie van onder meer PSV en Feyenoord in de strijd om Robin Roefs, zo blijkt uit een analyse van het Algemeen Dagblad zaterdagmiddag. De 22-jarige keeper van NEC staat in de ‘serieuze belangstelling’ van zes clubs, waaronder dus de gehele Nederlandse top.
quote:
quote:Feyenoord O21 - SC Cambuur O21 3-1
9' Van der Veen 0-1
34' De Bie 1-1
36' De Bie 2-1
38' Sliti 3-1
Is dat hun recordaankoop? Want naar mijn mening moet Paixao meer opbrengen. 35 miljoen ofzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar wel iemand gekocht voor ¤30m volgens mij
Dat ging het al?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Lyon kennelijk 2x hun eigen transferrecord verbroken, zal er dan toch geld zijn?
Edit: oh dit gaat ineens weer over Marseille
Eens. Vind dit sportief ook niet per sé echt een stap omhoog. Qua geld waarschijnlijk wel en dat telt natuurlijk ook mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Een speler als Paixao heeft z'n sporen toch wel redelijk verdiend dit seizoen, ook in de Champions League. Als ik zo'n type speler zou zijn zou ik echt nooit naar de Franse competitie gaan als het niet om PSG gaat. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
spelers bepalen zelf nooit waar ze heen gaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Een speler als Paixao heeft z'n sporen toch wel redelijk verdiend dit seizoen, ook in de Champions League. Als ik zo'n type speler zou zijn zou ik echt nooit naar de Franse competitie gaan als het niet om PSG gaat. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
tussenstap, Kokcu koos na een titel met Feyenoord ook voor Benfica. Wanneer de top van de PL niet komt. Kun je kiezen voor een Bournemouth, Everton of een team dat CL speelt zoals Marseille, Benfica, Leipzig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Vind dit sportief ook niet per sé echt een stap omhoog. Qua geld waarschijnlijk wel en dat telt natuurlijk ook mee.
Maar goed, Marseille zal flink moeten lappen, want hij ligt nog wel even vast. Met 30 ga je er niet komen.
Ja, maar voor al die andere clubs valt wel wat te zeggen. Benfica is de grootste club van het land waar je altijd om de titel speelt, Leipzig speelt in een competitie van hoog niveau en ga zo maar door. Marseille speelt in een flutcompetitie waar je al gehuldigd wordt als je op minder dan 15 punten afstand van PSG eindigt. Dat vind ik allemaal veel te mager om het als fatsoenlijke tussenstap te kunnen zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
tussenstap, Kokcu koos na een titel met Feyenoord ook voor Benfica. Wanneer de top van de PL niet komt. Kun je kiezen voor een Bournemouth, Everton of een team dat CL speelt zoals Marseille, Benfica, Leipzig.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar voor al die andere clubs valt wel wat te zeggen. Benfica is de grootste club van het land waar je altijd om de titel speelt, Leipzig speelt in een competitie van hoog niveau en ga zo maar door. Marseille speelt in een flutcompetitie waar je al gehuldigd wordt als je op minder dan 15 punten afstand van PSG eindigt.
Kokcu was wel pas 22 jaar. Paixao over 4 weken 25. Maar ok, dan nog kan je naar een jaar knallen een stap omhoog maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
tussenstap, Kokcu koos na een titel met Feyenoord ook voor Benfica. Wanneer de top van de PL niet komt. Kun je kiezen voor een Bournemouth, Everton of een team dat CL speelt zoals Marseille, Benfica, Leipzig.
Echt hoor….quote:De duels tegen Sparta O23 vinden plaats op dinsdag 3 juni (thuis) en zaterdag 7 juni (uit).
Pascal Bosschaart zal het dan moeten doen zonder diverse versterkingen vanuit Feyenoord 1, gezien de interlandverplichtingen van deze spelers.
Dat is dus kansloos.quote:
Omdat de beloftencompetitie O21 is en de beloftenteams in de piramide O23 zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef snabbi het volgende:
Waarom is het eigenlijk Feyenoord o21 en Sparta o23?
Maar als dat lukt en je zit in de 2e divisie, kan je dan alleen promoveren als je kampioen daar wordt en er een jong team degradeert uit de 1e divisie?quote:
Zelfs die tegenstander aan de rechterkant loopt bijna op dezelfde manier.....quote:
Viel wel mee, raakte pas aan de poort uitverkochtquote:Op zondag 1 juni 2025 14:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Ze kunnen die wedstrijd net zo goed in de kuip spelen
Waarom ze dat gisteren al niet deden
Zullen wel genoeg mensen heen willen gaan om de ploeg te steunen
Hebben ze weer lekker ingewikkeld gemaakt in Zeist.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als dat lukt en je zit in de 2e divisie, kan je dan alleen promoveren als je kampioen daar wordt en er een jong team degradeert uit de 1e divisie?
Je moet zelf kampioen worden en als dan een Jong-team in de KKD in het rechterrijtje eindigt speel je een beslissingsduel om promotie. Als een Jong-team in de KKD 19e of 20 wordt promoveer je rechtstreeks.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als dat lukt en je zit in de 2e divisie, kan je dan alleen promoveren als je kampioen daar wordt en er een jong team degradeert uit de 1e divisie?
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet zelf kampioen worden en als dan een Jong-team in de KKD in het rechterrijtje eindigt speel je een beslissingsduel om promotie. Als een Jong-team in de KKD 19e of 20 wordt promoveer je rechtstreeks.
Het zou best wel kunnen lukken om 20000 man in de kuip te krijgen voor die wedstrijdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel wel mee, raakte pas aan de poort uitverkocht
Je moet kampioen worden inderdaad. En een Jong team moet laag eindigen. Rechtstreekse promotie als er daar eentje van bij de laatste 2 eindigen en een play-off als er een team bij het rechter rijtje zit. Dit is altijd nog het geval geweest, dus je moet vooral zelf kampioen worden, dan ben je er.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |