Clubs uit de PL na twee jaar zandbak en zijn cv betwijfel ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko is ook vast niet vergeten dat hij een mislukt avontuur in de Serie A op zijn naam heeft staan.
Even 2 jaar cashen en hij kan nog altijd een mooi avontuur aangaan in de PL of La Liga.
Hij is 'al' 27 dus heel veel kansen op het grote geld zal hij wel niet meer krijgen. Ik snap hem wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Financieel veilig speelt hij zich letterlijk bij iedere andere club in een Europese topcompetitie net zo goed.
Ik had hem het geld en een mooie club gegund.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Echt zielig om in 3 jaar 30mln binnen te tanken inderdaad.
Die mooie club heeft hij al gehad.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik had hem het geld en een mooie club gegund.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel jammer om Hancko niet te zien schitteren in een mooiere competitie, maar als het ons 40 miljoen oplevert, klaag ik niet. Ik had zeker 10 miljoen minder verwacht.
Dan moet er wel een andere club geïnteresseerd zijnquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Financieel veilig speelt hij zich letterlijk bij iedere andere club in een Europese topcompetitie net zo goed.
Maar goed, nu gaat dat een factor 3 of 4 inderdaad. Een paar jaartjes daar spelen en daarna alsnog naar Spanje of Italië is ook prima natuurlijk.
Je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die mooie club heeft hij al gehad.
Nu dus tijd voor het geld.
Doe dit maar nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze mooie AI OP
Die onderste spelersquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk grapje!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel enigszins representatief voor het niveau het afgelopen jaar.
De zwarte Homer Simpson.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
online photo image
profiteurs
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vond het grapje representatief voor het niveau van de posts van Solispolar.quote:
Die 14 dagen zijn omgevlogenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het grapje representatief voor het niveau van de posts van Solispolar.
Alleen de moderators lachen er plichtmatig om. Dan weet je genoeg!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |