We zitten nog in mei.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:10 schreef bbuddybb het volgende:
[ x ]
Ach, misschien zijn er geen andere clubs die concrete interesse hebben.
Hopelijk wel een mooi bedrag voor Feyenoord dus.
Dit ja. Snap er echt weinig van, maargoed, prima. Liever een leuke club, maar de centjes staan toch voorop.quote:
Hancko heeft al lang en breed gehoord wat hij bij een Atletico kon verdienen en ziet dat nu keer drie gaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk inderdaad dat er zich echt nog wel andere clubs zullen melden in juni of juli als Hancko en/of Feyenoord geduld heeft / hebben.
Maar denk dat Hancko of Feyenoord niet zo lang durven wachten. Hancko heeft al 2 transfers zien mislukken natuurlijk en bij Feyenoord zijn ze misschien wel bang dat ze een dergelijk bedrag niet meer gaan krijgen als ze niet nu toehappen.
Denk niet dat een andere Europese club meer dan 30/32 miljoen gaat bieden. Lekker laten gaan voor 40 miljoen naar de zandbak.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk inderdaad dat er zich echt nog wel andere clubs zullen melden in juni of juli als Hancko en/of Feyenoord geduld heeft / hebben.
Maar denk dat Hancko of Feyenoord niet zo lang durven wachten. Hancko heeft al 2 transfers zien mislukken natuurlijk en bij Feyenoord zijn ze misschien wel bang dat ze een dergelijk bedrag niet meer gaan krijgen als ze niet nu toehappen.
Dit ja, Hancko kan 3 keer meer verdienen, Feyenoord kan ipv 30 miljoen nu 40 miljoen pakken. Iedereen blijquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hancko heeft al lang en breed gehoord wat hij bij een Atletico kon verdienen en ziet dat nu keer drie gaan
Veel meer moet je er niet achter zoeken
Je snapt er weinig van? Echt heel raar dat hij zich financieel veilig wil spelen inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja. Snap er echt weinig van, maargoed, prima. Liever een leuke club, maar de centjes staan toch voorop.
Financieel veilig speelt hij zich letterlijk bij iedere andere club in een Europese topcompetitie net zo goed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van? Echt heel raar dat hij zich financieel veilig wil spelen inderdaad.
40/45mln dus. Jammer dat ie gaat, maar het geld is wel lekker.quote:
Echt zielig om in 3 jaar 30mln binnen te tanken inderdaad.quote:
Oh, nee hoor, dat snap ik volledig. Is hier al meermaals besproken. Ik snap niet dat andere geïnteresseerde clubs niet doorpakken, is een koopje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van? Echt heel raar dat hij zich financieel veilig wil spelen inderdaad.
Clubs uit de PL na twee jaar zandbak en zijn cv betwijfel ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko is ook vast niet vergeten dat hij een mislukt avontuur in de Serie A op zijn naam heeft staan.
Even 2 jaar cashen en hij kan nog altijd een mooi avontuur aangaan in de PL of La Liga.
Hij is 'al' 27 dus heel veel kansen op het grote geld zal hij wel niet meer krijgen. Ik snap hem wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Financieel veilig speelt hij zich letterlijk bij iedere andere club in een Europese topcompetitie net zo goed.
Ik had hem het geld en een mooie club gegund.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Echt zielig om in 3 jaar 30mln binnen te tanken inderdaad.
Die mooie club heeft hij al gehad.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik had hem het geld en een mooie club gegund.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel jammer om Hancko niet te zien schitteren in een mooiere competitie, maar als het ons 40 miljoen oplevert, klaag ik niet. Ik had zeker 10 miljoen minder verwacht.
Dan moet er wel een andere club geïnteresseerd zijnquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Financieel veilig speelt hij zich letterlijk bij iedere andere club in een Europese topcompetitie net zo goed.
Maar goed, nu gaat dat een factor 3 of 4 inderdaad. Een paar jaartjes daar spelen en daarna alsnog naar Spanje of Italië is ook prima natuurlijk.
Je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die mooie club heeft hij al gehad.
Nu dus tijd voor het geld.
Doe dit maar nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze mooie AI OP
Die onderste spelersquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze mooie AI OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |