Tikje narcistisch. Verder wel terecht.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arend Martijn was vooral zichzelf complimentjes aan het geven
En hij is 23 toch? Als dat kan, waarom stuur je dan ook niet Bueno en/of Hartman nog?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Anis zich hiervoor kan opladen.
Hartman zal wel een transfer willen maken dus gok dat ze daar geen risico mee willen nemen.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En hij is 23 toch? Als dat kan, waarom stuur je dan ook niet Bueno en/of Hartman nog?
Geen idee hoe die regels zijn, verbaast me wel dat Hadj Moussa nog mee mag doen. Verder vind ik het nog een beperkte lijst. Als je daar nog wat spelers als Carillo, Redmond, Sliti, Mitchell, ‘t Zand, maar misschien dan ook wel jongens als Beelen, Bueno, Hartman heen kan sturen moet je dat gewoon doen.quote:
Binnen een half uur weten we of het daadwerkelijk dat foeilelijke shirt blijkt te zijn met die kitscherige gouden details op het shirt.quote:
quote:
Stukje ZKAquote:Het mislopen van de UEFA Conference League is voor Van den Belt een licht hangijzer om nu zijn keuze op FC Twente te laten vallen. De kaarten liggen op tafel en de middenvelder denkt voor de aanvang van het nieuwe seizoen zijn definitieve keuze te hebben gemaakt.
Eerst weer een prijs pakken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:53 schreef Slobeend het volgende:
Zijn we nog steeds niet van Prijsvrij af?
Geen heet hangijzer, maar meer lauwwarm.quote:
Ik snap niet wat jij tegen Valente hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:17 schreef fetX het volgende:
Begrijpelijk als ze Milambo voor een flinke som geld laten gaan. Maar laat alsjeblieft dan niet die Valente de vervanger zijn.
Zou het heel jammer vinden als Milambo nu al gaat. Ongelooflijk talentvolle jongen die over 2 jaar ook zomaar 40-45 miljoen kan opleveren. Tegelijkertijd snap ik het wel. Als je hem goed verkoopt kun je er 2 versterkingen voor terughalen en alsnog geld overhouden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:17 schreef fetX het volgende:
Begrijpelijk als ze Milambo voor een flinke som geld laten gaan. Maar laat alsjeblieft dan niet die Valente de vervanger zijn.
Ik heb helemaal niks tegen Valente, maar ik vind hem een minder talent dan Milambo. En zelfs bij Milambo heb ik gezien de 2e seizoenshelft al wel wat twijfels.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij tegen Valente hebt.
Dat laatste vind ik niet zo terecht, hij heeft veel meer minuten gemaakt dan een 19-jarig jochie idealiter zou maken gezien alle blessures die we op het middenveld gehad hebben. Dat hij dat fysiek niet allemaal even goed meer trekt snap ik best goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen Valente, maar ik vind hem een minder talent dan Milambo. En zelfs bij Milambo heb ik gezien de 2e seizoenshelft al wel wat twijfels.
Het kan best zijn dat dit het geval is hoor, maar mocht je er 25 voor kunnen krijgen dan snap ik best dat Feyenoord dit doet. Zie er alleen graag iets beters voor terug dan Valente.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet zo terecht, hij heeft veel meer minuten gemaakt dan een 19-jarig jochie idealiter zou maken gezien alle blessures die we op het middenveld gehad hebben. Dat hij dat fysiek niet allemaal even goed meer trekt snap ik best goed.
Verder heb ik Valente nooit echt gevolgd, dus geen idee hoe goed die is.
Ja, dat ik hem voor 25 zou verkopen ben ik ook wel weer met je eens inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat dit het geval is hoor, maar mocht je er 25 voor kunnen krijgen dan snap ik best dat Feyenoord dit doet. Zie er alleen graag iets beters voor terug dan Valente.
Die gaan nooit meer weg.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:53 schreef Slobeend het volgende:
Zijn we nog steeds niet van Prijsvrij af?
We hebben dan Steijn - Stengs - Valente voor die plek en daarnaast nog in ieder geval Hwang, Timber en Moder. Middenveld is best aardig bezet dan lijkt me.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat dit het geval is hoor, maar mocht je er 25 voor kunnen krijgen dan snap ik best dat Feyenoord dit doet. Zie er alleen graag iets beters voor terug dan Valente.
Was je maar zoals ik hè ❤ 2025, beste jaar ooit!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wij accepteren hier alleen @:ZKA riooljournalistiek, wieberen dus.
Waarom zou in godsnaam iemand zoals jou willen zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:02 schreef ZKA het volgende:
[..]
Was je maar zoals ik hè ❤ 2025, beste jaar ooit!
Heeft Slot wel aandacht aan je besteed!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom zou in godsnaam iemand zoals jou willen zijn?
Lijkt me voor hem zelf helemaal geen goede stap, maar ach, als ze 40 miljoen willen betalen, dikke prima!quote:In 47 matches across all competitions for Feyenoord this season, Paixao has scored 18 goals and provided 19 assists. The Dutch club is aware of the interest in the player and is demanding ¤35-40 million to sell him this summer.
Sources have revealed that it is not just Barcelona in the race for the player. Arsenal, Liverpool, Aston Villa, Atalanta, Napoli, and AS Roma are also monitoring Paixao’s situation closely.
Ach, wat een Zeperd.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:48 schreef De_Pel het volgende:
Beetje jammer dat je dan zo’n Redmond weer transfervrij verliest
Raphinha of potentieel Yamal zullen vrezen voor hun basisplek.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:55 schreef Zipportal het volgende:
Barca & Pax:
https://semprebarca.com/e(...)s-potential-signing/
Hard gelachenquote:
Die sloeg kinderen toen hij werkte bij de AZ-sekte.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:05 schreef onlogisch het volgende:
Maar OT. Wie kan er wat leuks vertellen over Koen Stam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |