Is dat hun recordaankoop? Want naar mijn mening moet Paixao meer opbrengen. 35 miljoen ofzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar wel iemand gekocht voor ¤30m volgens mij

Dat ging het al?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Lyon kennelijk 2x hun eigen transferrecord verbroken, zal er dan toch geld zijn?
Edit: oh dit gaat ineens weer over Marseille

Eens. Vind dit sportief ook niet per sé echt een stap omhoog. Qua geld waarschijnlijk wel en dat telt natuurlijk ook mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Een speler als Paixao heeft z'n sporen toch wel redelijk verdiend dit seizoen, ook in de Champions League. Als ik zo'n type speler zou zijn zou ik echt nooit naar de Franse competitie gaan als het niet om PSG gaat. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.

spelers bepalen zelf nooit waar ze heen gaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Een speler als Paixao heeft z'n sporen toch wel redelijk verdiend dit seizoen, ook in de Champions League. Als ik zo'n type speler zou zijn zou ik echt nooit naar de Franse competitie gaan als het niet om PSG gaat. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.

tussenstap, Kokcu koos na een titel met Feyenoord ook voor Benfica. Wanneer de top van de PL niet komt. Kun je kiezen voor een Bournemouth, Everton of een team dat CL speelt zoals Marseille, Benfica, Leipzig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Vind dit sportief ook niet per sé echt een stap omhoog. Qua geld waarschijnlijk wel en dat telt natuurlijk ook mee.
Maar goed, Marseille zal flink moeten lappen, want hij ligt nog wel even vast. Met 30 ga je er niet komen.

Ja, maar voor al die andere clubs valt wel wat te zeggen. Benfica is de grootste club van het land waar je altijd om de titel speelt, Leipzig speelt in een competitie van hoog niveau en ga zo maar door. Marseille speelt in een flutcompetitie waar je al gehuldigd wordt als je op minder dan 15 punten afstand van PSG eindigt. Dat vind ik allemaal veel te mager om het als fatsoenlijke tussenstap te kunnen zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
tussenstap, Kokcu koos na een titel met Feyenoord ook voor Benfica. Wanneer de top van de PL niet komt. Kun je kiezen voor een Bournemouth, Everton of een team dat CL speelt zoals Marseille, Benfica, Leipzig.

quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar voor al die andere clubs valt wel wat te zeggen. Benfica is de grootste club van het land waar je altijd om de titel speelt, Leipzig speelt in een competitie van hoog niveau en ga zo maar door. Marseille speelt in een flutcompetitie waar je al gehuldigd wordt als je op minder dan 15 punten afstand van PSG eindigt.

Kokcu was wel pas 22 jaar. Paixao over 4 weken 25. Maar ok, dan nog kan je naar een jaar knallen een stap omhoog maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
tussenstap, Kokcu koos na een titel met Feyenoord ook voor Benfica. Wanneer de top van de PL niet komt. Kun je kiezen voor een Bournemouth, Everton of een team dat CL speelt zoals Marseille, Benfica, Leipzig.

Echt hoor….quote:De duels tegen Sparta O23 vinden plaats op dinsdag 3 juni (thuis) en zaterdag 7 juni (uit).
Pascal Bosschaart zal het dan moeten doen zonder diverse versterkingen vanuit Feyenoord 1, gezien de interlandverplichtingen van deze spelers.

Dat is dus kansloos.quote:

Omdat de beloftencompetitie O21 is en de beloftenteams in de piramide O23 zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef snabbi het volgende:
Waarom is het eigenlijk Feyenoord o21 en Sparta o23?

Maar als dat lukt en je zit in de 2e divisie, kan je dan alleen promoveren als je kampioen daar wordt en er een jong team degradeert uit de 1e divisie?quote:

Zelfs die tegenstander aan de rechterkant loopt bijna op dezelfde manier.....quote:

Viel wel mee, raakte pas aan de poort uitverkochtquote:Op zondag 1 juni 2025 14:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Ze kunnen die wedstrijd net zo goed in de kuip spelen
Waarom ze dat gisteren al niet deden
Zullen wel genoeg mensen heen willen gaan om de ploeg te steunen

Hebben ze weer lekker ingewikkeld gemaakt in Zeist.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als dat lukt en je zit in de 2e divisie, kan je dan alleen promoveren als je kampioen daar wordt en er een jong team degradeert uit de 1e divisie?

Je moet zelf kampioen worden en als dan een Jong-team in de KKD in het rechterrijtje eindigt speel je een beslissingsduel om promotie. Als een Jong-team in de KKD 19e of 20 wordt promoveer je rechtstreeks.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als dat lukt en je zit in de 2e divisie, kan je dan alleen promoveren als je kampioen daar wordt en er een jong team degradeert uit de 1e divisie?

quote:Op zondag 1 juni 2025 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet zelf kampioen worden en als dan een Jong-team in de KKD in het rechterrijtje eindigt speel je een beslissingsduel om promotie. Als een Jong-team in de KKD 19e of 20 wordt promoveer je rechtstreeks.

Het zou best wel kunnen lukken om 20000 man in de kuip te krijgen voor die wedstrijdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel wel mee, raakte pas aan de poort uitverkocht

Je moet kampioen worden inderdaad. En een Jong team moet laag eindigen. Rechtstreekse promotie als er daar eentje van bij de laatste 2 eindigen en een play-off als er een team bij het rechter rijtje zit. Dit is altijd nog het geval geweest, dus je moet vooral zelf kampioen worden, dan ben je er.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |