Als de transfer breedgedragen wordt kan dat niet lang meer duren!quote:
Waarom zouden we dat nu al doen? Los van het feit dat ik me afvraag of hij nou heel veel beter is dan Wellenreuther moeten wij eerst maar eens wat keepers lozen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:29 schreef De_Pel het volgende:
Waarom hebben wij Roefs eigenlijk nog niet vastgelegd?
Te Kloese en Ruijl legge te slape!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat nu al doen? Los van het feit dat ik me afvraag of hij nou heel veel beter is dan Wellenreuther moeten wij eerst maar eens wat keepers lozen.
Juist alleen maar mooi als je de druk opvoert voor Wellenlulletje (en/)of Brekebeentje om te vertrekken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat nu al doen? Los van het feit dat ik me afvraag of hij nou heel veel beter is dan Wellenreuther moeten wij eerst maar eens wat keepers lozen.
Te Kloese is op vakantiequote:Op donderdag 29 mei 2025 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Te Kloese en Ruijl legge te slape!!
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Juist alleen maar mooi als je de druk opvoert voor Wellenlulletje (en/)of Brekebeentje om te vertrekken.
quote:Al-Nassr heeft een persoonlijk akkoord bereikt met David Hancko over een langdurig contract. Volgens transferjournalist Santi Aouna ligt er een overeenkomst klaar tot medio 2028, met een optie voor een extra seizoen.
De gesprekken tussen de Saoedische club en Feyenoord verlopen positief. Al-Nassr bereidt zich voor om een officieel bod uit te brengen van ongeveer veertig miljoen euro. Het voorstel wordt naar verwachting binnen enkele dagen ingediend.
Erg jammer dat zo'n speler niet bij Inter, Atletico, Liverpool, of zoiets beland. Desalnittemin, als wij 'de hoofdprijs' vangen vind ik het dikke prima.quote:
We zitten nog in mei.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:10 schreef bbuddybb het volgende:
[ x ]
Ach, misschien zijn er geen andere clubs die concrete interesse hebben.
Hopelijk wel een mooi bedrag voor Feyenoord dus.
Dit ja. Snap er echt weinig van, maargoed, prima. Liever een leuke club, maar de centjes staan toch voorop.quote:
Hancko heeft al lang en breed gehoord wat hij bij een Atletico kon verdienen en ziet dat nu keer drie gaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk inderdaad dat er zich echt nog wel andere clubs zullen melden in juni of juli als Hancko en/of Feyenoord geduld heeft / hebben.
Maar denk dat Hancko of Feyenoord niet zo lang durven wachten. Hancko heeft al 2 transfers zien mislukken natuurlijk en bij Feyenoord zijn ze misschien wel bang dat ze een dergelijk bedrag niet meer gaan krijgen als ze niet nu toehappen.
Denk niet dat een andere Europese club meer dan 30/32 miljoen gaat bieden. Lekker laten gaan voor 40 miljoen naar de zandbak.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk inderdaad dat er zich echt nog wel andere clubs zullen melden in juni of juli als Hancko en/of Feyenoord geduld heeft / hebben.
Maar denk dat Hancko of Feyenoord niet zo lang durven wachten. Hancko heeft al 2 transfers zien mislukken natuurlijk en bij Feyenoord zijn ze misschien wel bang dat ze een dergelijk bedrag niet meer gaan krijgen als ze niet nu toehappen.
Dit ja, Hancko kan 3 keer meer verdienen, Feyenoord kan ipv 30 miljoen nu 40 miljoen pakken. Iedereen blijquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hancko heeft al lang en breed gehoord wat hij bij een Atletico kon verdienen en ziet dat nu keer drie gaan
Veel meer moet je er niet achter zoeken
Je snapt er weinig van? Echt heel raar dat hij zich financieel veilig wil spelen inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja. Snap er echt weinig van, maargoed, prima. Liever een leuke club, maar de centjes staan toch voorop.
Financieel veilig speelt hij zich letterlijk bij iedere andere club in een Europese topcompetitie net zo goed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van? Echt heel raar dat hij zich financieel veilig wil spelen inderdaad.
40/45mln dus. Jammer dat ie gaat, maar het geld is wel lekker.quote:
Echt zielig om in 3 jaar 30mln binnen te tanken inderdaad.quote:
Oh, nee hoor, dat snap ik volledig. Is hier al meermaals besproken. Ik snap niet dat andere geïnteresseerde clubs niet doorpakken, is een koopje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van? Echt heel raar dat hij zich financieel veilig wil spelen inderdaad.
Clubs uit de PL na twee jaar zandbak en zijn cv betwijfel ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko is ook vast niet vergeten dat hij een mislukt avontuur in de Serie A op zijn naam heeft staan.
Even 2 jaar cashen en hij kan nog altijd een mooi avontuur aangaan in de PL of La Liga.
Hij is 'al' 27 dus heel veel kansen op het grote geld zal hij wel niet meer krijgen. Ik snap hem wel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Financieel veilig speelt hij zich letterlijk bij iedere andere club in een Europese topcompetitie net zo goed.
Ik had hem het geld en een mooie club gegund.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Echt zielig om in 3 jaar 30mln binnen te tanken inderdaad.
Die mooie club heeft hij al gehad.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik had hem het geld en een mooie club gegund.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel jammer om Hancko niet te zien schitteren in een mooiere competitie, maar als het ons 40 miljoen oplevert, klaag ik niet. Ik had zeker 10 miljoen minder verwacht.
Dan moet er wel een andere club geïnteresseerd zijnquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Financieel veilig speelt hij zich letterlijk bij iedere andere club in een Europese topcompetitie net zo goed.
Maar goed, nu gaat dat een factor 3 of 4 inderdaad. Een paar jaartjes daar spelen en daarna alsnog naar Spanje of Italië is ook prima natuurlijk.
Je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die mooie club heeft hij al gehad.
Nu dus tijd voor het geld.
Doe dit maar nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze mooie AI OP
Die onderste spelersquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk grapje!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel enigszins representatief voor het niveau het afgelopen jaar.
De zwarte Homer Simpson.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
online photo image
profiteurs
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vond het grapje representatief voor het niveau van de posts van Solispolar.quote:
Die 14 dagen zijn omgevlogenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het grapje representatief voor het niveau van de posts van Solispolar.
Alleen de moderators lachen er plichtmatig om. Dan weet je genoeg!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als wij ook goede spelers opleiden kunnen we ook profiteren. Zow werkt dat.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
online photo image
profiteurs
Bedankt voor deze infoquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als wij ook goede spelers opleiden kunnen we ook profiteren. Zow werkt dat.
Dat weet ik. Dus ik dacht ik help je even.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info
hier was ik zelf nooit achter gekomen
quote:
quote:Opstellingen
Feyenoord Onder 21: Andreev; Read, Plug, Giersthoeve, Candelaria; Targhalline, Milambo, Rust; Hadj Moussa (C), De Bie, Sliti.
Ik gun Igor een mooiere club.quote:Olympique Marseille heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord voor Igor Paixão. De Franse club heeft een eerste bod uitgebracht op de Braziliaanse aanvaller, zo meldt 1908.nl. Paixão was afgelopen seizoen een van de dragende krachten in het elftal van de Rotterdammers.
Hoeveel Marseille exact biedt, is op dit moment niet bekend. De 24-jarige buitenspeler geldt als de meest waardevolle speler binnen de selectie van Feyenoord. Zijn contract loopt nog tot de zomer van 2029, waardoor Feyenoord zich in een sterke onderhandelingspositie bevindt en hoopt opnieuw een recordtransfer te realiseren.
Binnen 10 minuten 0-1 achterquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als dit geen winst wordt sta je echt voor lul.
@Fok-it Feyenoord heeft natuurlijk pas 7 keepers onder contract. Dus ik snap dat wel.quote:Ajax krijgt concurrentie van onder meer PSV en Feyenoord in de strijd om Robin Roefs, zo blijkt uit een analyse van het Algemeen Dagblad zaterdagmiddag. De 22-jarige keeper van NEC staat in de ‘serieuze belangstelling’ van zes clubs, waaronder dus de gehele Nederlandse top.
quote:
quote:Feyenoord O21 - SC Cambuur O21 3-1
9' Van der Veen 0-1
34' De Bie 1-1
36' De Bie 2-1
38' Sliti 3-1
Is dat hun recordaankoop? Want naar mijn mening moet Paixao meer opbrengen. 35 miljoen ofzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar wel iemand gekocht voor ¤30m volgens mij
Dat ging het al?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Lyon kennelijk 2x hun eigen transferrecord verbroken, zal er dan toch geld zijn?
Edit: oh dit gaat ineens weer over Marseille
Eens. Vind dit sportief ook niet per sé echt een stap omhoog. Qua geld waarschijnlijk wel en dat telt natuurlijk ook mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Een speler als Paixao heeft z'n sporen toch wel redelijk verdiend dit seizoen, ook in de Champions League. Als ik zo'n type speler zou zijn zou ik echt nooit naar de Franse competitie gaan als het niet om PSG gaat. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
spelers bepalen zelf nooit waar ze heen gaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Een speler als Paixao heeft z'n sporen toch wel redelijk verdiend dit seizoen, ook in de Champions League. Als ik zo'n type speler zou zijn zou ik echt nooit naar de Franse competitie gaan als het niet om PSG gaat. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
tussenstap, Kokcu koos na een titel met Feyenoord ook voor Benfica. Wanneer de top van de PL niet komt. Kun je kiezen voor een Bournemouth, Everton of een team dat CL speelt zoals Marseille, Benfica, Leipzig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Vind dit sportief ook niet per sé echt een stap omhoog. Qua geld waarschijnlijk wel en dat telt natuurlijk ook mee.
Maar goed, Marseille zal flink moeten lappen, want hij ligt nog wel even vast. Met 30 ga je er niet komen.
Ja, maar voor al die andere clubs valt wel wat te zeggen. Benfica is de grootste club van het land waar je altijd om de titel speelt, Leipzig speelt in een competitie van hoog niveau en ga zo maar door. Marseille speelt in een flutcompetitie waar je al gehuldigd wordt als je op minder dan 15 punten afstand van PSG eindigt. Dat vind ik allemaal veel te mager om het als fatsoenlijke tussenstap te kunnen zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
tussenstap, Kokcu koos na een titel met Feyenoord ook voor Benfica. Wanneer de top van de PL niet komt. Kun je kiezen voor een Bournemouth, Everton of een team dat CL speelt zoals Marseille, Benfica, Leipzig.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar voor al die andere clubs valt wel wat te zeggen. Benfica is de grootste club van het land waar je altijd om de titel speelt, Leipzig speelt in een competitie van hoog niveau en ga zo maar door. Marseille speelt in een flutcompetitie waar je al gehuldigd wordt als je op minder dan 15 punten afstand van PSG eindigt.
Kokcu was wel pas 22 jaar. Paixao over 4 weken 25. Maar ok, dan nog kan je naar een jaar knallen een stap omhoog maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
tussenstap, Kokcu koos na een titel met Feyenoord ook voor Benfica. Wanneer de top van de PL niet komt. Kun je kiezen voor een Bournemouth, Everton of een team dat CL speelt zoals Marseille, Benfica, Leipzig.
Echt hoor….quote:De duels tegen Sparta O23 vinden plaats op dinsdag 3 juni (thuis) en zaterdag 7 juni (uit).
Pascal Bosschaart zal het dan moeten doen zonder diverse versterkingen vanuit Feyenoord 1, gezien de interlandverplichtingen van deze spelers.
Dat is dus kansloos.quote:
Omdat de beloftencompetitie O21 is en de beloftenteams in de piramide O23 zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef snabbi het volgende:
Waarom is het eigenlijk Feyenoord o21 en Sparta o23?
Maar als dat lukt en je zit in de 2e divisie, kan je dan alleen promoveren als je kampioen daar wordt en er een jong team degradeert uit de 1e divisie?quote:
Zelfs die tegenstander aan de rechterkant loopt bijna op dezelfde manier.....quote:
Viel wel mee, raakte pas aan de poort uitverkochtquote:Op zondag 1 juni 2025 14:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Ze kunnen die wedstrijd net zo goed in de kuip spelen
Waarom ze dat gisteren al niet deden
Zullen wel genoeg mensen heen willen gaan om de ploeg te steunen
Hebben ze weer lekker ingewikkeld gemaakt in Zeist.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als dat lukt en je zit in de 2e divisie, kan je dan alleen promoveren als je kampioen daar wordt en er een jong team degradeert uit de 1e divisie?
Je moet zelf kampioen worden en als dan een Jong-team in de KKD in het rechterrijtje eindigt speel je een beslissingsduel om promotie. Als een Jong-team in de KKD 19e of 20 wordt promoveer je rechtstreeks.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als dat lukt en je zit in de 2e divisie, kan je dan alleen promoveren als je kampioen daar wordt en er een jong team degradeert uit de 1e divisie?
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet zelf kampioen worden en als dan een Jong-team in de KKD in het rechterrijtje eindigt speel je een beslissingsduel om promotie. Als een Jong-team in de KKD 19e of 20 wordt promoveer je rechtstreeks.
Het zou best wel kunnen lukken om 20000 man in de kuip te krijgen voor die wedstrijdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel wel mee, raakte pas aan de poort uitverkocht
Je moet kampioen worden inderdaad. En een Jong team moet laag eindigen. Rechtstreekse promotie als er daar eentje van bij de laatste 2 eindigen en een play-off als er een team bij het rechter rijtje zit. Dit is altijd nog het geval geweest, dus je moet vooral zelf kampioen worden, dan ben je er.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |