FTFY.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:27 schreef phpmystyle het volgende:
Oekraine zit mede door Europa (maar zeker ook USA) in een kansloze enkel en alleen door Rusland in deze situatie.
Hij zag er toch juist zo gezond uit?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Poetin is zowat letterlijk kaal van al die zorgen.
Uiteindelijk gaat Oekraine dit verliezen ook al sleept het nog jaren voort met wapenleveranties van Europa en de VS. Dus krijgen we Honderdduizenden extra doden, verwoeste steden en een nog grotere puinhoop omdat Europa en het Westen deze oorlog blijven voeden met wapens en retoriek. Niemand wint hier behalve de wapenfabrikanten. Dus wanneer gaan ze eens stoppen met dit zinloze bloedbad te verlengen?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Europa moet helemaal niks en oekraine zit waar het zit dankzij Rusland en in mindere mate dankzij zichzelf
De rest is Fabeltjesland sprookjesbosbullshit
Hij is afgevallen. Een goed gewicht is belangrijk voor je gezondheid.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij zag er toch juist zo gezond uit?
Die bewijzen zijn gepresenteerd bij de VN en zijn zeer overtuigend.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van? Want ik denk namelijk dat dit gedaan is door soldaten van de Russische Federatie. Het Kremlin zal hier ook niet achter staan, maar ze kunnen moeilijk hun soldaten laten vallen dus ontkennen ze deze barbarij.
Schitterend weer, en typisch, hoe Europa en de VS weer van alles moeten en worden aangewreven en Rusland niet eens genoemd wordt.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat Oekraine dit verliezen ook al sleept het nog jaren voort met wapenleveranties van Europa en de VS. Dus krijgen we Honderdduizenden extra doden, verwoeste steden en een nog grotere puinhoop omdat Europa en het Westen deze oorlog blijven voeden met wapens en retoriek. Niemand wint hier behalve de wapenfabrikanten. Dus wanneer gaan ze eens stoppen met dit zinloze bloedbad te verlengen?
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:39 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Die bewijzen zijn gepresenteerd bij de VN en zijn zeer overtuigend.
Maar dat word uiteraard niet op het dagelijkse nieuws vertoond want we moeten uiteraard geloven dat de Russen medogeloze bloeddorstige barbaren zijn en de Oekrainiers melkwitte lammetjes....
Ik denk dat het best plausibel is dat het Kremlin soms de jongens van het leger niet helemaal in de hand heeft..quote:Op maandag 19 mei 2025 11:39 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Die bewijzen zijn gepresenteerd bij de VN en zijn zeer overtuigend.
Maar dat word uiteraard niet op het dagelijkse nieuws vertoond want we moeten uiteraard geloven dat de Russen medogeloze bloeddorstige barbaren zijn en de Oekrainiers melkwitte lammetjes....
Heb je het over diezelfde russen die tot op de dag voor de invasie bij hoog en laag volhielden dat ze oekraine heus niet binnen gingen vallen?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:39 schreef Stopteken het volgende:
Daar hadden we het namelijk niet ovetquote:Op maandag 19 mei 2025 11:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Merkel en Sarkozy hielden dit tegen omdat ze de gevoeligheden en de zorgen van de Russen onderkenden.
Heb je deze zin in een vertaalmachine gestopt?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is afgevallen. Een goed gewicht is belangrijk voor je gezondheid.
Ik heb het woord "zo" niet gebruikt verder. Ik val op vrouwen
De Russen pakken de gebieden die zij op het oog hebben en dan stoppen ze.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat Oekraine dit verliezen ook al sleept het nog jaren voort met wapenleveranties van Europa en de VS. Dus krijgen we Honderdduizenden extra doden, verwoeste steden en een nog grotere puinhoop omdat Europa en het Westen deze oorlog blijven voeden met wapens en retoriek. Niemand wint hier behalve de wapenfabrikanten. Dus wanneer gaan ze eens stoppen met dit zinloze bloedbad te verlengen?
Dat geld voor beide kanten...quote:Op maandag 19 mei 2025 11:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat het best plausibel is dat het Kremlin soms de jongens van het leger niet helemaal in de hand heeft..
Als de GDP negatief wordt, en de inflatie verder stijgt. Als er niet genoeg arbeiders meer zijn om de productie bij te houden, en als ze oude sovietvoorraad er doorheen hebben geschoten. Of als de grote leider er misschien mee ophoudt.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Dus wanneer gaan ze eens stoppen met dit zinloze bloedbad te verlengen?
Als ze er klaar mee zijn denk ikquote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Waarom moet het westen zich toch altijd overal mee bemoeien? Laat die landen het daar zelf uitvechten dat scheelt een hoop gedoe en geld. laat ze het zelf oplossen, wij hebben hier al genoeg problemen. Altijd maar die drang om overal de neus in te steken levert alleen maar meer ellende op.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:43 schreef Stopteken het volgende:
[..]
De Russen pakken de gebieden die zij op het oog hebben en dan stoppen ze.
Kan de EU en de US de restanten van Oekraine gaan opbouwen.
En als het nog slechter uitvalt dan komen ze bij de EU en kan Nederland wederom de portemonee trekken... oftewel: de gewone man moet betalen voor deze onzin...
Daar zou ik niet zo zeker van zijn gezien de Russische geschiedenis.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het onzin is.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:21 schreef Stopteken het volgende:
[..]
De Russen hebben deze tragedie voor de VN veiligheidsraad gesleept en bewijzen verzameld en gepresenteerd (tot getuigen aan toe) aan de VN leden dat dit opgezet was door Oekraine.
Maar uiteraard is dit kompleet dood gezwegen....
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het onzin is.
ben jij het ZOA/Schaamlap/Roebelhoer?
Als we zo dachten in de jaren dertig en veertig, scheelde ons dat in ieder geval wat lessen Frans en Nederlands op de basisschool. Dan hoefde we alleen maar Duits te leren en zaten we niet met de voor- en nadelen van een multiculturele samenleving in onze maag.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Waarom moet het westen zich toch altijd overal mee bemoeien? Laat die landen het daar zelf uitvechten dat scheelt een hoop gedoe en geld. laat ze het zelf oplossen, wij hebben hier al genoeg problemen. Altijd maar die drang om overal de neus in te steken levert alleen maar meer ellende op.
Ja weet ik veel. Dacht even dat jij misschien een glazenbol had of zo.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als ze er klaar mee zijn denk ik
Hoe moet ik dat nou weten
Waarom zou het onzin zijn?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het onzin is.
ben jij het ZOA/Schaamlap/Roebelhoer?
Omdat de Russen het zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:59 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Waarom zou het onzin zijn?
Bekijk deze YouTube-video
"Omdat de Russen het zeggen".quote:Op maandag 19 mei 2025 12:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Omdat de Russen het zeggen.
Maar ik zie alweer dat ik gelijk had. Je bent een oude bekende.
Maar van wie ben je nou een kloon?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:04 schreef Stopteken het volgende:
[..]
"Omdat de Russen het zeggen".
Even opsommen wat ik hier zie op Fok.
1) Heel veel anti Ruslandusers die geen enkeletegenspraak wensen
2) Als je wat kritische geluiden laat horen word je volgescholden
3) Alles wat deze groep presenteerd (zelfs zonder bewijs) is waar, en durf niet het tegendeel te bewijzen.
4) Men bekijkt direkt je account en roept wat vage namen om je nog meer zwart te maken.
Wat een fijn forum zeg.... en zo "objectief"....
Van je moeder..... doe eens normaal man...quote:Op maandag 19 mei 2025 12:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar van wie ben je nou een kloon?
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:04 schreef Stopteken het volgende:
[..]
1) Heel veel anti Rusland users die geen enkele tegenspraak wensen
3) Alles wat deze groep presenteerd (zelfs zonder bewijs) is waar, en durf niet het tegendeel te bewijzen.
4) Men bekijkt direkt je account en roept wat vage namen om je nog meer zwart te maken.
Kun je nog even op deze reageren, of negeer je dat maar gewoon, want wel zo handig?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Heb je het over diezelfde russen die tot op de dag voor de invasie bij hoog en laag volhielden dat ze oekraine heus niet binnen gingen vallen?
Die russen?
Je weet dat als je gebanned bent, je niet meer mag posten?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:05 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Van je moeder..... doe eens normaal man...
Je laat alleen geen kritische geluiden horen je praat alleen de Kremlin talking points na van 2022.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:04 schreef Stopteken het volgende:
[..]
1) Heel veel anti Rusland users die geen enkele tegenspraak wensen
Geef maar een linkje wat bewijst wat je zegt.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kun je nog even op deze reageren, of negeer je dat maar gewoon, want wel zo handig?
[..]
Dat zijn voorwaarden voor elk forum vermoed ik...quote:Op maandag 19 mei 2025 12:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je weet dat als je gebanned bent, je niet meer mag posten?
Ook niet met een nieuwe account?
Sorry,quote:Op maandag 19 mei 2025 12:17 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Geef maar een linkje wat bewijst wat je zegt.
Dan zijn we klaar....quote:Op maandag 19 mei 2025 12:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je laat alleen geen kritische geluiden horen je praat alleen de Kremlin talking points na van 2022.
Zodadelijk ga je ook weer over een Oekrainese SU24 beginnen die MH17 heeft neergeschoten.
Je komt ook niet met bewijs.
Of wil je nou gaan vertellen dat rus gewoon duidelijk van te voren aangaf: ja, wij gaan binnenkort oekraine binnenvallen....?quote:
Ja doei.... wat een kromme nonsens... hier ben ik dus ook wel klaar mee...quote:Op maandag 19 mei 2025 12:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Of wil je nou gaan vertellen dat rus gewoon duidelijk van te voren aangaf: ja, wij gaan binnenkort oekraine binnenvallen....?
Ok doeiquote:Op maandag 19 mei 2025 12:20 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Ja doei.... wat een kromme nonsens... hier ben ik dus ook wel klaar mee...
Mooi doei en op naar BNW.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Members of the Russian government, including Putin, repeatedly denied having plans to attack or invade Ukraine, issuing denials up until the day before the invasion. While Russian troops massed on Ukraine's borders, Russia's proxy forces launched thousands of attacks on Ukrainian troops in the Donbas.
Ongeveer elke link in de OP heeft het ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
The West has said Russia is likely to invade Ukraine soon but Vladimir Putin denies this, saying he is just carrying out planned military exercises.
Russian President Vladimir Putin denies that Russia is planning to invade. ...
Russia denies looking for pretext to invade Ukraine. Russia denies ... Ukraine in what the West fears might be a prelude to an invasion.
Kremlin spokesperson Dmitry Peskov dismissed Western media reports that Moscow has intentions to invade Ukraine as a “hollow and unfounded ...
En zo kan ik serieus nog uren doorgaan.
Ja Poetin liegt. Wij ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
The West has said Russia is likely to invade Ukraine soon but Vladimir Putin denies this, saying he is just carrying out planned military exercises.
Russian President Vladimir Putin denies that Russia is planning to invade. ...
Russia denies looking for pretext to invade Ukraine. Russia denies ... Ukraine in what the West fears might be a prelude to an invasion.
Kremlin spokesperson Dmitry Peskov dismissed Western media reports that Moscow has intentions to invade Ukraine as a “hollow and unfounded ...
En zo kan ik serieus nog uren doorgaan.
Echt? Na al die tijd die je hier al in dit topic zit?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij zouden geen stap uitbreiden naar het Oosten hebben wij Gorbatsjov beloofd.
a) Niet waar, zoals je weet.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja Poetin liegt. Wij ook.
Jefrey Sachs zegt het ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Echt? Na al die tijd die je hier al in dit topic zit?
Het is 'm pas 2 miljoen keer duidelijk gemaakt, maar hij blijft het proberen.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Echt? Na al die tijd die je hier al in dit topic zit?
Je bent een leugenaar die iets nuttigs moet gaan doen met zijn leven.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
@Stoptekenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is letterlijk één groot argumentum ad nauseam geworden. Ik heb het opgegeven ik ga wel naar topics die wel leuk zijn of überhaupt iets anders doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:41 schreef zuchtje het volgende:
[..]
@:stopteken
Hier heb je nog zo'n voorbeeld van een post wat de kwaliteit van dit forum naar beneden haalt. Deze user is al tich keren gewezen op zijn matig-onderbouwde argumenten, maar blijft dit punt telkens toch herhalen.
Dan hoor je het doffe geluid van een tiental facepalms. En, als je goed luistert, een geniepig gegniffel.
https://www.politico.com/(...)y-on-monday-00355424quote:“HOPEFULLY IT WILL BE A PRODUCTIVE DAY, A CEASEFIRE WILL TAKE PLACE, AND THIS VERY VIOLENT WAR, A WAR THAT SHOULD HAVE NEVER HAPPENED, WILL END,” Trump wrote on Truth Social on Saturday.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
Het zou voor alles en iedereen mooi en niet in allerlaatste plaats vruchtbaar zijn wanneer dit leidt tot 'zeer productieve ontwikkelingen' in de regio.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:45 schreef zuchtje het volgende:
[..]
https://www.politico.com/(...)y-on-monday-00355424
Gelukkig is het klaar na vanavond
Lolquote:Op maandag 19 mei 2025 12:51 schreef oheng het volgende:
[url=https://kyivindependent.com/australia-sending-retired-abrams-tanks-to-ukraine-despite-us-objections-media-reports/#amp_tf=From%20%251%24s&aoh=17476366285797&csi=0&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&share=https%3A%2F%2Fkyivindependent.com%2Faustralia-sending-retired-abrams-tanks-to-ukraine-despite-us-objections-media-reports%2F]Australie mag zijn/haar/het Abrams tanks sturen[/url].
Blijft natuurlijk de vraag hoe effectief/bruikbaar deze tanks zullen zijn. Misschien zijn de 400 M113's van Italië nuttiger?
Je lijkt je link op te halen nav een google search. Kopieer gewoon de link van de pagina zelf.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:54 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie bovenmatig onbehulpzaam. Ik gebruik wel een linkverkleiner.
Gelul.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iets blijft beter dan niets natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:51 schreef oheng het volgende:
Australie mag zijn/haar/het Abrams tanks sturen.
Blijft natuurlijk de vraag hoe effectief/bruikbaar deze tanks zullen zijn. Misschien zijn de 400 M113's van Italië nuttiger?
Edit: linkverkleiner gebruikt.
Ieuw ik heb per ongeluk Google gebruikt.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je lijkt je link op te halen nav een google search. Kopieer gewoon de link van de pagina zelf.
A'la:
Australie mag zijn/haar/het Abrams tanks sturen
En toch blijven mensen die idioot maar quoten en erop reageren. Negeer/block die knakker gewoon.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:41 schreef zuchtje het volgende:
[..]
@:stopteken
Hier heb je nog zo'n voorbeeld van een post wat de kwaliteit van dit forum naar beneden haalt. Deze user is al tich keren gewezen op zijn matig-onderbouwde argumenten, maar blijft dit punt telkens toch herhalen.
Dan hoor je het doffe geluid van een tiental facepalms. En, als je goed luistert, een geniepig gegniffel.
Zijn niet echt gezellige teambuildings uitjesquote:Op maandag 19 mei 2025 12:47 schreef oheng het volgende:
Toch weer een paar opzienbarende gebeurtenissen in het russische "leger" de afgelopen week.
Deze Geenstijl post somt het allemaal op. Rus soldaten begraven tot hun nek, onderlinge gevechten tot de dood (?), en meer.
Hier een eenzame rus die ten aanval gaat op een onewheel (?)
En dan de vele, vele gebruikelijke zelfmoorden, gefilmd door Oekrainsche drones. Zal ik niet posten.
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:51 schreef -Deluzion- het volgende:
Dit is wel een realistisch beeld van de oorlog, geen idee of ik dit mag plaatsen, iig geen bloed, wel mensen die worden afgeknald.Deze beelden komen mij bekend voor, zijn volgens mij van 1-2 jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso zijn iig de Oekrainers overgestapt naar het bijna exclusief gebruik van drones, dus dit soort beelden zijn zeldzaam geworden.
Niet helemaal.quote:
Ja hoor, er is helemaal nooit beloofd aan Gorbatsjov dat de NATO niet zou opschuiven naar het Oosten. James Baker, de toenmalige minister van BZ onder Bush heeft alleen beloofd geen NATOtroepen te stationeren op het grondgebied van de voormalige DDR.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:12 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Een verhaal heeft vaak twee of meerdere kanten, hier dus ook.
Het binnenvallen van Oekraïne in maart 2022 was uiteraard een extreme keuze van Poetin. En het moorden en zulks door legereenheden gedurende de strijd valt natuurlijk never nooit goed te praten.
Schuldigen daaraan moeten uiteraard zwaar worden gestraft!
Overigens deze link moet in de op aangepast worden:quote:Op maandag 19 mei 2025 12:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ongeveer elke link in de OP heeft het ook.
Beetje nutteloos als je geen mensen heb om die dingen te besturen.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets blijft beter dan niets natuurlijk.
Ik snap die opmerking van die Amerikanen niet dat ze zich afvragen hoeveel nut die oude tanks hebben. Stuur dan verdomme beter spul die kant op.
De doodstraf voor die Russische soldaten aan het front is schering en inslag, uitgevoerd met AFU-drones, dus zolang men geen vrede maakt worden ze hard bestraft. Beter nog zou meer wapens en munitie leveren zijn zodat ze misschien doorkrijgen dat het een slecht idee is burgers te doden. De Oekraïense geheime dienst maakt daarnaast regelmatig hogere Russen en collaborateurs dood met aanslagen.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:12 schreef Scjvb het volgende:
Schuldigen daaraan moeten uiteraard zwaar worden gestraft!
Dat is een leugen.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:12 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Die keuze maakte hij nadat het bekend werd dat de Oekrainiers een enorm offensief zouden ontketenen tegen de bewoners van de Donbass.
Daarop volgde dat ouderen, vrouwen en kinderen werden geevacueerd.
De 23ste februari 2022 lanceerde Oekraine een medogeloos bombardement op Donbass steden en frontlinie.
Die dag daarop rolden de Russische tanks de Donbass binnen.
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:54 schreef sp3c het volgende:
Daar gaat de minister van BZ van de VS alleen totaal niet over
Daarnaast is de Navo nopit geheimzinnig geweest ovet het open deur beleid dus waarom deze onzin iedere keer terugkomt weet ik niet hoor
Straffen ja, het is m.i. verder prima wanneer de Oekraïnse geheime dienst haar steentje bijdraagt op deze manier.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
De doodstraf voor die Russische soldaten aan het front is schering en inslag, uitgevoerd met AFU-drones, dus zolang men geen vrede maakt worden ze hard bestraft. Beter nog zou meer wapens en munitie leveren zijn zodat ze misschien doorkrijgen dat het een slecht idee is burgers te doden. De Oekraïense geheime dienst maakt daarnaast regelmatig hogere Russen en collaborateurs dood met aanslagen.
Sluit je vrede komen die Russen met hun moordpartijen weg. Dat wil je toch niet?
Ik weet het welquote:Op maandag 19 mei 2025 13:54 schreef sp3c het volgende:
Daar gaat de minister van BZ van de VS alleen totaal niet over
Daarnaast is de Navo nopit geheimzinnig geweest ovet het open deur beleid dus waarom deze onzin iedere keer terugkomt weet ik niet hoor
WIlt u geen echte vrede, dat kan alleen als Rusland zich terug trekt uit Oekraine en zijn russische inwoners meeneemt terug naar Rusland.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:42 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Straffen ja, het is m.i. verder prima wanneer de Oekraïnse geheime dienst haar steentje bijdraagt op deze manier.
Bedoelde eigenlijk ook de Russische federatie, omdat niet Poetin zelf maar plaatselijke legereenheden en hun moordlustige sujetten die ertussen zitten daar flink tekeer gingen.
Wilt u daar zelf geen vrede zien ontstaan en de gevechtshandelingen tussen rusland en Oekraïne door laten gaan, met als gevolg nog veel meer doden en oorlogsgehandicapten soms letterlijk en figuurlijk op alle fronten?![]()
Vreemd wel.
You know nothingquote:
Jan Sneeuw.quote:
Ligt aan het bedragquote:
Wij Nederlanders hebben een 80 jarige oorlog gewonnen en onze onafhankelijkheid gewonnen en de start gemaakt van de internationale liberale wereld zoals wij die nu kennen. Ons land was de eerste! Dus 3 jaar, is peanuts.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:37 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Wat hij schetst lijkt erg veel hierop: https://en.wikipedia.org/wiki/Gleiwitz_incident .quote:Op maandag 19 mei 2025 14:27 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat is een leugen.
Wat wél gebeurde, is dat op 21 februari rusland de russische marionetten regeringen van Luhansk en Donetsk erkende. Dit ter voorbereiding van de "casus belli".
Leslie NielsenGODquote:Op maandag 19 mei 2025 14:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"Maybe this will refresh your memory"
[ afbeelding ]
Waarom zou Rusland die gebieden die ze willen niet kunnen vasthouden en verdedigen tegen een Oekrainische aanval?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
WIlt u geen echte vrede, dat kan alleen als Rusland zich terug trekt uit Oekraine en zijn russische inwoners meeneemt terug naar Rusland.
Denk dat dan alleen er echt vrede gaat ontstaan. Want rusland kan niet alleen de gebieden bezet houden, ze hebben meer nodig omdat ze bang zullen blijven dat Oekraine uiteindelijk terug zal slaan (vandaar ook de wens van Rusland dat Oekraine geen eigen leger heeft).
Dus zolang Rusland denkt of kan denken dat Oekraine terug kan slaan, dan kan er toch geen vrede komen?
Wat doet Poetin eigenlijk tegen die eenheden die zonder toestemming burgers doden? En indien niets, waarom?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:42 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Straffen ja, het is m.i. verder prima wanneer de Oekraïnse geheime dienst haar steentje bijdraagt op deze manier.
Bedoelde eigenlijk ook de Russische federatie, omdat niet Poetin zelf maar plaatselijke legereenheden en hun moordlustige sujetten die ertussen zitten daar flink tekeer gingen.
Wilt u daar zelf geen vrede zien ontstaan en de gevechtshandelingen tussen rusland en Oekraïne door laten gaan, met als gevolg nog veel meer doden en oorlogsgehandicapten soms letterlijk en figuurlijk op alle fronten?![]()
Vreemd wel.
Omdat langzaamaan de economie door het putje gaat.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:17 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Waarom zou Rusland die gebieden die ze willen niet kunnen vasthouden en verdedigen tegen een Oekrainische aanval?
Soldaten zat.
En deze regios hebben ook hun eigen legers.
Of denk je dat de Eu zich hier in gaat mengen?
Ja laat dat maar aan Ursula en haar Brusselse lichtgewichten over....quote:Op maandag 19 mei 2025 15:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Omdat langzaamaan de economie door het putje gaat.
Op uw vrij terechte vraag zou hoe dan ook best een antwoord schuldig mogen blijven.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat doet Poetin eigenlijk tegen die eenheden die zonder toestemming burgers doden? En indien niets, waarom?
Quequote:Op maandag 19 mei 2025 15:33 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Ja laat dat maar aan Ursula en haar Brusselse lichtgewichten over....
Ik denk ook dat voorlopig, op korte termijn, het voordeel nog bij Rusland ligt, maar op langere termijn gaan ze het afleggen tegen de economie van de EU (en evt de VS) , die enorm veel groter is.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Omdat langzaamaan de economie door het putje gaat.
Waarom zou die vraag niet beantwoord hoeven te worden? Het lijkt me een zeer belangrijke vraag.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:34 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Op uw vrij terechte vraag zou hoe dan ook best een antwoord schuldig mogen blijven.
Kun je deze wartaal in het Nederlands vertalen?quote:Ware het niet dat werkelijk niemand dit tot nig toe daadwerkelijk kan verifiëren, maar dat betekent m.i. dan niet dat wangedrag en moord door bepaalde sujetten onder legereenheden ook in de pijplijn lagen voor het bereiken van de heer Poetins doeleinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |