Omdat de Russen het zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:59 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Waarom zou het onzin zijn?
Bekijk deze YouTube-video
"Omdat de Russen het zeggen".quote:Op maandag 19 mei 2025 12:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Omdat de Russen het zeggen.
Maar ik zie alweer dat ik gelijk had. Je bent een oude bekende.
Maar van wie ben je nou een kloon?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:04 schreef Stopteken het volgende:
[..]
"Omdat de Russen het zeggen".
Even opsommen wat ik hier zie op Fok.
1) Heel veel anti Ruslandusers die geen enkeletegenspraak wensen
2) Als je wat kritische geluiden laat horen word je volgescholden
3) Alles wat deze groep presenteerd (zelfs zonder bewijs) is waar, en durf niet het tegendeel te bewijzen.
4) Men bekijkt direkt je account en roept wat vage namen om je nog meer zwart te maken.
Wat een fijn forum zeg.... en zo "objectief"....
Van je moeder..... doe eens normaal man...quote:Op maandag 19 mei 2025 12:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar van wie ben je nou een kloon?
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:04 schreef Stopteken het volgende:
[..]
1) Heel veel anti Rusland users die geen enkele tegenspraak wensen
3) Alles wat deze groep presenteerd (zelfs zonder bewijs) is waar, en durf niet het tegendeel te bewijzen.
4) Men bekijkt direkt je account en roept wat vage namen om je nog meer zwart te maken.
Kun je nog even op deze reageren, of negeer je dat maar gewoon, want wel zo handig?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Heb je het over diezelfde russen die tot op de dag voor de invasie bij hoog en laag volhielden dat ze oekraine heus niet binnen gingen vallen?
Die russen?
Je weet dat als je gebanned bent, je niet meer mag posten?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:05 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Van je moeder..... doe eens normaal man...
Je laat alleen geen kritische geluiden horen je praat alleen de Kremlin talking points na van 2022.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:04 schreef Stopteken het volgende:
[..]
1) Heel veel anti Rusland users die geen enkele tegenspraak wensen
Geef maar een linkje wat bewijst wat je zegt.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kun je nog even op deze reageren, of negeer je dat maar gewoon, want wel zo handig?
[..]
Dat zijn voorwaarden voor elk forum vermoed ik...quote:Op maandag 19 mei 2025 12:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je weet dat als je gebanned bent, je niet meer mag posten?
Ook niet met een nieuwe account?
Sorry,quote:Op maandag 19 mei 2025 12:17 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Geef maar een linkje wat bewijst wat je zegt.
Dan zijn we klaar....quote:Op maandag 19 mei 2025 12:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je laat alleen geen kritische geluiden horen je praat alleen de Kremlin talking points na van 2022.
Zodadelijk ga je ook weer over een Oekrainese SU24 beginnen die MH17 heeft neergeschoten.
Je komt ook niet met bewijs.
Of wil je nou gaan vertellen dat rus gewoon duidelijk van te voren aangaf: ja, wij gaan binnenkort oekraine binnenvallen....?quote:
Ja doei.... wat een kromme nonsens... hier ben ik dus ook wel klaar mee...quote:Op maandag 19 mei 2025 12:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Of wil je nou gaan vertellen dat rus gewoon duidelijk van te voren aangaf: ja, wij gaan binnenkort oekraine binnenvallen....?
Ok doeiquote:Op maandag 19 mei 2025 12:20 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Ja doei.... wat een kromme nonsens... hier ben ik dus ook wel klaar mee...
Mooi doei en op naar BNW.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Members of the Russian government, including Putin, repeatedly denied having plans to attack or invade Ukraine, issuing denials up until the day before the invasion. While Russian troops massed on Ukraine's borders, Russia's proxy forces launched thousands of attacks on Ukrainian troops in the Donbas.
Ongeveer elke link in de OP heeft het ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
The West has said Russia is likely to invade Ukraine soon but Vladimir Putin denies this, saying he is just carrying out planned military exercises.
Russian President Vladimir Putin denies that Russia is planning to invade. ...
Russia denies looking for pretext to invade Ukraine. Russia denies ... Ukraine in what the West fears might be a prelude to an invasion.
Kremlin spokesperson Dmitry Peskov dismissed Western media reports that Moscow has intentions to invade Ukraine as a “hollow and unfounded ...
En zo kan ik serieus nog uren doorgaan.
Ja Poetin liegt. Wij ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
The West has said Russia is likely to invade Ukraine soon but Vladimir Putin denies this, saying he is just carrying out planned military exercises.
Russian President Vladimir Putin denies that Russia is planning to invade. ...
Russia denies looking for pretext to invade Ukraine. Russia denies ... Ukraine in what the West fears might be a prelude to an invasion.
Kremlin spokesperson Dmitry Peskov dismissed Western media reports that Moscow has intentions to invade Ukraine as a “hollow and unfounded ...
En zo kan ik serieus nog uren doorgaan.
Echt? Na al die tijd die je hier al in dit topic zit?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij zouden geen stap uitbreiden naar het Oosten hebben wij Gorbatsjov beloofd.
a) Niet waar, zoals je weet.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja Poetin liegt. Wij ook.
Wij zouden geen stap uitbreiden naar het Oosten hebben wij Gorbatsjov beloofd.
Jefrey Sachs zegt het ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Echt? Na al die tijd die je hier al in dit topic zit?
Het is 'm pas 2 miljoen keer duidelijk gemaakt, maar hij blijft het proberen.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Echt? Na al die tijd die je hier al in dit topic zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |