Je bent een leugenaar die iets nuttigs moet gaan doen met zijn leven.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij zouden geen stap uitbreiden naar het Oosten hebben wij Gorbatsjov beloofd.
@Stoptekenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja Poetin liegt. Wij ook.
Het is letterlijk één groot argumentum ad nauseam geworden. Ik heb het opgegeven ik ga wel naar topics die wel leuk zijn of überhaupt iets anders doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:41 schreef zuchtje het volgende:
[..]
@:stopteken
Hier heb je nog zo'n voorbeeld van een post wat de kwaliteit van dit forum naar beneden haalt. Deze user is al tich keren gewezen op zijn matig-onderbouwde argumenten, maar blijft dit punt telkens toch herhalen.
Dan hoor je het doffe geluid van een tiental facepalms. En, als je goed luistert, een geniepig gegniffel.
https://www.politico.com/(...)y-on-monday-00355424quote:“HOPEFULLY IT WILL BE A PRODUCTIVE DAY, A CEASEFIRE WILL TAKE PLACE, AND THIS VERY VIOLENT WAR, A WAR THAT SHOULD HAVE NEVER HAPPENED, WILL END,” Trump wrote on Truth Social on Saturday.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou voor alles en iedereen mooi en niet in allerlaatste plaats vruchtbaar zijn wanneer dit leidt tot 'zeer productieve ontwikkelingen' in de regio.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:45 schreef zuchtje het volgende:
[..]
https://www.politico.com/(...)y-on-monday-00355424
Gelukkig is het klaar na vanavond
Lolquote:Op maandag 19 mei 2025 12:51 schreef oheng het volgende:
[url=https://kyivindependent.com/australia-sending-retired-abrams-tanks-to-ukraine-despite-us-objections-media-reports/#amp_tf=From%20%251%24s&aoh=17476366285797&csi=0&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&share=https%3A%2F%2Fkyivindependent.com%2Faustralia-sending-retired-abrams-tanks-to-ukraine-despite-us-objections-media-reports%2F]Australie mag zijn/haar/het Abrams tanks sturen[/url].
Blijft natuurlijk de vraag hoe effectief/bruikbaar deze tanks zullen zijn. Misschien zijn de 400 M113's van Italië nuttiger?
Je lijkt je link op te halen nav een google search. Kopieer gewoon de link van de pagina zelf.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:54 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie bovenmatig onbehulpzaam. Ik gebruik wel een linkverkleiner.
Gelul.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja Poetin liegt. Wij ook.
Iets blijft beter dan niets natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:51 schreef oheng het volgende:
Australie mag zijn/haar/het Abrams tanks sturen.
Blijft natuurlijk de vraag hoe effectief/bruikbaar deze tanks zullen zijn. Misschien zijn de 400 M113's van Italië nuttiger?
Edit: linkverkleiner gebruikt.
Ieuw ik heb per ongeluk Google gebruikt.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je lijkt je link op te halen nav een google search. Kopieer gewoon de link van de pagina zelf.
A'la:
Australie mag zijn/haar/het Abrams tanks sturen
En toch blijven mensen die idioot maar quoten en erop reageren. Negeer/block die knakker gewoon.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:41 schreef zuchtje het volgende:
[..]
@:stopteken
Hier heb je nog zo'n voorbeeld van een post wat de kwaliteit van dit forum naar beneden haalt. Deze user is al tich keren gewezen op zijn matig-onderbouwde argumenten, maar blijft dit punt telkens toch herhalen.
Dan hoor je het doffe geluid van een tiental facepalms. En, als je goed luistert, een geniepig gegniffel.
Zijn niet echt gezellige teambuildings uitjesquote:Op maandag 19 mei 2025 12:47 schreef oheng het volgende:
Toch weer een paar opzienbarende gebeurtenissen in het russische "leger" de afgelopen week.
Deze Geenstijl post somt het allemaal op. Rus soldaten begraven tot hun nek, onderlinge gevechten tot de dood (?), en meer.
Hier een eenzame rus die ten aanval gaat op een onewheel (?)
En dan de vele, vele gebruikelijke zelfmoorden, gefilmd door Oekrainsche drones. Zal ik niet posten.
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:51 schreef -Deluzion- het volgende:
Dit is wel een realistisch beeld van de oorlog, geen idee of ik dit mag plaatsen, iig geen bloed, wel mensen die worden afgeknald.Deze beelden komen mij bekend voor, zijn volgens mij van 1-2 jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso zijn iig de Oekrainers overgestapt naar het bijna exclusief gebruik van drones, dus dit soort beelden zijn zeldzaam geworden.
Niet helemaal.quote:
Ja hoor, er is helemaal nooit beloofd aan Gorbatsjov dat de NATO niet zou opschuiven naar het Oosten. James Baker, de toenmalige minister van BZ onder Bush heeft alleen beloofd geen NATOtroepen te stationeren op het grondgebied van de voormalige DDR.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:12 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Een verhaal heeft vaak twee of meerdere kanten, hier dus ook.
Het binnenvallen van Oekraïne in maart 2022 was uiteraard een extreme keuze van Poetin. En het moorden en zulks door legereenheden gedurende de strijd valt natuurlijk never nooit goed te praten.
Schuldigen daaraan moeten uiteraard zwaar worden gestraft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |