Bron?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oekraiene en de EU liberalen hebben spijt als haren op hun hoofd. Het akkoord wat er straks komt -als er een akkoord komt- is nog veel slechter. Een ontzettende tragedie voor Oekraine. En dat allemaal om het Poetin een klein beetje lastiger te maken.
Dat geld voor alle landen in deze wereld.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:14 schreef -Deluzion- het volgende:
Mag je ook gewoon neutraal zijn op dit forum? Ik zie zowel Rusland als Oekraïne als twee corrupte kutlanden. Allebei met hun eigen vuile zaakjes, machtsspelletjes en propaganda. Geen zin om voor een van beiden te juichen want ze deugen allebei voor geen meter.
Bedoelt. Tegenwoordige tijd.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoeld dat wappies zoals jij het zo graag interpreteren.
De Russen hebben deze tragedie voor de VN veiligheidsraad gesleept en bewijzen verzameld en gepresenteerd (tot getuigen aan toe) aan de VN leden dat dit opgezet was door Oekraine.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit zijn verschrikkelijke beelden.
Maar om deze horreur kun je geen land onnodig lang oorlog laten voeren. De gasten die dit hebben gedaan moeten opgepakt en berecht worden. Volgens mij had Oekraine al een paar van die mongolen te pakken gekregen.
Rusland verliest gewoon oorlogen, zelfs tegen kleinere tegenstanders dan Oekraïne.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:01 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Omdat je verliest en in de toekomst nog veel meer gaat verliezen...
Klopt, dat is een feit. Maar het is een kut situatie: Rusland gaat niet stoppen, dat is wel duidelijk. Militair aanvallen is geen optie want dan grijpen ze naar hun kernwapens en ligt de wereld in puin. Sancties lacht Poetin om, die trekt zijn eigen plan. Met Oekraïne dat continu wapens krijgt van Duitsland, de VS en anderen kan deze oorlog nog jaren voortslepen. Het is een patstelling waar niemand echt een antwoord op heeft geloof ik.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:21 schreef Stopteken het volgende:
[..]
De Russen hebben deze tragedie voor de VN veiligheidsraad gesleept en bewijzen verzameld en gepresenteerd (tot getuigen aan toe) aan de VN leden dat dit opgezet was door Oekraine.
Maar uiteraard is dit kompleet dood gezwegen....
Heb je daar bewijs van? Want ik denk namelijk dat dit gedaan is door soldaten van de Russische Federatie. Het Kremlin zal hier ook niet achter staan, maar ze kunnen moeilijk hun soldaten laten vallen dus ontkennen ze deze barbarij.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:21 schreef Stopteken het volgende:
[..]
De Russen hebben deze tragedie voor de VN veiligheidsraad gesleept en bewijzen verzameld en gepresenteerd (tot getuigen aan toe) aan de VN leden dat dit opgezet was door Oekraine.
Stukje 'wtf history'. Halve wereld omvaren om vervolgens keihard in de pan gehakt te worden.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:25 schreef Sabata het volgende:
om toch een heel klein beetje lichtheid in het topic te krijgen, een podcast over maritieme geschiedenis die toevallig in de aanbevelingen opkwam tussen mijn youtube geschiedenis. de slag bij tsushima tussen Japan en tsaristisch Rusland in WO1. of eigenlijk de Monty pyton achtige reis die de Russen moesten afleggen rond halfde wereld waarbij ze vooral last hadden van hun eigen incompetentie. ik heb nog nooit zo luid om een geschiedenis podcast moeten lachen...
Bekijk deze YouTube-video
Als je zo kinderachtig moet doen laat ik het gewoon staanquote:Op maandag 19 mei 2025 11:24 schreef phpmystyle het volgende:
Extec mag weer flamen. De moderatie vindt dat prima.
Dat is redelijk staande praktijk.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je zo kinderachtig moet doen laat ik het gewoon staan
Europa moet helemaal niks en oekraine zit waar het zit dankzij Rusland en in mindere mate dankzij zichzelfquote:Op maandag 19 mei 2025 11:27 schreef phpmystyle het volgende:
Oekraine zit mede door Europa (maar zeker ook USA) in een kansloze situatie. Europa zal op enig moment kleur moeten bekennen en dat Oekraiene verliest accepteren.
Dat deden ze ook met MH17. Bewijs overleggen dat Oekraine het was. Maar dat wordt voor kennisneming aangenomen en verder weinig mee gedaan. Want Rusland liegt, en leeft buiten de waarheid.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:21 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Ja dat weten we maar je kunt toch proberen niet kinderachtig te doen een keer?quote:
Het leven in Oekraine was echt een stuk beter toen USA niet zat te pushen dat ze bij de NAVO moeten. Sarkozy en Merkel begrepen dat ook en hielden dat tegen. Zijn Sarkozy en Merkel ook al slechte mensen?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Europa moet helemaal niks en oekraine zit waar het zit dankzij Rusland en in mindere mate dankzij zichzelf
De rest is Fabeltjesland sprookjesbosbullshit
Ik heb het natuurlijk erover dat je flames van Extec laat staan. Hans.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja dat weten we maar je kunt toch proberen niet kinderachtig te doen een keer?
Het leven was echt een stuk beter toen Rusland niet binnenvielquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het leven in Oekraine was echt een stuk beter toen USA niet zat te pushen dat ze bij de NAVO moeten. Sarkozy en Merkel begrepen dat ook en hielden dat tegen. Zijn Sarkozy en Merkel ook al slechte mensen?
Gaan de doelpalen weer hoorquote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het leven in Oekraine was echt een stuk beter toen USA niet zat te pushen dat ze bij de NAVO moeten. Sarkozy en Merkel begrepen dat ook en hielden dat tegen. Zijn Sarkozy en Merkel ook al slechte mensen?
Merkel en Sarkozy hielden dit tegen omdat ze de gevoeligheden en de zorgen van de Russen onderkenden.quote:
FTFY.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het leven in Oekraine was echt een stuk beter toen USA niet zat te pushen dat ze bij de NAVO moeten. Sarkozy en Merkel begrepen dat ook en hielden dat tegen. Zijn Sarkozy en Merkel ook al slechte mensen? Rusland nog niet was binnengevallen. Poetin is een slecht mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |