En wat wil je hier nu mee zeggen?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er speelde wel meer. Dit bijvoorbeeld:
Maar gelukkig ziet Poetin er tegenwoordig zo lekker gezond uit.![]()
Dit is ook zo'n standaard zinnetje wat telkens maar wordt opgedreund, zonder verdere onderbouwing of bewijs. Maar hé, het zaait weer verwarring en dat is wat jullie willen.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:40 schreef Stopteken het volgende:
[..]
totdat Boris Johnson uit naam van de Eu en de US de deal tegenhield.
Je hoeft natuurlijk niet te onderhandelen maar als je op alle fronten verliest lijkt het mij wel zinvol....quote:Op maandag 19 mei 2025 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
Denken dat je kan onderhandelen met Rusland. Dan zijn er drie smaken:
1 - Je bent kinderlijk naïef
2 - Je bent zeldzaam dom
3 - Je krijgt roebels
Jullie?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n standaard zinnetje wat telkens maar wordt opgedreund, zonder verdere onderbouwing of bewijs. Maar hé, het zaait weer verwarring en dat is wat jullie willen.
Waarom denk je dat dat zinvol is?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:55 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet te onderhandelen maar als je op alle fronten verliest lijkt het mij wel zinvol....
Ik denk niet dat oekraine akkoord was gegaan met complete steden waar rus niet eens in de buurt is weggeven, en andere dingen zoals akkoord gaan met geen leger meer op mogen bouwen, etc.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:40 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Dit klopt dus niet.
Bevestigd door meerdere onderhandelaars dat de overeenkomst inhoudelijk al klaar was en alleen de handtekeningen nog moesten gezet worden, totdat Boris Johnson uit naam van de Eu en de US de deal tegenhield.
Ik denk dat de Oekrainiers nu nog spijt hebben....
Er is genoeg op het internet te vinden hierover.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk niet dat oekraine akkoord was gegaan met complete steden waar rus niet eens in de buurt is weggeven, en andere dingen zoals akkoord gaan met geen leger meer op mogen bouwen, etc.
Maar het is wel weer erg wappie, net alsof oekraine geen eigen wil heeft, en natuurlijk precies doet wat johnson wil enzo.
Dat maakt het niet waar.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:03 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Er is genoeg op het internet te vinden hierover.
Nou?quote:Luister heel goed wat Boris Johnson vertelde hierover....
Ja, met een verse account, nog geen 5 uur oud.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
Weer een clown die een al 11111x gevoerde discussie overnieuw wil doen.
Goed punt. Deze dwaas kan je beter gewoon negeren inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
Weer een clown die een al 999999999999999999x gevoerde discussie overnieuw wil doen.
Ja, jullie die de Russen steunen door ongefundeerde beweringen eruit te gooien om verwarring te zaaien. Die jullie.quote:
Oh, dank voor de heads upquote:Op maandag 19 mei 2025 11:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, met een verse account, nog geen 5 uur oud.
Juist.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed punt. Deze dwaas kan je beter gewoon negeren inderdaad.
Wel moeilijk
Je bedoeld dat wappies zoals jij het zo graag interpreteren.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:12 schreef Stopteken het volgende:
(zelfs als door B. Johnson alles word toegegeven)
Oekraine viel rusland niet binnen.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:14 schreef -Deluzion- het volgende:
Mag je ook gewoon neutraal zijn op dit forum? Ik zie zowel Rusland als Oekraïne als twee corrupte kutlanden. Allebei met hun eigen vuile zaakjes, machtsspelletjes en propaganda. Geen zin om voor een van beiden te juichen want ze deugen allebei voor geen meter.
Dus omdat een land - in jouw boekje - "niet deugt" is het prima wanneer een buurland de boel omtovert tot wat smeulende puinhopen?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:14 schreef -Deluzion- het volgende:
Mag je ook gewoon neutraal zijn op dit forum? Ik zie zowel Rusland als Oekraïne als twee corrupte kutlanden. Allebei met hun eigen vuile zaakjes, machtsspelletjes en propaganda. Geen zin om voor een van beiden te juichen want ze deugen allebei voor geen meter.
Ik denk zomaar dat je het filmpje niet bekeken heb maar heeee.... toch meteen schelden met wappie...quote:Op maandag 19 mei 2025 11:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoeld dat wappies zoals jij het zo graag interpreteren.
Oekraiene en de EU liberalen hebben spijt als haren op hun hoofd. Het akkoord wat er straks komt -als er een akkoord komt- is nog veel slechter. Een ontzettende tragedie voor Oekraine. En dat allemaal om het Poetin een klein beetje lastiger te maken.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:40 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Dit klopt dus niet.
Bevestigd door meerdere onderhandelaars dat de overeenkomst inhoudelijk al klaar was en alleen de handtekeningen nog moesten gezet worden, totdat Boris Johnson uit naam van de Eu en de US de deal tegenhield.
Ik denk dat de Oekrainiers nu nog spijt hebben....
Ja, ik ga niet voor jou bewijs voor jouw stelling zoeken, nee.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:16 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat je het filmpje niet bekeken heb maar heeee.... toch meteen schelden met wappie...
Dit zijn verschrikkelijke beelden.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er speelde wel meer. Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar gelukkig ziet Poetin er tegenwoordig zo lekker gezond uit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |