Klinkt goedquote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Svart Salt. 5,8 % Op de heenweg ook al eentje van gehadEcht dat je denkt "ja, zoute drop en bier samen, dat is dit!"
En hoe lang moet je nog?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt steeds erger nu met de deining. Door de gangen (1,5 m breed) lopen zonder de wanden te raken is vrijwel niet meer mogelijk. Denk dat ik met deze zeegang niet eens geprobeerd had het zwembad te bereiken.
Maar ja. Nog maar een biertje dan.
Morgenochtend om 11 uur landen we in Hirtshals. Kleine 20 uur nog dus. We zijn precies op de helft ongeveerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En hoe lang moet je nog?
Dit lijkt me zo hel op de fiets
oh die rand komt wel dichterbij. Misschien dat wij over een kwartiertje ook zon hebben dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer dat je wel goed kunt zien dat net 3 km ten noorden van onze positie de bewolking ophoudt. DAAR is het mooi weer.
Luxe boot, eentje met golfslagbadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt steeds erger nu met de deining. Door de gangen (1,5 m breed) lopen zonder de wanden te raken is vrijwel niet meer mogelijk. Denk dat ik met deze zeegang niet eens geprobeerd had het zwembad te bereiken.
Maar ja. Nog maar een biertje dan.
oh waren die 3 noten nog herkenbaar tot een nummer ook?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Het feest is net voorbij" die bedoel ik
Voor mij wel in elk geval - als je ze kent kan het niet missenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh waren die 3 noten nog herkenbaar tot een nummer ook?
Wat een mooi groot glas-in-lood!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:18 schreef z80 het volgende:
Ik zag in het vorig lijstje een het gaan over rozen.
Dit is de door de dakdekkers en steigerbouwers mishandelde versie bij mijn voordeur.
Met rechts onder de roos een aangewaaide kruisbes.
[ afbeelding ]
Ja hé. Eigen ontwerp naar voorbeeld van een klein deco raampje voor in de vensterbank. Ben er nog steeds blij mee.quote:
Buurhond aan buurtbeer voeren?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tweede kip in een week dood door buurhond
Maarn, denk ik?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:24 schreef borisz het volgende:
Fles
Op tijd thuis voor ADO - Telstar.
Gewandeld Soesterberg - Baarn. en boodschappen binnen. Alle wolvenbordjes uit het najaar waren al weer weggehaald. Wrs issie dood
Afgelopen najaar ongeveer hetzelfde gelopen, maar toen over andere paden. En leuk om nu in het groen te lopen wat toen geel/rood was.
Een dergelijk overkoepelend topic is er niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:21 schreef AnneX het volgende:
Wie weet of er een fok topic is, dat is gerelateerd aan de aankomende festivals?
Wij hebben nog een tent in de aanbieding nl.
Aha. Dank je. V&A zie ik alleen maar techniek.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een dergelijk overkoepelend topic is er niet.
Wat er wel is, is per festival in MUZ…
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aha. Dank je. V&A zie ik alleen maar techniek.
Edit: hij staat😎 MUZ / Wie zoekt een festival tent?
Ooit de fout begaan om een goeie de Waard tent naar de vaalt te brengen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege de vele tenten waarin de optredens plaatsvinden, ben ik benieuwd naar de reacties…
Het is een mooi tentje voor een festival voor een zeer schappelijke prijs.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ooit de fout begaan om een goeie de Waard tent naar de vaalt te brengen.
Zie ik later op mp talloze adv. op zoek naar een slaap! tent voor een festival.
Dus ik dacht aan al die festival gangers op fok deze keer.
Wat leuk dat het geslaagd is voor de jubilaris. En nu thuis op de bank?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had een leuke dag![]()
Nu wel KLAAR na acht uur rondrennen.
Maar als iedereen elkaar zo’n beetje kent trommel je in een minuut wat mannen op om stoelen klaar te zetten. En vraag je een vage bekende of die technisch is, die een mij onbekende persoon optrommelde die met zijn hoofd onder het mengpaneel dook en zo geluid uit de microfoons kreeg toen ik geen personeel kon vinden.
Iedereen blij en enthousiast, ruimtes en buitenboel samen in 10 minuten opgeruimd. En de jubilaris had (tot haar eigen verbazing) echt een feestje gehad
Goed geregeld Cat👍🏼 ( en de vega lactose allergische hapjes gingen ook goed? )quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had een leuke dag![]()
Nu wel KLAAR na acht uur rondrennen.
Maar als iedereen elkaar zo’n beetje kent trommel je in een minuut wat mannen op om stoelen klaar te zetten. En vraag je een vage bekende of die technisch is, die een mij onbekende persoon optrommelde die met zijn hoofd onder het mengpaneel dook en zo geluid uit de microfoons kreeg toen ik geen personeel kon vinden.
Iedereen blij en enthousiast, ruimtes en buitenboel samen in 10 minuten opgeruimd. En de jubilaris had (tot haar eigen verbazing) echt een feestje gehad
Voor de puber kinderen😇quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:18 schreef Blues het volgende:
Mooie tent!
Ik gooi m ook ff in mijn collega app.
Nee helaas niet en door idiote regels moet alles ook groter en commerciëler.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Las vandaag met stijgende op FtM een heel stuk over festivals die waren opgekocht door een groot (afbraak) hedgefonds en dat ze waarschijnlijk nog duurder gaan worden. Ook oa zwarte cross zit daarbij. Dacht altijd (naief als ik ben) dat festivals altijd heel lokaal waren maar het is gewoon een enorme business
Niet alleen door regels maar ook doordat de hedgefunds zoveel mogelijk geld willen binnengraaienquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee helaas niet en door idiote regels moet alles ook groter en commerciëler.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Hahaha jezus @:Dr_Flash![]()
ik zou kotsend en rillend onder een tafel zitten, denkend dat we dood gaan, en jij duikt even het zwembad in
![]()
Leeuk, wat voor een?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:57 schreef sigme het volgende:
Ik ben aan het markplaatschatten voor een nieuw hondje
Kruising Kleine Münsterländer - Wetterhounquote:
Ja. Ik wil eigenlijk ook nog wel graag een oudje een goede oude dag geven. Liefste wil graag nog één keer een puppy, en we gaan dan eerst voor een pup en als die een beetje opgevoed is dan misschien een oudje erbij.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:25 schreef gcjoel het volgende:
Oh die zien er wel heel schattig uit. Een puppy?
“Makkelijk” vind ik niet echt een aanbeveling als kwalificatie van een/mijn leven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:46 schreef derLudolf het volgende:
Vind je het niet makkelijker zonder hond, met twee huizen in Spanje waar je toch ook regelmatig heen moet?
Het valt best mee allemaalquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Hahaha jezus @:Dr_Flash![]()
ik zou kotsend en rillend onder een tafel zitten, denkend dat we dood gaan, en jij duikt even het zwembad in
![]()
Ik kan nog geen kwartier in een auto zitten zonder primatour dus jouw ervaring zou echt de hel zijn voor mijquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het valt best mee allemaalMaar misschien vinden jullie op vakantie andere dingen leuk
Thuis om de bank met ESF en organisator-vriendin die eigenlijk naar huis zou gaan maar een vergeten item kwam langs brengen en toen nababbelen gezellig vond. Ik ook. We zeggen het tegen elkaar als we omvallen en iemand naar huis wil/wordt gestuurd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat leuk dat het geslaagd is voor de jubilaris. En nu thuis op de bank?
Hier een voor mij productief dagje gehad. Afgelopen dagen door steeds mensen in huis niet kunnen doen. Gisterenmiddag snel eten maken voor mee-eters (werkzaamheden duurden een dag langer dus veel minder tijd daarvoor.
Vorige weken waren door pijn in de rug ook niet lekker, maar eindelijk weer dingen kunnen opruimen en schoonmaken.
Het voelt goed.
Die we niet hadden bedoel jequote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed geregeld Cat👍🏼 ( en de vega lactose allergische hapjes gingen ook goed? )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die we niet hadden bedoel je
Geen klacht gehoord.Je spoiler,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Dat is goed geregeld! Voor de aardbeien uit de kas gister was geen korreltje suiker nodig.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Koffie is hard nodig.
Vorige week vertelde mijn hulp over een groenteboer die bij haar in de buurt aan huis kwam, zondag kan je bestellen en vrijdag levert hij af. Ik kon ook een bestelling doen, en oa aardbeien besteld. Die zijn me toch lekker. Dik en heerlijk zoet, echt zoals een aardbei hoort te zijn
Aï. Beterschap!quote:Op zondag 18 mei 2025 09:56 schreef AnneX het volgende:
Vandaag een hersteldag na een woeste nacht met blafhoest, en koorts rillingen.
Salade met de paprika en de paprika's bakken met tamari/sojasaus?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef Barreltje het volgende:
CUL vraagje:
Ik heb champignons en paprikas , en wil een koolhydraat arme maaltijd maken.. iemand ideeën?
Betere dag!quote:Op zondag 18 mei 2025 09:56 schreef AnneX het volgende:
Vandaag een hersteldag na een woeste nacht met blafhoest, en koorts rillingen.
quote:Op zondag 18 mei 2025 13:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Op het grasveld tegenover mijn huis staat een bankje. Daar zitten sinds een uur of 12 vier mensen op, allemaal voorovergebogen (kijkend op de telefoon waarschijnlijk) en bewegen nauwelijks. Dat ze nog leven zie ik alleen aan de sigarettenrook die er af en toe vanaf komt.
Van bankje naar bankje wel ja. Maar hier zaten ze (ze zijn nu wel weg) bijna 2,5 uur in dezelfde houdingquote:Op zondag 18 mei 2025 14:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zat ook wisselend op bankjes, achter mijn statief en op mijn fietszadel, zonder peuk![]()
Blues in F&F / Vrije vogels #9
Hoop dat je lekker opknapt voor Twente.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:47 schreef AnneX het volgende:
Even eruit. En weer terug. Heerlijk onder het dubbelgeslagen dekbed.
Alleen maandag kan dat nog : rest van de week 1-2 afspraken per dag.
Vrijdag vertrekken we naar Twente
Ook duiven en roodborstjes hebben geen er geen enkele moeite mee om een huis met mensen te delen.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:36 schreef sigme het volgende:
Meestal kunnen zwaluwen dan ook goed genoeg vliegen om het huis weer *uit* te vliegen, in tegenstelling tot veel andere vogels.
Zwaluwen willen ook best nestelen in mensenhuizen hoor. Ze hebben geen hekel aan mensen.
Het was al het plan voordat überhaupt de verhuizing in beeld was.😎quote:Op zondag 18 mei 2025 16:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoop dat je lekker opknapt voor Twente.
Vakantie? Weekend?
Ik hang dit weekend ook in die omgeving rond en ik kan vertellen dat het weer niet geweldig wasquote:Op zondag 18 mei 2025 10:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Vooralsnog is het hier bewolkt en fris, hopelijk bij @:Vanyel en @:Clubsoda in de buurt ook, want ik moet daar eind vd middag hockeyen. Het zou echt heerlijk zijn als dat in dit weer is ipv de zon en officieel 18 graden maar voelend als 25 die het gisteren op dat tijdstip was
Ik heb vandaag 30 kilometer helmloos (quote:Op zondag 18 mei 2025 17:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het was al het plan voordat überhaupt de verhuizing in beeld was.😎
Jaarlijks in deze maand zijn wij een paar dagen - nu zelfs 5 dagen - met een groepje op stap.
De kleuters van toen zijn nu getrouwd. 😂 De pensionado/as hebben het huis alleen nu.
In de afgelopen jaren van kamperen bij de boer, in een caravan, in een huisje, in een boutique hotel. Nu in het vakantiehuis van een stel, voor de tweede keer.
Vraag aan mijzelf: doe ik een fietshelm op, op de ebike.
Het ziet er wel stom uit en ik zie ze allemaal voorbij komen nu wij langs een fietspad wonen.
Degene zonder helm vallen op.
Voorgaande jaren wèl gedaan, dus ik denk…
Zijn er eigenlijk cijfers van vóòr het advies en de vele senioren ongelukken en ná het advies?
Van de verplichte bromfietshelmen en autogordels weet ik ( nog) dat hoofdletsels sterk daalden.
Dat scheelde wel bij de trauma diensten op de ok.
Affijn, dit was een intermezzo en ik draai mij weer om. De ogen branden en focussen slecht.
Oei, die was ik vergeten. Dat was van de trap ín huis, twee zomers geleden.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hang dit weekend ook in die omgeving rond en ik kan vertellen dat het weer niet geweldig was
[..]
Ik heb vandaag 30 kilometer helmloos () achterop een fatbike gezeten en we hebben geloof ik geen mensen zonder helm gezien.
En na jouw val van vorig jaar of het jaar daarvoor, ga je het risico toch niet nemen?
Gewoon helm dragen als je op een snellere fiets rijdt, zeker als je bejaard bent zoals jij. Je krijgt eeuwig spijt als je zwaargewond of erger raakt.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het was al het plan voordat überhaupt de verhuizing in beeld was.😎
Jaarlijks in deze maand zijn wij een paar dagen - nu zelfs 5 dagen - met een groepje op stap.
De kleuters van toen zijn nu getrouwd. 😂 De pensionado/as hebben het huis alleen nu.
In de afgelopen jaren van kamperen bij de boer, in een caravan, in een huisje, in een boutique hotel. Nu in het vakantiehuis van een stel, voor de tweede keer.
Vraag aan mijzelf: doe ik een fietshelm op, op de ebike.
Het ziet er wel stom uit en ik zie ze allemaal voorbij komen nu wij langs een fietspad wonen.
Degene zonder helm vallen op.
Voorgaande jaren wèl gedaan, dus ik denk…
Zijn er eigenlijk cijfers van vóòr het advies en de vele senioren ongelukken en ná het advies?
Van de verplichte bromfietshelmen en autogordels weet ik ( nog) dat hoofdletsels sterk daalden.
Dat scheelde wel bij de trauma diensten op de ok.
Affijn, dit was een intermezzo en ik draai mij weer om. De ogen branden en focussen slecht.
Ook met kort pittig moet je je haar bijwerken na de helm. Weliswaar geen 1,5 uur.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:03 schreef sigme het volgende:
Ik rij zonder helm op m'n e-bike. Mocht een helm verplicht worden hou ik op met fietsen.
Het is niet zozeer dat het er op de fiets niet uitziet, dat maakt me niet uit (en het is niet zo).
Maar ik kan daarna niet over straat zonder eerst wat aan dat haar te doen en dat kost veel te veel tijd. Als in, het zou nat moeten, en droog, voordat ik me weer kan vertonen. Dat kost minimaal anderhalf uur.
Het alternatief is een pittig kort kapsel en dat wordt 'm ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |