abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217670303
ff het geluid uit van het ESF. Doet wonderen voor de overprikkeldheid :D
pi_217670511
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat leuk dat het geslaagd is voor de jubilaris. En nu thuis op de bank?

Hier een voor mij productief dagje gehad. Afgelopen dagen door steeds mensen in huis niet kunnen doen. Gisterenmiddag snel eten maken voor mee-eters (werkzaamheden duurden een dag langer dus veel minder tijd daarvoor.
Vorige weken waren door pijn in de rug ook niet lekker, maar eindelijk weer dingen kunnen opruimen en schoonmaken.
Het voelt goed.
Thuis om de bank met ESF en organisator-vriendin die eigenlijk naar huis zou gaan maar een vergeten item kwam langs brengen en toen nababbelen gezellig vond. Ik ook. We zeggen het tegen elkaar als we omvallen en iemand naar huis wil/wordt gestuurd.

Fijn dat jouw dag productief was!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217670596
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 21:27 schreef AnneX het volgende:

[..]
Goed geregeld Cat👍🏼 ( en de vega lactose allergische hapjes gingen ook goed? )
Die we niet hadden bedoel je :P
Geen klacht gehoord.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217670799
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Die we niet hadden bedoel je :P
Geen klacht gehoord.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoiler,
SPOILER
We have far more in common than that which devides us..
pi_217671359
Mooi dat de dag goed verlopen is @Cat-astrophe! En fijn, zulke vriendschappen, waarin je van elkaar weet dat je dat soort dingen kan en zal zeggen.
  zondag 18 mei 2025 @ 08:40:11 #66
217702 Lonaa
Honger!
pi_217675003
Gaap.

Mijn werkfeestje vrijdag was uh bijzonder. Vooral erg rustig. Ik was ingevlogen en al het vaste personeel ging uh aan de zuip en weg. Beetje gek.
Gisteren wat lekkere boodschapjes gedaan op de markt, wat losse werkflodders opgelost en een ijsje gegeten.

Nu even wat rommelklusjes in huis, een feestje afbreken en dan vanmiddag Ajax - Twente kijken bij een collega in de tuin met meer collega's en aansluitend daar de jaarlijkse bedrijfsBBQ die we dit jaar maar eens aan het begin van het seizoen hebben gepland zodat iedereen BBQ nog leuk vindt :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_217675363
Mogge!

Koffie is hard nodig.

Vorige week vertelde mijn hulp over een groenteboer die bij haar in de buurt aan huis kwam, zondag kan je bestellen en vrijdag levert hij af. Ik kon ook een bestelling doen, en oa aardbeien besteld. Die zijn me toch lekker. Dik en heerlijk zoet, echt zoals een aardbei hoort te zijn
pi_217675459
voutje.

[ Bericht 98% gewijzigd door AnneX op 18-05-2025 09:57:21 ]
pi_217675498
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Koffie is hard nodig.

Vorige week vertelde mijn hulp over een groenteboer die bij haar in de buurt aan huis kwam, zondag kan je bestellen en vrijdag levert hij af. Ik kon ook een bestelling doen, en oa aardbeien besteld. Die zijn me toch lekker. Dik en heerlijk zoet, echt zoals een aardbei hoort te zijn
Dat is goed geregeld! Voor de aardbeien uit de kas gister was geen korreltje suiker nodig.
Meestal wacht ik tot ze van de kouwe grond zijn, bij de teler in het volgende dorp.

Vandaag een hersteldag na een woeste nacht met blafhoest, en koorts rillingen.
Mn.X is met de muziek mee straks.
  zondag 18 mei 2025 @ 10:14:57 #70
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_217675688
Morguh!
100 plannen en iK doe andere dingen :+

CUL vraagje:
Ik heb champignons en paprikas , en wil een koolhydraat arme maaltijd maken.. iemand ideeën?

Verder katten interacties O+ buur kat is vriendjes geworden met de jeweetwel kater.. kater komt binne om te eten, buurkat blijft rustig buiten zitten wachten.. kater gaat weer naar buiten, buurvriendje gaat weer spelen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_217675740
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 09:56 schreef AnneX het volgende:
Aï. Beterschap!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217675775
Wat ellendig @AnneX Ergens vandaag nog de tijd voor een dutje?
pi_217675837
Beterschap @AnneX!

Ik had behoorlijk lang nodig om na mn middag en avond echt helemaal af te schakelen, maar toen ik eenmaal in bed lag sliep ik redelijk snel en heerlijk 8 uur achter elkaar door _O_ fijn.

Vooralsnog is het hier bewolkt en fris, hopelijk bij @Vanyel en @Clubsoda in de buurt ook, want ik moet daar eind vd middag hockeyen. Het zou echt heerlijk zijn als dat in dit weer is ipv de zon en officieel 18 graden maar voelend als 25 die het gisteren op dat tijdstip was :P
pi_217675880
:W

Na 2 lange Haagse festivaldagen (+ reistijd) liggen we nu nog in bed.
Ik ben nu een beetje dood maar het was wel een succes *O*
Verder heel dankbaar dat de bierwereld zo'n fijne wereld is. Aangezien mijn man weer op en neer moest voor de kat stond ik er in het begin alleen voor maar er waren zoveel helpende handen O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2025 @ 10:59:34 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217676034
Sterkte AnneX!

Gesport. :) Even even niet een lesje RPM. Maar zelf aan de slag. Is wat minder haasten zo.
Om 13.30u begint Mahler 8 :) en aangezien de Schipholweg er een dag uit ligt moet ik een stukje lopen naar de goede bushalte :s)
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef Barreltje het volgende:

CUL vraagje:
Ik heb champignons en paprikas , en wil een koolhydraat arme maaltijd maken.. iemand ideeën?
Salade met de paprika en de paprika's bakken met tamari/sojasaus?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217676685
Ha, mijn ouders zijn daar ook @borisz! Veel plezier!
pi_217676715
Hier lekker uitgeslapen na ESF gekeken te hebben + om af te kicken aflevering Gort over de grens in Puglia O+
Gegeten en NiB gedaan.
Ik klim zo op mijn fiets om naar de ooievaars te gaan loeren hier in het dorp met camera/statief. Benieuwd of er al nieuw kroost is en zo ja of ik daar wat van kan zien :D

Later vanmiddag verder met boek.
pi_217676822
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 09:56 schreef AnneX het volgende:

Betere dag!
  zondag 18 mei 2025 @ 13:16:18 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_217677023
Omg.

Hier staat de deur normaal de hele dag open.. lekker frisse lucht, katten die in en uit kunnen gaan...

En zwaluwen die denken dat een MENSEN huis een prima plek is om IN te vliegen

:X
pi_217677202
Meestal kunnen zwaluwen dan ook goed genoeg vliegen om het huis weer *uit* te vliegen, in tegenstelling tot veel andere vogels.

Zwaluwen willen ook best nestelen in mensenhuizen hoor. Ze hebben geen hekel aan mensen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217677329
Op het grasveld tegenover mijn huis staat een bankje. Daar zitten sinds een uur of 12 vier mensen op, allemaal voorovergebogen (kijkend op de telefoon waarschijnlijk) en bewegen nauwelijks. Dat ze nog leven zie ik alleen aan de sigarettenrook die er af en toe vanaf komt. :D
pi_217677910
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 13:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Op het grasveld tegenover mijn huis staat een bankje. Daar zitten sinds een uur of 12 vier mensen op, allemaal voorovergebogen (kijkend op de telefoon waarschijnlijk) en bewegen nauwelijks. Dat ze nog leven zie ik alleen aan de sigarettenrook die er af en toe vanaf komt. :D
:D

Ik zat ook wisselend op bankjes, achter mijn statief en op mijn fietszadel, zonder peuk :P :)

Blues in F&F / Vrije vogels #9
pi_217677939
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 14:52 schreef Blues het volgende:

[..]
:D

Ik zat ook wisselend op bankjes, achter mijn statief en op mijn fietszadel, zonder peuk :P :)

Blues in F&F / Vrije vogels #9
Van bankje naar bankje wel ja. Maar hier zaten ze (ze zijn nu wel weg) bijna 2,5 uur in dezelfde houding _O-
pi_217679103
Even eruit. En weer terug. Heerlijk onder het dubbelgeslagen dekbed.
Alleen maandag kan dat nog : rest van de week 1-2 afspraken per dag.
Vrijdag vertrekken wij naar Twente.

@vlindertje89 https://www.consumentenbo(...)=100003369&jb=17006&
Slechts 52 zonnebrandmiddelen getest.
pi_217679603
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:47 schreef AnneX het volgende:
Even eruit. En weer terug. Heerlijk onder het dubbelgeslagen dekbed.
Alleen maandag kan dat nog : rest van de week 1-2 afspraken per dag.
Vrijdag vertrekken we naar Twente
Hoop dat je lekker opknapt voor Twente.
Vakantie? Weekend?
  zondag 18 mei 2025 @ 16:41:48 #86
63722 z80
I fink you freaky
pi_217680516
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2025 13:36 schreef sigme het volgende:
Meestal kunnen zwaluwen dan ook goed genoeg vliegen om het huis weer *uit* te vliegen, in tegenstelling tot veel andere vogels.

Zwaluwen willen ook best nestelen in mensenhuizen hoor. Ze hebben geen hekel aan mensen.
Ook duiven en roodborstjes hebben geen er geen enkele moeite mee om een huis met mensen te delen.
Roodborstje hier thuis vind het prima als je op 2 meter afstand blijft, en geluid maakt als je er aan komt.
Duiven die eenmaal een nest paar takjes op elkaar hebben maakt het ook weinig uit of er mensen langs lopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 18 mei 2025 @ 16:44:52 #87
63722 z80
I fink you freaky
pi_217680563
Rondje tuin gedaan en gft ton gevuld. Daarna even rondje met de fiets en sportschool. Start en finish F1 gezien.
En een bak zuurkoolstamppot achter de kiezen gestopt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 18 mei 2025 @ 16:50:44 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_217680659
IK hou niet zo van al dat gefladder in huis :P
Genoeg ruimte voor de gevederde vrienden om ergens anders een plekkie te vinden..

En natuurlijk vond de zwalwude weg naar buiten weer

het is hier vandaag dus dierendag. zwarte brkatkwam uiteindelijk toch binnen buurten en de poes vond het ook een prima idee om me een salamander ( zonder staart) te komen brengen..

inmiddels staat de deur weer open , maar hangt het winter gordijn er weer in, dat houdt het gevogelte wel buiten

leuk hoor natuur in huis :+
pi_217681139
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoop dat je lekker opknapt voor Twente.
Vakantie? Weekend?
Het was al het plan voordat überhaupt de verhuizing in beeld was.😎
Jaarlijks in deze maand zijn wij een paar dagen - nu zelfs 5 dagen - met een groepje op stap.
De kleuters van toen zijn nu getrouwd. 😂 De pensionado/as hebben het huis alleen nu.
In de afgelopen jaren van kamperen bij de boer, in een caravan, in een huisje, in een boutique hotel. Nu in het vakantiehuis van een stel, voor de tweede keer.

Vraag aan mijzelf: doe ik een fietshelm op, op de ebike.
Het ziet er wel stom uit en ik zie ze allemaal voorbij komen nu wij langs een fietspad wonen.
Degene zonder helm vallen op.
Voorgaande jaren wèl gedaan, dus ik denk…

Zijn er eigenlijk cijfers van vóòr het advies en de vele senioren ongelukken en ná het advies?
Van de verplichte bromfietshelmen en autogordels weet ik ( nog) dat hoofdletsels sterk daalden.
Dat scheelde wel bij de trauma diensten op de ok.

Affijn, dit was een intermezzo en ik draai mij weer om. De ogen branden en focussen slecht.
pi_217681234
Ik heb nog geen fietshelm maar die aankoop staat voor deze week in de planning. Ben toch wel erg geschrokken van de val een tijdje geleden. En nou weet ik dat ik waarschijnlijk ook erg snel een heup zou breken (gezien m'n leeftijd) maar dat is denk ik alleen maar lastig. Hersenletsel is ernstiger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')