Thuis om de bank met ESF en organisator-vriendin die eigenlijk naar huis zou gaan maar een vergeten item kwam langs brengen en toen nababbelen gezellig vond. Ik ook. We zeggen het tegen elkaar als we omvallen en iemand naar huis wil/wordt gestuurd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat leuk dat het geslaagd is voor de jubilaris. En nu thuis op de bank?
Hier een voor mij productief dagje gehad. Afgelopen dagen door steeds mensen in huis niet kunnen doen. Gisterenmiddag snel eten maken voor mee-eters (werkzaamheden duurden een dag langer dus veel minder tijd daarvoor.
Vorige weken waren door pijn in de rug ook niet lekker, maar eindelijk weer dingen kunnen opruimen en schoonmaken.
Het voelt goed.
Die we niet hadden bedoel jequote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed geregeld Cat👍🏼 ( en de vega lactose allergische hapjes gingen ook goed? )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die we niet hadden bedoel je
Geen klacht gehoord.Je spoiler,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Dat is goed geregeld! Voor de aardbeien uit de kas gister was geen korreltje suiker nodig.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Koffie is hard nodig.
Vorige week vertelde mijn hulp over een groenteboer die bij haar in de buurt aan huis kwam, zondag kan je bestellen en vrijdag levert hij af. Ik kon ook een bestelling doen, en oa aardbeien besteld. Die zijn me toch lekker. Dik en heerlijk zoet, echt zoals een aardbei hoort te zijn
Aï. Beterschap!quote:Op zondag 18 mei 2025 09:56 schreef AnneX het volgende:
Vandaag een hersteldag na een woeste nacht met blafhoest, en koorts rillingen.
Salade met de paprika en de paprika's bakken met tamari/sojasaus?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef Barreltje het volgende:
CUL vraagje:
Ik heb champignons en paprikas , en wil een koolhydraat arme maaltijd maken.. iemand ideeën?
Betere dag!quote:Op zondag 18 mei 2025 09:56 schreef AnneX het volgende:
Vandaag een hersteldag na een woeste nacht met blafhoest, en koorts rillingen.
quote:Op zondag 18 mei 2025 13:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Op het grasveld tegenover mijn huis staat een bankje. Daar zitten sinds een uur of 12 vier mensen op, allemaal voorovergebogen (kijkend op de telefoon waarschijnlijk) en bewegen nauwelijks. Dat ze nog leven zie ik alleen aan de sigarettenrook die er af en toe vanaf komt.
Van bankje naar bankje wel ja. Maar hier zaten ze (ze zijn nu wel weg) bijna 2,5 uur in dezelfde houdingquote:Op zondag 18 mei 2025 14:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zat ook wisselend op bankjes, achter mijn statief en op mijn fietszadel, zonder peuk![]()
Blues in F&F / Vrije vogels #9
Hoop dat je lekker opknapt voor Twente.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:47 schreef AnneX het volgende:
Even eruit. En weer terug. Heerlijk onder het dubbelgeslagen dekbed.
Alleen maandag kan dat nog : rest van de week 1-2 afspraken per dag.
Vrijdag vertrekken we naar Twente
Ook duiven en roodborstjes hebben geen er geen enkele moeite mee om een huis met mensen te delen.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:36 schreef sigme het volgende:
Meestal kunnen zwaluwen dan ook goed genoeg vliegen om het huis weer *uit* te vliegen, in tegenstelling tot veel andere vogels.
Zwaluwen willen ook best nestelen in mensenhuizen hoor. Ze hebben geen hekel aan mensen.
Het was al het plan voordat überhaupt de verhuizing in beeld was.😎quote:Op zondag 18 mei 2025 16:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoop dat je lekker opknapt voor Twente.
Vakantie? Weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |